Şimdi Ara

OCZ Vertex 3 İçin OCZ RMA 'dan Gelen Mail

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    OCZ Vertex 3 'üm arızalandı. Bilgisayar tanımıyor. Fault ışığı yanıyor.

    Durumla ilgili OCZ RMA 'dan yaptığım talebe şöyle bir cevap geldi.

    Ama hiçbir açıklama yazımıyor. Durumunuz değiştirildi diye bir bilgi

    var anladığım kadarıyla. Ayrıntı vermemiş. Daha önceden tecrübesi

    olan arkadaşlar yardımcı olabliirler mi? Ne yapmam gerekiyor?

    quote:

    Trouble Ticket ID: xxxxxx
    Description: xxxxxxxxxxxxxxxx

    -------------------------------------------------------

    Please be ****ed that the status on your trouble ticket
    has been changed from Submitted to Acknowledged.

    -------------------------------------------------------
    Status changed by: Tobias Winkelmann
    -------------------------------------------------------

    Regards,
    ocztechnology@exdesk.com
    ---

    Please DO NOT REPLY to this email notification. Please click on the following link below to correspond:


    http://www.exdesk.com/OCZTechnologyGroup/OCZ-Europe/index.cfm?addcomment=yes

    All tickets will expire after 7 days from the last response date

    Thank you.







  • Sanırım böyle bir cevap yazılmış ama ne demek istediğini anlayamadım

    yardımcı olabilecek var mı.

    quote:

    Please be a,dvised that the status on your trouble ticket
    has been changed from Submitted to Acknowledged.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f_desat -- 6 Şubat 2013; 21:02:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_desat

    Merhaba,

    OCZ Vertex 3 'üm arızalandı. Bilgisayar tanımıyor. Fault ışığı yanıyor.

    Durumla ilgili OCZ RMA 'dan yaptığım talebe şöyle bir cevap geldi.

    Ama hiçbir açıklama yazımıyor. Durumunuz değiştirildi diye bir bilgi

    var anladığım kadarıyla. Ayrıntı vermemiş. Daha önceden tecrübesi

    olan arkadaşlar yardımcı olabliirler mi? Ne yapmam gerekiyor?

    quote:

    Trouble Ticket ID: xxxxxx
    Description: xxxxxxxxxxxxxxxx

    -------------------------------------------------------

    Please be ****ed that the status on your trouble ticket
    has been changed from Submitted to Acknowledged.

    -------------------------------------------------------
    Status changed by: Tobias Winkelmann
    -------------------------------------------------------

    Regards,
    ocztechnology@exdesk.com
    ---

    Please DO NOT REPLY to this email notification. Please click on the following link below to correspond:


    http://www.exdesk.com/OCZTechnologyGroup/OCZ-Europe/index.cfm?addcomment=yes

    All tickets will expire after 7 days from the last response date

    Thank you.


    merhabalar. bendede ayni disk vardi ve ayni sorunla karsilastim. daha ilk gunden ilk sistemimde oldu aldigim gun oldugu icin vatan degistirdi sifiriyla hatta iade etti yeniden aldim fakat daha yapmadi. yanmis o diskin karti bu yuzden oc yaparak yakmistim yanlislikla. iade ederler aldigin yere garantiye verirsen daha da gormez hicbir anakart zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap için teşekkürler. Ama benim ssd 'i 2010 Kasım ayında hepsiburada 'dan alınma. ben garantisi iki sene diye hatırlıyorum. ama şimdi ocz nin sitesine baktım, garantisi 3 yılmış. şimdi ocz 'den rma ile ilgili mail de geldi. harddiski hollanda 'daki merkezlerine ücretini kendim ödeyerek göndermemi istiyorlar. şimdi hepsiburada 'dan arıza iade değişim başvurusunda mı bulunayım. yoksa ocz 'ye direk mi göndereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_desat

    Cevap için teşekkürler. Ama benim ssd 'i 2010 Kasım ayında hepsiburada 'dan alınma. ben garantisi iki sene diye hatırlıyorum. ama şimdi ocz nin sitesine baktım, garantisi 3 yılmış. şimdi ocz 'den rma ile ilgili mail de geldi. harddiski hollanda 'daki merkezlerine ücretini kendim ödeyerek göndermemi istiyorlar. şimdi hepsiburada 'dan arıza iade değişim başvurusunda mı bulunayım. yoksa ocz 'ye direk mi göndereyim.

    ariza basvurusunu da yapabilirsin ama hepsiburada zateen iyice paraci olmus sana direkt onlendirme verir. ama nolursa olsun hepsiburada ya gonder aksi halde iade falan edilirlerse rezil ediyor hepsiburada insani bnim de ekran kartmda basima geldi ucretinin 3/1 ini bana 3/1 ini yabanci tanimadgm bir hesaba/kisiye geriye kalan kismi da hic vermiyorlardi. keainlikle hepsiburadadan kargo onayi gelsin oraya gonder tuketici haklarinin bazilarini dezavantaja cevirme. en son hdd mi gonderdim onda bile bana irtibat telini veriyorlar servisin. aradan kendinibcikartmak icin... bir de neden sen kendi cebinden vereceksin ki. para soz konuau degil bnm icin ama bu onlarin gorevi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ürünü OCZ ye DHL ile 23 TL. ye gönderdim. 1 hafta dolmadan sistemden baktım. Değişim yapıp UPS ile göndermişler. Ama çeşke göndermeselermiş.
    Bugün UPS 'ten bir bayan aradı. Ürün gümrüğe girmiş dedi. Kendi gümrükçünüz mü yoksa bizim gümrükçümüz mü yardımcı olsun diye sordu. Masraf ne kadar tutar diye sordum. 60 tl. ardiya parası, 50 tl. zartzurt vergisi, bir de ürün fatura bedeli üzerinden %18 kdv ödersiniz dedi. Ürün faturası ve vekalet ile ilgili evrakları mail attı. Ürün faturasında 110 dolar yazıyor. Yani 75 euro olan yasal sınırı aşmış. Ama fatura açıklamasında garanti değişimi diye belirtmiş.

    Ben anlamadım bu ürün gümrüğe nasıl girer. Adam değişim olduğunu belirtmiş. Ben de zaten yeni bir parça almıyorum sonuçta. Anlamadım gitti. Ne yapmam lazım.

    İsterseniz geri gönderen kabul ederse geri gönderebiliriz dedi. Yok kabul etmezseniz bekleme süresi dolduktan sonra devlete kalır dedi. Yapacak bir şey yok dedi. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı?




  • Arkadaşlar yardım edecek kimse yok mu? Sonuçta ben ürünü yurtdışından para verip almadım ki. Faturasında da yazıyor. Garanti değişimi diye. Nerden gümrük çıkartıyorlar anlamadım gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f_desat -- 16 Şubat 2013; 15:14:44 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_desat

    Arkadaşlar yardım edecek kimse yok mu? Sonuçta ben ürünü yurtdışından para verip almadım ki. Faturasında da yazıyor. Garanti değişimi diye. Nerden gümrük çıkartıyorlar anlamadım gitti.

    Nasıl çözdünüz, çözebildiniz mi sorunu?
  • Çözdüm. verdim gümrüğe vergiyi 150 tl. böylelikle çözülmüş oldu. ben böyle gümrüğün ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f_desat

    Çözdüm. verdim gümrüğe vergiyi 150 tl. böylelikle çözülmüş oldu. ben böyle gümrüğün ...

    Kötü olmuş hocam, sağlık olsun.
  • Keşke almasaydın parayı ödeyip, konuyu şimdi gördüm. Önceki ups ile gönderinin makbuzunu sunacaktın ve geri iade de garante kapsamında değişim yazdıracaktın ve para ödemeyecektin. Neyse geçmiş olsun sıfır bir harddisk almış oldun bu sayede
  • Geçmiş olsun, OCZ nin yaptığı hiç adil ve profesyonelce değil. Sizi resmen mağdur etmiş.

    RMA konusunda en iyi firma CORSAIR bildğim kadarıyla.
    Ücretsiz olarak gönderiyorsunuz, onlardan gelirken de ücretini kendileri ödüyor.

    Ev alma komşu al derler ya, işte satış sonrası destek de çok önemli. Ama madem 3 yıl garanti neden HB ye vermediniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 25 Temmuz 2013; 9:17:40 >
  • benimde vertex 3 120gb ssd bozuldu rma ile iletişime geçtim adres verdiler ptt ile gönderdim 8 küsür tl tuttu cok uygun ptt 1 hafta 1 gün geçtikten sonra mail geldi rma dan ups express ile göndermişler yeni vertex 460 120gb sıfır perşembe gönderdiler kargoya verdiler bugun elime geçti yurtiçinden daha hızlı adamlar hollandadan gönderdi helal olsun 0 ssd elime geçti şuan bu konuyu acan arkadaşada teşekkürler yoksa türkiyedeki garanti ile uğraşacaktım saolasın forumdonanım haber




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xVeXoRx

    benimde vertex 3 120gb ssd bozuldu rma ile iletişime geçtim adres verdiler ptt ile gönderdim 8 küsür tl tuttu cok uygun ptt 1 hafta 1 gün geçtikten sonra mail geldi rma dan ups express ile göndermişler yeni vertex 460 120gb sıfır perşembe gönderdiler kargoya verdiler bugun elime geçti yurtiçinden daha hızlı adamlar hollandadan gönderdi helal olsun 0 ssd elime geçti şuan bu konuyu acan arkadaşada teşekkürler yoksa türkiyedeki garanti ile uğraşacaktım saolasın forumdonanım haber

    Gümrük'te vergi ödemediniz mi?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.