Şimdi Ara

Nissan Qashqai 1.2 Xtronic (otomatik) Skypack 2016 aldım ilk izlenimler ve yakıt (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
10
Favori
108.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincenzo234

    Siz bu arabaya nasıl böyle yaktırıyorsunuz hayret bir şey sanırım benim araba hatalı üretim, ben eco mode'dan çıkıp senin gibi normal mode'a alsam arabayı var ya daha kontak açtıktan 1-2 dakika sonra 25 lt ile başlıyor yol bilgisayarı tabi sonradan düşüyor sürdükçe ama 5 litreler falan imkansız ötesi, ben istanbulda şehir içinde en aşşağı 7 litreleri gördüm bu araçla, Üst limiti ise yok:kışın istanbulda kilit trafikte ortalama 11 km/sa hızla 6 km yol gittim, kalorifer açıktı, karlı buzlu havaydı, 6 km sonunda yol bilgisayarı 17 lt ortalama yakıt tüketimi gösteriyordu.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ,

    Dizel Cvt otomatik şanzımanda çok ciddi kronik sorunlar ve problemler oldugu söyleniyor , hatta ingilterede çok ciddi davalar açılmış , Sanırıım Tork yüzündenmiş Benzinde böyle bir sorun yok tork düşük oldugu için lütfen araştırmanızı yapın 80-90 bin vereceksiniz sonra üzülmeyin , pişman olmayın




  • 2015 model black edition benzinli 18bin km'deki bir araç için 82bin TL fiyat nasıl?
  • Ne kadar aldiniz şu an fiyati 100 binde
  • muratyildiz M kullanıcısına yanıt
    Son depoda Ankara 39 kurus yakti sabah ve aksam mesai saatleri kullanildi..
  • 2015 model alarak ben de aranıza katıldım. Rica etsem aracınızı park ederken nasıl bir sıralama izliyorsunuz, yazabilir misiniz?
  • Bir de aracın kaskosu ne kadar tuttu acaba?
  • bu arac ilk geldiginde 1.2 test etmistim o zaman otomatik senek yoktu benzinlisinde fakat en dik yokusu bile gayet iyi cikti cift turbulentes lu motor ben cok km yaparim diye fulllunu aldim 108 bine dizel otomatik cok iyi tork var aracta cok membunum sadece 19 jant almayin 17 yeterli
    malum bizim yollar berbat yilda 20000 km yapmiyorsaniy benzinli alin 38000 bin dizel ve donanim icin aldim ne navigasyon nede otamatik park etme sustemi yararli androidli navigasyon 3000 usd alibabada var geri bos uzun yolda 5 liteye iner 100 den fazla surat yapmayin keske benzinli alsaydim keyless gerek yok iki anahtarimda bazen tamas etmiyor 24 ay oldu sanirim pilleri bitti cep tel gibi ne gerek var fazla donanima kullanilmiyir sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakang1969

    bu arac ilk geldiginde 1.2 test etmistim o zaman otomatik senek yoktu benzinlisinde fakat en dik yokusu bile gayet iyi cikti cift turbulentes lu motor ben cok km yaparim diye fulllunu aldim 108 bine dizel otomatik cok iyi tork var aracta cok membunum sadece 19 jant almayin 17 yeterli
    malum bizim yollar berbat yilda 20000 km yapmiyorsaniy benzinli alin 38000 bin dizel ve donanim icin aldim ne navigasyon nede otamatik park etme sustemi yararli androidli navigasyon 3000 usd alibabada var geri bos uzun yolda 5 liteye iner 100 den fazla surat yapmayin keske benzinli alsaydim keyless gerek yok iki anahtarimda bazen tamas etmiyor 24 ay oldu sanirim pilleri bitti cep tel gibi ne gerek var fazla donanima kullanilmiyir sonra

    hocam pekı dızel ıle yakıt ortalamanız nedır acaba?
  • Merhabalar arabanızı alalı baya olmuş bende "Nissan Qashqai 1.2 Turbo X-Tronic BLACK EDITION" almayı düşünüyorum. şuanda ford focus 1.6 kullanıyorum. bende herkesin merak ettiği soruyu soracağım. 1.2 si yokuşlarda araç tam doluyken çıkabiliyor mu? şu ana kadar kullanımla ilgili bir sıkıntı yaşadınız mı?
    Saygılarla
  • mavi_ay007 M kullanıcısına yanıt
    Tabiki cikiyor hemde guzel cikiyor..1.6 focus bayildigi yerde bu motor one atilmak istiyor..turbo beslemesiz motorlar 1.6 da olsa yokusta hemen toplayamiyorlar ben bu 1.2 ile onlari kenara cekilmeye zorluyorum.. bir video cekip koyma vakti geldi anlasilan..
  • Araba ilk kalkışta bağırıyor mu? 2. 3. vitese geçene kadar.
  • Merhaba arkadaşlar bende 2016 1,2 otomatik var benim şehir içi yakıt ortalamam şu an 9,6 civarı bunun nedeni 1.5 km lik kısa mesafede kullanmam çoğunlukla . Ama fabrika değerlerine ulaşması imkansız tabii bu araba ile .
    Benim öğrenmek istediğim durduğunuz veya ilk defa aracı çalıştırdıgınız zaman araba hareket etmekte zorlanıyormu benim raçata böyle bir sorun var sservis yokuş kalkış desteği devreye giriyor ve çıkmıyor yazılım güncellemesi ile düzeltilecek diyor bu dediğim olay ayda 1 ancak oluyor daima olan bir şey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebenswert

    Merhaba arkadaşlar bende 2016 1,2 otomatik var benim şehir içi yakıt ortalamam şu an 9,6 civarı bunun nedeni 1.5 km lik kısa mesafede kullanmam çoğunlukla . Ama fabrika değerlerine ulaşması imkansız tabii bu araba ile .
    Benim öğrenmek istediğim durduğunuz veya ilk defa aracı çalıştırdıgınız zaman araba hareket etmekte zorlanıyormu benim raçata böyle bir sorun var sservis yokuş kalkış desteği devreye giriyor ve çıkmıyor yazılım güncellemesi ile düzeltilecek diyor bu dediğim olay ayda 1 ancak oluyor daima olan bir şey değil.

    Servis doğru söylüyor. Bazen yokuş kalkış düz yolda da devreye giriyor ve aracı bırakmıyor ondan yapıyor bu işi. Yazılımla düzelir.
  • Merhaba arkadaşlar bir ay önce 1.2 xtronic black edition aldım 2900 km 2016 model 94.000 tl. önceki aracım 1.5 dci tekna idi 5 senede 70 bin km yaptığım için benzinli tercih ettim. Kullanım olarak sabah erken trafiksiz yolda ama ara sokak bol 4 km maltepe bostancı sahil yolu toplamda 9 km önceki aracım kışın ortalama 6.5-7 arası yakardı. Bu aracım ortalama 9.5 gösteriyor aracım şu an 3200 km de. Sabah ve akşam günlük ortalaması 8.5 civarında tabi havalar çok soğuk hafta sonu sahil yolundan maltepe tuzla yaptım ortalama 6.2 ye kadar düştü ilk servise 15 bin km de mi gitmemiz gerekiyor araç haziran 2016 trafiğe çıkışlı ben o zamana kadar tahminen 5.000 km yapsam araç 8000 km de olacak birde servis ücretlerinide paylaşırmısınız bayide dizel ile aynı diye saçma bir şey söylediler (nissan bostancıoğlu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fikret3968 -- 8 Ocak 2017; 14:5:18 >
  • Merhaba Tolga Bey; Nissan Qashqai 1.2 DiG-T 1.2 XTronic (2. el) almaya niyetlendim, parayı denkleştirmek üzereyim. Bu arada yaklaşık 1 haftadır internette forumlarda araçla ilgili araştırma yapıyorum. Sizin youtube paylaşımlarınızı da izledim. Yakıt tüketimi ile ilgili konuyu (hangi koşulda ne kadar yakar vs.) kafamda çözdüm diyebilirim. Bu konuda ilave etmek istediğiniz fikirlerinizi de (Ankara ş.içi şu anki ortalama tüketim değerleriniz gibi) beklerim .Asıl aklımda tam netleştiremediğim iki konu var. Yardımcı olursanız sevinirim;

    Birincisi malum start/stop arızası... Bu problemin kaynağı olarak, "yetersiz akü" deniliyor. Akünün değişmesi gerekiyormuş. Garanti süresi içindeyse servisten ücretsiz, değilse ücret karşılığı akü değişimi yapılıyormuş. Soru: Akü değiştikten sonra start/stop arızası bitiyor mu? Yani kurtuluyor muyuz bu sorundan?? Tabii ki hiçbir arıza için kesinlikle bir daha yaşanmaz diyemeyiz. Kastettiğim kronik yaşanan start/stop arızası...

    İkincisi ise trim sesi... Aracınızı alalı yaklaşık 1 yıl oldu sanırım. Sizde bu konuda bir sıkıntı var mı? Varsa bu sorun bozuk/çukur-tümsekli/stabilize yollarda giderken ortaya çıkan bişey mi, yoksa rolantide de zırıltı/tıkırtı/çıtırtı vb. sesler duyuluyor mu? Umarım yoktur :)

    Yanıtınızı merakla bekliyorum.

    Bu konuda fikri olanlar da düşüncelerini paylaşırlarsa çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • Merhaba Tolga Bey; Nissan Qashqai 1.2 DiG-T 1.2 XTronic (2. el) almaya niyetlendim, parayı denkleştirmek üzereyim. Bu arada yaklaşık 1 haftadır internette forumlarda araçla ilgili araştırma yapıyorum. Sizin youtube paylaşımlarınızı da izledim. Yakıt tüketimi ile ilgili konuyu (hangi koşulda ne kadar yakar vs.) kafamda çözdüm diyebilirim. Bu konuda ilave etmek istediğiniz fikirlerinizi de (Ankara ş.içi şu anki ortalama tüketim değerleriniz gibi) beklerim .Asıl aklımda tam netleştiremediğim iki konu var. Yardımcı olursanız sevinirim;

    Birincisi malum start/stop arızası... Bu problemin kaynağı olarak, "yetersiz akü" deniliyor. Akünün değişmesi gerekiyormuş. Garanti süresi içindeyse servisten ücretsiz, değilse ücret karşılığı akü değişimi yapılıyormuş. Soru: Akü değiştikten sonra start/stop arızası bitiyor mu? Yani kurtuluyor muyuz bu sorundan?? Tabii ki hiçbir arıza için kesinlikle bir daha yaşanmaz diyemeyiz. Kastettiğim kronik yaşanan start/stop arızası...

    İkincisi ise trim sesi... Aracınızı alalı yaklaşık 1 yıl oldu sanırım. Sizde bu konuda bir sıkıntı var mı? Varsa bu sorun bozuk/çukur-tümsekli/stabilize yollarda giderken ortaya çıkan bişey mi, yoksa rolantide de zırıltı/tıkırtı/çıtırtı vb. sesler duyuluyor mu? Umarım yoktur :)

    Yanıtınızı merakla bekliyorum.

    Bu konuda fikri olanlar da düşüncelerini paylaşırlarsa çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • mavilaci44 M kullanıcısına yanıt
    Selamlar, start stop sorun yasamadim hic.. SS problemi emniyet kemeri takili degilken ve SS devredeyken kontagi kapitirsaniz olurmus



    Bazen 1 hafta arac calistirmadigimiz zaman oluyor ama hic aku sorunu yasamadim



    Su an soguk ve kislastikleri ile mahalle arasinda okula gitgel mesai saatlerinde 10 lt ortalama, birkac aydir hic ana altere cikmiyoruz ciksak dusecek rakam..



    Herhangi bir ses yok aracta... kaymak gibi ipek gibi sessiz maasallah..
  • Ben de 1.2 xtronic black edition sahibiyim. araç 800 kmde. Şu ana kadar 1 depo bitirdim 2.depodayım. İlk depo 550 km yaptı. Ortalama tam 10lt. Bunun 400km.si ş.içi, 150km.si ş.dışı diyebileceğim 15km.lik bir yolun 10 kez kat edilmesi şeklinde. Ş.içi yakışı çok değişken. Ne kadar az yol giderseniz o kadar çok yakıyor. Hatta rölantide benzini içiyor. Stop startı bu yüzden koydukları besbelli. Bugün (hava sıcaklığı 5 derece) motor soğukken 1km. mesafedeki bir yere gidip motoru stop etmeden ve beklemeden döndüm. Ortalama tüketim 20 lt. Yine sabah motor soğukken eşimi işe bırakıyorum yaklaşık 7km sonunda ortalama 9.5lt. Kendim işe gidiyorum mesafe 4km ortalama 12-13lt. Ve bu değerlerin hepsi de dikkatli kullanımımla elde edebildiğim değerler. Servise sordum normal dedi. Rölantide yakıtı içmesi de normalmiş. Otobanda 160km hızla gittiğinizde dahi rölantideki kadar yakmaz dedi. Aracı çalıştırınca hiç beklemeyin alacaklara benden tavsiye.

    Yaklaşık 10 kez kat ettiğim 15km lik ş.dışı yolda ise ilk zamanlar ortalama 7.4lt yakarken son 3-4 defasında ortalama 6.5 litreye düştü. Bu da işin olumlu kısmı. Trim sesi bende de yok. Umarım ben de bir fikir verebilmişimdir.

    Yalnız benim ilk haftadan beri şöyle bir sıkıntım var. Motor soğukken ve farlar açık şekilde rölantide beklerken farlar ve plaka lambalarının parlaklığı sürekli olarak azalıp artıyor. Bu esnada devir saati de yukarı aşağı oynuyor. Araç hareket edene kadar bunu sürekli yapıyor. Yarından sonra bunun için servise gideceğim bakalım ne diyecekler. tolgao2000 hocam sizde de böyle bir durum oldu mu?




  • ugün bir video çektim gidiş ve geliş hemen hemen aynı güzergahtan.. bakın ne güzel değerler elde ettim.. videoyu uzun tuttumki hani bir anda değeri görmüş kaydetmiş demeyin bayağı bayağı uzun çekim oldu...
    Çekimin sonunda dik bir yokuştan kalkışta göreceksiniz öndeki clio yol vermek zorunda kaldı sonra hırs yaptı ama geçemedi... videodaki mavi psikopat kırmızıda durmadan direk gazlayan bir araç...





  • mrtbyrk kullanıcısına yanıt
    Bu yakıt değerleri vw tiguana yakın değerler değil mi?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.