Şimdi Ara

NOKIA TEKNİK SERVİS REZALETİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
0
Favori
3.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Hocam sakın bırakmayın derim.

    Olayı iyice araştırmak neden garanti dışı olduğunu öğrenmek şart öncelikle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • pesini birakmam zatende bugun gereken yerleri aricam bakalim
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    kardeş ben de 1020 mi ent servise gönderdim onlarda değişim işlemleri için teleservice e göndermişler. Üst seviyeye gönderildi yazıyorsa ent serviste, bil ki teleservice e gitti demektir. 20 iş gününü çoktan doldurmuştu bi türlü değişim işlemi olmuyordu. En son lumia destek hattını aradım, dediler size yeni cihaz önerisinde bulunacağız sizin iş çok uzadı dediler. Microsoft Lumia Türkiye Facebook sayfasına faturanızın resmini gönderin dediler. Gönderdim sonra geri aradım dediler sizin faturada imei numarası yazmıyor bu faturanın sizin cihazınıza ait olduğunu bilemeyiz dediler. Aldığım firma ile görüştüm siz faturanızı renkli taratıp bize gönderin biz gerekli düzenlemeyi yapar dogruluğunu onaylar size gönderiz dediler. Şimdi onların onayladığı faturayı bekliyorum. Onaylanmış fatura önemli çünkü boran danışmanlık firmasına bu fatura ile cihaz önerisi için talepte bulunuyorlarmış sonra faturanın aslını göndermemizi istiyorlarmış. Bilginiz olsun. o yüzden siz şimdiden fatura olayını halletmeye bakın.




  • Bende cihazı aldigim yeri aradım durumu anlattım en gec yarın mail yoluyla göndericekler faturayı
    benim cihaz tamir olucak dediler yanlız değişim yok 350 tl gibi bir tamir ücreti varmış tabi garantiyi onaylatim garanti kapsamında yapılacak sorun yok Şuan icin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok değerli arkadaşlarım benimde sarı 1520 telefonum 14.11.2015 de garantiye verildi tarafımdan. 17.11.2015 de teleservice e yollamışlar değişim kararı çıktı 23.11.2015 de ancak ne telefon var ne bi bilgi bence bireysel işlerle bu durum çözülmez toplu bir mail ya da şöyle mağdurlar tarafından imzalanmış bir yazı mı göndersek microsofta? Bir de benim telefonum 2. el alındı faturası adıma değil ücret iadesi istesem bir sıkıntı olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şükrü1991 -- 19 Aralık 2015; 16:03:35 >
  • Şükrü1991 Ş kullanıcısına yanıt
    Kardeşim değişim çıktiysaı hemen Microsoftu ara derim onlar işleri hızlandırır emin ol

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C.tesi - Pazar aranmıyor saçmalık :) P.tesi arayacağım fakat mesele sadece ben değilim ki insanlar sürekli mağdur oluyor. İş emri numaralarımızı- adımızı ve soyadımızı topluca içeren bir şikayet maili atsak hiç olmazsa durumun farkında olduğumuzu anlayabilirler.
  • Şükrü1991 Ş kullanıcısına yanıt
    tabiki orasi ole garantili urunde bile magdur oluyoruz bu olaylardan dolayi cok sikayetci olanda var internette baktgim zaman
  • Şükrü1991 Ş kullanıcısına yanıt
    Teleservice ile ugraşmayın işi microsoft hallediyor bikginiz olsun. Fatura ibraz etmenizi isteyecekler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsofta bi mail atalım ne kadar insanın mağdur olduğunu bilsinler bireysel mailler işin düzelmesine yardımcı olmuyor. Bunlar Amerika'da da insanları aylarca bekletebiliyorlar mı acaba?
  • http://windowsphonehaber.com/forum/konu-teleservice-ve-tuketici-hakem-heyeti-bedel-iadesi-macerasi.html

    Burayı baştan sona okudum, Microsoft Türkiye millete düşük model cihazlar teklif ediyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan

    http://windowsphonehaber.com/forum/konu-teleservice-ve-tuketici-hakem-heyeti-bedel-iadesi-macerasi.html

    Burayı baştan sona okudum, Microsoft Türkiye millete düşük model cihazlar teklif ediyormuş.

    hocam bende baştan sona okudum ve bunların doğrultusunda size 640xl bana ise 830 önereceklerini düşünüyorum. Fatura bedelim 1350 lira, banka puanıyla beraber 1200 liraya almıştım. Şayet bana 830 önerirlerse sizce lumia 830 ile değişimini kabul etmeliyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesTeer


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan

    http://windowsphonehaber.com/forum/konu-teleservice-ve-tuketici-hakem-heyeti-bedel-iadesi-macerasi.html

    Burayı baştan sona okudum, Microsoft Türkiye millete düşük model cihazlar teklif ediyormuş.

    hocam bende baştan sona okudum ve bunların doğrultusunda size 640xl bana ise 830 önereceklerini düşünüyorum. Fatura bedelim 1350 lira, banka puanıyla beraber 1200 liraya almıştım. Şayet bana 830 önerirlerse sizce lumia 830 ile değişimini kabul etmeliyim

    830 uzun zamandır hepsiburada da 1000 liraya satılıyordu, siz bilirsiniz. Kabul etmeyip teleservice in yurt dışından getirmesini mi beklesek acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan -- 20 Aralık 2015; 8:42:24 >




  • Lumia 1320 kullanıyordum. Ekranın sağ üstünde sararma başladı. Isındıkça çoğaldı. Garanti bitimine 4 ay kala servise yolladım 20 iş gunu doldu tamir olmadı.değişim cihazı dediler 10 gundaha bekledim. 10 gun dolınca tekear microsoft Tuekiye ile iletişime geçtim bana kanuni olarak sıfır kutulu urun hakettiğimi soylediler. Fatura bedelim 1000 tl imiş. Yerine 640 xl lte onerdiler kabul ettim boran danışmanlıktan 5 gun içinde telefonum geldi yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. Hakkınızı aeayın dostlar. Muhtemelen sana değişim cihazı yollayacaklar kutusuz ve aksesuarsız bir şekilde 20+10 iş gununu doldurduysan microsoft turkiye yi ara kapalı kutu cihazı boran danışmanlıktan alma hakkın var değerlendir dostum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihazı yapıp göndermişler. Bir tek ses çipini değiştirmişler sanırım. Çizik-darbe yok telefonda iyi gene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    Benim cihazı yapıp göndermişler. Bir tek ses çipini değiştirmişler sanırım. Çizik-darbe yok telefonda iyi gene

    Gözün aydın hocam.

    En azından büyük bir sürprizle karşılaşmamışsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konuda belirtmiştim.Arkadaşımın Lumia 1320'si 21.iş günü olmuştu.Cihazdan hiçbir haber yoktu.Bugün Teknosa'dan cihaz bedelinde hediye çeki aldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağol hocam. Pilini de ben değiştiririm artık. Win10 yükledim 21dk'da %6 düştü gözüküyor kullanmaya korkuyorsun. Bekleme modunda bile %30-40 düşen sistem.. Şunu yazarken kayıp %8 oldu :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    o zaman mecbur bekleyeceğim artık :) peki hocam cihaz kapalı kutu şeklinde tüm aksesuarları ile mi geldi yoksa sadece cihaz olarak mı geldi ? birde gönderdiğiniz cihaza ait aksesuarları sizden istediler mi geri ?
  • Mordecaí kullanıcısına yanıt
    Ben kararlı sürümü bekliyorum bakalım.

    Ben artık pili değiştirmekten vazgeçtim yeni telefon alırım artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.