Şimdi Ara

Numara Değiştirdim ve Şebeke Gitti - Lütfen Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba

    Bugün Turk Telekom online işlemlerden 20 TL karşılığı numaramı değiştirdim. Bir numara seçtim ve ekranda yeni numaram xxx xxx yazdı . Sonrasında hattım çalışmamaya başladı o andan itibaren. Yalnızca Acil Çağrılar yazmakta.

    Başka hatlar telefonumda çalışıyor, bu hattım hic bir telefonda çalışmıyor. Numara değişikliği ile alakası var ama sorunu anlamadım. Avea yı aradım bana ##330*0000# gibi kodlar veriyor. Diyorum AĞ yok bu kodları girsemde fayda etmeyecek olsun siz girin diyor. Tabiki ağa erişemediği için kodun modun faydası yok.

    Değiştirdiğim numarayıda kaydetmedim onuda bilmiyorum. E-devletten bakıyorum hala değiştirmeden önceki numara görünüyor orada da.

    Sizce problem nedir.



  • Müşteri hizmetlerini aradım hem değiştirdiğim numara hem yeni tanımlanan numara ikiside kullanım dışı olmuş görünüyor. Çok enteresan bir durum . 4 kere görüşme yaptım hiç biri işin içinden çıkamadı kayıt oluşturdular en sonunda.
  • Türk Telekom'da yapmamanız gereken hata yapmışsınız. Tüketici Şikayetleri bölümünden yazın, o zaman bilgili insanlar çıkıyor sorun çözülecektir. Sorun hattınızdan mevcut numaranın silinmesi ama sistem gecikmesi vs. sebeplerle yeni numaranızın tanımlamamasından kaynaklanıyor.
  • Aynısını bende yaşamıştım müşteri hizmetlerine derdimi anlatana kadar yarım saat konuştum belki o derece. 10 günde yapabildiler eski numaramı tanımladılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.