Şimdi Ara

NOKIA TEKNİK SERVİS REZALETİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
0
Favori
3.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    1020 den sonra hiç biri beni tatmin etmez bundan eminim
    bi tek 950 iyi suan gözümde onu değişim olursa verirler bilmiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak**

    hangi servise vermistin l1520 yi

    teleservice
  • Arkadaşlar Teknosa üzerinden Lumia 1320 telefonu garantiye gönderdik. 20 iş günü doldu.Nereye gonderiyorlar servis olarak ? Ne yapmamı önerirsiniz ? Iade falan işlemi nasıl olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • longrifle kullanıcısına yanıt
    ben ent servise gonderdim bakalim gelismeleri bekliyip gorucem beklemedeyim simdilik
  • 26.10.2015 Sakarya telekoma lumia 925 i verdim, onlarda teleservis e gönderdi.
    13.11.2015 Değişim kararı çıktı
    Neredeyse iki ay olacak hala gelişme yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan

    26.10.2015 Sakarya telekoma lumia 925 i verdim, onlarda teleservis e gönderdi.
    13.11.2015 Değişim kararı çıktı
    Neredeyse iki ay olacak hala gelişme yok.

    aynı durumdan muzdaripim hocam. Bende 925imi 30ekimde çanakkale nokia careye verdim, istanbul teleservise yollamışlar. Değişim kararı çıktı ama ortada fol yok yumurta yok. Neredeyse 2ay olacak.
    Ne gönderecekler peki bilginiz var mı hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    Bilgim yok maalesef. Geçen gün arayıp sordum ne zaman gelir diye, onlarda bilmiyor.
  • Lumia pişmanlıktır haftaya 6s plus 128 gb yi alıp 920 l den kurtulacağım inş
    Edit.servise gitmişti bir kere telefon 1 ayda geldi açıp kapatirlarken içini 2 tane çatlak vardı kasada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tıpçıgenç10k -- 18 Aralık 2015; 0:59:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan kullanıcısına yanıt
    hocam bugün önce teleservisi aradım. değişim için süre veremiyoruz yanıtını aldıktan sonra microsoftu aradım. microsoftu ikinci kez aramış oldum ve microsofttaki yetkili "cihaz stok durumlarını teleservise iletiyorum. pazartesi günü öğlene kadar size cihaz ulaşmaz ise tekrar bizi arayın. fatura bedelinizin değerinde bir telefon vereceğiz." şeklinde yanıt verdi bana. Cihazımın fatura bedeli ise 1350 TL . Bu durumda bana hangi cihazın gönderilmesi olası ?
    Bu arada sizede microsoftu aramanızı tavsiye ediyorum. Ben değişim kararınıda 1 ayın sonunda microsoftu arayarak çıkartmıştım. Teleservisin bir halt edeceği yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    Tesadüf oldu. Bende bugün Microsoft u aradım faturanizin fotografini çekip facebook dan bize gönderin dediler. Fotografini çekip gönderdim bakalım ne olacak. Yalnız benim fatura bedeli 706 lira inşallah çok kötü bir model önermezler. Siz lumia930 dan aşağısını kabul etmeyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan kullanıcısına yanıt
    hocam ilginç bir durumda şu ki teknoloji marketlerin sitelerine baktığımda lumia modeli olarak hiç elde tutulur modeller yok. lumia 640 ve ayarındaki cihazlar var. o yüzden yeni parti ürünlerden verilir diye umuyorum. sıfır lumia 930 vereceklerini pek sanmıyorum. çünkü teknoloji marketlerdede yok. şöyle lumia 950 falan verseler 1 ay daha beklemeye razıyım :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    hocam microsoftun numarasi neydi
    benimde 1020 yi gonderdim ent servise hafta basinda ama cihazimi garanti disi olarak girilmis sisteme
    cihazi gecen sene ekimde aldim ve daha 1 yili daha var nasil olur bole bisey anlamdim ne yapicami bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak**

    hocam microsoftun numarasi neydi
    benimde 1020 yi gonderdim ent servise hafta basinda ama cihazimi garanti disi olarak girilmis sisteme
    cihazi gecen sene ekimde aldim ve daha 1 yili daha var nasil olur bole bisey anlamdim ne yapicami bilmiyorum


    0 212 375 52 52

    umarım yanlış anlaşılmayı düzeltirsiniz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Fatura ile cihazın IMEI numarası tutuyor mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    valla bilmiyorum hersey ortada fatura tarihi belli bende bi sikinti yok ama anlamadim nasil olcak
  • faturada imei numarasi yoktu acaba ondami ki
  • eger oyleyse nasil duzeltilicek bu IMEI cihazi internetten hizli al.com dan almistim
    suan bakiyorumda faturada imei yok
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    Ellerinde her modelden vardır mutlaka. Size 930 veya 1520 den aşağısını veremezler. Benim durum kötü :) 706 lira fatura bedelim var 640 gibi telefonlar bana uymaz çok büyük. 830 verseler bari.
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Benimde garantim şubat ayında bitiyordu geçen ay cihazımı gönderdiğimde garantisi dolmuş denildi ve sebebi bu olaydı.

    Ama sizde olacağını sanmıyorum benim olay biraz farklıydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • insallah olmaz yarin bu isi cozmeden de kimseyi rahat ettirmem birakmam pesini
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.