Şimdi Ara

Nissan pulsar garanti ile ilgili fikrinizi öğrensen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Nissan Pulsar aracımı 2018 yılımda sıfır almıştım. Geçen ay küçük bir kaza yaptım ve aldığım bayinin servisine aracı verdim. Aradan bir ay geçti araç halen daha serviste. Parçalar yurt dışından geliyormuş ve radyatör fanı geldiğinde soketin araçla uyumsuz olduğunu görmüşler. Hiç değilse şimdilik muadil parça takalım sonra orijinal parça gelince takarız demişler ama piyasada muadil parça da yokmuş. Arabayı servise bırakalı tam bir ay oldu. Yaz tatilimi arabasız geçirdim ve arabayı 10 güne kadar almazsam bayağı sıkıntı yaşayacağım arabasız kaldığım için.
    Sorum şu; Arabanın serviste kaldığı süre bir ayı geçmek üzere ve yedek parça da temin edemiyorlar. Bundan dolayı arabanın garanti kapsamında iade edilmesi gibi bir hakkım olabilir mi? Böyle bir hakkım varsa ve nissan zorluk çıkarırsa mahkeme yoluna da giderim çünkü hem zaman açısından hem de psikolojik olarak yıpratıyorlar insanı. Arabanın serviste tamirini beklemek mi lazım yoksa geçen sürede ve yedek parçada yaşanan mağduriyet dolayısıyla bir hak iddia edebilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam kaskonuzun ikame araç hizmeti yok mu? Serviste araç bırakıldığında garantisi devam eden araçsa size yedek araç temin etmek zorundalar. Ne demek bir aydır araçsızlık olacak şey mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Hocam kaskonuzun ikame araç hizmeti yok mu? Serviste araç bırakıldığında garantisi devam eden araçsa size yedek araç temin etmek zorundalar. Ne demek bir aydır araçsızlık olacak şey mi?
    Kasko ikame araç verdi ancak 12 gün sonra geri aldılar süreyi uzatmadılar. Bu şekilde emanet araca binmekte çok can sıkıcı kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanılmıyorsam nissan pulsar'ın üretimi geçen sene sona ermişti. türkiye'de de çok satılmadı. nissan 4 sene üretip bıraktı.

    size tavsiyem servisten çıktıktan sonra aracı satıp kurtulmanız. parça sorunu yaşatacak bir araç ki yetkili servisinde bile yaşanıyorsa durum oldukça vahim demektir.
  • Hocam servisten ikame araç alabilirsiniz. Bu kadar uzun bekleme süresinde yedek araç vermeleri lazım size. Normalde hasar dosyasında servis araç vermiyor diye biliyorum ama çözemiyorlarsa araç versinler.

    Ayrıca ne demek soketi uyumsuzmuş? Bu arabanın yedek parça kataloğu yokmu serviste hiç? Ben 18 yaşındaki benzinli Doblo'ma parça buluyorum, 1 yaşındaki aracın parçası nasıl bulunmaz?

    O yurtdışı muhabbetini söyleyeyim, benim arabada kaza yaptığında trde kaput kalmamıştı, fabrikadan tekrar üretime girene kadar zaman alacağından yurtdışından kaputu getirip boyayıp taktılar, 1 hafta sürdü. 1 haftada parça temini + boya işi + montaj. Bunlar 16 yaşında üretimi 12-13 yıl önce bitmiş aracın tamiratında oldu. 1 yaşındaki aracın değil.

    Biraz nissanı zorlayın hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    yanılmıyorsam nissan pulsar'ın üretimi geçen sene sona ermişti. türkiye'de de çok satılmadı. nissan 4 sene üretip bıraktı.

    size tavsiyem servisten çıktıktan sonra aracı satıp kurtulmanız. parça sorunu yaşatacak bir araç ki yetkili servisinde bile yaşanıyorsa durum oldukça vahim demektir.
    Arabayı şimdi satarsam çok zararım olur. Aslında araçtan memnunum ama yedek parça çok canımı sıktı yaz tatilimiz rezil oldu. Çıkma parçalarla kendim tamir ettirsem 1 haftaya elimdeydi araç biraz bu konuda pişmanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam servisten ikame araç alabilirsiniz. Bu kadar uzun bekleme süresinde yedek araç vermeleri lazım size. Normalde hasar dosyasında servis araç vermiyor diye biliyorum ama çözemiyorlarsa araç versinler.

    Ayrıca ne demek soketi uyumsuzmuş? Bu arabanın yedek parça kataloğu yokmu serviste hiç? Ben 18 yaşındaki benzinli Doblo'ma parça buluyorum, 1 yaşındaki aracın parçası nasıl bulunmaz?

    O yurtdışı muhabbetini söyleyeyim, benim arabada kaza yaptığında trde kaput kalmamıştı, fabrikadan tekrar üretime girene kadar zaman alacağından yurtdışından kaputu getirip boyayıp taktılar, 1 hafta sürdü. 1 haftada parça temini + boya işi + montaj. Bunlar 16 yaşında üretimi 12-13 yıl önce bitmiş aracın tamiratında oldu. 1 yaşındaki aracın değil.

    Biraz nissanı zorlayın hocam.
    Sorma kardeşim yurt dışından parçanın gelmesi 15 iş günü kadar sürüyor dediler yani toplamda en fazla22 gün falan sürüyor dediler. Harbiden 22 güne ancak geldi. Bu devirde bu süre çok saçma ama sabredelim dedik şimdi de gönderdikleri parça arabaya tam oturuyor ama soket arabaya uymuyor diyorlar. Servisi aradım sürekli ama parçayı bekliyoruz diyorlar baskı yapmanın da bi anlamı olmuyor.
    Şu an mahkeme yoluyla dahi olsa bu arabayı nissana geri aldırmak gibi bir hakkım varsa kullanmak istiyorum. İnsanları mağdur etmeye ne hakları var. Nissan rezillikmiş ama bulaştık artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşımın Subaru Legacy Outback aracı 45-50 gün sürmüştü. Parçalar Japonya' dan geldi, Aynı şekilde yanlış gelen parçalar oldu. Sonuçta 45-50 gün sürdü, ama Bayraktar otomotiv binmek üzere araç verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTime

    Arkadaşımın Subaru Legacy Outback aracı 45-50 gün sürmüştü. Parçalar Japonya' dan geldi, Aynı şekilde yanlış gelen parçalar oldu. Sonuçta 45-50 gün sürdü, ama Bayraktar otomotiv binmek üzere araç verdi.
    Servis araç vermeye hiç yeltenmedi kaskodan ikame araç isteyebilirsiniz deyip çekildiler kenara. Şu vakitten sonra da ikame aracın bi anlamı yok yaz tatili bitmek üzere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epilepsi25 E kullanıcısına yanıt
    Sorumlu bir firma olsalardı sizi mağdur etmemeleri gerektiğini, hatanın markalarından kaynaklandığını bilir ve ona göre davranırlardı.
  • 30 iş günü içerisinde yapılamazsa dava açma hakkınız var diye biliyorum. Sizinkinde çamura yatılacak bir durumda yok. Biraz vakit alır ama kesin kazanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    30 iş günü içerisinde yapılamazsa dava açma hakkınız var diye biliyorum. Sizinkinde çamura yatılacak bir durumda yok. Biraz vakit alır ama kesin kazanırsınız.
    Burada da fikir almak istedim bu konuda. Yakın zamanda bi avukata meseleyi danışmayı düşünüyorum dava açmak gerekli böyle sorumsuzlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süreç oldukça uzamış ancak basit bir iş mahkemesi sonucu bile 2 senede ancak sonuçlanıyor.
    Zaten canınız sıkılmış birde yavaş işleyen adalet sürecinde daha da mağdur olmayın,
    Tavsiyem biraz daha sabretmeniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    Süreç oldukça uzamış ancak basit bir iş mahkemesi sonucu bile 2 senede ancak sonuçlanıyor.
    Zaten canınız sıkılmış birde yavaş işleyen adalet sürecinde daha da mağdur olmayın,
    Tavsiyem biraz daha sabretmeniz
    Aynen kardeşim geçenlerde buna benzer bi haber okudum 5 yıl sürmüş mahkeme. Hakkımızı aramak bile korkutucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir hocam?
    Halledebildin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganb

    Son durum nedir hocam?
    Halledebildin mi?
    Yok kardeşim halen araç serviste. Günlerdir yurtdışından gelmesini beklediğimiz parça geldi ancak soketi arabaya uymuyormuş. Sorumsuzluk had safhada. Tanıdık bi avukata bu gün danışacam o tamam derse nissana ve arabayı aldığım bayiye tazminat davası açmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı iade etme şansın yok satıcı kaynaklı bir ayıp yok araçta , senin sorumlu olduğun bir kaza sonucu olan bir arıza var. Yanlış parçanın gönderilmesi hizmetin kötü olmasından dolayı servisle görüşüp servisten araç talebinde bulunun kabul edilmezse hizmetin kötü ifa edilmesinden doğan zararı isteyebilirsiniz. Tabi bu dava kime açılacak parçayı isteyen servis doğru istemesine rağmen tedarikçi farklı ürün göndermiş olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 19 Ağustos 2019; 13:36:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Arabayı iade etme şansın yok satıcı kaynaklı bir ayıp yok araçta , senin sorumlu olduğun bir kaza sonucu olan bir arıza var. Yanlış parçanın gönderilmesi hizmetin kötü olmasından dolayı servisle görüşüp servisten araç talebinde bulunun kabul edilmezse hizmetin kötü ifa edilmesinden doğan zararı isteyebilirsiniz. Tabi bu dava kime açılacak parçayı isteyen servis doğru istemesine rağmen tedarikçi farklı ürün göndermiş olabilir...
    Peki aracın serviste 36 gün kalması normal mi? Bunun için bi süre sınırlaması var mı? mesela servis yedek parça yüzünden arabayı 2 ay boyunca vermezse bu durumda nissan kusurlu olmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süre konusunda makul süreyi aşması ile hizmetin kötü ifasından talep hakkı doğabilir.

    Makul süreler aşıldı mı, önemli olan bu süreyi bilmek kesin aşılmıştır diyemem. Olaya göre değişir. Mesela bir tanıdık mazda3 için 2 ay bir parça beklemişti japonyadan , bizim araç Mitsubishi tamire gitti Türkiyede olan parçalar için 10 gün , yurtdışından tedarik için 1 ay parça gelme süresi söylendi.

    Servisle konuşup bir ikame araç alma araç işini halletmeye bakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.