Şimdi Ara

Golf 4 otomatık şanzıman sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
7.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2000 model golf 4 comfırtline kullanıyorum D modda yokuş çıkarken 3. vitese ve birkaç saniye sonra 2 vitese alıyor. 3 vitesle çıkabileceği yeri 2 vitese atıyor sorun nedir acaba ilk defa buğün yaptı 185000 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Golf 4 Otomatik Şanzıman Arızaları ve Çözümleri

    Volkswagen Golf 4'ün otomatik şanzımanı, zaman zaman sorunlar yaşayabilen karmaşık bir sistemdir. En yaygın Golf 4 otomatik şanzıman arızaları şunlardır:

    • Vites Atmama: Şanzıman, vitesleri düzgün bir şekilde atamayabilir, bu da araçta sarsılma veya hareket etmeme gibi sorunlara neden olabilir.
    • Kayma: Şanzıman, vitesteyken kaygan bir his verir ve bu da güç kaybına neden olabilir.
    • Korkuluk: Şanzıman, vites değiştirirken ani sarsıntılar veya sesler çıkarabilir.
    • Yağ Sızıntısı: Şanzımandan yağ sızıntısı, ciddi sorunlara yol açabilecek bir sorundur.

    Golf 4 otomatik şanzıman nasıl onarılır? Bu arızaların onarımı, sorunun ciddiyetine bağlı olarak değişir. Bazı durumlarda, basit bir sıvı değişimi veya filtre değişimi sorunu çözebilir. Daha ciddi arızalar ise şanzımanın sökülmesini ve onarılmasını gerektiren kapsamlı onarımlar gerektirebilir.

    Golf 4 otomatik alınır mı sorusu, bu şanzıman sorunlarının dikkate alınması gereken önemli bir husus olduğunu gösterir. Bu sorunlar nispeten yaygın olsa da tüm Golf 4 otomatik şanzımanlar sorunlu değildir. İyi bakımı yapılmış ve düzenli olarak onarılmış bir araç, güvenilir bir şekilde hizmet verebilir.

    Bu sorunları önlemek için düzenli bakım ve onarımların yapılması çok önemlidir. Golf 4 otomatik şanzıman arızaları ile ilgili yorumlar, bu sorunların yaygın olduğunu ve ihmal edilmemesi gerektiğini göstermektedir. Şanzımanda herhangi bir sorun belirtisi fark ederseniz, aracınızı derhal bir yetkili servise veya güvenilir bir tamirciye göstermeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hevdidik kullanıcısına yanıt
    Ciddiyse komik değil şakaysa hiç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hevdidik kullanıcısına yanıt
    O araçta 4 ileri tam otomatik kolay kolay sorun çıkartmayan tork konvertörlü şanzıman var. Hani şu çok yakıyor diye yerden yere vurulan ama kolay kolay arıza yapmayan şanzıman.

    Hemen az yakan çok bozulan çift kavrama savunuculuğuna başlamayın.
  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    doğru malesef çok yakıyor ama arıza yapmazdı.
    şimdi ne oldu ? veya ne olabilir bilgisi olan
  • Vites büyük ihtimalle taş gibidir hala onun yerine motor çekmiyordur performans düşük geliyordur kesin ondan 3 ten 2 ye çekiyordur. Aracı devirli olarak 10 15 km motor sıcakken sürün kurun murum varsa açılacaktır lpgli ise lpgden dolahçyı da olabilir. Herhangi bir arıza lambası yanıyor mu araçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 sene 2000 model bora comf. kullandım. Yokuşta araç zorlanırsa vites düşürmesi çok normal. Aynı senaryoyu; lpg'de gördüyseniz benzinde, benzinde gördüyseniz lpg'de deneyin bakalım fark hissedecek misiniz. Bu arada araç lpg li mi bilmiyoruz tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat1337 -- 10 Ocak 2020; 15:3:0 >
  • mr4power M kullanıcısına yanıt
    Motor çekmesinde problem yok gibi belki anlatamadım yeniden yazayım yokuş çıkarken D modda 4 vitesle giderken zorlanınca 3 vitese alması normal, ama benim 4 den 3 vites sonra hemen 2 vites geçti. aynı yokuşu D modundan çıkıp 3 vitese alınca uçarak çıkıyor
  • firat1337 F kullanıcısına yanıt
    araç lpg li benzin veya lpg çekiş gücünde bir eksilme farkedilecek bir durum yok. sadece o ğün yokuşta vitesi çok düşürdü ve bunu birkaç kez yapınca sorun mu başlıyor acaba diye merak ettim. şuan araç yokuşta normal şekilde güç isteyen yerlerde sıkıntısız vites küçültüp büyütüyor.
    ama işte o gün o karanlık gün aklımdan çıkmıyor.
  • ozaltin O kullanıcısına yanıt
    D den 3 e çekerseniz eğer aracın viteslerini ilk 3 vites ile sınırlamış olursunuz araç ilk 3 vites aralıklarında vites değiştirir yani yine 2. Vitesle gidiyor olabilirsiniz ki büyük ihtmalle öyledir . Zaten vites aralıkları uzun 4 vitesli olduğu için yani yokuşları her halükarda 2. Vitesle çıkması normal 3. Vitesle çıkması zaten saçma olur 5 6 vitesli araçlar gibi değil sizin aracınız. 2004 model tam otomatik astra g vardı geçen ay sattık sıfırdan beri bizdeydi vitesler aynı olduğu için sizi çok iyi anlıyorum. Ayrıca o vitesin kavraması balatası falan olmadığından yavaş yavaş performans kaybı yaşama imkanınız yok zaten. Ha çok kafanıza takılıyorsa düzgün bir şanzımancıya götürün 250.000 km de bir onun yağı değişmesi lazım bildiğim kadarıyla( ömürlük diyenlere bakmayın) onu değiştirin devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.