Nvidia, yıllardır vadettiği PhysX 5.0 sürümünü yayınladı ve yaklaşık 4 sene önce söz verdiği üzere 5.0 sürücü geliştirme kitini 4.0 gibi açık kaynak haline getirdi. Artık modası geçmiş ve 2016'dan sonra çıkmış hiçbir oyunda kullanılmayan, yerini işlemci ağırlıklı Havoc ve önbellek ve ekran kartı ağırlıklı Unreal Chaos gibi fizik motorlarına bırakan bir API olmasına rağmen iyi bir gelişme. Bu sayede Windows dışındaki işletim sistemli, Nvidia dışındaki ekran kartlı ve x86 tabanlı işlemcili vb. envai konfigürasyonlu sistemlerde PhysX uygulanan eski oyunları oynamak isteyenler, PhysX 5.0 sayesinde işlemleri PPU tekelinden çıkarıp işlemci tabanına kaydırabilecek, böylelikle ekran kartındaki performans kaybı minimalize edilebilecek. Oyunların muhafazası ve açık uygulama pratiğinin yaygınlaşması adına sevindirici bir haber — her ne kadar nVidia hemen her konuda olduğu gibi bu konuda da ağır aksak davranmış olsa bile. Düzeltme: detaylı linkler, link düzeltme. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3Korner1Penaltı -- 9 Kasım 2022; 3:41:38 > |
Bildirim