Şimdi Ara

Olan İnternetimi Kestiler (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
17.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siz miydiniz hatırlamıyorum ama burada o destek hesabı bir kişiye 7 mbps 4 kişilik bir aileye hayli yeter gibi bir laf kullanmıştı.


    Turk.Net'in optimal kullanımı şu şekildedir:


    Güzel altyapıda güzel fiyat/performans oranından faydalanarak sorun yaşayana kadar kullanmak, ilk sorunda kesinlike sabır göstermeden, çözebileceklerine dair bir beklentiye girmeden diğerlerine kaçmak. Kendi işleyiş yolu da bu zira. Bağlayabildiğin senindir, sıkıntısı olanı oyalayabildiğin kadar oyala. Taahhüt yoktu,özgür iletişimdi, en hızlı bizdik en düşük ping bizdeydi göz boya.


    Binamda TTFiber altyapı vardı, ne yazık ki daha kurulumda sorun yaşayarak kaçtım. TTnet kurulumuna gelen eleman ile muhabbet ettik, en az 6-7 kişiden günlük mesaj geliyordu. Turk.Net kurulmuş her şey tamam ama modem IP almıyor. Tabii Turk.Net de bu konuda destek sağlayamadığı için insanlar kurulum ekiplerine sarmış.


    Lakin bu sonuncu aktif bağlantıyı iptal talebi olmadan kesmek büyük yaptırımla açık bir suç.





  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Bana öyle bir sey diyen birisini hatirlamiyorum, ama elbet diyenler vardır. Birbirimize destek olmak yerine böyle kan emicileri pekiştirmek saçma. Çünkü bu sorunları hepimiz yasiyoruz. Bu konuda sorunu olmayanın elbet baska bir yerde benzer bir sorunu mutlaka vardır. Sene 2020 olmuş ve hala sorun yaşadığımız zaman bize dönüp kablolu baglanti kurun, gibi yanıtlar veriyorlar. Bunun nedeni malesef biraz da ne yaptigini bilmeyen kullanıcı yüzünden oluyor. Türkiye'de internet demek = download hızı :) Yurtdisinda ki kullnaıcılar online oyunlarda 50 ping yüksek diyor, ama bizim internet saglayıcıları 100 ping e normal deyip "ping icin bir sey yapamayız" diyor. Paket kayıpları konularını hicbir sekilde konusamayız. Çünkü tum sağlayıcıların derdi download hız degeri :))) Acaba yurtdisinda ki sağlayıcılar bu denli reklam yapıyorlar mı? Hiç sanmıyorum. Kaliteliler ve tarife fiyatlarını abartmıyorlar. Ama bizim soz de hizmetkar niteliginde olan saglayıcılarımız o bizi düşünenler her fırsatta bizi yolmanın derdinde. İsine geldigi zaman sana doner "turkiyenin altyapısı kötü " der, ama her mekanda kusursuz internet sağladıklarını iddaa ederler. Bu düpedüz dalavereciliktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Boş konuşup gitmişsin. Çözüm yok mağduriyet var. TT taahhütüm bitmek üzereydi türknette baktığım firmalar arasında idi. Ama hem yapılan hem de bu tavır uzak durmam gerektiğini belli oluyor bye bye türknet



    Alıntıları Göster

    Size de geçmiş olsun ben şu an 1. ayı doldurdum ne zaman internete erişim sağlayacağım bilemiyorum. Farklı ISS ler de veremiyor hizmet kaldık ortada. Bu konu herkes için iyi oldu. Herkes görür ve TurkNet rezalet müşteri hizmetlerini, desteğini fark edip tercih etmezler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FILPRAES -- 28 Kasım 2020; 12:10:49 >




  • Neremiz doğru ki internet doğru olsun.


    Mayıs 2018 gibi İsveç'te kaldım. Ev sahibime interneti sorunca bir köşeden telefon hattına bağlı bir modem çıktı. Aha DSL diye güldüm.


    Yaklaşık 250 mbps simetrik hat vardı, tüm avrupaya 1-20 ms pingli.


    Sonra ülkeme döndüm , o zamanın en iyi interneti olan SOL fiber 100/5 fibere. Avrupa pingi en düşük 50.


    Hizmet sağlamak isteyene bakır kablo bile ne güzel hızlar veriyor. Bizde Turk Telekom utanmadan 4 mbps fiber satıyor. Superonline bizim 24 mbps fiberimiz 100 mbps bakıra denk diye geziyor. Yüksek upload isteyene Kablonet simetrik tarife satıyor, ayda 1 böbrek fiyatına. AKK denen komedi yeni bitti, fiyatlar uçtu kota geri geldi.


    Turk.Net burada belki kar artırır bir şeyler değiştirir diye iki kez şans verdim. İstanbulda verdikleri 1000 li fiberler çok kısıtlı bir alanda , gözümdeki yeri Jahrein'e reklam için bağladıkları hattan farksız. Türkiyenin geri kalanında özensiz,bilgisiz, Turk Telekomun altyapıya yaptığı gibi maksimum karla durumu idare etme ve daha çok edememe kafasındalar.





  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Türkiye'ye dsl 1990larda geldi aslında. Ev kullanicilari icin 2000 de basladı. Sanırım 2002-3 gibi Superonline o zamanlarda türkiye'nin her bölgesine gercek fiber sağlayacaktı. Ama bizim devletimiz ve ozellikle halkını cok düşünen belediyelerimiz telekomun kanallarını kullanmasına izin vermediği gibi kanal kazısına bile izin vermedi. Ama onlara sorsalar bu ülke için ölürler, sonuna kadar hizmet veririz derler :)))) Fiziksel altyapının önemi kadar sunucular arasında router görevi yapan saglayicıya ait sunuculqr da onemli. Ama neden kaliteli hizmet sunsun ki bizi düşünen devlet? Zaten muhtacız ve sesimizi çıkarmıyoruz. Ne söylenirse tamam kabul edip yaşıyoruz.
  • Quiknet ismiyle çıkmışlardı hatırlıyorum.


    TTnet'in 1 mbps limitsiz verdiği paraya, 20 mbps DL, 10 mbps UL li eve kadar fiber hat bağlatmıştım ve gerçekten kaliteliydi o hat. Pingler düşüktü, online oyun keyifti.


    :imdi benim 15 yıl önce aldığım hızı veremiyor aynı firma. O da şartlara uydu

  • Ben hayatım boyunca cok iş de çalıştım. Bilgisayar konusunda pratik deneyimim eskiden manyaktı :) Ama sertifikam olmadıgı için büyük şirketlerde calısamadım. Yine de büyük isler yapan yerlerde çalıştım, küçük yerlerde de. Ve malesef çoğu is yerinden kendi istencimle isi bıraktım. Çünkü insanı kandıran kisileri pekistiremem, ve onlara ne olursa olsun hizmet edemem. Zaten günlük hayat icinde boyle bir zamanda bu alisa gelmiş hayatta bundan dolayı huzursuzluk duyuyorum. Bir de kasten bunu yapamam. İnsanın kendi onuruna yakışmaz. Bu gibi yerlerde çalışan kisileri de bu yuzden anlamıyorum. Onlar da bizim gibi insan. Onlar da tüketiciler bizim gibi. Belki calısmak zorundadır para icin, geçimi saglamak için. Ama bu kadar da insan kendinden ödün vermez. Karsısındakine saygısı yoksa bile insan otuturup düşünür kendisini "ben hangi akıla hizmet ediyorum" diye. En büyük sorunlarımızdan birisi bu. Evet bu tur şeyleri yapmaya zorlanıyoruz çalisanlar olarak da, ama bunu huy edinme aşamasına getirirsek hicbir sekilde gelisemeyiz. Bu konu sadece internet saglayıcıları degil. N11 sitesinde mesela ben resmen n11 mağazası olan birisi tarafından dolandırıldım. Ve n11 sitesinde musteri temsilcisi olarak gorev yapan kisiler resmen bu şahsiyetsiz kişiyi savundular. Bu kadar olmaz ama artık diyemiyorum ne yazık ki artık her yerde kim hangi konumda olursa olsun en ufak bir fırsatta cıkar sağlamanın pesinde. Sanki yaris içindeyiz. Ben hicbir yer de soz de bu kadar doğru karsısındakini düşünen, ama hicbir alakası olmayan riyakar bir toplum daha görmedim, ve sanırım dunyanın hicbir yerinde de bu kadarı yoktur.




  • fbbergen F kullanıcısına yanıt

    İsveç dediğin sadece 10 Milyonluk bir şehir!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turk0gamer -- 28 Kasım 2020; 14:7:5 >
  • Yani?

  • Ben de bu yaşadığınız haksızlığı yaşıyor olabilirim. 85mbit VAE Vdsl internet hizmeti kullanmaktaydım. 4 gün önce internetim sebepsiz kesildi ve halen DSL ışığım yanmıyor. Hat kesik anlayacağınız. Bugün beni aradılar ve sistemsel bir arıza nedeni ile aboneliğiniz iptal oldu ve yeni abonelik açmamız için onayınız gerekiyor dediler. (Aboneliğimin iptal olduğunu anlamaları 4 gün sürdü çok ilginç) Bir seçeneğim yoktu ve yeni aboneliği onaylıyorum demek zorunda bırakıldım. Şimdi telefon, internet başvurusu onaylanırsa internet hizmeti almaya devam edebilecekmişim, en azından söylenen bu şekilde. Muhtemelen bir 4 gün sonra da port yok cevabını alabilirim. Ucuz etin yahnisi bu kadar olur diyebilirsiniz ama 95TL de az bir ücret değil. Dolandırılmamak için 15TL daha fazla ödeseydiniz yorumu çok anlamsız. Bu konu nereye varacak şu an için beklemedeyim ama yorumlar gösteriyor ki pek iyi bir yere gitmiyor. Sadece Turk.net aboneliğimizi iptal edip farklı bir firma ile anlaşarak çözülebilecek kadar masum bir durum değil bu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokerertas

    Ben de bu yaşadığınız haksızlığı yaşıyor olabilirim. 85mbit VAE Vdsl internet hizmeti kullanmaktaydım. 4 gün önce internetim sebepsiz kesildi ve halen DSL ışığım yanmıyor. Hat kesik anlayacağınız. Bugün beni aradılar ve sistemsel bir arıza nedeni ile aboneliğiniz iptal oldu ve yeni abonelik açmamız için onayınız gerekiyor dediler. (Aboneliğimin iptal olduğunu anlamaları 4 gün sürdü çok ilginç) Bir seçeneğim yoktu ve yeni aboneliği onaylıyorum demek zorunda bırakıldım. Şimdi telefon, internet başvurusu onaylanırsa internet hizmeti almaya devam edebilecekmişim, en azından söylenen bu şekilde. Muhtemelen bir 4 gün sonra da port yok cevabını alabilirim. Ucuz etin yahnisi bu kadar olur diyebilirsiniz ama 95TL de az bir ücret değil. Dolandırılmamak için 15TL daha fazla ödeseydiniz yorumu çok anlamsız. Bu konu nereye varacak şu an için beklemedeyim ama yorumlar gösteriyor ki pek iyi bir yere gitmiyor. Sadece Turk.net aboneliğimizi iptal edip farklı bir firma ile anlaşarak çözülebilecek kadar masum bir durum değil bu.

    Noluyo Lan?


    Sırayla hepimiz portlarımızı mı kaybedicez?





  • Bilmiyorum benim de başıma gelen bu sonuç ne olacak bekliyorum halen.

  • Aktif TurkNet kullancısı olan arkadaşlar bence bir an önce diğer servis sağlayıcılarına geçin sizler de yoksa benim gibi portunuzu kaybedebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim sorunum çözüldü. Sanırım bulunduğum konum itibari ile ya port problemi yoktu ya da farklı bir sorundan müzdariptim bilemiyorum. Tekrar bu tarz onaysız abonelik iptali yapılmayacağının da bir garantisi yok. İmkanı olan bence de farklı alternatiflere yönelmeli.


    Son durum;

    Testlerimi gerçekleştirdim ve aynı hat tahsis edilmemiş. 4 ay boyunca paket kayıplarının çözülmesi için laf anlatmaya çalıştım ve sonunda 0 paket kaybı olan bir internete sahip olmuştum. Şimdi ilk başvurduğum zamanki gibi deli gibi paket kayıpları olan berbat bir internete sahibim. Ama internete girebildim. İnsanı sıtmaya razı ediyorlar resmen. Yorum sizin..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokerertas -- 30 Kasım 2020; 20:31:22 >
  • Konu öne çıkarıalmıyorsa da güncelleme iyidir. Göz önünde olsun.


    Özet:


    Turk.Net abonesinin internetini başvurusu olmadan iptal ediyor, portunu da başkasına tahsis ediyor. Tüm başlıklarda "keyifl kullanımlar" diye dans eden dostumuz bu başlıkta kör tıpa bir cevap verip kayboluyor. Ayrıca forum yönetimine de konuyu öne çıkanlardan kaldırttırıyor.

  • Çözüm olarak SUPERBOX kullanmaya başladım. Ne hallere düşürdün bizi TurkNet olan İnternetimi nasıl aldın elimden ne güzel müşteri memnuniyetiniz var. Yasal mafyasınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, formlara ve PM den yazılan her mesaja olabildiğince cevap vermeye çalışıyoruz ancak bu dönem yaşanan yoğunluk nedeniyle bazı mesajlara geç dönüş yapıyoruz. Form yönetimine konuyu öne çıkanlardan kaldırma gibi bir işlem yapmıyoruz. Bu forma yazıldıkça yardımcı olmaya çalışıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu başlıkta hiç cevap yokken diğer başlıklarda bayağı aktiftiniz halbuki.


    Neyse, iki abonelikte beni kanser ettiniz, artık kapınızın önünden geçmem, etrafımı da geçirmem. :u olaydan sonra bedava olsa servisinizi kullanmam.


    Ama şu arkadaşa yardım edin, portu kaybetmek nedir yahu. Başına gelen cidden sinir bozucu bir durum. Komple internetten mahrum kaldı adam. Superbox bağlatmış 10 megabite 300 lira veriyor sayenizde.


    Bu iletişim sayesinde başlık da güncellenmiş olsun.

  • Cimerden gelen yanıt sonrası turknet destek kaydı açmış mail geliyor fakat giriş yapamıyorum neden hesabımı silmişler :D Şimdi de yazışmaya katılmıyor diye beni tekrar mağdur edecekler. Sevgili @TurkNetDestek hesabımı tekrar aktifleştirir misiniz? Girip şikayeti takip edeceğim.


    Olan İnternetimi Kestiler
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.