Araç ilk aracım olmayacak bundan önceki aracım audiydi ve çok çektim Araçtan beklentim parçası ucuz , az yakan , yaktığı kadar kaçan Kilometresi aşırı yüksek olmayan segmenti farketmez Azıcık eli yüzü düzgün olan bi araç bakıyorum Ağır hasar kaydı pert kaydı önemli değil (aracın iskeleti bozulmamış) aldıktan sonra ticaretini kovalayan biri değilim Daha önce yakıttan parça pahalılığından ustalarla uğraşmaktan çok yoruldum Tavsiyelerinizi bekliyorum bütçe 50bin maksimum 51/52
Toyota yaris. Güzel kullanılmış bulursanız bakımdan bakıma sanayiye uğrarsınız, artı ufak araç olduğu için az yakar. Park etme sıkıntısı olmaz.
her konuya yazıyorum neredeyse ama en mantıklı tercih palio.
quote:
Orijinalden alıntı: kamyonlarkavuntaşır
her konuya yazıyorum neredeyse ama en mantıklı tercih palio.
10 daha koysun şahin alsın. 50'ye palio alan adamı döverler.
:) parçası ucuz, kronik sorunu çok olmayan, olsa da audiden bezdiğini belirten birisine sizin öneriniz nedir 50k bütçeye?
quote:
Orijinalden alıntı: kamyonlarkavuntaşır
:) parçası ucuz, kronik sorunu çok olmayan, olsa da audiden bezdiğini belirten birisine sizin öneriniz nedir 50k bütçeye?
Clio 2 HB-Chevrolet Kalos ikisi de parçası ucuz kroniği çok olmayan araçlar ki bu arabalar için bile çok bu paralar.
chevroletin parça fiyatları hakkında bilginiz var mı? lpg ile yaşanan sorunlardan? clioyu ciddi yazdığınızı düşünmüyorum. palio şu an ülke sınırlarında (kuş serisini ve toros, broadwayleri saymazsak) yürütme masrafları en düşük araç. önyargılarınızı haklı buluyorum ancak mevcut piyasa şartlarında 50k bütçeyle 2010-2012 1.4 fire motorlu ( egeadaki motorla aynı) palio sole alınır ve gayet uygun kullanılır. 200X modellerde focus corolla vb. gibi dökülmüş araçlardan çok daha huzurlu olur.
quote:
Orijinalden alıntı: kamyonlarkavuntaşır
chevroletin parça fiyatları hakkında bilginiz var mı? lpg ile yaşanan sorunlardan? clioyu ciddi yazdığınızı düşünmüyorum. palio şu an ülke sınırlarında (kuş serisini ve toros, broadwayleri saymazsak) yürütme masrafları en düşük araç. önyargılarınızı haklı buluyorum ancak mevcut piyasa şartlarında 50k bütçeyle 2010-2012 1.4 fire motorlu ( egeadaki motorla aynı) palio sole alınır ve gayet uygun kullanılır. 200X modellerde focus corolla vb. gibi dökülmüş araçlardan çok daha huzurlu olur.
Hocam kalos iki önceki aracımdı, parça fiyatları gayet uygundu. Şimdi baktım palio ile baskı balata seti arasında 50 tl bile zor oynuyor. Lpg de problem ben yaşamadım çünkü ben bildiğim güvendiğim yerden taktırdım. Clio da TR şartlarında yürütmesi gayet kolay bir araba.
50 bin bütçe ile 99 dan 2009 a kadar küçük değişiklikler dışında değişmeyen bir araca kesinlikle o parayı vermezdim.
Zaten arkadaş audiden geçtiği için clio kalos vs araçların parça fiyatları yormaz.
şöyle düşünüyorum hocam, motor/ yürüyen aksam uygun fiyatlı olabilir ancak gm kökenli motorların lpg ile arası hiçbir zaman iyi olmadı malum. yakın arkadaşımda aveo vardı illallah etmişti lpg kaynaklı sorunlardan. ben astra kullanırken de benzer sorunlar yaşamıştım. üretimi durmuş hatta ülkeden çekilmiş bir marka araç almak şu an çok akıl karı değil bence. b sınıfı araçlardan zaten çok bir beklenti olmaz sorunsuz ve az masrafla içinden çıkılabilecek olsun yeter. renonun da eskisi gerçekten yorgun oluyor uğraş ister. bezmiş bir kullanıcıyı gayet iyi anlayabiliyorum her ne marka olursa olsun. hatta çok yakın bir arkadaşım 2003 7.40 bmw aldı birkaç sonra yakmayı düşünecek kadar nefret etmişti. özetle palio evet şu an pahalı evet 14 yıl ufak değişiklikler dışında hep aynı araç ancak parça tedariği gerektiğinde çıkma parça bulunurluğu gibi kriterler göz önüne alındığında, A noktasından B noktasına götürecek en ideal araç. varsa ilk fırsatta ustanıza sorun lütfen bu üç seçeneği. cevabı kesinlikle palio olur.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme