Giriş ---------- ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği, 3. sınıfta aldığım dersler hakkında yorumlarımı, tavsiyelerimi içerir. Her detayı yaz(a)mıyorum. Kısa-öz tutmaya çalıştım. Yazdıklarım güncelliğini yitirmiş olabilir, yanlış olabilir. "Bence" ne ise onu yazdım. Bana ulaşıp soru sorabilirsiniz, her gün (evet) forumdayım. Eski konular için 2. sınıf, 1.sınıf. (Daha eğlenceli konular :)) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Birinci Dönem ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ TURK303-304 (TURKISH I-II): (( İkisi benzer. )) ----------------------------------------- -> Hocalar neyi, nasıl işlemek istiyorsa o. (Haftalık bir program var tabii de sınırlar keskin değil.) Haftada 2 saat. Yoklama var. ~3 kez devamsızlık hakkı 0 kredi. Başka dersten sınavın, ödevin mi var? Sunuma çalışmaya fazladan 2-3 saat ayırma. "Kredisiz" ders. Tavsiyem, mümkünse bildiğiniz, sevdiğiniz bir hocanın section-ını seçmeniz. 303 hocam ile 304 hocamın ders işleyişi arasında ciddi fark vardı. Bir hocamın ders anlatımı benim ilgimi daha çok çekti. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ES221 (ENGINEERING MECHANICS I): ----------------------------------------- -> 2D-3D Vectors, Moment of Inertia, Trusses, Method of Joints, Shear force ... Haftada 3 saat, 1 saati asistan ile soru çözüm. Yoklama var, %5 etki + harf notunda yardım Sınırlı seçmeli. Sınırlı seçmeli listesine kendiniz de bakarsanız 3 seçenek öne çıkıyor: IE 407, CENG 382 ve ES 221. Benim dönemimde IE ve CENG dersi açmadı, sonraki dönem açılacak dendi. 3-2'ye sınırlı seçmeli bırakmayayım dedim ve ES 221 aldım. Memnunum. Seçip seçmemek kişisel tercih. Ders kitabı: PDF olarak sayfalar paylaşılıyor. Ben derste not tutup ders notuna baktım ama kitaba da bakılabilir. (Hatta örnek ders notu da paylaşılıyor diye aklımda kalmış.) Youtube: Ödevler için veya sınav öncesi çalışmak adına yabancı kanalların videolarına bakılabilir. Sınav-not-ödev: Seçmeli sınavlar, işlemleri kağıda aktarmanın önemi yok. Yorum-bilgi sorusu da geliyor, derste işlenen her konuya dikkat. Süre dert değil. Hesap makinesi ile giriyorsun. Ödevler 4-5 soru, dönem başında hepsi paylaşılıyor. Zamanı gelince Odtüclass'a yüklemen lazım. "Zor" bir ders değil. Çalışırsan AA mümkün. İlk sınav kolay gelebilir ama sonradan zorlaşıyor. Çalışmayı, derse katılmayı bırakmayacaksın... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG315 (ALGORITHMS): ----------------------------------------- -> Sorting algorithms, master theorem, graph, tree, string processing, NP-completeness ... Haftada 3 saat. Benlik bir ders olmadı. Algoritmalara, "Leetcode" tarzı sorulara uzak olduğumu bir kez daha gördüm. Sevenleri için keyifli bir ders olabilir. Derste anlatılan belirli algoritmalar mülakat aşamasında işe yarayabilir, o bir artı. Ders kitabı: Klasik Introduction to Algorithms kitabına bakabilirsiniz. Slaytlar, videolar daha mantıklı. Youtube: MIT Opencourseware. Hem problem session, hem lecture, hem quiz hepsi iyi. Bakmanızı tavsiye ederim. "Abdul Bari" ismini de yazalım, 1-2 videosu işime yaradı. Sınav-not-ödev: Sınavlar genelde algoritmayı uygulama üzerine. Sıfırdan kod yazma yoktu, algoritmayı biliyorsan verilen boşluğu kolayca doldurabileceğin sorular var. Görece küçük hatalardan sonuç yanlış gelince -10, -7 yediğim sorular notumu düşürdü, "partial" pek yok. Kısa yol biliyorsanız/bulduysanız kullanın. Cevabı nasıl bulduğunuz değerlendirilmiyor. (diye hatırlıyorum) Fakat, algoritmanın derste nasıl işlendiği önemli, internetteki kısa yol/kod/çözüm her soruda işe yaramayabilir. Sınav öncesinde derste gördüğünüz algoritmaları kağıt-kalem ile uygulamak iyi olur. Benim dönem ödevlerin ortalaması epey düştü, sınavlar önem kazandı. Sınavda dikkat hatası yapmayın, ödevleri zaten tam yaparsınız. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG331 (COMPUTER ORGANIZATION): ----------------------------------------- -> Pipeline, Cache, IEEE 754, Big Endian, Instruction set, Virtual memory ... Haftada 3 saat ama hoca 4 saat ayırıp belirli günler ders işlememişti. Diğer adıyla CORG. Keyifli dersti, en çok ödevlerden keyif aldım. Benim için OS'a göre bir tık önde. Ders kitabı: İnceleyebilirsiniz. Sınav öncesi göz atmak iyi olur, kitaptaki çözümlü sorular işe yarar. Youtube: Hocanın ders videoları tekrar için güzel kaynak. Yabancı kanallarda videolar elbette var ama ben hiç izlemedim, size kalmış. Sınav-not-ödev: Sınavlar paylaşılan çıkmışa yakın geldi. CMU çıkmış sınavlarına internetten ulaşabilirsiniz, çözmek katkı sağlar. Çalışmanızın karşılığını alacağınızı düşünüyorum. Ödevler her zamanki gibi ilk bakışınızda zor gelecektir. Verildiği gibi yapmaya başlayın, zaman harcadıkça kolaylaşacak. Lab quizi ödeve benzer çıkıyor. Ödevi rahat bir şekilde çözebildiğinizden emin olup quize girin. Ödeve erken başlayıp erken bitirdiyseniz quiz gününe kadar belirli adımları unutmuş olabilirsiniz.. Hocanın derste bahsettiklerine dikkat. Sınavda çıkıyor. Virtual memory CORG ve OS'ta ilk akla gelen konu. Quiz sorularına dikkat edin. Finalde bir sürpriz bizi karşılamıştı. :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG351 (DATA MANAGEMENT AND FILE STRUCTURES): ----------------------------------------- -> DBMS, Relational Database, Relational algebra-calculus, SQL, B+ tree, hashing ... Haftada 3 saat. İstatistik dersini hatırlarsınız, ona benziyor fakat o kadar kolay/rahat değil. Önemli konular işleniyor, SQL zaten önemli de B+ tree, hashing de bence önemli. Öğren, aklının bir köşesinde dursun. Benden size ek kitap, "Seven Databases in Seven Weeks", kütüphanede mevcut... "Webçi"ler dikkat! Ders kitabı: Alıp okumanızı önermiyorum. Slaytlar yeterli. Youtube: Slayt yeterli olmadıysa yabancı güzel kaynaklar var. Derste gördüğünüzden farklı bilgiler içermemesine dikkat edin. Slayt ne diyorsa o şekilde olmalı. Sınav-not-ödev: Sınavlar seçmeli ve kısa cevap şeklinde idi. Aşırı zor bir soru hatırlamıyorum ama oradan 3 puan, buradan 5 puan gitti ile düşük almak mümkün. Curve yüksek, hataya yer yok. Kitaptan (yani slayttan) soru çıkıyor, bu yüzden slayt atlamadan çalışmak lazım. Son 2 programlama ödevi, toplam 20 puan. Tam almaya bakın. Benim harf notunu ikisinden 10-10 almak kurtardı. In-class exam-ler verilen örneklere yakın çıkıyor ama aynısı değil. 4 tane ve nota etki yüzdesi yüksek, dikkat. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CENG435 (DATA COMMUNICATIONS AND NETWORKING): ----------------------------------------- -> OSI layers, HTTP, SMTP, Ethernet, CSMA/CD, TCP, UDP, BGP ... (3 harfli kısaltmalar :) ) (Derste değişikliğe gidilecek, burada yazdıklarım güncel olmayabilir.) Haftada 3 saat. 4-1 zorunlu dersi, ben üstten aldım. Bugüne kadar aldığım dersler arasında en keyif aldığım ders diyebilirim. Sürece bakınca dersi veren hocamız hep öğrencinin tarafını tuttu. Asistan hocamız da yardımcı oldu. Öğrendiklerimi unutmuşum, ona üzülüyorum. Temel bilgiler açısından önemli bir ders. Ders kitabı: Dersi kitabın kendi slaytlarından işledik. Kitaptaki sorular önemli. Youtube: Jim Kurose hocanın videoları mevcut. Ben şahsen derse gidip hocadan dinlemeyi seviyorum. Sınav-not-ödev: Sınavlar zor olmaya müsait. Finalde notlar epey düşük geldi ama "curve" kurtarıyor. Hoca derslerde sınava yönelik epey ipucu vermişti ama ipucu üzerine düşünüp çalışmadan tek başına yetersiz. Derste not tutmanızı tavsiye ederim. Ödev grup ödeviydi, 20+ puan. Bizi epey zorladı ama güzel anı oldu. Arkadaşlarım genelde Graphics dersini almış. Üstüne 2. dönem graphics II. Tercih sizin. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ İkinci Dönem ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG334 (INTRODUCTION TO OPERATING SYSTEMS): ----------------------------------------- -> Process, thread, mutex, deadlock, scheduling, file systems, security ... Haftada 3 saat (veya 4, CORG gibi) OS. Kilit nokta "Synchronization". Sınavda bu konudan gelen hikayeli soruyu yapamamaktan çekindim. CORG'a göre daha "ezber". Belirli seçmeli sorular da bir tık konu dışı, uç bilgileri sorguluyordu sanki... Ödevlere epey uğraştım ama keyif de aldım. Emin olamamak sıkıntı. Tamam bitirdim, 100 diyemiyorsun. Ders kitabı: Sunumlar yeterli. Youtube: Ders kayıtları. Sınav-not-ödev: Bu sefer 2 midterm var. Benim döneme özel mi bilmiyorum ama sınavların zorluğu gittikçe azaldı. Final görece kolaydı. Seçmeli sorularda fazla şık işaretleyin, az işaretlemeyin. 2 sefer "yanlış şıkkı işaretlemeyeyim" diye az işaretledim, dezavantaj oldu. Ödevlerin puanı yüksek. Tamamlayıp teslim edin. Son ödevi yapmadan geçmeyin. Üzerine uğraştıkça anlıyorsunuz, ilerliyorsunuz. "İmkansız zor" değil. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CENG336 (INTRO.TO EMBEDDED SYSTEMS DEVELOPMENT): ----------------------------------------- -> PIC, Parallel, serial ports, interrupts, timers, A/D D/A conversion, round robin, RTOS ... Haftada 3 saat. 1 saati rezerve, konularda geri kalırsak hoca o saatte ders işliyor. Normalde 2 ders saati. "Bu ders niye zorunlu" diye çok eleştirilen Embed. Ben bir kötülüğünü görmedim. Ödevi yaparken PIC board sıkıntı çıkardı, 1-2 ona uğraştık, o kadar. Bambaşka bir ders olabilir, o beni üzüyor. (Ek: "Lilygo" ürünlerine bakabilirsiniz. PIC'e göre daha sevimli.) Ders kitabı: Yok. Slayt + PIC datasheet. Youtube: Kullanmadım. Gerek yok. Sınav-not-ödev: Sınavlar seçmeli sorulardan oluşuyor, 2-3 boşluk doldurma. Midterm %18 etki ediyor. Ödevler ve lab review exam daha önemli. Datasheet-te baya bir bilgi yazıyor. Sınav anında inceleyip soruya cevap aramaktan çekinmeyin. Ödevler grupça yapılıyor. Ben wp gruptan arayıp grup arkadaşları buldum. 2-3 gün ayırıp ödevi bitirmek mümkün. Kablo sıkıntı çıkarabilir, temassızlık yapıyor. Bir problemde asistana danışabilirsiniz. Lab review exam, zor sorular yoktu ama hem C hem assembly-de yaptığınız ödevlere tekrar bir göz atıp interrupt, timer bakmanızı tavsiye ederim. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG350 (SOFTWARE ENGINEERING): ----------------------------------------- -> Requirements engineering, UML, SRS, SAD, quality attributes, software testing, ethics ... Haftada 3 saat. Derse katılım az, anlıyorum. Haklılık payı var. Dersi alan kişiler de kendi tecrübe edecektir. Yine de Derslere tam katılım gösterdim. Size de tavsiye ederim. Faydası uzun dönemde gelecek bir ders. Bildiğin, "basit" görünen konular olsa bile onu işleyip, isim vermek, tarihten örnekler ile pekiştirmek bir artı. Ders kitabı: Sommerville, isterseniz bakabilirsiniz ama ister misiniz bilmiyorum :) Slaytlar ve ek materyaller (umarım) yeterli. Youtube: Kullanmadım. Sınav-not-ödev: Sınavlar belirsiz. Çıkmış sınava bakarak çalışmayın, farklı sorular gelebilir. UML diagram gibi birkaç konuda detaylara bakarsanız iyi olur. Kolay deyip tek cümle ile geçmeyin. Ödevi grupla yapın, 3 kişi daha iyi olabilir. Tek başıma yaptım, katkısı değil zararı oldu. Fazla zaman ayırmayın, detayda boğulmayın. Bilmiyorum doğrusu bu mu ama bazı yerlerde "hayal gücümü" kullanmak zorunda kaldım. Daha fazla emek vermenin nota yansıması çok yüksek değil, 90 olmaz 97 olur gibi. O sebepten fazla zaman ayırmayın diyorum. Harf notu cömert geliyor-muş. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CENG384 (SIGNALS AND SYSTEMS FOR COMPUTER ENGINEERS): ----------------------------------------- -> Linear time invariant systems, a/periodic, Fourier, impulse response, sampling ... Haftada 3 saat. (Veya 4, corg ile benzer) ES221 benzer. Çalışırsanız yaparsınız. "Straight forward" bir dersti aslında ama final sınavında anlaşamadık. Olmadı. Uymayan bir harf notu ile dersi kapattım. Neyse ki *GradesDontMatter Şahsen 3-2'de daha farklı bir dersi zorunlu olarak görmek isterdim. Bana kalırsa "software development with scripting languages" dersi zorunlu olmalı :)Ders kitabı: Hocaların kendi çıkardığı kitap. Okuyun, soruları çözün. Syllabus'ta adı geçen ilk kitaptaki sorular da iyi, sorular çözümlü ve benzer de olunca iyi bir ikinci kaynak oluyor. Youtube: İzlemedim. Dersler/slayt yeterli. Sınav-not-ödev: 2 midterm de "homework exam" olarak geçiyor. Ödevleri yaparken iyi çalışırsanız midterm-lerde zorlanmazsınız. Final ise tüm dönemi kapsıyor. Konu atlamadan çalışmalı. "Zor" bir soru gelmiyor aslında ama konuyu gerçekten anlamak, eksik bırakmamak önemli. Ödevler önemli. Ödeve grup arkadaşı seçerken uyumlu olduğunuz birini seçmek iyi olur. Hem nota etki ediyor hem de sınavda benzeri çıkıyor. İyi bir not alırsınız, güveniyorum. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ GENEL ---------- Bölüme ilk başladığım zamandan beri 3. sınıf zor, yoğun denirdi. Kendim deneyimleme şansını elde ettim. Kısa yorumum, diğer dönemlerden "aşırı" bir farkı yok. CORG ve OS zor bilinir, benim şansıma mı bilmiyorum ama en iyi derslerim bu ikisi oldu. Sınavlardan beklemediğim kadar yüksek aldım. Diğer derslerde de şaşırtan bir farklılık yok. Kural her zaman geçerli - Dersine çalışırsan dersi geçersin/yüksek not alırsın. "Az çalışayım ama yüksek not gelsin" == Şans devrede. Kendim tecrübe etmedim ama okul ile beraber "part time" çalışmak mümkün, bölümde çalışan var. Böyle bir imkanınız olursa 3. sınıf gözünüzü korkutmasın, en azından bir süre deneyin. Diğer seçenek, son seneye az ders bırakmak adına teknik seçmeli almak, NTE bırakmamak da mantıklı. Son sene part time ilerlemek daha iyi olabilir. Uzakta gördüğüm 3. sınıfı da bitirmek insanı düşündürüyor. Mezuniyet uzakta değil...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ STAJ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Staj meselesi üzerine de kendim 3-5 cümle yazmak istedim. (Aslında hakkı dolu dolu bir konu veya video.) Her detaya girmeyeceğim, kısa kısa. Staj bulmak -- Kendi kullandığım siteler: LinkedIn, Youthall, Anbean, Indeed, Kariyer.net, Vizyoner Genç, Otta, Wellfound ... + Ulusal Staj Programı. Başvur, unut. Seçildiğinde mail/mesaj geliyor. Şahsen bana hem 2. sınıfta hem 3. sınıfta 3-5 teklif geldi, fena durmuyor. Liste uzayıp gider ama problem Türkiye'de + istediğin şehirde ilan bulmak. Amerika ayrı dünya... -- İlk başvuran(lardan) olmak önemli. LinkedIn üzerinden ilan ararken "son 24 saat" filtreliyorum. (ki ona rağmen birkaç saatte 50-100 başvuru oluyor.) -- CV. "Jake's Resume" şablonunu kullanıyorum, öneririm. "Skills" kısmını üste alın, telefon no. çıkartın. Maddeleri yazarken "Google X-Y-Z" metodunu kullanın. -- Yapacağınız stajın devamında "return offer" almak, staj yaptığınız şirkette uzun dönem devam etmek iyi bir artı olur. Özellikle 4. sınıfa geçerken. Bunu mülakatta İK ile konuşabilirsiniz. Yurt dışında staj -- İlk önce bir hocamızın yazısına yönlendireyim. + Erasmus Staj Hareketliliği, güzel program ama hibe yeterli durmuyor, mümkünse bunun üstüne staj yapacağın yer ek vermeli. ODTÜ için Erasmus Staj Veritabanı var. (Linkte aşağıda) Bir göz attığımda üniversite isimleri çoğunlukta... erasmusintern sitesine dikkat. "Sahte" ilanlar var. -- Uygun ilan bulmak + kabul almak zor. Vize işi de bir soru işareti. Japonya'ya bakabilirsiniz. Örn. Japan-dev internet sitesi. "Global Internship Program" benzeri ilanlar ile yurt dışından stajyer arayan şirketler var. Masrafları karşılıyorlar. +Research Internships -- Detaylı bilgim yok. Bu tarz programlar var, araştırabilirsiniz. Daha popüler bir seçenek gibi duruyor. Mülakat -- İK mülakatı kolay geçer ama "soru" sormanız çok önemli. Mülakat sonunda "sorunuz var mı?" diye sorarlar. Şirket hakkında, staj programı hakkında, tech stack vb. soru sorun. -- Kendi girdiğim mülakatta hem CV'mi hem de "Cover letter"ımı incelediler, sorular sordular. Bu sebepten, X teknolojiyi "basit düzey ve üstü" bilmiyorsan CV'ye ekleme, hatta çalışacağın alan ile ilgili değilse CV'den çıkarmayı düşünebilirsin. Bilmiyorsan açıkça "bilmiyorum" de /veya/ mümkün ise akıl yürüt. + Örnek vererek açıklayacağım, birkaç farklı dilde çalışan bir şirket ile mülakatta iken "i18n" kullanmış/biliyor olmanız ve bundan bahsetmeniz güzel bir artı olacaktır. Bu sebepten, mülakat öncesi şirketi iyi incelemek ve stratejik yaklaşmak sizi diğer adaylara göre öne çıkarır. -- Cover Letter için internette örnek şablonlar var. Ben Erasmus staj programı için başvururken bunu CL'da belirtmiştim, İK da okumuş*, mülakatta buna değindi... *(Cover Letter'ı okuyorlar. Okunmuyor, yazmayın/eklemeyin diyenlere katılmıyorum.) Staj süresince -- Çalışanlara soru sorun. Olay bu. Şirketteki çalışanları belki de bir daha görmeyeceksiniz. "Limonu sıkmak" gerek. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ The End. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YaralıPanda -- 22 Eylül 2024; 20:36:59 > |
ODTÜ CENG 3. Sınıf | Yorum ve Tavsiye
-
-
Hoca bana bunlar çok karmaşık geliyor yaw tıbbın gözünü seveyim -
up
-
İlk bakışta her zaman, her konu karmaşık geliyor.
Verilen her ödevde yaşıyorum.
Yapman gereken sabredip vakit ayırmak. Odaklanıp okumak, anlamaya çalışmak.
-
Yararlı up -
Güzel konu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Egon_Krenz -- 22 Eylül 2024; 20:48:7 > -
faydalı up
-
Nontech alırsak türkçe almıyor muyuz? peki başka restricted tavsiyen var mı? 4ün 2sindeki free ile 3ün 1indeki restrictedı yer değiştirmek nasıl bir fikir sence? sağ olasın bilgiler için.
-
2 Türkçe dersini de almak zorundasın. Nontech ayrı.
Konuya yazdığım 3 tanesi dışında yok. Listeyi incelediğinde çoğu seçeneğin uygun olmadığını görebilirsin, bence ES iyi bir seçenek.
Kötü bir fikir değil, neden değiştirmek istediğine bağlı, free olarak öncelikli almak istediğin bir ders mi var?
-
Evet çoğu restricted uymuyor. ES221 uyuyor bu dönem, IE açılmıyor sanırım. Free olarak eng311 dikkatimi çekti, içeriği mantıklı geldi yüksek lisans başvurularında yardımcı olur ve konuşmayı geliştirebilir diye. Ancak free olarak ingilizce dersi almak işi fazla mı zorlaşırır ya da 4ün ikisinde restricted yerine kolay bir free almak daha mı mantıklı o dönemin yoğunluğu açısından bilemediğimden karar veremedim.
-
bi tur sınıfta kal seneye geliyorum ağabey -
quote:
Orijinalden alıntı: yulaf sütüEvet çoğu restricted uymuyor. ES221 uyuyor bu dönem, IE açılmıyor sanırım. Free olarak eng311 dikkatimi çekti, içeriği mantıklı geldi yüksek lisans başvurularında yardımcı olur ve konuşmayı geliştirebilir diye. Ancak free olarak ingilizce dersi almak işi fazla mı zorlaşırır ya da 4ün ikisinde restricted yerine kolay bir free almak daha mı mantıklı o dönemin yoğunluğu açısından bilemediğimden karar veremedim.
Ben de ENG311'i NTE olarak almayı düşünüyorum. Dediğin gibi güzel bir ders, kötü bir yorum duymadım. Free olarak ENG alınabilir, "işi fazla mı zorlaşırır" kısmını anlamadım.
ES221 bu dönem uyuyor ise alabilirsin. Bence ne kadar erken, o kadar iyi.
Free 4. sınıfa kalır, belirli bir listeye kalmadan istediğin dersi alırsın, o zamanki programına ne uyarsa...
-
O kısımda demek istediğim, dönemin yoğunluğundan insanlar genelde free elective'i en az efor gösterecekleri dersi seçiyorlar diye aklımda kalmış. Ancak bu konuda çok bilgim yok, yanlış olması muhtemel. ES221 e tekrar baktım da ceng sectionu co ile çakışıyor, ceng olmayan sectiona girebiliyor muyuz bir bilgin var mıdır. tekrardan sağ olasın
-
CENG kriter tanımlı olmayan bir sectiona girebilmek için sana özel kriter eklemesi gerek. Mail atıp sorabilirsin.
Free elective dersini kolay bir dersten seçmek de mantıklı, yanlış bir seçenek yok, kişisel tercih. 4. sınıfta part time çalışmak istediklerinden zor bir ders almayı tercih etmiyorlardır.
-
anladım çok teşekkür ederim
-
-
Hocam eline sağlık, beklediğimiz bir yazıydı.
Bu ders seçiminde restricted konusunun içinden çıkamadım, EE'den restricted alınır mı sence? EE381 almayı düşünüyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: yerlibielsaHocam eline sağlık, beklediğimiz bir yazıydı.
Bu ders seçiminde restricted konusunun içinden çıkamadım, EE'den restricted alınır mı sence? EE381 almayı düşünüyorum
O dersi bilmiyorum.
CENG 384'e benziyor sanırım, onun hakkındaki fikrim de konuda yazıyor. Beni ES221 mutlu etti.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X