Şimdi Ara

O bile ekonomi peşinde, 2016 Lamborghini Huracan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lamborghini Huracan’nın  2016 modelinde yapılan güncellemelerin sürüş kabiliyetini, konforunu ve verimliliğini arttıracağı ifade ediliyor.

     

    O bile ekonomi peşinde, 2016 Lamborghini Huracan


     

    İlk göze çarpan güncelleme Huracan ve yakın zamanda piyasaya çıkan Huracan Spyder modellerinde yer alan doğal-emişli V10 motorun güç gerektirmeyen durumlarda otomatik olarak 5 silindiri devre dışı bırakması. Motor, kullanıma bağlı olarak güç ihtiyacı fark eder etmez devre dışı bıraktığı 5 silindiri devreye alarak performans ihtiyacını karşılayacak. Ayarlamanın yakıt tüketimine ve CO2 salınımına olumlu katkıları için tercih edildiği belirtiliyor.




    Motorun ürettiği güç, çift kavramalı şanzıman ve dört tekerlek çekiş sistemi üzerinden yola aktarılırken, 4 teker çekiş sistemi üzerinde yapılan güncellemeler ile özellikle Strada modunda (sokak modu) daha doğal ve gelişmiş sürüş deneyimi sunacağı ifade ediliyor.

     

     O bile ekonomi peşinde, 2016 Lamborghini Huracan




    Firma ayrıca, aracın mevcut halinin yeteri kadar dikkat çekmediğini düşünmüş olacak ki, 2016 yılı iyileştirmeleri arasına yeni sport egsoza yer vermiş ve 5.2-litre V-10 motorun sesini dinlemek yerine müzik dinlemeyi tercih edecek kullanıcılar için 10 hoparlör ile desteklenmiş “Sensonum” ses sitemi de opsiyonel olarak seçeneklerinin arasında yer vermiş durumda.

    Araçta yer alacak diğer değişiklikler ise şöyle; şeffaf motor kaputu, led aydınlatmalı motor bölmesi, motor haznesi karbon fiber kaplama, araç içi bardak tutacakları.

     

    Aracın yurt dışı satış fiyatında herhangi bir değişikliğe gidilmeyeceği ve 245 bin 445 dolar olan satış fiyatının aynı kalacağı belirtildi.







  • Bardak tutacağıda koymuşlar lpg de attın mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar bardak tutacağı ve motor bölmesine led aydınlatma koymuş ama fiyatı değişmemiş helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç içi bardak tutacakları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • led aydınlatma önemli şimdi, birde ekonomik olmazsa zaten alınmazdı bu araçlar, bardak tutucu opsiyon olmalıydı çok lüks kaçar, sanki adamlar şahin modifiye ediyo neyin kafasını yaşamışlar.
  • Bu silindir kapatma olayı her araçta standartlaşmalı

  • silindir devre dışı bırakmak iyimiş daha tasaruflu

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 5 silindiri kapatmak ciddi farkeder mi acaba? Bir de silindirleri kapatip acmak icin motoru stop etmek mi gerekiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Adamlar bardak tutacağı ve motor bölmesine led aydınlatma koymuş ama fiyatı değişmemiş helal olsun

    Dandik navigasyonu bilmem kaç liraya satanlar utansın.

    Apple araba yapınca daha çok şey göreceğiz.

    Kamera koyacak led koyacak falan filaan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    5 silindiri kapatmak ciddi farkeder mi acaba? Bir de silindirleri kapatip acmak icin motoru stop etmek mi gerekiyor?


    Düşün işte. Bizde arabalar genelde 4 silindir. Bu da 1.25 araba kapatıyor işte.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    5 silindiri kapatmak ciddi farkeder mi acaba? Bir de silindirleri kapatip acmak icin motoru stop etmek mi gerekiyor?


    Düşün işte. Bizde arabalar genelde 4 silindir. Bu da 1.25 araba kapatıyor işte.

    Peki mesela biz ekonomik kullaniyoruz ve yolda giderken spor moda almak istiyoruz yani 10 silindiri. Bu silindirleri devreye sokmak icin motorun yeniden mi ateslenmesi gerekiyor yoksa surus esnasinda da devreye girebiliyor mu? Ben pek zannetmiyorum ama belki olabilir. Ayni sey ekonomik moda gecerken de gecerli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes de zass denilen benzer bir sistem var. V12 ler ile standart olarak geliyor sanırım v8 ler için opsiyonel olması lazım. sabit hızlarda ve çok fazla ivmelenme gerekmeyen durumlarda silindirlerin yarısının kapatıyor. Güç gerektiği durumlar ve performanslı kullanımda tüm silindirler çalışıyor. Tüm bunlar sürüş esnasında oluyor. w220 s classlarda 2000 li yıllarda kullanıldığına göre, şimdi çok daha gelişmiş versiyonlar vardır.

    tam emin değilim ama vw golflerde sanırım opsiyonel aktif silindir kontrol sistemi (act) var. belli devirlerde 2 silindire düşüyor araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    5 silindiri kapatmak ciddi farkeder mi acaba? Bir de silindirleri kapatip acmak icin motoru stop etmek mi gerekiyor?


    Düşün işte. Bizde arabalar genelde 4 silindir. Bu da 1.25 araba kapatıyor işte.

    Peki mesela biz ekonomik kullaniyoruz ve yolda giderken spor moda almak istiyoruz yani 10 silindiri. Bu silindirleri devreye sokmak icin motorun yeniden mi ateslenmesi gerekiyor yoksa surus esnasinda da devreye girebiliyor mu? Ben pek zannetmiyorum ama belki olabilir. Ayni sey ekonomik moda gecerken de gecerli.

    Otomatik geçer. Kapatıp açmanıza gerek olmaz. İlk defa kullanılan bir teknoloji değil bu hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • La vuracan vuracan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmiyordum tesekkurler, Ilgincmis. Arastiririm bos zamanimda.
    @cesmuru @Agorian

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerekmez sonuçta silindiri kapatırken ana etken yakıtı kesmektir (tahminen), enjektör tekrar yakıt verince hepsi devreye girer diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN291

    gerekmez sonuçta silindiri kapatırken ana etken yakıtı kesmektir (tahminen), enjektör tekrar yakıt verince hepsi devreye girer diye düşünüyorum.

    Dizellerde tamam, peki benzinlilerde nasil oluyor. Sonucta buji ateslemeyi sagliyor. Zamansiz bir atesleme kotu sonuclar dogurmaz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ateşlemeyi yapan buji, enjektör dediğim yakıtı yanma odasına veren parça.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN291

    ateşlemeyi yapan buji, enjektör dediğim yakıtı yanma odasına veren parça.

    Biliyorum tamam da sadece hava ve yakit vermekle olmuyor. Bir de bunlarin yanmasi lazim. Bu gorevi de buji ustleniyor. Ben de zamansiz ateslenen bir karisim kotu sonuclar dogurmaz mi diye soruyorum. Tesekkr ederim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onun ayarını ecudan yaparlar diye düşünüyorum. sonuçta araç teknolojileri çok gelişti artık mekanikten çok elektrik-elektroniğe kayar oldu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.