Şimdi Ara

Nissan GT-R.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..








  • Videodaki makyajlı, 0-100'ü 2.9 saniyeye çektiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.aras.k

    Videodaki makyajlı, 0-100'ü 2.9 saniyeye çektiler.

    bahsettiğiniz Black Edition MK3 versiyonu 550HP..0-100 tam turlama zamanlaması 2.79sn.
  • Bu araç biraz mod yapıldığı taktirde 1000bglik bugatti veyrona selam çakan bir araçtır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 6 Nisan 2013; 3:48:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Bu araç biraz mod yapıldığı taktirde 1000bglik bugatti veyrona selam çakan bir araçtır..

    evet,motor yazılımı bildiğimiz tabirle ecu yazılımını çok rahat kaldırabilen ve çok rahat 1000hp + larını görebilen bir motor sistemi mevut piyasada ki videolarınıda izlerseniz yazılım yapılmış motorları geleni geçeni tokatlıyor :)
  • Hastasıyız dedeeeeeee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    Hastasıyız dedeeeeeee
    Bugatti killer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..


    911 turbo S halen daha hızlı. kalkışta tabiki.
  • 3 saniye ne demek ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: h.aras.k

    Videodaki makyajlı, 0-100'ü 2.9 saniyeye çektiler.

    bahsettiğiniz Black Edition MK3 versiyonu 550HP..0-100 tam turlama zamanlaması 2.79sn.

    Yanlış yazmışım 0-60 mph 2.9 sn imiş, kusura bakmayın. 0-100 ise 3 saniye. Kaynak olarak şu adres;

    http://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/haberleri/2012-nissan-gtrnin-motoru-guncellendi-0100-kilometresaat-sprinti-3-saniye.htm

    Sizin dediğiniz de doğru ama o farklı bir versiyonu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h.aras.k -- 6 Nisan 2013; 5:00:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..


    911 turbo S halen daha hızlı. kalkışta tabiki.

    fakat benim bildiğim normal turbo idi,bu yarışdan sonra s'i çıkardılar diye hatırlıyorum ben,kalkışta geçebilir fakat sürüş dinamikleri iyi olacak ki cihazların nürburgring yarış pistinden birisi galip gelecek..hatta porsche ekibi turlama zamanlamasını tekrar yapmayı talep etmiş ve tekrar düzenlenmiş keza hatırladığım kadarıylada çok ufak sn ile skyline tekrar turlamada 1.liği almış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gestapo SS -- 6 Nisan 2013; 5:11:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..


    911 turbo S halen daha hızlı. kalkışta tabiki.

    fakat benim bildiğim normal turbo idi,bu yarışdan sonra s'i çıkardılar diye hatırlıyorum ben,kalkışta geçebilir fakat sürüş dinamikleri iyi olacak ki cihazların nürburgring yarış pistinden birisi galip gelecek..hatta porsche ekibi turlama zamanlamasını tekrar yapmayı talep etmiş ve tekrar düzenlenmiş keza hatırladığım kadarıylada çok ufak sn ile skyline tekrar turlamada 1.liği almış..

    Alıntıları Göster
    az geldiyse ams alpha 12 verelim;





    375km/h

    http://news4cars.wordpress.com/2013/03/30/377-kmh-in-20-54-sec-top-secrets-gtr-r35-sets-speed-redord-in-nardo-italy/

    top secret gtr = 377km/h
    amuse gtr = 373km/h




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 6 Nisan 2013; 7:23:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..


    911 turbo S halen daha hızlı. kalkışta tabiki.

    fakat benim bildiğim normal turbo idi,bu yarışdan sonra s'i çıkardılar diye hatırlıyorum ben,kalkışta geçebilir fakat sürüş dinamikleri iyi olacak ki cihazların nürburgring yarış pistinden birisi galip gelecek..hatta porsche ekibi turlama zamanlamasını tekrar yapmayı talep etmiş ve tekrar düzenlenmiş keza hatırladığım kadarıylada çok ufak sn ile skyline tekrar turlamada 1.liği almış..

    ferrari 458 den ve porsche GT3 RS den de daha hızlı o pistte. sanmıyorumki sürüş özellikleri bu ikisinden iyi olsun. istediği kadar hızlı olsun kimse bu araçlar dururken GTR ın yüzüne bakmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    6.Jenerasyon Skyline olan Nissan GT-R,0'dan 318'km'e kadar kalkışı,iç görselliği..0'dan 100km hız'a 3.7sn'de kalkıyor ve Porsche 911 Turbo'yu saltanatından eden cihazdır kendisi,nürburgring yarış pistinde 2 kere üst üst'e yapılan lag turnuvasında en iyi zamanlamayı Skyline-911 turbo arasında sykline başarımıştır..


    911 turbo S halen daha hızlı. kalkışta tabiki.

    fakat benim bildiğim normal turbo idi,bu yarışdan sonra s'i çıkardılar diye hatırlıyorum ben,kalkışta geçebilir fakat sürüş dinamikleri iyi olacak ki cihazların nürburgring yarış pistinden birisi galip gelecek..hatta porsche ekibi turlama zamanlamasını tekrar yapmayı talep etmiş ve tekrar düzenlenmiş keza hatırladığım kadarıylada çok ufak sn ile skyline tekrar turlamada 1.liği almış..

    ferrari 458 den ve porsche GT3 RS den de daha hızlı o pistte. sanmıyorumki sürüş özellikleri bu ikisinden iyi olsun. istediği kadar hızlı olsun kimse bu araçlar dururken GTR ın yüzüne bakmaz.

    Alıntıları Göster
    Hem ucuz hem inanılmaz bir araç avrupada olsam hiç düşünmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS


    modifiye araçlar ne zamandan beri referans oldu? Ayrıca o modifiyelerin kaç para olduğundan haberin var mı senin kardeşim
  • Modifiyeli gtr herkesi tokatliyomus buna sadece gulunur isterse ams alpha gelsin isterse godzilla gtr iyi yuklenmis bi lambo aklini alir rollingde

    Pist isleri baska
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic
    ferrari 458 den ve porsche GT3 RS den de daha hızlı o pistte. istediği kadar hızlı olsun kimse bu araçlar dururken GTR ın yüzüne bakmaz.

    konuyu açan arkadaş üzerine alınmasın da,forumda bir apaçi gtr grubu vardı bir dönem.
    GTR ı spor coupe segmentinden alıp,süper spor otomobil segmentine sokuyorlardı,dibine kadar modifiye görmüş gtr ların drag yarışlarını yayınlıyordu bu zadeler
    GTR kendi bulunduğu sınıfta gerçekten de özel bir otomobil,ama süper spor standartlarının dışında.
    Bunu söylediğin zaman düşman oluyorlar sana apaçiler,ama evrenin tek gerçeği var,apaçi evreni diye paralel bir evrenimiz yok ne yazık ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS


    modifiye araçlar ne zamandan beri referans oldu? Ayrıca o modifiyelerin kaç para olduğundan haberin var mı senin kardeşim

    referans değil, performansın nerelere çıkabildiğini gösteriyor. fiyatlardan haberim var tabii ki

    ayrıca bu porşçular neden bu kadar yediremiyor ben de onu anlamıyorum. yok süperspor değilmiş de yok bilmem ne. süperspor olmadığını iyi ki söylediniz biz bilmiyorduk süperspor olmayıp süpersporlarla yarışan gtr kalibresinde 1-2 araç örnek verin bakalım.

    şimdi anlamışsınızdır belki neden süpersporlarla kıyaslandığını.

    ayrıca bu aracın ring zamanı çoğu araçtan iyi mi? iyi. neyin kafasını yaşıyorsanız yaşamaya devam edin sanki herkeste porşe var da toz kondurmuyorsunuz.

    2. paragraftan itibarenki kısım sana değil, ortayadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 6 Nisan 2013; 15:09:54 >




  • Ben bu mesaji yazana kadar, coktan 100 km/h i gecti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic
    ferrari 458 den ve porsche GT3 RS den de daha hızlı o pistte. istediği kadar hızlı olsun kimse bu araçlar dururken GTR ın yüzüne bakmaz.

    konuyu açan arkadaş üzerine alınmasın da,forumda bir apaçi gtr grubu vardı bir dönem.
    GTR ı spor coupe segmentinden alıp,süper spor otomobil segmentine sokuyorlardı,dibine kadar modifiye görmüş gtr ların drag yarışlarını yayınlıyordu bu zadeler
    GTR kendi bulunduğu sınıfta gerçekten de özel bir otomobil,ama süper spor standartlarının dışında.
    Bunu söylediğin zaman düşman oluyorlar sana apaçiler,ama evrenin tek gerçeği var,apaçi evreni diye paralel bir evrenimiz yok ne yazık ki

    Gtr süper sport segmenti değilse hangi segmenttedir ve neden çünkü ben süper sport diye biliyordum merak ettim açıkcası




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.