Şimdi Ara

Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    kaporta işçiliği berbat sanayide bile iyisini yaparlardı

    bile mi?ustanın kralı sanayide

    O küçümsediğin sanayide yetkili servisteki ustaları 5 e katlayıp 2 ye bölecek ustalar var.

    alıntı yanlış oldu galiba
  • Heryere şikayet etmek lazım böyle iş yapanları.
    Servisteki adam daha çok parça değişimine alıştırmış kendini. Tak sök biliyor adam.
    Ancak sanayi sitelerinde deha ustalarımız var boya kaporta konusunda. Benim bir arkadaşım boyacı.. İnanın boya kalınlığını aynı tutturuyor. !!
    Alet tutan kişi boya yok kanaatine varır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 28 Nisan 2012; 23:57:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    fırçayla mı boyamışlar ya?

    Kaputtaki megesleri ciklet kadar koymuşlar, arkadaş sanırım boyayı değil de onu kastetmiş..

    meges leri kastetmedim
    resmen boya için soyledim
    gerçi fırça ile boyasalar daha guzel olurdu
  • Bak şimdi servisi şikayet ediyosun 3 aylık toplam araba girdisi sonucu 20 30 5 10 bin lira araba sayısına göre prim alırlar 1 tane şikayet olduktan sonra o primi alamıyor patron beyefendi siz bu servisi şikayet ediyorsunuz gerisine karışmayın fitil fitil çıkar ;)
  • arkadaşlar herkesin dediği gibi sanayi işçiliği gerçekten sanat gibi ana işte insan orjinal olsun diyerek servise güvenip aracını bırakıyor servisinde yaptığı işçilik sizinde dediğiniz gibi fırçayla boyanmış gibi, nissan türkiyeden cevap bekliyorum eğer ki tatmin edici bir sonuç alamazsam nissan global ile de irtibata geçeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phanuel

    arkadaşlar herkesin dediği gibi sanayi işçiliği gerçekten sanat gibi ana işte insan orjinal olsun diyerek servise güvenip aracını bırakıyor servisinde yaptığı işçilik sizinde dediğiniz gibi fırçayla boyanmış gibi, nissan türkiyeden cevap bekliyorum eğer ki tatmin edici bir sonuç alamazsam nissan global ile de irtibata geçeceğim

    Bunlar resmi kurum değil ki silsile yolunu izliyorsunuz. Şimdiye kadar nissan merkezeine maillle beraber fotoları göndermemeniz hata.
  • Yuh ya..Servislere de mi güven yok artık...Adamlar resmen "başımızdan savalım da nasıl olursa olsun" mantığında yapmışlar...
  • bence hakkınızı arayın
  • Arkadaşlar şimdi sigorta şirketimle konuştum Axa Sigorta elimiz mahkummuş yine bu servise yaptırmamız gerekiyormuş bilginiz olsun yani böyle birşey başınıza geldiğinde yine eliniz mahkum aynı servise, anlaşılan nissan araba almamak lazım bende bu hafta aracımı satmaya karar verdim acil satacağım!!!
  • Arabayı almayacaktınız eğer böle birşey varsa resimlerini çekip, onları tüketici haklarına ve Nissan merkeze şikayet edeceğinizi sölicektiniz, bakın o zaman o araba nasıl oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phanuel

    Arkadaşlar şimdi sigorta şirketimle konuştum Axa Sigorta elimiz mahkummuş yine bu servise yaptırmamız gerekiyormuş bilginiz olsun yani böyle birşey başınıza geldiğinde yine eliniz mahkum aynı servise, anlaşılan nissan araba almamak lazım bende bu hafta aracımı satmaya karar verdim acil satacağım!!!

    Hocam benzer bir olay da benim başıma geldi. Aracın tekerini vurdum ve alt takım değişti fakat düzgün yapılmamıştı aracım. Fakat kasko ile konuştuğumda aracı başka serviste ek rapor açarak yaptırabilceğim söylenmişti.

    İlk serviste Baykoçlar, 1407 tl ödeyerek parçaları değiştirdim vs fakat araç eskisi gibi değildi. Baykoçlar sorunu kaç kez anlatmama rağmen kaç kez servise gitmeme rağmen çözemeyince Bms Nissana götürdüm aracı. 130 Tl lik bir işlem daha yapıldı. Bunun için eksper yeniden geldi araca baktı ustayla konuştu onay verdi işleme. Ek rapor yazıldı ve aracım yapıldı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55421889/tm.htm Bu konuda başımdan geçenleri uzun bir şekilde anlattım. Buraya bakabilirsiniz.




  • şimdi Nissan Kuzey Servisinden aradılar aracımı almak için benden adres tarifi istediler aracı en kısa zamanda eski haline getireceklerini söylediler göreceğiz bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phanuel

    şimdi Nissan Kuzey Servisinden aradılar aracımı almak için benden adres tarifi istediler aracı en kısa zamanda eski haline getireceklerini söylediler göreceğiz bakalım...

    Diretin bu işlem iyi olmazsa, dava açacağınızı belirtin, bunları sölediniz diye aracınıza hiçbir kötü işlem yapamazlar daha fazla başları yanar.
  • Yaklaşık 2 sene önce, önden kazalı Nissan Primera marka aracımı Kuzey otoya götürmüştüm ki tüm bakımları da o güne kadar bu serviste yaptırıyordum.

    Tam 2 ay uğraştırdılar. Aracı yapmaları 1 ayı buldu. Sonrasında da o kadar fazla problem yaşadım ki 1 ay içerisinde her 2 günde bir sevise gidip geldim.

    Bahsettiğiniz problemlerin aynını yaşadım; yaptıkları boyada çok ciddi sorunlar vardı ve elektronik ile ilgili ne yapıldıysa problem çıkardı. Hatta xenon farın otomatik yükseklik ayarını da bir türlü yapamadıkları için hala bozuk olarak kullanıyorum.

    Orada gördüğüm kadarıyla doğru düzgün hiç ustaları yok. Özellikle elektronik konusunda kendi bünyelerinde hiç adamları yok. Dışarıdan destek alıyorlar diye hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DuKe-

    Yaklaşık 2 sene önce, önden kazalı Nissan Primera marka aracımı Kuzey otoya götürmüştüm ki tüm bakımları da o güne kadar bu serviste yaptırıyordum.

    Tam 2 ay uğraştırdılar. Aracı yapmaları 1 ayı buldu. Sonrasında da o kadar fazla problem yaşadım ki 1 ay içerisinde her 2 günde bir sevise gidip geldim.

    Bahsettiğiniz problemlerin aynını yaşadım; yaptıkları boyada çok ciddi sorunlar vardı ve elektronik ile ilgili ne yapıldıysa problem çıkardı. Hatta xenon farın otomatik yükseklik ayarını da bir türlü yapamadıkları için hala bozuk olarak kullanıyorum.

    Orada gördüğüm kadarıyla doğru düzgün hiç ustaları yok. Özellikle elektronik konusunda kendi bünyelerinde hiç adamları yok. Dışarıdan destek alıyorlar diye hatırlıyorum.

    valla keşke dava etseydiniz hatta japonya ya bir mail ve resimlerle olayı anlatsaydınız. benim buraya bunu yazmam bile onlar için sıkıntı verecek birşey ...




  • aracınız vw olsaydı böyle kalitesiz işçilikle karşılaşmazdınız
  • Yetkili servislerin tek olayı form doldururken içtiğiniz cay çıkarken verdikleri araç parfümü gerisi için sanayi...

    Kız arkadaşımın micrasının cd çalarında sorun vardı büyük ihitmalle okuyucu kafa gitmişti yalan olmasın tam rakamı hatırlamıyorum ama 1 ay önce 250 mı 350 mi ne bir rakam söylediler.
  • bugün itibariyle aldım arabamı 2 günde teslim ettiler 1 mayısta dahil olmak üzere mesai yaparak arabamı tamir ettiler arkadaşlar. tabi ben burada açtığım konuyu bütün nissan yetkililerine mail atarak geröeği gösterdim. günümüzde internettin gücü bu!!!
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.