Şimdi Ara

Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu yazıyı başımdan geçen bir olay olduğu için ve insanları uyarmak için yazıyorum benim başıma geldi sizinde başınıza gelmesin!!!!!
    10.04.2012 tarihinde aracımı Nissan Kuzey İstanbul yetkili servisine kazadan dolayı tamir edilmesi için bıraktım, 27.04.2012 tarihinde aracımın hazır olduğu bana iletildi ki inanın hiç kimse haber vermiyor siz aramazsanız!!! Her neyse aracımı almaya gittiğimde nelerin yapıldığını sorduğumda camın değiştiğini, kaputun değiştiğini, sinyal lambalarının değiştiğini ve tamponun tamir edilip boyandığını söylediler ama sadece söylediler şimdi size resimleri kontrol edip nasıl bir işçilik yaptıklarını göstermek istiyorum!! bu arada kaza sonrası çalışmayan termometrem (ısı göstergesi) hala çalışmıyor!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phanuel -- 28 Nisan 2012; 15:45:31 >







  • devam

     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phanuel -- 28 Nisan 2012; 15:48:09 >




  • Neden teslim aldınız aracı bu haldeyken?
  • aracımı teslim alım çünkü sigortacımla görüşüp başka bir serviste yaptıracağım aracımı alıp sinirli br şekilde çıktım ama hiçbirşey de imzalamadım tabi...
  • ben birde bu serviste daha öncede bu sorunu yaşamıştım ama aracımla servise çok yakın bir yerde kaza yapınca istemeyerekde olsa yine servise çektirmiş oldum aracımı...
    bu arada deri direksiyonda sonradan fark ettiğim çizikler mevcut resimlerinide koyuyorum

     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!
  • bende hyundai as otomotivden çektim. başıma daha önce kaza gelmediği için tecrübesiz yakalandım ama şimdi mahkemeye vermeyi düşünüyorum
  • valla ben p.tesiyi bekliyorum gerekirse tüketici mahkemesine kadar gideceğim biz sustukça bunlar kafamıza çıkıyor birde yetkili servis adı altında 6.000 tl gibi bir para alıyorlar bu kadar işlem için yaptıkları iş 1000 tl etmez!!! hakkını sonuna kadar aramalısın varsa resimlerini ekle ki senin gibi insanlarda servislerin elinden çekmesin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phanuel -- 28 Nisan 2012; 16:03:07 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel yetkili servis önerisi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İngilizceniz varsa Nissan Merkeze kadar şikayet edin.. Yaptırımları ağır oluyor.. Ben zamanında Seat Bilgin'i şikayet ettim.. Yetkili servisliklerini kaybettiler..
  • şu anda ingilizcesini yazıyorum nissan türkiye'ye şikayette buldum sırada nissan global var...
  • Mutlaka size olumlu dönüşü olacaktır..
  • deri direksyona verdikleri zarar fotoğrafını düzgün çekememiştim şimdi düzgün olarak ekliyorum

     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!
  • kaporta işçiliği berbat sanayide bile iyisini yaparlardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phanuel

    Arkadaşlar bu yazıyı başımdan geçen bir olay olduğu için ve insanları uyarmak için yazıyorum benim başıma geldi sizinde başınıza gelmesin!!!!!
    10.04.2012 tarihinde aracımı Nissan Kuzey İstanbul yetkili servisine kazadan dolayı tamir edilmesi için bıraktım, 27.04.2012 tarihinde aracımın hazır olduğu bana iletildi ki inanın hiç kimse haber vermiyor siz aramazsanız!!! Her neyse aracımı almaya gittiğimde nelerin yapıldığını sorduğumda camın değiştiğini, kaputun değiştiğini, sinyal lambalarının değiştiğini ve tamponun tamir edilip boyandığını söylediler ama sadece söylediler şimdi size resimleri kontrol edip nasıl bir işçilik yaptıklarını göstermek istiyorum!! bu arada kaza sonrası çalışmayan termometrem (ısı göstergesi) hala çalışmıyor!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


     Nissan Yetkili!!! Servisinin verdiği hizmet!!!


    fırçayla mı boyamışlar ya?




  • Tamamıyle üstün körü ,itinadan uzak,müşteriyi başlarından savmak için yapılmış gerçekten.Umarım Nissan global olaya duyarsız kalmaz.
  • bence de nissan globale yazın yanlarına kar kalmamalı bu iş
  • kazalı araba çok büyük kazası yok ise asla yetkili servise bırakılmaz sanayi candır

    yetkili servisin değişecek dediği parçayı tamir ederler sanayide araç değer kaybetmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    kaporta işçiliği berbat sanayide bile iyisini yaparlardı

    bile mi?ustanın kralı sanayide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan arabaları ne kadar sağlam ve güvenliyse servisleri de bir o kadar kalitesiz ve dandik.

    Babamın Almerası yüzünden az kavga etmedik antalyadaki nissan servisiyle. Beş para etmez nissan servisleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    kaporta işçiliği berbat sanayide bile iyisini yaparlardı

    bile mi?ustanın kralı sanayide

    O küçümsediğin sanayide yetkili servisteki ustaları 5 e katlayıp 2 ye bölecek ustalar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    fırçayla mı boyamışlar ya?

    Kaputtaki megesleri ciklet kadar koymuşlar, arkadaş sanırım boyayı değil de onu kastetmiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 28 Nisan 2012; 23:41:54 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.