Şimdi Ara

Nokia 5800 ekran sorunu(5800 sahipleri lütfen baksın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
16.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar.Ekranda bir damar gibi ya da küçük leke gibi bişey var.Bir telefon tamircisine sordum.Herkeste olduğunu söyledi..Ekranın sağ üst köşesinden aşağıya doğru iniyor.Çiziğe benziyor.5800 sahipleri bir bakabilir mi?Sizde de böyle bişey varmı.Özellikle ışıkta belli oluyor.Bir iz gibi.Yardımlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rid1one -- 20 Nisan 2009; 20:55:38 >



  • hayır böyle birşey yok, olmasınında bir anlamı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nokiayardim

    hayır böyle birşey yok, olmasınında bir anlamı yok
    Zaten bana da pek mantıklı gelmedi.kvk garantili ve alalı 8 gün oldu.Ne yapmamı önerirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rid1one

    Zaten bana da pek mantıklı gelmedi.kvk garantili ve alalı 8 gün oldu.Ne yapmamı önerirsin.

    Alıntıları Göster
    servise git durumu göster derim, bakalım ne diyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nokiayardim

    servise git durumu göster derim, bakalım ne diyorlar..

    Alıntıları Göster
    Gösterdim.Kapağı değişecek diyorlar.Ben yeni telefonu tamire vermek istemedim.Normalde 15 gün içinde direk değiştirilmesi gerekiyor.Durum tespiti yapılacak.Eğer değişecekse swap yapılacak diyorlar.Yani kutusuz bir şekilde değişecek.Bunun süresi 30 günü bulabilir diyorlar.Sadece camı değişirse 7 günü bulur diyorlar.Bende 15 günü geçirmeden tüketici hakem heyetine mi başvursam yoksa servisemi versem kararsızım doğrusu.Siz olsanız ne yapardınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rid1one -- 20 Nisan 2009; 23:54:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rid1one

    Gösterdim.Kapağı değişecek diyorlar.Ben yeni telefonu tamire vermek istemedim.Normalde 15 gün içinde direk değiştirilmesi gerekiyor.Durum tespiti yapılacak.Eğer değişecekse swap yapılacak diyorlar.Yani kutusuz bir şekilde değişecek.Bunun süresi 30 günü bulabilir diyorlar.Sadece camı değişirse 7 günü bulur diyorlar.Bende 15 günü geçirmeden tüketici hakem heyetine mi başvursam yoksa servisemi versem kararsızım doğrusu.Siz olsanız ne yapardınız.

    Alıntıları Göster
    Tüketici hakem heyeti en son çare olmalı. Nitekim sanırım onda baya bir beklenmekte. Sen en iyisi swap olayına gir. Ben girdim. Bikaçgüne gelio




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    Tüketici hakem heyeti en son çare olmalı. Nitekim sanırım onda baya bir beklenmekte. Sen en iyisi swap olayına gir. Ben girdim. Bikaçgüne gelio

    Alıntıları Göster
    yakin zamanda bir tanidigim 5800'la ilgili sikayetleri icin hakem heyetine basvurdu, telefonu da teslim almislar ve 1 ay icinde sonuclanir demisler. yani 1 ay telefonu vermen gerekebilir. bence o son care olsun ama 15 gun icinde birebir degisim yapilmasi gerekiyor bildigim kadariyla. bir de merak ettim, bahsettigin damarin fotosunu koyabilir misin?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • BENDE YOK
    ÇOĞU TAMİRCİ SAHTEKARDIR.
    İNANMA SEN KUYTU KÖŞE TAMİRCİLERİNE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    BENDE YOK
    ÇOĞU TAMİRCİ SAHTEKARDIR.
    İNANMA SEN KUYTU KÖŞE TAMİRCİLERİNE
    evt ya bir resim koyabilirmisin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    evt ya bir resim koyabilirmisin

    Alıntıları Göster
    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 21 Nisan 2009; 18:12:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.


    Aramıza hoşgeldin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.


    Aramıza hoşgeldin

    Alıntıları Göster
    Yok ya eğer okuyorlarsa okusunlar. HArbi beyin yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.




    hocam kusura bakma da boyle sacma uygulama olmaz. cihaz degisecekse birebir degisir. ayrica da yeni bir cihaz verilirken, kutulu sekilde yeni cihaz almis gibi verilir ve garantisi de yeniden baslar. genpa yetkililerinin bi oyunu bence bu, sen bu isi iyice bi arastir derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deimos

    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.




    hocam kusura bakma da boyle sacma uygulama olmaz. cihaz degisecekse birebir degisir. ayrica da yeni bir cihaz verilirken, kutulu sekilde yeni cihaz almis gibi verilir ve garantisi de yeniden baslar. genpa yetkililerinin bi oyunu bence bu, sen bu isi iyice bi arastir derim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: deimos


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.




    hocam kusura bakma da boyle sacma uygulama olmaz. cihaz degisecekse birebir degisir. ayrica da yeni bir cihaz verilirken, kutulu sekilde yeni cihaz almis gibi verilir ve garantisi de yeniden baslar. genpa yetkililerinin bi oyunu bence bu, sen bu isi iyice bi arastir derim.

    Bir kezde KVK'da benim cihazım swap yapılmıştı. Swaptan kasıt genelde board'un değişmesi. Ama kasa kusuru olan bi cihazda bunu yapmaları harbi saçmalık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marikanwap

    quote:

    Orjinalden alıntı: deimos


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahii arkadaşlar. Telefonum 20 gün kadar dır genpada. Değişim kararı almışlar. Sıfır cihaz gödnerilmiş. AMa hagi akla sahip oldukları belli olmayan genpa yetkiliileri , Sorunlu diye göndermiş olduğum 5800ın sorunlu kapağını yeni gelen sıfır 5800 a takıp bana öyle vereceklermiş. Bu kadar olmaz diyorum. Tamam swap olayı böle oluyormuş ama sorun zaten kapağında / kasasında iken böle yapmaları artık bana yuh dedirtiyor. 5gündür test ediyorlar birde hala beklemedeyim. Şimdi telefon gelecek. Çizikçizik pis bi şekilde bak görür sünüz. Daha 3 hafta bile kullanamamışken.


    ARtık cidden stresimin sınırlarındayım.

    Neticede anlatmak istediğim değişim diye dedikleri şey telefonun içi. Yani belki sizlerde kapak sorunu yokur da ama sorun kapak olunca bide telefona eski kapağı takıp değiştirdik diye veriyorlar ya. İzmirde kıyameti kopartacağım az kaldı bi gelsin.




    hocam kusura bakma da boyle sacma uygulama olmaz. cihaz degisecekse birebir degisir. ayrica da yeni bir cihaz verilirken, kutulu sekilde yeni cihaz almis gibi verilir ve garantisi de yeniden baslar. genpa yetkililerinin bi oyunu bence bu, sen bu isi iyice bi arastir derim.

    Bir kezde KVK'da benim cihazım swap yapılmıştı. Swaptan kasıt genelde board'un değişmesi. Ama kasa kusuru olan bi cihazda bunu yapmaları harbi saçmalık

    Alıntıları Göster
    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.

    Alıntıları Göster
    Kardeşim ben de izmirdeyim,o servise daha evvel n73 vermiştim,epey bi vakit aldı çıkması,şimdi 5800 da ahize artı ekranda renk kayması problemi var ama vermeye çekiniyorum inan,pek vaktim de yok takip edecek onları. o servisde anladığım kadarı mcdonaldsdan ifaiyeye doğru giderken köşedeki bankanın yanındaki servis,3 tane bayan çalışıyor,kendi aralarında paso muhabbetteler,çok bişey anlatamazsın da onlara,adam gibi usta koysalar oraya. bekleme salonu da bi tuhaf oranın,numara bi türlü gelmiyor kaç saat


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanovski

    Kardeşim ben de izmirdeyim,o servise daha evvel n73 vermiştim,epey bi vakit aldı çıkması,şimdi 5800 da ahize artı ekranda renk kayması problemi var ama vermeye çekiniyorum inan,pek vaktim de yok takip edecek onları. o servisde anladığım kadarı mcdonaldsdan ifaiyeye doğru giderken köşedeki bankanın yanındaki servis,3 tane bayan çalışıyor,kendi aralarında paso muhabbetteler,çok bişey anlatamazsın da onlara,adam gibi usta koysalar oraya. bekleme salonu da bi tuhaf oranın,numara bi türlü gelmiyor kaç saat


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sinanovski

    Kardeşim ben de izmirdeyim,o servise daha evvel n73 vermiştim,epey bi vakit aldı çıkması,şimdi 5800 da ahize artı ekranda renk kayması problemi var ama vermeye çekiniyorum inan,pek vaktim de yok takip edecek onları. o servisde anladığım kadarı mcdonaldsdan ifaiyeye doğru giderken köşedeki bankanın yanındaki servis,3 tane bayan çalışıyor,kendi aralarında paso muhabbetteler,çok bişey anlatamazsın da onlara,adam gibi usta koysalar oraya. bekleme salonu da bi tuhaf oranın,numara bi türlü gelmiyor kaç saat


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.





    Birtane bayan arkadaş var adını hatırlamıyorum. Hatırlasam da sölemem de, Acayip gıcık etmişti beni. Az daha zorlasam dövecekti zaten :P
    Aslında ordaki servisten memnunum. Yani işlerini çabuk yapıyorllar. Temizde yapıyorlar. Yani bence çekinmeden git ver.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    quote:

    Orjinalden alıntı: sinanovski

    Kardeşim ben de izmirdeyim,o servise daha evvel n73 vermiştim,epey bi vakit aldı çıkması,şimdi 5800 da ahize artı ekranda renk kayması problemi var ama vermeye çekiniyorum inan,pek vaktim de yok takip edecek onları. o servisde anladığım kadarı mcdonaldsdan ifaiyeye doğru giderken köşedeki bankanın yanındaki servis,3 tane bayan çalışıyor,kendi aralarında paso muhabbetteler,çok bişey anlatamazsın da onlara,adam gibi usta koysalar oraya. bekleme salonu da bi tuhaf oranın,numara bi türlü gelmiyor kaç saat


    quote:

    Orjinalden alıntı: aton1981

    Vallahi arkadaşlar, İşin aslı kimin ne dediği belli değil. AMa görüşemelerimdeki aldığım sonuçlar bu yönde. Cihazı bugün yarın alacağım. Ve netice kötü ise THH / THM / Skayet var, / sikayetim.com / + Özellikle buraya en başından en sonna kadar tüm senaryoları telefon konuşmaları nın özeti dahil aktaracağım.
    Sabırla bekliyorum. Hayırlısı.





    Birtane bayan arkadaş var adını hatırlamıyorum. Hatırlasam da sölemem de, Acayip gıcık etmişti beni. Az daha zorlasam dövecekti zaten :P
    Aslında ordaki servisten memnunum. Yani işlerini çabuk yapıyorllar. Temizde yapıyorlar. Yani bence çekinmeden git ver.

    Alıntıları Göster
    Garanti metninde şartlar gayet açık (madde 6);
    "bir yıl içinde 2 den fazla aynı arıza tekrarında, tüketici talebine göre, ücretsiz olarak değiştirme, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi yapılacaktır" diye yazıyor kısaca. Yani arızalı board veya arızalı parça değiştirilecektir diye yazmıyor. Zaten parça değişimi ayrı değerlendirilmiş, tamir kapsamına alınmış ve ayrı bir madde olarak 5. madde oluşturulmuştur.
    Değişim ve parça değiştirme (tamir) garanti sözleşmesinde ayrı ayrı yer almaktadır ve kuralları farklıdır.
    2 den fazla aynı arıza tekrarında kapalı kutu sıfır cihaz ile değişim yapılması gerekir. Garanti sözleşmesine ve tük.hak.heyetindinden aldığım bilgiye göre bu kesindir, başka anlam çıkarmak mümkün değil. Gerçi nokia bunu herkese yapıyor nalıncı keseri gibi ama...
    Ya da bedel iadesi yapmak zorundalar. Bedel iadesi talep etmek çok daha mantıklı. Cihazdan bu servis gitgelleri sürecince soğumuş olabilirsiniz, böylece başka bir cihaz alma şansına sahip olabilirsiniz. Kesinlikle peşini bırakmayın ve (6. maddeye göre) parça değişimine asla razı olmayın, hakkınızı arayın arkadaşlar...Ben öyle yapıyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Garanti metninde şartlar gayet açık (madde 6);
    "bir yıl içinde 2 den fazla aynı arıza tekrarında, tüketici talebine göre, ücretsiz olarak değiştirme, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi yapılacaktır" diye yazıyor kısaca. Yani arızalı board veya arızalı parça değiştirilecektir diye yazmıyor. Zaten parça değişimi ayrı değerlendirilmiş, tamir kapsamına alınmış ve ayrı bir madde olarak 5. madde oluşturulmuştur.
    Değişim ve parça değiştirme (tamir) garanti sözleşmesinde ayrı ayrı yer almaktadır ve kuralları farklıdır.
    2 den fazla aynı arıza tekrarında kapalı kutu sıfır cihaz ile değişim yapılması gerekir. Garanti sözleşmesine ve tük.hak.heyetindinden aldığım bilgiye göre bu kesindir, başka anlam çıkarmak mümkün değil. Gerçi nokia bunu herkese yapıyor nalıncı keseri gibi ama...
    Ya da bedel iadesi yapmak zorundalar. Bedel iadesi talep etmek çok daha mantıklı. Cihazdan bu servis gitgelleri sürecince soğumuş olabilirsiniz, böylece başka bir cihaz alma şansına sahip olabilirsiniz. Kesinlikle peşini bırakmayın ve (6. maddeye göre) parça değişimine asla razı olmayın, hakkınızı arayın arkadaşlar...Ben öyle yapıyorum....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokmay

    Garanti metninde şartlar gayet açık (madde 6);
    "bir yıl içinde 2 den fazla aynı arıza tekrarında, tüketici talebine göre, ücretsiz olarak değiştirme, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi yapılacaktır" diye yazıyor kısaca. Yani arızalı board veya arızalı parça değiştirilecektir diye yazmıyor. Zaten parça değişimi ayrı değerlendirilmiş, tamir kapsamına alınmış ve ayrı bir madde olarak 5. madde oluşturulmuştur.
    Değişim ve parça değiştirme (tamir) garanti sözleşmesinde ayrı ayrı yer almaktadır ve kuralları farklıdır.
    2 den fazla aynı arıza tekrarında kapalı kutu sıfır cihaz ile değişim yapılması gerekir. Garanti sözleşmesine ve tük.hak.heyetindinden aldığım bilgiye göre bu kesindir, başka anlam çıkarmak mümkün değil. Gerçi nokia bunu herkese yapıyor nalıncı keseri gibi ama...
    Ya da bedel iadesi yapmak zorundalar. Bedel iadesi talep etmek çok daha mantıklı. Cihazdan bu servis gitgelleri sürecince soğumuş olabilirsiniz, böylece başka bir cihaz alma şansına sahip olabilirsiniz. Kesinlikle peşini bırakmayın ve (6. maddeye göre) parça değişimine asla razı olmayın, hakkınızı arayın arkadaşlar...Ben öyle yapıyorum....


    Aynı fikirdeyim.
    Son bir umut ile değişim cihazı geldiğinde iyice bir inceleyeceğim. İşin ilginici kasa açıklığı ile değişim yaptılar. Ama yukarıdaki maddeye göre aykırı davranarak, sadece iç mekanizması değişiyor. Kapak yine eski kapak olarak kalmakta. Benim derdim ise kapak. Dediğim gibi bir gelsin cihaz, Hala devam ediyor sa önce bir ağzımı açacağım. SOnra mahkemeye doğru yol alacağım. Umarım bunlara gerek kalmaz. Telefonun türkiyeye ( yenisi ) gelişi 14 gün oldu. Hala elime geçmedi telefon varmı böle bişi yaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    quote:

    Orjinalden alıntı: gokmay

    Garanti metninde şartlar gayet açık (madde 6);
    "bir yıl içinde 2 den fazla aynı arıza tekrarında, tüketici talebine göre, ücretsiz olarak değiştirme, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi yapılacaktır" diye yazıyor kısaca. Yani arızalı board veya arızalı parça değiştirilecektir diye yazmıyor. Zaten parça değişimi ayrı değerlendirilmiş, tamir kapsamına alınmış ve ayrı bir madde olarak 5. madde oluşturulmuştur.
    Değişim ve parça değiştirme (tamir) garanti sözleşmesinde ayrı ayrı yer almaktadır ve kuralları farklıdır.
    2 den fazla aynı arıza tekrarında kapalı kutu sıfır cihaz ile değişim yapılması gerekir. Garanti sözleşmesine ve tük.hak.heyetindinden aldığım bilgiye göre bu kesindir, başka anlam çıkarmak mümkün değil. Gerçi nokia bunu herkese yapıyor nalıncı keseri gibi ama...
    Ya da bedel iadesi yapmak zorundalar. Bedel iadesi talep etmek çok daha mantıklı. Cihazdan bu servis gitgelleri sürecince soğumuş olabilirsiniz, böylece başka bir cihaz alma şansına sahip olabilirsiniz. Kesinlikle peşini bırakmayın ve (6. maddeye göre) parça değişimine asla razı olmayın, hakkınızı arayın arkadaşlar...Ben öyle yapıyorum....


    Aynı fikirdeyim.
    Son bir umut ile değişim cihazı geldiğinde iyice bir inceleyeceğim. İşin ilginici kasa açıklığı ile değişim yaptılar. Ama yukarıdaki maddeye göre aykırı davranarak, sadece iç mekanizması değişiyor. Kapak yine eski kapak olarak kalmakta. Benim derdim ise kapak. Dediğim gibi bir gelsin cihaz, Hala devam ediyor sa önce bir ağzımı açacağım. SOnra mahkemeye doğru yol alacağım. Umarım bunlara gerek kalmaz. Telefonun türkiyeye ( yenisi ) gelişi 14 gün oldu. Hala elime geçmedi telefon varmı böle bişi yaaaa

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar garanti metninde yer alan veya yer almayan hiç bir şey kanunun üzerinde yer alamaz. Tüketici Kanunu gayet açık bir şekilde satın alınan bir malda 1 ay içerisinde bir ayıp çıkarsa ayıpsız misli ile değişim ve iade hakkı vermektedir. Ancak bu süre içerisinde yazılı başvurunuz olması geekiyor. Ben şu anda yazılı başvurumu iadeli taahhütlü bir şekilde yaptım, olumlu netice bekliyorum. Eğer olmazsa; hakem heyeti artık. Burası patagonya değil. Kanuni hakkımızı bile hiçe sayıyorlar. Hatalı üretim partiyi bile çekinmeden piyasa sürüyorlar. Hakkınızı arayın siz de...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.