Şimdi Ara

OCTAVİA 1.6 TDI 60 BİN BAKIM ÜCRETİNİ GÖRÜN SONRA SIFIR ARABA ALMAYA KOŞUN 😡 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
1
Favori
13.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • barisdragon B kullanıcısına yanıt
    Egeanın yol tutuşu octaviadan iyidir. Test etmediyseniz öneririm. Asıl olumsuz yanı güvenliği o da en önemli mevzu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Fıat bravonun bakımını kendim yaptım.Bütün malzemeleri internetten alarak 350 tl ödedim.1750 lira bakıma verdikten sonra sıfır garantili aracın karnı ağrısın.
    Bravo Hocam bende de aynı araç var kendiniz nasıl yaptınız bakımı ?
  • Fiyat normal kardeşim yiyemiyeciginiz lokmayı ağzına almiycan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea tayfa yine başlamış octaviaya b** atmaya :), egea da kullandım octavia da kullanıyorum. 1000 km yol gidip gelin ikisiyle aradaki uçurumu emin olun anlarsınız.

    Egea ne motor sesi, ne yalıtım ne de güvenlik olarak octavia'nın yanından geçemez . siz ezber bozmaya devam edin.
  • Bize müstehak hocam. Bendede otomatik a3 var. Biz ülkemize daha bakmadan, insan haklarının hiçbir şekilde birey lehinde işlemediği bi 3. Dünya ülkesinde bu vag grubu çift kavramaları alarak suç bizde.
    Hepimize hak Hiç kimse kızmasın adamlara.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    Bravo Hocam bende de aynı araç var kendiniz nasıl yaptınız bakımı ?

    Alıntıları Göster
    Benim evde aracın altında işlem yapmak için kanal yaptım.Bravonun alt muhafazayı söktükten sonra en zoru yağ fitresini sökmek.Onu 32 yıldız anahtarla söküyoruz.Daha sonra karter tapasını 13 lokma ile yağı boşalttıktan sonra hava filtresi kazanı tampon altında 6 lokma ile sökülüyor.Mazot filtresi sökme polen filtresi değiştirme ve yağ koyma bana göre çocuk oyuncağı.Yağ dahil bütün parçaları orjinal opar olmak üzere 350 tl ye değştirdim.Hatta sürekli aldığım için adam fazladan bir tane mazot filtresi göndermiş.Bir de 2008 puntom var.İkisinin de bakımını kendim yaptım.Hatta babamın fiorinosunun bakımını da yaptım.Multijet motorlar bakım konusunda parça değişiminde bulunmaz bir motor.Artık kullana kullana her parçasının yerini ezberledim.Sadece bakım değil multijetlerin marş dinamosunu,şarz dinamosunu,ısıtma bujilerini,mazot pompasını,egr'sini,yedek su deposunu,kolorifer peteğini vs hepsini kendim değiştiriyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-578C28641

    dsg almasaydınız 2 yıl sonunda özel servisde yaptırırdınız. ben alırken sırf dsg olmasın diye corsa aldım... garanti bitince hep dışarıda bakım yaptım. bu sene Dask ı bile yeniletmedim. yeter artık sömürü dedim. merak ettiğim dsg korkusunu bilerek neden dsg aldınız çok mu fark ediyor dsg. nasıl bir hazdır.. not. hiç dsg kullanmadım.
    Ben kullandım ford un şanzımanı dsg den daha iyi dsg yarı otomatik gibi veya öyle ne olduğu belli değil bozulduğu kesin ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Benim evde aracın altında işlem yapmak için kanal yaptım.Bravonun alt muhafazayı söktükten sonra en zoru yağ fitresini sökmek.Onu 32 yıldız anahtarla söküyoruz.Daha sonra karter tapasını 13 lokma ile yağı boşalttıktan sonra hava filtresi kazanı tampon altında 6 lokma ile sökülüyor.Mazot filtresi sökme polen filtresi değiştirme ve yağ koyma bana göre çocuk oyuncağı.Yağ dahil bütün parçaları orjinal opar olmak üzere 350 tl ye değştirdim.Hatta sürekli aldığım için adam fazladan bir tane mazot filtresi göndermiş.Bir de 2008 puntom var.İkisinin de bakımını kendim yaptım.Hatta babamın fiorinosunun bakımını da yaptım.Multijet motorlar bakım konusunda parça değişiminde bulunmaz bir motor.Artık kullana kullana her parçasının yerini ezberledim.Sadece bakım değil multijetlerin marş dinamosunu,şarz dinamosunu,ısıtma bujilerini,mazot pompasını,egr'sini,yedek su deposunu,kolorifer peteğini vs hepsini kendim değiştiriyorum

    Alıntıları Göster
    Kendi aracınızın ustası olmussunuz ne güzel, mazot filtresini her sene değiştiriyor musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Arkadaşın 1.2tsi polosuna, ilk bakim icin 1180 lira çektiler. Ayni sekilde özel servise de sorduk; 850 lira dediler; halbu ki 1.4 dizel seat varken 350ye bakimdan cikardim ayni yerde, 2015 öncesi sanayide 100 lira daha ucuza geliyordu sadece



    Bu vag grubunda bir keramet mi kesfedildi? Emisyon skandali, tam aksine emisyon medar-ı iftihari mi oldu? Musteriden neyin acisi cikarilmak, nereye varilmak istenmektedir



    Fordun servislerini begenmesem de fiyatlarda bayağı bir fark var.

    Ayrica shell helix professional ise yag iyidir ama hx7 veya 8 ise dediginiz gibi benzinlik yağı.



    Şu yag 5 litrelik ambalajlarda taş catlasin 180 liraya bulunurken, 4.6ltye 400 lira yazan insaflarini
    0w30 da olsun olsun, 250₺
    Yağ zaten bütün yetkili servis ve hatta bence özel servislerde de pahalıya satılıyor. Yağı kendiniz alınca 180-250 tl oluyor tamam ancak onu işte birisi eski yağı boşaltıp yenisini koyunca 250 tl oluyor 500 tl . Biz direksiyon altındaki 12V luk küçük bir akü için en yakın bir özel servise gitmiştik. Adamlar zar zor yerini bulabildi ve 2000 tl fiyat verdi. Tabi öyle olunca biz başka yerlere de soralım diye ayrıldık. Yetkili serviste önce bu aküyü şarj etmeye çalışıp olmayınca değişimi yaptılar ve yine 2000 tl verdik. Ufacık bir akü için bu çok farkındayım ancak istisnaları da olsa özel servisler , yetkili servisler kadar pahalılar. En azından yetkili servis olunca içiniz rahat oluyor çünkü özel servisler özellikle yeni arabaları hiç bilmiyor ve kötü davranıyorlar. Yetkili servislerin fahiş fiyat uyguladıkları şeyler bu periyodik bakımdaki filtreler , yağ ve fren balataları. Tabi bunlar en sık değişen parçalar olduğundan çok fazla kar ediyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    Kendi aracınızın ustası olmussunuz ne güzel, mazot filtresini her sene değiştiriyor musunuz ?

    Alıntıları Göster
    Yo 20000 km de bir değiştiriyorum.
  • furkan1zek kullanıcısına yanıt
    Tek marka bazlı çalışan ozel servislerden bahsediyorum; bazi sanayi eşrafı dediginiz gibi.

    Ama benim bahsettiklerim,daha dogrusu gittiklerim, o markanin yetkili servisinde mesaisi olmus arkadaslardi. Kullanilan parcalar da orjinaldi. Iscilik ve parca garantisi de verdiklerinden sorun yasamadim hic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.