Şimdi Ara

Nvidia PhysX 5.0 yayınlandı ve açık kaynak haline getirildi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nvidia, yıllardır vadettiği PhysX 5.0 sürümünü yayınladı ve yaklaşık 4 sene önce söz verdiği üzere 5.0 sürücü geliştirme kitini 4.0 gibi açık kaynak haline getirdi. Artık modası geçmiş ve 2016'dan sonra çıkmış hiçbir oyunda kullanılmayan, yerini işlemci ağırlıklı Havoc ve önbellek ve ekran kartı ağırlıklı Unreal Chaos gibi fizik motorlarına bırakan bir API olmasına rağmen iyi bir gelişme. Bu sayede Windows dışındaki işletim sistemli, Nvidia dışındaki ekran kartlı ve x86 tabanlı işlemcili vb. envai konfigürasyonlu sistemlerde PhysX uygulanan eski oyunları oynamak isteyenler, PhysX 5.0 sayesinde işlemleri PPU tekelinden çıkarıp işlemci tabanına kaydırabilecek, böylelikle ekran kartındaki performans kaybı minimalize edilebilecek. Oyunların muhafazası ve açık uygulama pratiğinin yaygınlaşması adına sevindirici bir haber — her ne kadar nVidia hemen her konuda olduğu gibi bu konuda da ağır aksak davranmış olsa bile.



    github
    GitHub - NVIDIA-Omniverse/PhysX: NVIDIA PhysX SDK
    https://github.com/NVIDIA-Omniverse/PhysX

    Düzeltme: detaylı linkler, link düzeltme.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3Korner1Penaltı -- 9 Kasım 2022; 3:41:38 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.