Şimdi Ara

NOKIA TEKNİK SERVİS REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
0
Favori
3.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    Lumia1520 marka telefonumu ekranındaki sarı lekelerden dolayı teknik servise verdim. 1bucuk aydan fazla zaman geçmesine rağmen tek aldığım bilgi cihazın değişim amacı ile servisine yönlendirildiği oldu. Hala bir bilgi alamıyorum. Nokia servisine gidiyorum tüketici haklarına başvurun diyorlar. Microsoft a email gönderiyorum ne donen var ne arayan. Tavsiye edebileceğiniz bir şey var mıdır? Daha once bu şekilde bir sorun yaşayan oldu mu?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • Bence 1 ay daha ne ara sor. Bırak ellerinde kalsın telefonun. Elinde servise verdiğine dair belge yok mu? Belki 950 XL yollarlar. Ya da yenisinin gelmesini bekliyorlardır 1520'nin. Acele etme.
  • Ben de aynı durumdaydım hocam lumia destek hattını arayın microsoft yeni cihaz gönderlyor ama militarist hocamın da dediği gibi biraz daha bekleyin fatura tutarına göre 950 ya da xl almanız olası.
  • Bence Lumia Destek hattını arayıp yeni cihaz isteyin.

    Uzun zaman haber almazsanız belki bahane bulurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whippoorwill

    Bence Lumia Destek hattını arayıp yeni cihaz isteyin.

    Uzun zaman haber almazsanız belki bahane bulurlar.
    Benim lumia 925'te serviste 7 gün oldu. Sanırım lumialara işlem yapmıyorlar artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    Benim lumia 925'te serviste 7 gün oldu. Sanırım lumialara işlem yapmıyorlar artık

    Ben verdim 400 lira fatura çıktı.
  • Umarım dediğiniz gibi olur 950vs verirler. Fatura tutarı hemen hemen karşılıyor. Servis belgesi de var elimde. Biraz daha bekleyelim artık. Hiç bir bilgi verilmemesi rahatsız ediyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    Benim lumia 925'te serviste 7 gün oldu. Sanırım lumialara işlem yapmıyorlar artık

    Ben verdim 400 lira fatura çıktı.

    Garantili cihaza mı çıkardılar o faturayı? :O benim cihazın garantisi sürüyor hacı
  • Mordecaí kullanıcısına yanıt
    O konuyu hiç sormayın hocam.

    Faturada garanti var gözüküyor fakat cihaz ile fatura uyuşmuyor çünkü satın aldığım teknoloji mağazası kılıklı dükkan insan kandırmaya bayağı alışkınmış bunu öğrendim.
  • Arkadaslar benimde 930 serviste ,2 hafta oldu cihaz degisimi karari cikti, burada yazilanlara gore microsoft servis 20 işgününu asiyor, gecen microsoft turkiyeyi aradim ne zaman gelir cihazim diye? Yurtdisindan cihaz bekleniyor felan fıstık dedi.Cihazlarimiz serviste gumburtuye gitmesin sonra..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain

    O konuyu hiç sormayın hocam.

    Faturada garanti var gözüküyor fakat cihaz ile fatura uyuşmuyor çünkü satın aldığım teknoloji mağazası kılıklı dükkan insan kandırmaya bayağı alışkınmış bunu öğrendim.

    Imei'ler mi tutmuyormuş? şikayetvar'a taşıdın mı olayı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain

    O konuyu hiç sormayın hocam.

    Faturada garanti var gözüküyor fakat cihaz ile fatura uyuşmuyor çünkü satın aldığım teknoloji mağazası kılıklı dükkan insan kandırmaya bayağı alışkınmış bunu öğrendim.

    Imei'ler mi tutmuyormuş? şikayetvar'a taşıdın mı olayı?

    Faturadaki garanti süresi dolmadan gideceğim gözlerinin önünde servis kağıdını ve faturayı göstereceğim bakalım ne diyecekler.

    Fatura kadar indirim yapın kardeşim deyip yeni cihaz alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whippoorwill

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain

    O konuyu hiç sormayın hocam.

    Faturada garanti var gözüküyor fakat cihaz ile fatura uyuşmuyor çünkü satın aldığım teknoloji mağazası kılıklı dükkan insan kandırmaya bayağı alışkınmış bunu öğrendim.

    Imei'ler mi tutmuyormuş? şikayetvar'a taşıdın mı olayı?

    Faturadaki garanti süresi dolmadan gideceğim gözlerinin önünde servis kağıdını ve faturayı göstereceğim bakalım ne diyecekler.

    Fatura kadar indirim yapın kardeşim deyip yeni cihaz alacağım.

    Alıntıları Göster
    Hocam 1520 artık üretilmediğinden bekletiyor olabilirler. Yeni cihaz göndermeleri gerekiyor büyük ihtimalle tamiri mümkün olmadığı için. Yerine 950XL yollarlarsa hiç şaşırmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: einlied

    Arkadaslar benimde 930 serviste ,2 hafta oldu cihaz degisimi karari cikti, burada yazilanlara gore microsoft servis 20 işgününu asiyor, gecen microsoft turkiyeyi aradim ne zaman gelir cihazim diye? Yurtdisindan cihaz bekleniyor felan fıstık dedi.Cihazlarimiz serviste gumburtuye gitmesin sonra..

    benim de aldığım cevap aynen bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silentscream12

    Hocam 1520 artık üretilmediğinden bekletiyor olabilirler. Yeni cihaz göndermeleri gerekiyor büyük ihtimalle tamiri mümkün olmadığı için. Yerine 950XL yollarlarsa hiç şaşırmayın.

    süper olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: longrifle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentscream12

    Hocam 1520 artık üretilmediğinden bekletiyor olabilirler. Yeni cihaz göndermeleri gerekiyor büyük ihtimalle tamiri mümkün olmadığı için. Yerine 950XL yollarlarsa hiç şaşırmayın.

    süper olurdu

    Bu konuda ciddiyim; çünkü tamir edilemeyen 920'ler yerine 930 yollamışlığı var Nokia'nın




  • Arkadaşlar benimde 1020 kamerasında sıkıntı oldu garantiye gondericem ama teleservis mi yoksa ent servisemi gonderim karar veremedim ama ent servis daha iyi diyolar biraz araştırdımda sizce ne yapmalı onerilerinizi bekliyorum bide hemen gondersemmi yoksa yılbaşından sonramı gonderim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak**

    Arkadaşlar benimde 1020 kamerasında sıkıntı oldu garantiye gondericem ama teleservis mi yoksa ent servisemi gonderim karar veremedim ama ent servis daha iyi diyolar biraz araştırdımda sizce ne yapmalı onerilerinizi bekliyorum bide hemen gondersemmi yoksa yılbaşından sonramı gonderim.

    hocam teleservice süründürür ama yeni cihaz da verebilir. cihazı verdikten 15 gün sonra tamir edildi diye geri gönderdiler ama tamir edilmemişti çok rezil bir firma. ent servisten pek şikayetçi olanını görmedim.
  • karahacı kullanıcısına yanıt
    ugrasmak istemiyorum teleservis nekadar arastirsamda iyi bi yorum gormedim hep skintili

    ent servis iyi gibi

    sonucta cihaz garantili sorun duzeltilmezse zaten urun degisimi falan mutlaka olur diye dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak**

    ugrasmak istemiyorum teleservis nekadar arastirsamda iyi bi yorum gormedim hep skintili

    ent servis iyi gibi

    sonucta cihaz garantili sorun duzeltilmezse zaten urun degisimi falan mutlaka olur diye dusunuyorum.
    Teleservice rezalet derlerdi inanmazdım .

    " Merhaba Değerli Müşterimiz,

    **** ımeı numaralı cıhazın üretici kayıtlarına göre garantisi süresi dolmuş olup, ücret bılgısı 1481.08 TL dir, iade talebine istinaden işlemsiz çıkışı sağlanmıştır. Yurt içi kargo gönderi kodu ****** dır. Cıhaza ait fatura tarıhı dolmadı ise cihazla birlikte tarafımıza gönderebılırsınız.
    Bilginize,
    İyi çalışmalar. "

    Bu nedir kardeşim cihaz Lumia 820 ve gönderim sebebi sadece bakım . Zaten cihazın sıfırı ı 499 tl bu nasıl teknik servis anlayışıdır kardeşim böyle.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.