merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
hocam 1 sene içinde 4 kere 2 sene içinde 6 kere servis işlemi görüp en az her seferinde 1 parça değişimi olduğu takdirde değişim hakkın oluyor ama benimde değişim oldu asusda 5. servise göndermemde değişim istediğimi belirtip 10 gün sonra değişim çıkmıştı sende belirt dell e belki kabul ederler
quote:
Orijinalden alıntı: slh3772
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
hocam 1 sene içinde 4 kere 2 sene içinde 6 kere servis işlemi görüp en az her seferinde 1 parça değişimi olduğu takdirde değişim hakkın oluyor ama benimde değişim oldu asusda 5. servise göndermemde değişim istediğimi belirtip 10 gün sonra değişim çıkmıştı sende belirt dell e belki kabul ederler
Parça değişimi şart değil serviste kaydı olması yeterli parça değişir yada değişmez önemli değil.4 servis kağıdınız varsa bunlar ilk 1 sene içerisinde olduysa değişim başlatabilirsiniz aksi taktirde 2. senesinde sizin makine normalde garanti süresi içinde 6 defa gitmesi gerekir siz teklifte bulunun kabul etmezlerse de bekleyin 20 iş günü serviste kalırsa yine değişim süreci başlatılır.
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
quote:
Orijinalden alıntı: slh3772
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
hocam 1 sene içinde 4 kere 2 sene içinde 6 kere servis işlemi görüp en az her seferinde 1 parça değişimi olduğu takdirde değişim hakkın oluyor ama benimde değişim oldu asusda 5. servise göndermemde değişim istediğimi belirtip 10 gün sonra değişim çıkmıştı sende belirt dell e belki kabul ederler
Parça değişimi şart değil serviste kaydı olması yeterli parça değişir yada değişmez önemli değil.4 servis kağıdınız varsa bunlar ilk 1 sene içerisinde olduysa değişim başlatabilirsiniz aksi taktirde 2. senesinde sizin makine normalde garanti süresi içinde 6 defa gitmesi gerekir siz teklifte bulunun kabul etmezlerse de bekleyin 20 iş günü serviste kalırsa yine değişim süreci başlatılır.
4 servis fişi var elimde 1 sene içerisinde bunlar. dell servisi eve gelip onarım yaptıkları için onlarda bırakma şansım yok. yaklaşık 2 ay önce iade istiyorum diye arıza kaydı oluşturdular dönüş yapmadılar. tüketici haklarına gitsem 4 servis formuyla iade işlemini başlatırlarmı ?
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
quote:
Orijinalden alıntı: slh3772
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
hocam 1 sene içinde 4 kere 2 sene içinde 6 kere servis işlemi görüp en az her seferinde 1 parça değişimi olduğu takdirde değişim hakkın oluyor ama benimde değişim oldu asusda 5. servise göndermemde değişim istediğimi belirtip 10 gün sonra değişim çıkmıştı sende belirt dell e belki kabul ederler
Parça değişimi şart değil serviste kaydı olması yeterli parça değişir yada değişmez önemli değil.4 servis kağıdınız varsa bunlar ilk 1 sene içerisinde olduysa değişim başlatabilirsiniz aksi taktirde 2. senesinde sizin makine normalde garanti süresi içinde 6 defa gitmesi gerekir siz teklifte bulunun kabul etmezlerse de bekleyin 20 iş günü serviste kalırsa yine değişim süreci başlatılır.
valla asusta öyle demişlerdi bana her seferinde parça değişimi olması lazım diye bide dell teknik servisi eve geliyor ki nasıl serviste 20 gün kalsın
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
quote:
Orijinalden alıntı: slh3772
quote:
Orijinalden alıntı: origo35
merhabalar arkadaşlar benim n5110 notebook um var. yaklaşık 1.5 senedir kullanıyorum. 1 seferde adaptörden çıt çıt sesler geliyordu bana yeni adaptör gönderdiler. 2- sefer lcd ekranda ölü pikseller çıktı birden 6-7 den fazla lc değişti. 3- sefer değişen lcd birkaç ay sonra komple gitti sanki bozuk yayınlı tv gibi beyazlanmalar kararmalar oldu lcd değişti. 4- taktıkları lcd çıkan lcd nin aynısı değildi. çıkan samsung taktıkları lg idi ve görüntü farkı vardı. tekrar samsung la zorda olsa değiştirttim. Şimdide açılışta bios ta yine adaptör hatası veriyor. orjinal dell adaptörü falan değil diye uyarı veriyor. artık ugrasmaktan bıktım ve elimde 4 tane servis kagıdı var. benim bunu iade etme şansım varmı ? faturası garanti belgesi kutusu 4 servis fişi elimde ve 5 arızası şuan. yardımcı olursanız sevinirim.
hocam 1 sene içinde 4 kere 2 sene içinde 6 kere servis işlemi görüp en az her seferinde 1 parça değişimi olduğu takdirde değişim hakkın oluyor ama benimde değişim oldu asusda 5. servise göndermemde değişim istediğimi belirtip 10 gün sonra değişim çıkmıştı sende belirt dell e belki kabul ederler
Parça değişimi şart değil serviste kaydı olması yeterli parça değişir yada değişmez önemli değil.4 servis kağıdınız varsa bunlar ilk 1 sene içerisinde olduysa değişim başlatabilirsiniz aksi taktirde 2. senesinde sizin makine normalde garanti süresi içinde 6 defa gitmesi gerekir siz teklifte bulunun kabul etmezlerse de bekleyin 20 iş günü serviste kalırsa yine değişim süreci başlatılır.
4 servis fişi var elimde 1 sene içerisinde bunlar. dell servisi eve gelip onarım yaptıkları için onlarda bırakma şansım yok. yaklaşık 2 ay önce iade istiyorum diye arıza kaydı oluşturdular dönüş yapmadılar. tüketici haklarına gitsem 4 servis formuyla iade işlemini başlatırlarmı ?
garanti yönetmeliğinde böyle bir ibare var "Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması" halinde, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. yani sizin bir yılı geçtiği için 6 kez olmamış kaybetme olasılığınız yüksek.
Dikkat edersen aksi yazılmadı garanti esasları uygulaması hakkındaki yönetmelikte geçer dediğiniz madde 8. maddedir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme