Şimdi Ara

Ölü piksel ve panel sıkıntısı yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar finlux marka 106 ekran bir tvyi internet üzerinden aldım. dün kargo firmasından teslim alıp bugün servisle görüştüğümde garantisi fatura kesim tarihinde başlar dilerseniz kendinizde kurabilirsiniz dedi. neyse gelelim tvyi açtım gözüme ilk çarpan şeyin panelin üst iki köşesi çerçeveden ayrılmış yane çerçeveyi tutmuyor. tvyi çalıştırdım ölü piksel testi için 3 tane net siyahlıkta ölüpiksel8-10 aralığında hafif siyah ölü piksel gördüm. ayrıca ekranın alt taraflarının bir yerinde nohut büyüklüğünde bi siyahlık gördüm buna ekstra ekranda beyaz görüntü varken @hmtdrsn @hmtdrsn ekranın dört kköşe kenarıda grimsi renkte. bu testlerden çıkan sonuçları ekran beyazken edindim.

    Gelelim tüketici olarak beni sıkıntıya düşüren şeylere. ben bunları satıcıyada servisede anlattım. bütün olumsuzlukların kutuyu ben açtığım için bana kalacağını belirttiler. İnternetten alınan ürünü 7 gün içinde koşulsuz iade etme imkanım bile mi yok. çok mağdur durumda görünüyorum. yardım bekliyorum sizlerden. @hmtdrsn







  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=102327040&p=3#102621679

    Bu mesaji konu butunlugu olmasi acisindan bu basliga da yazar misin. Orayi tek vaslik haline getirebilirsek daha faydali olacagini dusunuyorum.

    sizin durumla ilgili arastirma yapiyorum simdi. Elimden geldigince

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmtdrsn H kullanıcısına yanıt
    İnternet üzerinden aldığınız malı 7 gün içinde sorgusuz sualsiz iade hakkınız tabii ki mevcut. 7 gün içinde malı satıcıya iade edip ücretinizi isteyecekseniz.
    Aldığınız firma yeri yurdu belli bir firma ise paranızı alırsınız. Belki uğraştırır ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazayım dostum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmtdrsn -- 12 Şubat 2015; 0:16:33 >
  • Peki ustam onun bi şartı varmı koşulsuz şartsız denliyo. evette ben ürünü açtığımda bir değil 2 değil 3 sorunla karşılaştım. Bunların yaptıkları saçmalık. ürünü alıyorum kuruyorum ölü pikseli ben yapmış paneli ben ayırmış ben deforme etmiş oluyorum böyle bir mantalitemi olur. netten cep telefonu alıyosun içinden süpriz salatalık çıkıyo. bunlarınki de o hesap satın aldıktan sonra tamamen yalnızsın. ürünü 10 şubatta aldım sanırım 17 şubata kadar iade sürecim var en azından servisi bekleyim diyorum belki de panel değişebilir.

    bu arada ürünü gg den bi mağazadan almıştım ödeme için onay vermedim bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmtdrsn -- 12 Şubat 2015; 0:25:54 >
  • hmtdrsn H kullanıcısına yanıt
    Onay vermediğinizde ürünü geri yollamak zorundasınız. Fakat satıcı tüketici mala zarar verdi, bu yüzden geri yolladı gibisinden bir iddiada bulunabilir. Keşke kargo görevlisini göndermeden açıp baksaydınız. Bu durumda sorun olduğunda tutanak tuttururdunuz. O zaman satıcı malı sizin bozduğunuzu iddia edemez. Şu durumda iade etmesine edersiniz de, malın size bozuk olarak geldiğini kanıtlayamazsanız malda meydana gelen zararı karşılamak durumunda kalabilirsiniz. İyi düşünün.
    Ölü piksel konusuna gelirsek firmalar zaten panel sınıfına göre şu kadar olu piksel olabilir diye belirtiyor. Önceden belirtme durumu olduğu için bu durum hukuken ayıp olsa da üretici firmaya yükümlülük getirmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.