Şimdi Ara

Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
153
Cevap
48
Favori
98.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sorunsuz panel yoktur keşke bunları bilmeseydik te bizde türkiyedeki diğer %90 insanlar gibi keyifle tv izleseydik
    değişim yapsalar bile gelen tv de yine aynı sorunlar veya daha farklı sorunlar oluyor sorunsuz panel yok denecek kadar az diyeceğim şu ki
    kafaya takmadan kullanmak lazım
  • Arkadaşlar konuyu şöyle bi hortlatiyim
    lg marka televizyonumda ekran kararmasi sorunu var renkli görüntülerde sorun yok fakat sihah renginin çok olduğu karanlik vs gece sahnelerinde malesef tüm ekran karariyor ve bu kararma cok degisik yani ekran isigini bazen hafif bazen cok fazla bi sekilde kisiyor be daha sonra aciyir bu sorun sanirim beyaz sahnelerdede oluyor sanki beyazin tonu bi artiyor azaliyor
    sizce ne yapmaliyim yardim edin 20 gün oldu alali tv yi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apo26

    Arkadaşlar konuyu şöyle bi hortlatiyim
    lg marka televizyonumda ekran kararmasi sorunu var renkli görüntülerde sorun yok fakat sihah renginin çok olduğu karanlik vs gece sahnelerinde malesef tüm ekran karariyor ve bu kararma cok degisik yani ekran isigini bazen hafif bazen cok fazla bi sekilde kisiyor be daha sonra aciyir bu sorun sanirim beyaz sahnelerdede oluyor sanki beyazin tonu bi artiyor azaliyor
    sizce ne yapmaliyim yardim edin 20 gün oldu alali tv yi

    Bahsettiğiniz durum ayarlarla düzeltebilirsiniz bu enerji seçeneği ve dinamik kontrast gibi ayarlamalarla alakalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serce


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apo26

    Arkadaşlar konuyu şöyle bi hortlatiyim
    lg marka televizyonumda ekran kararmasi sorunu var renkli görüntülerde sorun yok fakat sihah renginin çok olduğu karanlik vs gece sahnelerinde malesef tüm ekran karariyor ve bu kararma cok degisik yani ekran isigini bazen hafif bazen cok fazla bi sekilde kisiyor be daha sonra aciyir bu sorun sanirim beyaz sahnelerdede oluyor sanki beyazin tonu bi artiyor azaliyor
    sizce ne yapmaliyim yardim edin 20 gün oldu alali tv yi

    Bahsettiğiniz durum ayarlarla düzeltebilirsiniz bu enerji seçeneği ve dinamik kontrast gibi ayarlamalarla alakalı

    kardeşim inşallah olur yani gerçi daha öncedende denemiştim ama olmamıştı ama çok şükür alıştım bu soruna :D yinede dediğinizi birdaha denerim sağolun




  • İyi günler,

    22.03.2015 tarihinde Kocaeli / İzmit VATAN BİLGİSAYAR''dan Samsung S24D590L model monitörü satın aldım. Yaklaşık bir hafta sonra ürün üzerinde beyaz ekranda belli olan ölü pixellerin olduğunu farkettim. Vatan Bilgisayara ürünü götürdüm. Ölü pixeller ekranın sağ üst köşesine yakın bir bölgedeydi. Ölü pixelleri vatan bilgisayarda çalışan teknik personel arkadaşlar da gördüler. Ve ölü pixel olan bölgeyi turuncu renkli asetatlı kalemle yuvarlak içine alarak servise gönderilmesi gerektiğini söylediler. Bende ürünün tamiri veya değişimi için bıraktım. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün tamirden geldiği ve teslim alabileceğime dair Vatan Bilgisayar''dan SMS aldım. Ürünü teslim almaya gittiğimde kontrol ettim. Ölü pixel olan bölgede ölü pixeller yoktu. Bende belki iç ekrana kaçan bir toz olduğunu ve alındığını veya panelin değiştiğini düşünerek ürünü memnuniyetle teslim aldım. (Belkide 1 adet ölü pixel olan panelle değiştirdiler ve hiçbir hak iddaa edemiyorum) Ve Vatan Bilgisayardaki görevli ürünü arızasız ve sorunsuz teslim aldığıma dair bir belgeyi de imzalattı.

    Fakat eve gelip monitörü kullanmaya başladıktan sonra ölü pixellerin sol üst köşeye transfer olduğunu! üzülerek tespit ettim. Yani herhangi bir tamirat yapılmamıştı. Tabiri caizse panel ters yüz edilmiş ve problemli bölgedeki ölü pixeller başka bir tarafta kendilerine yer bulmuşlardı. Vatan bilgisayarda ürünümün Destech Bilişim tarafından tamir edildiğini öğrendim. Tamirat raporunda “Cihaz test edildi. Hiçbir sorun bulunamadı Cihaz OK” yazıyordu.

    Daha sonra Samsung İzmit Danıştek’e ürünümü tekrar incelenmesi için götürdüm. 1 adet ölü pixel buldular. Ve bunun standartlar dahilinde olduğunu söylediler. Ayrıca bu ölü pixel nasıl sayılıyor bayağı merak ettim doğrusu.

    Evimde birçoğu Vatan Bilgisayardan alınmış Samsung marka 2 adet Led tv, bir adet fotoğraf makinesi, bir adet elektrikli süpürge, 3 adet cep telefonu, 2 adet monitör, Harddiskler, SSD ler mevcut. Her defasında SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR markalarının bana vermiş olduğu güvenle tercihimi yaptım. Ama şimdiye kadar sadece şanslı bir müşteri olduğumu üzülerek öğrendim. Demek ki bir farkları yokmuş bu firmaların. Gidin Doğubanktan alın daha iyi. SAMSUNG yerine de o ne üdüğü belli olmayan dediğimiz markalar varya onlardan alın. En azında dandik firma ne yapalım der kendinizi avutursunuz. Ama SAMSUNG marka ve VATAN BİLGİSAYAR’dan alınmış ürün ise insan biraz kafaya takmıyor değil. Bu son Monitör tamiratı olayı ümit ettiğim gibi gerçekleşmedi. (Ürünü 22.03.2015 tarihinde satın aldım 2 yıl garantili ürün) SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR olayı benim için bitmiştir.

    Ayrıca konu uzmanı arkadaşlar var ise şunu sormak istiyorum. Fabrikadan çıkmış bir monitörün paneli sonradan değiştirilmiş ise bunun teknik olarak tespitinin mümkün olup olmadığı hususuna açıklık getirebilecek varsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahan_zorbey -- 21 Nisan 2015; 18:28:06 >




  • arkadaşlar tv izlerken renklerde bi sıkıntı var.



    1. resimdeki gibi tonlar arasında renk kırılması gibi bişey galiba. çözümü var mı ? hangi ayarı yapmak lazım? tv 60 inch sharp Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri
     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri




  • MERHABA

    2011 DE ALDIGIM 40C650 LCD SAMSUNG TELEVİZYONDA EKRANIN ORTA KISMINDA NOKTA BELİRLENDİ.GALİBA PİKSEL SORUNU.GARANTİ 2 YILDI
    BİTTİ.SERVİSE SORMADIM AMA.SİZLERE DANIŞAYIM DEDİM.NE YAPABİLİRİM.SERVİS DÜNYANIN PARASINI İSTER ŞİMDİ.SAYGILAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahan_zorbey

    İyi günler,

    22.03.2015 tarihinde Kocaeli / İzmit VATAN BİLGİSAYAR''dan Samsung S24D590L model monitörü satın aldım. Yaklaşık bir hafta sonra ürün üzerinde beyaz ekranda belli olan ölü pixellerin olduğunu farkettim. Vatan Bilgisayara ürünü götürdüm. Ölü pixeller ekranın sağ üst köşesine yakın bir bölgedeydi. Ölü pixelleri vatan bilgisayarda çalışan teknik personel arkadaşlar da gördüler. Ve ölü pixel olan bölgeyi turuncu renkli asetatlı kalemle yuvarlak içine alarak servise gönderilmesi gerektiğini söylediler. Bende ürünün tamiri veya değişimi için bıraktım. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün tamirden geldiği ve teslim alabileceğime dair Vatan Bilgisayar''dan SMS aldım. Ürünü teslim almaya gittiğimde kontrol ettim. Ölü pixel olan bölgede ölü pixeller yoktu. Bende belki iç ekrana kaçan bir toz olduğunu ve alındığını veya panelin değiştiğini düşünerek ürünü memnuniyetle teslim aldım. (Belkide 1 adet ölü pixel olan panelle değiştirdiler ve hiçbir hak iddaa edemiyorum) Ve Vatan Bilgisayardaki görevli ürünü arızasız ve sorunsuz teslim aldığıma dair bir belgeyi de imzalattı.

    Fakat eve gelip monitörü kullanmaya başladıktan sonra ölü pixellerin sol üst köşeye transfer olduğunu! üzülerek tespit ettim. Yani herhangi bir tamirat yapılmamıştı. Tabiri caizse panel ters yüz edilmiş ve problemli bölgedeki ölü pixeller başka bir tarafta kendilerine yer bulmuşlardı. Vatan bilgisayarda ürünümün Destech Bilişim tarafından tamir edildiğini öğrendim. Tamirat raporunda “Cihaz test edildi. Hiçbir sorun bulunamadı Cihaz OK” yazıyordu.

    Daha sonra Samsung İzmit Danıştek’e ürünümü tekrar incelenmesi için götürdüm. 1 adet ölü pixel buldular. Ve bunun standartlar dahilinde olduğunu söylediler. Ayrıca bu ölü pixel nasıl sayılıyor bayağı merak ettim doğrusu.

    Evimde birçoğu Vatan Bilgisayardan alınmış Samsung marka 2 adet Led tv, bir adet fotoğraf makinesi, bir adet elektrikli süpürge, 3 adet cep telefonu, 2 adet monitör, Harddiskler, SSD ler mevcut. Her defasında SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR markalarının bana vermiş olduğu güvenle tercihimi yaptım. Ama şimdiye kadar sadece şanslı bir müşteri olduğumu üzülerek öğrendim. Demek ki bir farkları yokmuş bu firmaların. Gidin Doğubanktan alın daha iyi. SAMSUNG yerine de o ne üdüğü belli olmayan dediğimiz markalar varya onlardan alın. En azında dandik firma ne yapalım der kendinizi avutursunuz. Ama SAMSUNG marka ve VATAN BİLGİSAYAR’dan alınmış ürün ise insan biraz kafaya takmıyor değil. Bu son Monitör tamiratı olayı ümit ettiğim gibi gerçekleşmedi. (Ürünü 22.03.2015 tarihinde satın aldım 2 yıl garantili ürün) SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR olayı benim için bitmiştir.

    Ayrıca konu uzmanı arkadaşlar var ise şunu sormak istiyorum. Fabrikadan çıkmış bir monitörün paneli sonradan değiştirilmiş ise bunun teknik olarak tespitinin mümkün olup olmadığı hususuna açıklık getirebilecek varsa sevinirim.



    bildiğim kadarıyla 8 piksele kadar olan ölü piksel fabrikasyon hatası olarak kabul edilmiyor. garantiden değişim olmuyor. bununla ilgili nette geniş makaleler var okuyup detay alabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuksert38

    quote:

    Orijinalden alıntı: karahan_zorbey

    İyi günler,

    22.03.2015 tarihinde Kocaeli / İzmit VATAN BİLGİSAYAR''dan Samsung S24D590L model monitörü satın aldım. Yaklaşık bir hafta sonra ürün üzerinde beyaz ekranda belli olan ölü pixellerin olduğunu farkettim. Vatan Bilgisayara ürünü götürdüm. Ölü pixeller ekranın sağ üst köşesine yakın bir bölgedeydi. Ölü pixelleri vatan bilgisayarda çalışan teknik personel arkadaşlar da gördüler. Ve ölü pixel olan bölgeyi turuncu renkli asetatlı kalemle yuvarlak içine alarak servise gönderilmesi gerektiğini söylediler. Bende ürünün tamiri veya değişimi için bıraktım. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün tamirden geldiği ve teslim alabileceğime dair Vatan Bilgisayar''dan SMS aldım. Ürünü teslim almaya gittiğimde kontrol ettim. Ölü pixel olan bölgede ölü pixeller yoktu. Bende belki iç ekrana kaçan bir toz olduğunu ve alındığını veya panelin değiştiğini düşünerek ürünü memnuniyetle teslim aldım. (Belkide 1 adet ölü pixel olan panelle değiştirdiler ve hiçbir hak iddaa edemiyorum) Ve Vatan Bilgisayardaki görevli ürünü arızasız ve sorunsuz teslim aldığıma dair bir belgeyi de imzalattı.

    Fakat eve gelip monitörü kullanmaya başladıktan sonra ölü pixellerin sol üst köşeye transfer olduğunu! üzülerek tespit ettim. Yani herhangi bir tamirat yapılmamıştı. Tabiri caizse panel ters yüz edilmiş ve problemli bölgedeki ölü pixeller başka bir tarafta kendilerine yer bulmuşlardı. Vatan bilgisayarda ürünümün Destech Bilişim tarafından tamir edildiğini öğrendim. Tamirat raporunda “Cihaz test edildi. Hiçbir sorun bulunamadı Cihaz OK” yazıyordu.

    Daha sonra Samsung İzmit Danıştek’e ürünümü tekrar incelenmesi için götürdüm. 1 adet ölü pixel buldular. Ve bunun standartlar dahilinde olduğunu söylediler. Ayrıca bu ölü pixel nasıl sayılıyor bayağı merak ettim doğrusu.

    Evimde birçoğu Vatan Bilgisayardan alınmış Samsung marka 2 adet Led tv, bir adet fotoğraf makinesi, bir adet elektrikli süpürge, 3 adet cep telefonu, 2 adet monitör, Harddiskler, SSD ler mevcut. Her defasında SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR markalarının bana vermiş olduğu güvenle tercihimi yaptım. Ama şimdiye kadar sadece şanslı bir müşteri olduğumu üzülerek öğrendim. Demek ki bir farkları yokmuş bu firmaların. Gidin Doğubanktan alın daha iyi. SAMSUNG yerine de o ne üdüğü belli olmayan dediğimiz markalar varya onlardan alın. En azında dandik firma ne yapalım der kendinizi avutursunuz. Ama SAMSUNG marka ve VATAN BİLGİSAYAR’dan alınmış ürün ise insan biraz kafaya takmıyor değil. Bu son Monitör tamiratı olayı ümit ettiğim gibi gerçekleşmedi. (Ürünü 22.03.2015 tarihinde satın aldım 2 yıl garantili ürün) SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR olayı benim için bitmiştir.

    Ayrıca konu uzmanı arkadaşlar var ise şunu sormak istiyorum. Fabrikadan çıkmış bir monitörün paneli sonradan değiştirilmiş ise bunun teknik olarak tespitinin mümkün olup olmadığı hususuna açıklık getirebilecek varsa sevinirim.



    bildiğim kadarıyla 8 piksele kadar olan ölü piksel fabrikasyon hatası olarak kabul edilmiyor. garantiden değişim olmuyor. bununla ilgili nette geniş makaleler var okuyup detay alabilirsin

    8 mi?




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Yeni bir Televizyon aldınız test etmek istiyorsunuz gerekli programların hepsi burada üstelik DL hız sınırlaması yok.

    Programları kendi hostingime upload ettim.

    Katkılarından dolayı Albani'ye teşekkür ederim...


    Program içeriği:

    1-Bleeding-Uniformity (ekran homojenitesi,köşelerden ışık kaçırma ve ekran da bulutlanma efektleri) testleri
    2-Dead Pixel Buddy
    3-Display Test
    4-Display Tuning Test
    5-Motion Test , Motion-inputlag (stutter flickering; takılma titreme efektlerini test için)
    6-Pixel Test
    7-Test DVD Advanced


    http://1217449485.free.fr/TV.TEST.PROGRAM/TV.TEST.PROG.Albani.CAN.part1.exe
    http://1217449485.free.fr/TV.TEST.PROGRAM/TV.TEST.PROG.Albani.CAN.part2.rar

    Toplam Dosya Boyutu 171 MB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr Hardware -- 6 Mart 2016; 23:03:03 >




  • Programlar virüs testinden geçirilmiştir ve tek tek denenmiştir, tüm programlar sorunsuz çalışmaktadır
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr Hardware

    Programlar virüs testinden geçirilmiştir ve tek tek denenmiştir, tüm programlar sorunsuz çalışmaktadır
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri

    Merhaba, Acemisi oldugumdan soruyorum, bu testler için usb bellek ile filan olmuyor sanırım, tv yi pc ye baglayıp test edecegız degıl mı?




  • yenfiz kullanıcısına yanıt
    USB belleğe atıp testleri yapabilirsiniz yada DVD ye yazıp test edebilirsiniz TV yi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahan_zorbey

    İyi günler,

    22.03.2015 tarihinde Kocaeli / İzmit VATAN BİLGİSAYAR''dan Samsung S24D590L model monitörü satın aldım. Yaklaşık bir hafta sonra ürün üzerinde beyaz ekranda belli olan ölü pixellerin olduğunu farkettim. Vatan Bilgisayara ürünü götürdüm. Ölü pixeller ekranın sağ üst köşesine yakın bir bölgedeydi. Ölü pixelleri vatan bilgisayarda çalışan teknik personel arkadaşlar da gördüler. Ve ölü pixel olan bölgeyi turuncu renkli asetatlı kalemle yuvarlak içine alarak servise gönderilmesi gerektiğini söylediler. Bende ürünün tamiri veya değişimi için bıraktım. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün tamirden geldiği ve teslim alabileceğime dair Vatan Bilgisayar''dan SMS aldım. Ürünü teslim almaya gittiğimde kontrol ettim. Ölü pixel olan bölgede ölü pixeller yoktu. Bende belki iç ekrana kaçan bir toz olduğunu ve alındığını veya panelin değiştiğini düşünerek ürünü memnuniyetle teslim aldım. (Belkide 1 adet ölü pixel olan panelle değiştirdiler ve hiçbir hak iddaa edemiyorum) Ve Vatan Bilgisayardaki görevli ürünü arızasız ve sorunsuz teslim aldığıma dair bir belgeyi de imzalattı.

    Fakat eve gelip monitörü kullanmaya başladıktan sonra ölü pixellerin sol üst köşeye transfer olduğunu! üzülerek tespit ettim. Yani herhangi bir tamirat yapılmamıştı. Tabiri caizse panel ters yüz edilmiş ve problemli bölgedeki ölü pixeller başka bir tarafta kendilerine yer bulmuşlardı. Vatan bilgisayarda ürünümün Destech Bilişim tarafından tamir edildiğini öğrendim. Tamirat raporunda “Cihaz test edildi. Hiçbir sorun bulunamadı Cihaz OK” yazıyordu.

    Daha sonra Samsung İzmit Danıştek’e ürünümü tekrar incelenmesi için götürdüm. 1 adet ölü pixel buldular. Ve bunun standartlar dahilinde olduğunu söylediler. Ayrıca bu ölü pixel nasıl sayılıyor bayağı merak ettim doğrusu.

    Evimde birçoğu Vatan Bilgisayardan alınmış Samsung marka 2 adet Led tv, bir adet fotoğraf makinesi, bir adet elektrikli süpürge, 3 adet cep telefonu, 2 adet monitör, Harddiskler, SSD ler mevcut. Her defasında SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR markalarının bana vermiş olduğu güvenle tercihimi yaptım. Ama şimdiye kadar sadece şanslı bir müşteri olduğumu üzülerek öğrendim. Demek ki bir farkları yokmuş bu firmaların. Gidin Doğubanktan alın daha iyi. SAMSUNG yerine de o ne üdüğü belli olmayan dediğimiz markalar varya onlardan alın. En azında dandik firma ne yapalım der kendinizi avutursunuz. Ama SAMSUNG marka ve VATAN BİLGİSAYAR’dan alınmış ürün ise insan biraz kafaya takmıyor değil. Bu son Monitör tamiratı olayı ümit ettiğim gibi gerçekleşmedi. (Ürünü 22.03.2015 tarihinde satın aldım 2 yıl garantili ürün) SAMSUNG ve VATAN BİLGİSAYAR olayı benim için bitmiştir.

    Ayrıca konu uzmanı arkadaşlar var ise şunu sormak istiyorum. Fabrikadan çıkmış bir monitörün paneli sonradan değiştirilmiş ise bunun teknik olarak tespitinin mümkün olup olmadığı hususuna açıklık getirebilecek varsa sevinirim.



    Sattığı Malın arkasında olmayan bir firma, hp yazıcı almaya gittiğimde tezgahtarın ikna ve Övgülerine kanıp brother marka yazıcı almıştım. Kullanmaya başlar başlamaz sorunlar olmaya başladı ve bir gün sonra iade ve değişim için gittiğimde siz bunun tonerini açmışsınız o Yüzden toner Parasını ödemeniz gerekiyor deyip 170 tl.lik Yazıcıya 250 tl. Toner parası isteyen bir firma, ayrıca yazıcıda sorun olduğu ve brother servisinden değişim kararı Olmasına rağmen değişim yapmayan bir firma, Vatandan 10-15 bin tl,lik alışverişim olmuştu, bende o güne kadar arızası olmayan Şanslı müşteriymişim demekki, yaşadığım bu tecrübeden beri Kapısı'ndan içeri girmem ve oradan alış yapmam, yapmak isteyen tanıdıklarımı vazgeçirmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qarakedi -- 9 Mayıs 2016; 21:37:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 55ju6570 samsung tv ürün bugün elime geçti ve kurulum için servisi çağırdım, hemen pixel testi yaptım başarılı bir şekilde sıyrıldı, ölü pixel vs yoktu, bulutlanma testi yaptım siyah görüntüyü tv ye aktardım bütün ortam ışıklarını kapattım ve panelde bulutlanmalar olduğunu görüm,

    şöyle söyleyim ; bu bulutlanmalar normal tv izlerken veya usb'den film izlerken beni hiç mi hiç rahatsız etmiyor, sadece kanal değiştirirken (sinema moddayken) siyah ekran geldiğinde gözüme çarpıyor (o da dikkatli baktığımda ve karanlık ortamda)

    Bunun dışında testi yaparken ekran görüntüsünü dinamik mod yaptığımda bulutlanma hiç görünmüyor, diğer modlarda da fazla belli olmuyor, sadece sinama modunda belli oluyor,

    internetten araştırdığım kadarıyla bulutlanma olayı bütün led tv'lerin %80',inde oluyormuş ve değişim yapanlara da daha kötü paneller geldiğini okudum, kimisi görüntüde sıkıntı yoksa değiştirmene gerek yok diyor, kimisi de panellerdeki bu hatanın düzeltilmesi için değişim yapılması taraftarı.

    Resimleri ekliyorum, yorumlarınızı bekliyorum, anlayan arkadaşlar sizce değiştirmeli miyim yoksa bu büyük sıkıntı yaratılacak bir şey değil mi ? değiştirceğim üründe de aynı şekilde olma ihtimali yüksek mi ?

    Bu siyah ekran açtığımda sinema modundayken yakın çekim :
     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri


    bu sinema modunda uzak çekim
     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri


    Bu da sinema modu hariç diğer modlarda aldığım görüntü
     Ölü Piksel (Dead Pixel) ve Bulutlanma (Clouding) testleri




  • fataller F kullanıcısına yanıt
    bulutlanma için bence kendini yorma. bırak öyle kalsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dr Hardware kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeşim, Usb ye atıp test ettim, dun taktılar tv yi, gece de bulutlanma testı yaptım, yuzde 5 oranında 1-2 yerde bulutlanma var ama hafif miktarda oldugu için onemsemedım, emeğinize saglık , tesekkurler..
  • amonRa kullanıcısına yanıt
    Bu durumdan rahatsız oldum içimden bir ses değişim iste diyor, bir ses de gelen gideni aratır diyor.

    değişim yapsam gelecek olan tv'nin de bulutlanma olma olasılığı yüksek mi sizce ?
  • Eğer göze gelir bulutlanma varsa, hakkını ara, değişim olunca bşr daha değişim istiyemezsin anlamına gelmez ama ikinci değişim için genelde çok uğraştırırlar ve ancak tuketıcı mahkemesınden sonuc alırsın, ama ilk değişimi kolaylıkla yaparlar, ben bir çok ev aletini değişim yapmışımdır, hatta servis çamura yatarsa disburator u ara, olmadı markanın turkıye ofısını ara, muhtemelen yardımcı olurlar.. Benım tv de de ufakdan var ama goze gelmedıgı ıcın ugrasmak ıstemıyorum, rahatsız edıcı boyutta olsaydı dırekt degısım talep ederdım ve sonuna kadar gıderdım..
  • fataller F kullanıcısına yanıt
    bahsi geçen bulutlanma karanlık sahneler ve ışıksız odada seni rahatsız eder. bu tur durumlar çok varsa değiştir. açıkçası bulutlanma rahatsız edecek seviyede değilse hiç uğraşma. gelecek olan da daha fazla olabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.