Şimdi Ara

Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.608
Cevap
13
Favori
215.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam yapma ya ;

    1.video:Galloper ile 4H modunda geçerim buradan.
    2.video:Yapma hocam,bu off-road bile sayılmaz ki.
    3.video:İzleyenlerden biri gerekli yorumu yapmış zaten:I could drive up that hill with my crappy 96 kia sephia! All that the GMC needs is someone who CAN drive!!!Benim yorumum ise:Unimog biraz süratli bir araç olsa ben buradan wheelie yaparak geçerim .Kaldı ki bizim Galloper dans ederek çıkar.
    4.video:Ya bizimkisi farklı bir off-road anlayışı,ya da bu video hakikaten off-road videosu değil.Fırsatım olduğunda bir kaç resim koyacağım.
    5.video:Gerçekten dandik 4x4lerin dışında baştaki çamurluk alandan hiç bir araç Jeepler'in yaptığı gibi durmadan geçse kalmaz.Çoğu sürücü amatörmüş gerçekten.

    Umarım bu videolarda 45 derece olarak lanse ettiğin bir eğim yoktur.Çünkü benim gördüğüm 25,hadi taş çatlasın 30'dan fazla rampa yok.Ben şu resim arşivlerime bir göz atayım da.




  • cok guzel bir topic olmus.
    uzun zamandir boyle topikler yoktu.
    emegi gecen herkese cok tesekkur ediyorum.
    sayenizde bilmedigim seyleri ogrenme firsatim oluyor.
    paylasimlarinizi merakla takip ediyorum.
  • Tamam sen bir at. Ama şu ana kadar dev lastikli Wj görmedim hiç. Belki onların bir şansı olabilir, ben inanıyorum. Çünkü standart lastikler zaten uygun değil. Benim aracın 2 lastik arasındaki mesafe sendede olsa bence senin araçta kalır.

    Karın açısı yani, benim araçta çok malesef o açı. Senin unimog'da 45, benimkinde 30'dan aşağı. Benimkinin 45C olması için büyük lastik taksam durum değişirmi?
  • Yok ben bu videolarda hep Galloper'i baz aldım.Unimog'u oralara götürsem hakaret ediyorum diye hava yapar su kaynatır çalışmaz vallahi.Büyük lastik açıyı biraz yükseltir evet,ama performansı da düşürür bir o kadar.
  • Yanlız dediğim gibi, dev lastik takılmış bir Zj'mi, Wj'mi tam hatırlayamıyorum, belkide 45'den bile büyüktü, o derece büyüktü. 1 dakika uğraştı uğraştı sonra geçti yokuşu.

    Ya bu arada çok merak ettim, bu unimog nasıl bir off-road performansı sergiliyor. Anlattıklarına göre cehennemde filan off-road yapıyor herhalde?
  • Hakikaten Unimog'u ve ACMAT'ı zorlayacak arazi şartlarına daha adam akıllı denk gelemedik.Kendini kurtarmak için vinci çalıştırdığımız bir elin parmaklarını geçmez.Galloper batırdık,Land Cruiser batırdık,Defender batırdık,Discovery batırdık,Range Rover batırdık ama bunlar şöyle ağız tadıyla bir batmadı gitti.
  • Benimkinide batır.
  • subaru impreza da simetrik AWD var, araç biraz yüksek olsa CRV, rav 4, X 5 gibi araçlardan (böyle bir iddası olmamasına) rağmen daha başarılımı olur?
  • Evet bence daha başarılı olur.
  • bizim sportage bile girer oralara uygun lastik versen(2 ve 3 için konuşuyorum, 1 de aracın altından dolayı takılabiliriz) yok mu şöle düzgün offroad videosu, bi grand cherokee ve range rover kapışması izlemiştim duruyodur hala,baya bi engebeliydi alan, yağmurlu havada, adamlar zar zor geçiyodu çamurlardan tümseklerden tepelerden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dikmenibo -- 7 Şubat 2007; 0:51:03 >
  • Sportage, Grand Cherokee, Range Rover bu araçlar standart lastik ile hiç bir şey yapamaz zaten. Şu dev gibi lastiklerlede Range Rover ve G.c harikalar yaratır bence. Bir tane G.C yemin ediyorum, çok dik bir yokuşu çıkmıştı.

    Ama standart lastiklerle, hiç şansları yok. Karın açısı çok düşük çünkü. Sportage'yi bilemiyorum, 4Lo varmı , nasıl bir araç. Hyundai Santa Fe ile aynı motorlu olduğunu biliyorum ama. Şuraya dişli oranlarını yazarsan sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: REM

    subaru impreza da simetrik AWD var, araç biraz yüksek olsa CRV, rav 4, X 5 gibi araçlardan (böyle bir iddası olmamasına) rağmen daha başarılımı olur?


    Hocam tam rakamları bilmiyorum ama muhtemelen asfalta dayalı oranlar olduğundan,dişli oranları buna izin vermeyebilir.
  • yok hocam sorentoyla karıştırdın sportage bi ufağı yaklaşma uzaklaşma açıları iyi de karın açısı düşük. hyundai tucson ile aynı platformda. ama eminim uygun lastikleri taksan 2 deki 3 teki engelleri geçer, 4 olmaz, altını vurur direk.zaten gücü yetmez sadece 4wd auto ve 4wd lock ayarları var, tahmin ettiğini gibi auto da önden çekiş, patinaja düşerse arkalar devreye giriyo, 4wd lock da 50:50 kilit. ama motor güçsüz ve otomatik vites. dişli oranları :
    1.vites : 2,842
    2.vites : 1,529
    3.vites : 1,000
    4.vites : 0,712
    geri vites : 2,480
    son dişli : 4,042




  • 11,487 gibi bir orana sahip totalde.

    Torku kaç onunla çarpmamız lazımki bulalım kaç nm tork oluyor.

    Düzeltme:Elantra, gücünü Santa Fe'de de kullanılan 1991 cc'iik, üstten tek eksantrikli, common-rail direkt enjeksiyonlu dizel motordan alıyor. Turbo beslemeli motor, 4000 d/d'de 112 HP güç, 2000 d/d'de 255 Nm maksimum tork üretiyor.

    Sizin motor bu değilmi?

    Toplamde 2929 Nm çıkıyor . Tabi bu en optimum şartlarda, motoru 2000 devir/dakika'da bırakırsanız.
  • özür dilerim, haklısın, motor bu, eski kasa santa fe kullanıyormuş demekki
    torku 1800-2500 devir arası 250nm, gücü 4000 d/d de 112bg

    verdiğin değeri pek anlamadım, zaten hesapta karışık iyi mi kötü mü bilmiyorum, mutlaka kötüdür de

    bu arada l200 ve navara hakkındaki yorumlarınız nelerdir? bi testte l200 rallitronic paket ile iyi işler çıkarıyodu ama...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dikmenibo -- 7 Şubat 2007; 1:26:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr


    quote:

    Orjinalden alıntı: REM

    subaru impreza da simetrik AWD var, araç biraz yüksek olsa CRV, rav 4, X 5 gibi araçlardan (böyle bir iddası olmamasına) rağmen daha başarılımı olur?


    Hocam tam rakamları bilmiyorum ama muhtemelen asfalta dayalı oranlar olduğundan,dişli oranları buna izin vermeyebilir.

    teşekkürler, ev borcu bitince herhalde ucuz bir lada veya l200 pikap(pajero daki 4x4 çekiş sistemi varmış) almak en mantıklısı
  • Hocam arazi amaçlı kamyonet düşünüyorsanız Toyota Hilux'u şiddetle öneririm.Niva da başlangıç için ideal bir araçtır.Bu ikisini araştırmanızı tavsiye ederim.
  • Rqjnr,

    Şu amerikan ordusunda kullanılan 500 hp dizel motorlu ( Tahminen 15.000cc'nin üzerinde ) yüzebilen 8x8 araçlar hakkında ne düşünüyorsun? Off-road konusunda nasıl olurlar?
  • Marka verebilirsen iyi olur.Bir çok 8x8 araç var bilgim dahilinde çünkü.
  • Btr 90.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.