Şimdi Ara

Nissan Primera

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;
    Bir süredir bu araçları araştırıyorum yaşadığım yerde bu araca sahip kimse yok,O yüzden bu araca sahip forumda kullananlar varsa artılarını eksilerini yazabilirmi?
    Fiyatına göre modeli özellikleri çok iyi gibi neden tutulmadığını merak ediyorum.İlgilenen herkese teşekkürler.



  • _ReaLisT kullanıcısına yanıt
    Primera kasa olarak günümüz arabalarından bile çok öndedir. Monoblok tu herhalde öyle bir anlayışla üretilmişti. Tek parça bir gövdeye sahiptir. Ön göğüs mükemmel bir yapıya sahiptir. Motor 90 bg. mi neydi. O kasaya hantal kalır sanırım. Onun dışında alınabilitesi olan bir araçtır.
  • Kaç model Almayı düşünüyorsunuz.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _ReaLisT kullanıcısına yanıt
    fiyat performans ürünüdür.
    tekna donanımlısını tavsiye ederim.
    LPG ye de uyumlu.
    japon.
    ön kokpit tasarımı herkes beğenmeyebiliyor.
    20-25 bin lira civarında alınabiliyor.
    bu bütçede tercih edeceğim 1-2 arabadan birincisidir.
    toyota ve honda hariç hangi japon araba hakkettiği değeri görüyorki? nissan-mitsubishi-mazda-subaru vs.
    bizim milletimiz aynı fiyata 2009 Lancer tercih etmez, 2003 civic tercih eder.





     Nissan Primera Nissan Primera




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ReaLisT

    Merhaba arkadaşlar;
    Bir süredir bu araçları araştırıyorum yaşadığım yerde bu araca sahip kimse yok,O yüzden bu araca sahip forumda kullananlar varsa artılarını eksilerini yazabilirmi?
    Fiyatına göre modeli özellikleri çok iyi gibi neden tutulmadığını merak ediyorum.İlgilenen herkese teşekkürler.


    Kullanmadım ama yolcu olarak bulundum. Araç performans adına pek birşey bekleme. Dış ve iç dizaynı oldukça başarılı bir araç. Ortadan göstergeli tek sevdiğim araç. Üst göğüs çizgisinin kapılara geçişi. Ekran ve buton yerleşimi. Olduğundan cok daha teknolojik bir araçta gibi hissettiriyor. Konfor anlamında kendime göre bir kıyas yaptığımda orta düzey. Yüksek süratte tedirgin eden bir yapısı var. Bunu bir kac farklı kaynaktan okudum. Ama F/P aracı kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok iyi arabadir. Ülkemizde hakettiği değeri görmemiştir. 1.6 16v 109 beygirdir. Tekna donanim süperdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginiz için teşekkürler arkadaşlar.. sağolun verdiğiniz cevaplar için
  • Bizde bunun bi alt versiyonunu kullandik bir sure. Zaten hilen bilir. Primera konyada epey fazladir. Bizim elimizdende gecti. D sinifi bi arac. Az sorun cikaran, parcasi pahali olan klasik japon arabasi diyebiliriz. 10 numara konforu var. Yeni fluence lerde bile ben o konforu goremedim. Ses yalitimi iyi. Calisyormu, calismiyormu analayamiyosunuz.
    Bence tam binilecek aile arabasi.
    Bizimki 1.6 100bg di.
    Tekna modelleri ni cok bilmiyorum. Zaten konyada tutulmadin o model diger 2 alt modeline gore. Cunku elektronik aksami cok oldugundan daha fazla ariza cikariyormus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac disardan fena degil. Donanimda iyi. Ancak gel gelelim o kokpitle asla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınabilir.
  • Yalnız temizini bulmak zordur.
  • Büyük bir araç.
  • _ReaLisT kullanıcısına yanıt
    Nissan Primera'da görev yapan 1.6 lt'lik benzinli motor alt devirlerden itibaren makul düzeyde bir performans sergiliyor. Primera, düşük yakıt tüketimiyle "Cimri bir Japon" otomobilidir. Orta sertlikteki süspansiyonları ve iyi bir düzeyde yol tutuş karakterine sahip olan araç.panik frenlerde performansı oldukça iyi düzeydedir. Primera Tekna'nın standart donanımında; ABS, EBD, fren destek sistemi, ön, yan ve perde olmak üzere 6 havayastığı, elektronik klima, geri görüş kamerası, ısıtmalı ön koltuklar, ısıtmalı ve elektrik kumandalı yan aynalar, elektrik açılır tavan, xenon farlar, yol bilgisayarı, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrikli camlar, merkezi kilit, alarm, immobilizer, Radyo-CD çalar, aktif ön kafalıklar, ISOFIX çocuk koltuğu bağlantıları, mobil telefon ön hazırlığı, alaşım jantlar far yıkama yağmur sensörü ve far sensörü sistemi vardır. Büyük bir Nissan armasıyla desteklenmiş ve büyük farların ön tasarımda oluşturduğu agresif çizgisi ve aracın tamamına hakim olan zarif tasarımıyla arka cam ve arka bölümün birleşik bir görünüm çizmesi, otomobilin sedan otomobillerden çok, liftback bir model gibi algılanmasını sağlıyor. Kokpitte hız, devir, yakıt, diğer uyarı ve gösterge ekipmanlarının yanı sıra bir de LCD ekran bulunuyor. Bu yapı sayesinde sürücü kadar yolcuların da otomobille ilgili bilgileri takip etmesi sağlanmış. Büyük ekran ve etrafına yerleştirilen kumanda sistemleri, otomobilin gelişmiş yol bilgisayarı, klima ve müzik sistemini kumanda ediyor. Kullanımı alışkanlık gerektiren bu sistem, alışma evresi süresince sürüş güvenliği açısından tehlike oluşturabilir. Orta konsoldaki ekran yeni Primera'nın bir diğer sıra dışı özelliğini de barındırıyor. Ekran, araç geri vitese geçirildiği anda üçüncü göz gibi otomobilin arkasındaki kameradan aldığı görüntüyü orta konsola yansıtıyor. Bu da geri park manevralarını büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Sonuç olarak kronik sorunu bulunmayan Primera 1.6; düşük yakıt tüketimi, iyi frenleme ve makul motor performansıyla performans yerine rahatlığı arayanların tercihi olabilecek bir otomobil olarak tanımlayabilirim.Sorunsuzluğu ile ön plana çıkan çoğu Japon otomobil modeli gibi Nissan Primera’da sorunsuz yapısıyla ön plana çıkıyor. Kullanıcıları tarafından aktarılan net bir kronik sorunu bulunmayan Primera, bakımları zamanında ve doğru yapıldığı sürece size uzun yıllar yol arkadaşlığı yapabilir.
    fiyatı 20 25 tl arası bence bu zamanda bu fiyata alabileceğiniz en sağlam şık teknolojik konforlu araç teknadır.saygılar




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.