Şimdi Ara

O Km 2010 Albea Multijet Aldım. Başıma Gelene Bakın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
21.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun yaşamadan binelim, servisle,sanayiye uğraşmayalım diye nihayet reklamlara kandım ve O KM, Albea Multijet Premio aldım. 4 Haftadır Fiat'ın bana yaşattıklarını Allah kimseye yaşatmasın. Arabayı aldığım ilk saatten itibaren servisteydim. Haftada 2 gün servisteyim. Araba şu an yeni yazılım yüklenmesi için sıraya girdi ve bu bu bekleme yaklaşık 30 gün sürecekmiş, belkide daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pampilo -- 3 Temmuz 2010; 21:13:35 >



  • büyük şanssızlık.her şeyde olduğu gibi otomobillerde problemli olarak bazen çıkıyor fabrikadan.problemin ne olduğunuda yazsaydınız keşke.
  • Başınıza ne problemin geldiğini yazmamışsınız ki.Neden bir daha yazılım yüklenecek?Sorun neymiş?
    ''4 Haftadır Fiat'ın bana yaşattıklarını Allah kimseye yaşatmasın'' demişsiniz.Size ne yaşattığını yazmamışsınız.

    Ayrıca ne olursa olsun 0 km arabada bu gibi problemlerin olması sadece fiat için konusmuyorum,muhakkak diğer markalardada çıkıyodur büyük ayıp.Tamam hata olmaz mı illaki olur ama,sonuçta fabrika çıkışında bunun kalite kontroldür testleridir vs. var.

    Büyük şanssızlık.Geçmiş olsun.
  • geçmiş olsun

    0 km alınca bunları yaşamak çok kötü bir duygu olsa gerek

    ben albealardan genelde bir sorun duymamıştım hatta multijet kullanıcıları çok memnunlar aracından


    nedir aracın problemi tam olarak?
  • O kadar sıkıntılıyım ki. Hangisini anlatsam. Arabayı alır almaz bahşişi verdim anahtarımı aldım, sevine sevine eşimi iş yerinden almaya gittim. Teslim aldığımdan tam 8 dakika sonra başımdan aşağı kaynar sular döküldü diyebilirim. Araçtan indiğimde fark ettimi, sağ kapı altında bir ezik var. Önce ışık yansıması sandım. Elimle kontrol ettiğimde gördümkü sağ kapının altı ezik. Boyada problem yok ama içe doğru bombe yapmış saç. Hemen aldığım yere telefon ettim. İmkansız bişey, hemen getir görelim dediler. Bakın daha 8 dk sonrasında servisin yolunu tuttum. Baktılar, onlarda ben de şaşkınım. Araç üstüme ruhsat çıkmış, vergiler ödenmiş, parasını vermişiz. Ne diyorsan yapalım, istersen yaptırıp boyatalım dediler.... Siz olsanız ne yapardınız? Ertesi gün getir kaporta boya atölyeizde iyi bir usta var boya yapılmadan halledebilirse halledilsin dendi. Ertesi gün sabahın köründe yine servisin yolunu tuttum. Tabi bu arada araç trafik ışıklarına yaklaşırken boşa alıp fene bastığımda bir kaç kez stop etti, bir kaç kez de stop etmekten son anda kurtuldu. Hayırdır inşallah diye düşünürken, öncelikle kapıdaki göçüğe odaklanmıştım ve pek önemsemedim. Neyse kapıdaki göçüğü benden başkasının fark edemeyeceği şekilde usta halletti diyebiliriz. Fakat arabadaki bu stop etmeler sıklaşınca tekrar servise götürdüm. Servisteki herkes kronikleşmiş bu multijet arızasından haberdardı. Aralıktan beri üretilen albea ve palioların sorunuymuş meğerse. Bu araçlara yüklenen yazılımda sorun varmış ve yeni yazılım yüklenmesi gerekiyormuş. Tabi bunu söylemeleri için araç yarım gün serviste kaldı. gerekli kontrolleri yaptılar ve sorunun yazılımda olduğundan emin oldular. Bu durumda pek çok araç varmış ve hepsi yazılım yüklenmesi için sıra bekliyormuş. Ya dediler aracı bırak 1 hafta 10 gün içinde üniteyi söküp merkeze yollayalım yazılım yüklenip gelsin, ya da yedek ünite için sıraya girelim, yedek ünite gelince aracınıza 2 saatte takarız, sisin üniteye yazılıp yüklenip gelince onu takarız siz de bu arada araçsız kalmamış olursunuz.... Şuna bakınki Fiat yaklaşık 8-9 yıldır ürettiği bir motordaki yazılım problemlerini hala çözememiş ve aralık ayından beri sorunlu olduğunu bildikleri yazılımlı motorları müşteriye satmakta bir beis görmüyorlar. Şimdilik sıraya girdik ve bekliyoruz bakalım Ankara bölgeye tahsis edilen tek bir yedek ünite için sıramızın gelmesini.




  • Tabiki bu arada araba kapıda yatıyor. Çünkü bindiğimde daha kapının önünde bile ileri geri giderken ki stop etmeleri yüzünden iyice canım burnuma gelmiş durumda. Konu komşuya, eşe dosta da rezil olduk. Sıfır km araba alıp da ilk günden beri serviste sürünen kaç adam vardır Türkiye'de.... Vardır tabi eğer Fiat aldıysa vardır.. Bu arada Fiat'ı hem telefonla aradım, hem de mail attım. İlgileneceğiz ..vb gibi bir cevap verildi. 4-5 gündür sorunumun hemen çözümü konusunda yapılan bişey yok. Aracı satın aldığım yerdeki satıcı ve ustalar çok ilgili ama ellerinden gelen bişey yok. Sorunu Fiat merkezinin çözmesi gerekiyor.
  • 2009 aralık ayından beri üretilen bütün mutijet albea ve paliolarda yazılım sorunu var dostum... Ankara bölgesi için yazılım yüklenmesinde sıraya girersen 1 ay bekliyorsun en az.
  • E madem öyle bişy var neden satmadan sorunu hallletmemişler dava açsan yeridir yani Tam tazminatlık oolay.

    Geçmiş olsun llah kimseye böyle terslik vermesin.

    Yeni sıfır araba al sorundan bineme töbeeeee
  • Ne yapacağımı bilemiyorum henüz. Sadece bekliyorum yedek ünitenin sırasının gelmesini. Kim yeni aldığı arabanın tamir görmesini, parça sökülmesini parça takılmasını isterki. Fiat'ın ayıbına bakın. Yazılım sorunlu olduğunu bile bile arabaya takmışlar, bu sorunun farkına ben varmasam bile onlar zaten telefon edip zaman zaman çağırıyorlarmış, geliştirilmiş yazılım yüklüyorlarmış. Şaka gibi! Heves güves aldığım arabadaki pronleme bakın. Kapıdaki ezikliği unuttuk, arabaya sorunsuz binemez haldeyiz. Yıllardır üretilen bir araçtaki motorda hala yazılım sorunu yaşanıyorsa bu Fiat'ın ayıbı. Arabayı satmayı planlıyorum.
  • yazılım güncelleme böyle çok karışık bir işlem değil ki

    bağlıyorlar soketle makinaya beyini

    en fazla 1 saat sürer

    acaba aracın beyni mi arızalı

    bu kötüdür ellerinde yoksa zaman alacaktır


    mail atmak yerine müşteri hizmetlerini aradınız mı? sizi yetkili bir kişiye bağlasınlar tek tek problemlerinizi anlatın
  • Hem mail attım, hem müşteri hizmetlerini aradım. Aracın beyni arızalı değil söylediklerine göre. Fiat'ta yetkili servislerde yazılım yüklenmiyormuş, Fiat bu işi tek noktadan yapıyormuş. Ünite sökülüp yerine Fiat'ın Ankara bölgeye tahsis ettiği tek yedek ünite takılıyormuş. Bizim ünite Fiat merkeze gidip yazılıp yüklenip gelecekmiş. Yazılım yüklemeler sırasında servislerde epeyce beyin yakıldığı için Fiat böyle bir karar almış sanırım. Tek noktadan yapılıyormuş. YA DA benim yaşadığım sorunla aynı sorunu yaşayanlara yapılan uygulama bu. Bütün Fiat servsileri bu araçlardaki sorunlardan haberdar. Hangi ustaya soruysam onların dliyle söylenen şu " tek nokta ". Aradığım bütün yetkili servislerdeki ustalarla görüştüğümde çözümün bu olduğunu söylediler. Bu arada yazılım yüklemek kolay ama bir o kadar ustalık isteyen son derece hassa bir konuymuş. Hata affetmiyormuş, beyni yakmak çok kolaymış bu işlem yapılırken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pampilo -- 6 Haziran 2010; 20:48:54 >




  • Kulaktan dolma bilgilerle milleti yanıltıyorlar...
    yazılım için 1aymış...
    Arkadaş sen 4442255i arasaydın gerekli işlem yapılırdı...
    boşa atıp stop olayını hiç yaşamadım...
    Yok kronik sorunmuşta anca arabayı kötülüyorsunuz...
    Tamam şanssızlık olur vs bu sorunlardan dolayı arabayı kötülemekle kendini avutuyosan eyvallah kendini tatmin et sen...
    Aracım 102Bin Kmde 1kere yolda bırakma ve çıkarmadı...

  • Arkadaş sen yazdıklarımı okumadın mı????? 4442255 i de aradım diyorum. Nası okudun nasıl anladın da okuyup burada hakaret eder vari yazı yazıyorsun. Ben demiyorum kronik sorun diye Fiat yetkili servisleri diyor. Aralık 2009 dan haziran 2010 satılan bütün multijet albea ve palio larda var bu sorun. Kafayı çekip de mi buraya mesaj yazıyorsun anlamadım ki? 1 haziran 2010 da Fiat Müşteri Hizmetlerini aradım. Fiat çağrı merkezi 444 22 55. Şikayetimin kaydını aldılar. İlgilenip takip edeceğiz dediler. 1 haftadır dönen yok. Peki fiat çağrı merkezi ne yapmış bu arada, şikayetimi gittiğim servise maille bildirmiş ilgilenin demişler. Servis zaten ilgileniyor. Ama yedek ünitenin sırasını bekliyoruz. Üstelik yedek ünite servise geldiğinde benim gibi bekleyen başka müşterilerde var. Senin araban 2009 aralıktan sonra mı üretildi de bilip bilmeden konuşuyorsun? En son ne zaman Fiat yetkili servisine gittin? Bir de böyle marka fanatikleri çıkmaz mı? Böylelerini adam yerine koyup cevap vermem bundan sonra
    Hayatında kaç kere 444 22 55 i aradın da sorunun çözüldü. Ara 444 22 55 i de öğren gerçekleri.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut.25

    Kulaktan dolma bilgilerle milleti yanıltıyorlar...
    yazılım için 1aymış...
    Arkadaş sen 4442255i arasaydın gerekli işlem yapılırdı...
    boşa atıp stop olayını hiç yaşamadım...
    Yok kronik sorunmuşta anca arabayı kötülüyorsunuz...
    Tamam şanssızlık olur vs bu sorunlardan dolayı arabayı kötülemekle kendini avutuyosan eyvallah kendini tatmin et sen...
    Aracım 102Bin Kmde 1kere yolda bırakma ve çıkarmadı...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pampilo -- 6 Haziran 2010; 23:25:47 >




  • Fiat 4442255

     O Km 2010 Albea Multijet Aldım. Başıma Gelene Bakın
  • Konuyu burda kapatıyorum. Sonucu merak eden arkadaşlar cemc2005@hotmail.com adresine mail atıp telefon numaralarını verirlerse ilerleyen günlerde olumlu ya da olumsuz gelişmelerden sizi arayıp bilgilendiririm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pampilo -- 6 Haziran 2010; 23:32:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pampilo

    Arkadaş sen yazdıklarımı okumadın mı????? 4442255 i de aradım diyorum. Nası okudun nasıl anladın da okuyup burada hakaret eder vari yazı yazıyorsun. Ben demiyorum kronik sorun diye Fiat yetkili servisleri diyor. Aralık 2009 dan haziran 2010 satılan bütün multijet albea ve palio larda var bu sorun. Kafayı çekip de mi buraya mesaj yazıyorsun anlamadım ki? 1 haziran 2010 da Fiat Müşteri Hizmetlerini aradım. Fiat çağrı merkezi 444 22 55. Şikayetimin kaydını aldılar. İlgilenip takip edeceğiz dediler. 1 haftadır dönen yok. Peki fiat çağrı merkezi ne yapmış bu arada, şikayetimi gittiğim servise maille bildirmiş ilgilenin demişler. Servis zaten ilgileniyor. Ama yedek ünitenin sırasını bekliyoruz. Üstelik yedek ünite servise geldiğinde benim gibi bekleyen başka müşterilerde var. Senin araban 2009 aralıktan sonra mı üretildi de bilip bilmeden konuşuyorsun? En son ne zaman Fiat yetkili servisine gittin? Bir de böyle marka fanatikleri çıkmaz mı? Böylelerini adam yerine koyup cevap vermem bundan sonra
    Hayatında kaç kere 444 22 55 i aradın da sorunun çözüldü. Ara 444 22 55 i de öğren gerçekleri.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut.25

    Kulaktan dolma bilgilerle milleti yanıltıyorlar...
    yazılım için 1aymış...
    Arkadaş sen 4442255i arasaydın gerekli işlem yapılırdı...
    boşa atıp stop olayını hiç yaşamadım...
    Yok kronik sorunmuşta anca arabayı kötülüyorsunuz...
    Tamam şanssızlık olur vs bu sorunlardan dolayı arabayı kötülemekle kendini avutuyosan eyvallah kendini tatmin et sen...
    Aracım 102Bin Kmde 1kere yolda bırakma ve çıkarmadı...




    Ben Her bakımda aracımı servise götürüyorum 1kere bile sanayiye uğramadım...
    Senin açtığında diğer konuda ne yazdım ben hemen 4442255i ara dedim...
    Marka fanatikliğiyle işimiz yok...
    Bizim forumumuzda çoğu kişinin arabası 2010model premio multijet olsun benzinli olsun...
    Onlarda neden sorun çıkmıyor...
    Senin yaptığın tekşey markayı kötülemek,ben fiattan prim alacakda değilim,ancak milleti yanıltmanın anlamı yok eğer kronikse yaz bizim foruma senin gibi sorunu çıkacak var mı yok mu?
    Önceki açtığın konuya ne oldu?
    Gayet düzgün bir msj yazmıştın şimdi ne olduda bukadar tepki sinir...
    Sesini duyuramadın diyemi...
    Buda benim son msjımdır...
    İyi günler inşallah sorunun çözülür...




  • sorun belli çözecek kurumda belli ben sizin yerinizde olsam hiç ankarada oyalanmam servisinde elinden gelen birşey yoksa çagrı merkeziyle görüşüp aracı bursaya alınıp sorunun çözülmesini aksi takdirde mahkeme yoluna gidecegimi bildirirdim
  • satıcıdan arabayı teslim alırken iyice sağına soluna baksaydınız keşke.Araba galeriden kapısı ezik halde size teslim edildiğine göre araç doğrudan ayıplı mala girer ve değişimini isteme hakkınız olmalı diye düşünüyorum.Tüketici derneği ile görüşüp tazminat veya değişim yoluna gitmenizi tavsiye ederim. 3 günlük araba yok beyin arızası yok yazılım diye kapı önünde yatamaz.Resmi yollardan hakkınızı sonuna kadar arayın.Fiat müşteri hizmetleriyle sorununuzu halledebileceğinizi sanmıyorum.Diğer taraftan yaşadıklarınız artık sizi o arabadan soğutmuştur zaten, binerken içinize sinmeyecektir.Umarım mesele hallolur.
  • sizin yerinizde olsam işi yargıya taşırım.Tam bi kepazelik
  • selamlar...

    fiat servisler müdürlüğü ile yaptığım görüşmede böyle bir sorun olmadığı yolunda bilgi aldım.

    sevgilerimle...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.