Şimdi Ara

Olympus E-300 dslr

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    Olympus e-300 dslr makineyi almak üzereyim. Ancak tabiki bilgili arkadaşların yorumuna ihtiyacım var. Objektif konusunu geçtim de gövde olarak fikrinize ihtiyacım var. Forumda baya araştırma yaptım. Genel kanı noise performansının 400 asa dan sonra kötüleştiği. Bu makine beni iso olarak çok üzer mi? Yani bir 300d,350d,k100d kadar değil biliyorum ama onlarla arasında çok mu fark var? Şu anda a530 kullanıyorum. Forumda s6500fd noise konusunda baya başarılı deniyor. Sadece noise konusunda bir karşılarştırma yapabilir misiniz? 400 dolara amerikadan alıyorum e-300 ü fiyatı uygun gibi geldi o yüzden bu kadar irdeliyorum
    Yardımcı olabilirseniz sevinirim
    İyi çalışmalar



  • Türkiye de de 1 milyar fiyatı var makinanın.

    ZALMAN hocam E500 kullanıyor o yorumlarını yazar

    OLYMPUS ile ilgili diğer sorularını yanıtlar
  • elime alıp 1-2 gün inceledigim bi makine e-300.
    800 ytl'ye alacaktım almadım.

    noise olarak fark çok da, hadi onu geçelim.
    ikincisi, objektif bulman da zor. bulsan da ateş pahası.
    o zaman nerde kaldı DSLR mantıgı ?
  • objektif konusunda haklısınız. reprosette şu an için 4/3 objektif bulamadım da sigmanın kendi sitesinde var birçok lens seçeneğinde gördüm. Türkiyeye gelir diye ümit ediyorum.(alacağım makine 14-45 objektifle gelecek). o yüzden daha çok gövde olarak bir fikrinizi almak taraftarıyım. bir de eski model bir makine evet. benim kafamı en çok kurcalayan noise problemi, dpreview de karşılaştırmalı fotolar var ve noise oranı bariz bir şekilde daha fazla. hani 4/3 sensör ve objektifli makine kullanan yada sizin gibi bizzat test eden arkadaşlar varsa beni aydınlatın lütfen. yorumunuz için teşekkür ediyorum
  • Şahsen ben fotoğraflarda 4:3 oranından pek hoşlanmıyorum, belki de bir alışkanlık...:)
    Ayrıca bastırmak isterseniz, alttan üstten kırpılmak zorunda...
  • olympuslar guzel dslr makinalar digerleri ile kiyaslandiginda artilari ve tabikide eksileri var ben bayagi zamandir e-500 kullaniyorum giris seviyesi icin cok guzel bir makinadir fotograf kalitesi rakiplerinden geride degildir objektif secenekleri zengindir..... eger 2. el almiyorsan bence e-500 veya e-330 modellerini tercih et cunku e-500 ile e-300 ayni sensoru kullanmalarina ragmen e-500 cok daha kaliteli fotograflar uretir....
  • TÜRKİYEDE OLYMPUS SERVİSİ OLMADIGI İÇİN OLYMPUS'U TERCİH ETME..

    Şimdi sen nerden biliyon garantili alıcam vsvs.. lafları geleceğini beklediğim için şuradaki yazıma bakabilirsiniz

    http://forum.donanimhaber.com/m_11126878/mpage_1/key_//tm.htm#11126878
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bisquit

    TÜRKİYEDE OLYMPUS SERVİSİ OLMADIGI İÇİN OLYMPUS'U TERCİH ETME..

    Şimdi sen nerden biliyon garantili alıcam vsvs.. lafları geleceğini beklediğim için şuradaki yazıma bakabilirsiniz

    http://forum.donanimhaber.com/m_11126878/mpage_1/key_//tm.htm#11126878



    Turkiye servisi yakinda kuruluyor ; ustelik makinalarin avrupada tamir edilmesi daha iyi ..... olympus marka bir makina bozulup servise gonderildigi zaman kullaniciya ayni model baska bir makina verilip magdur olmamasi saglaniyor bu uygulama servisi TR olan pekcok markada yok ..... olympus un servis kalitesi cok iyi gonul rahatligiyla alinabilir .... garantili alma sorusuna gelince makina avrupadaki bir saticidan alindiginda tamire almanyaya gonderildigi icin garantisi bozulmuyor sadece makinayi seri numarasi ile kayit ettirmeniz yeterli....




  • Olmayan bir servisin kalitesinden bahsetmek çok garip..

    Herhalde yeni bir makine vermeliler.bu gün aynı işlem telefonun bozulunca da yapılıyor genelde..

    Ayrıca servisi tr'de olmadıgı için ve gittiği yerden gelmesi uzun süreceği için ayıplarını böyle kapatıyorlar..

    Tr'de servisi açılınca da böyle yapsınlar o zaman taktir edilir.

    bu arada türkiyedeki fotoğraf makinesi tamircililerinden kaç tanesinin kalitesini biliyorsun ya da tanıyorsun da "makinlerin avrupada tamir edilmesi" iyi gibi cümle kullanıyorsun merak ediyorum.
  • valla ben bu garanti olayından kıllanıyorum.
    benim makinemin garantisi daha 1.5 sene var ama ben gözüm gibi bakıyorum.
    garanti olayına hiç girmesem daha iyi olur..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bisquit

    Olmayan bir servisin kalitesinden bahsetmek çok garip..

    Herhalde yeni bir makine vermeliler.bu gün aynı işlem telefonun bozulunca da yapılıyor genelde..

    Ayrıca servisi tr'de olmadıgı için ve gittiği yerden gelmesi uzun süreceği için ayıplarını böyle kapatıyorlar..

    Tr'de servisi açılınca da böyle yapsınlar o zaman taktir edilir.

    bu arada türkiyedeki fotoğraf makinesi tamircililerinden kaç tanesinin kalitesini biliyorsun ya da tanıyorsun da "makinlerin avrupada tamir edilmesi" iyi gibi cümle kullanıyorsun merak ediyorum.


    15 senedir fotograf sanati ile ilgileniyorum pekcok marka ve modelde makina kullandim gerek yetkili gerekse siradan tamircilerle muhatab oldum memnun kaldiklarimda oldu memnun kalmadiklarimda .. ustelik verdigin linkte bir saticinin anlattigi bir hikayeden yola cikarak yorum yapmissin kendi deneyimlerin degil ki! kaldiki olympus kullanicisi bile degilsin ustelik anlatigin hikayeyi hakli cikarmak icin bana saldiriya gectin keske kulaktan dolma hikayeler ile degilde somut delilleri olan seyler ileri surseydin .. ustelik cep telefonu servisligi ile fotograf makinasini karsilastiran birtek senin yazini okudum simdiye kadar .. senin camur atman ile olympusun servisi kotu olacak degil ayrica hicbir firma bozulan bir makinanin yerine kullanmak icin gecici makina vermek zorundada degil bu bir jest , boyle jest yapan baska bir firma varmi bunuda ogren ustelik olympusun urun yelpazesinin cogunlugu amator tip makinalar yani gereksiz bir jest cunku amator kesim fotografciliktan para kazanmiyor demektir dolayisiyla makinasinin tamir suresinde bekleyebilir bu satirlar sizin " herhalde vermeliler " cumlenize cevap olarak yazilmistir yani verilmek zorunda degil ..... distributor firma garanti kartindaki sartlara uydugu surece avrupada veya avustralyada nerde tamir edildigi sizi neden rahatsiz ediyorki ? olympus servis kalitesini korumak ve ayni seviyede tutmak icin avrupada boyle bir uygulama yapiyor yani yunanistan veya bulgaristandaki bozulan olympuslarda ayni merkezde tamir ediliyor buda benim cumlemi hakli konuma getiriyor . bu arada fotograf makinasi ve servisleri ile basinizdan gecen deneyimleri dinlemeyede hazirim mesela cok memnun kaldiginiz servisleri yazabilirsiniz ....

    birde "olmayan servisin kalitesi..." diye sacma bir ifade kullanmissin bir servis var ve tum avrupa ulkelerindeki arizali olympus urunlerine hizmet veriyor ; biliyorsundur umarim ama bilmiyorsanda ogren Turkiyede TSE nin garanti sarnamelerine uymayan ve servisi olmayan urunlerin satisi ve ithalati yasak garantili urun alindiginda problem nerede olabilir bu konuyada bir aciklik geririsin artik.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zalman -- 27 Aralık 2006; 22:23:39 >




  • Öncelikle sana ya da baskalaına camur atmıyorum.Böyle düşünme,fikirlerimizin farklı olmasını çamur atma olarak değelendirecek yazılar yok..Ben yaşadıklarımı anlatıyorum...


    "Kulaktan dolma hikaye ve somut deliler" : Şu anda internet ortamında muhattap oldugum konuştugum görüştüğüm insanların yaşadıkları olayların alıntılarını burada yazdım. Somut delil istersen o insanların maillerini bulup seni tatmin edebilirim. Hiçkimse laf olsun diye nete girip böyle böyle sorunlar yaşadım diye zırvalamaz.Ha net ortamındaki güven seni tatmin etmiyorsa ben de senin 15 yıldır foto sanatıyla uğraştığına güvenmem ve komple bu konular kapanır gider.Çünkü böyle bir durumda her anlatılan her tartışılan şey havada kalır..

    "Cep telefonu servisiliği fotoğraf servisliği" : O örnek sorunun servis ile değil tamamen firma sorumluluğu ile alakalı oldugudur..Bu gün bir çok firma birden çok ve çeşit malın distribütörlüğünü üstlenior.Bu telefon örneği yerine ben sana başka örnek de verebilirim.Panatel firması dünyanın en iyi mp3 player üreticilerinden birisi olan Cowon markasının distribütörü ve normal olarak da servis sağlayıcısıdır ama aynı zamanda yine dünyanın en iyi markalarından olan leica'nı da distribütörü ve servis sağlayıcısıdır.. Kısaca anlatmak istediğim,firmanın duyarlılıgıdır. Yazılarımı anlayarak okursan daha iyi anlayabvilirsin ne demek istediğimi..

    Herhalde vermeliler diyorum cünkü garantiye giden ürünün yapımı tamiri vsvs'i uzun sürer.Ayrıca bu yurtdısındakilerin daha iyi ya da standart servis sağlamasından değil FİRMANIN MALİYETİ DÜŞÜRMEK İSTEMESİDİR..Tr'de servis sağlayan firmalar nasıl sağlıyorsa olympus da sağlamalıdır.

    Sorun bir firmanın makineyi nerede tamir ettirdiği ya da nasıl yenilediği değil sorun sizin "makinin avrupada tamir edilmesi daha iyi" cümlenizde... Bu gün bir nikon'un servisindeki adam gidip eğitimini japonyada alıp sertifiklandırılmış bir şahıstır. O yüzden dışardakiler daha iyidir lafını kabül etmiyorum.Aynı seviyede olmak zorunda oldukları için o adamlara eğitim verilip sertifikalandırıyorlar...

    Fotoğraf makinesi servislerinden bir tane deneyimim oldu,canon makineim flasında soun vardı ve tamir edildi. Bu zamana kadar başka bir srunla karşılaşmadım.. Burada fotoğaf makinesi distribütörlerinin değil bir çok bilinen firmanın müşteri memnuniyeti konusundaki deneyimlerimi yazabilirim.Gayet ilgini çekebilir,çünkü her an muhattap olabileceğimiz firmalar.

    olmayan servisin kalitesi lafıma neden taktın anlamadım... Sen demedin mi türkiyede yapılmıyo yurtdısına gidiyo. diye ben de senin dediklerine ilave olarak, bir kaç örnek vererek kalitesiz servisi vurgulama için "olmayan servisin kalitesi" diyorum...

    Bu yazacaklarım birebir olympusun distribütörünün ağzından çıkmış laflardır ve ispatı vardır...

    ****"Olympus Avrupa ve Beyaz Teknoloji işbirliği ile garanti kapsamında ürünlerde birebir değişim imkanı yasal süre olan 2 yıl boyunca kullanıcılara sunulmaktadır. Garanti dışı olan ürünlerde ise tamir bedeli alınarak yeni Olympus makine kullanıcıya sunulmaktadır"

    Aldıgım olympus ürün bozuldu,bana yenisini verdiler... Garanti süresi bitti ya da kullanıcı hatasından dolayı garanti kapsamında kaldı tamir bedeli alınarak değiştirecekler.. Tamir bedeli ne kadar,buna örneği verdim zaten!!Yaşanmış bir örnek araştırılarak bulunabilir..

    BU YAZILAR ÜZERİNE LEICA'NIN SERVİSİ OLAN VE ÇOK DENEYİMLİ BİR FOTOĞRAF MAKİNESİ TAMİRCİSİ OLAN KİŞİDEN Bİ KAÇ ALINTI YAPIYORUM..

    İLK ÖNCE YASA NE DEMİŞ..

    Garanti Belgesi
    Madde 13- İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.
    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez.

    Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.

    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.

    Satış Sonrası HizmetlerMadde 15- İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilân edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar
    .

    İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir.

    İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır.

    Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.

    Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.


    ALINTILARA DEVAM


    Olympus Türkiye distribütörlüğü olarak satışını yaptığınız Sanayi malı olan Fotoğraf makinelerinin kullanım ömrü kaç yıldır?.Kanun maddesinde yer alan "...Bakanlıkça tespit ve ilân edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar..."
    maddesinde yer alan bakım ve onarım hizmetlerini sunmak
    Fotoğraf makinesinin bir başka fotoğraf makinesi ile yenilenmesinde anlamını buluyor mu? Yasa arızalı fotoğraf makinesinin onarımını mı yoksa değişimini mi ön görüyor?

    "-Garanti dışı olan ürünlerde ise tamir bedeli alınarak yeni Olympus makine kullanıcıya sunulmaktadır..."
    Tamir etmediğiniz ve bir yenisi ile değiştirdiğiniz fotoğraf makinesinden hangi kıstaslar ölçüsünde tamir parası talep ediyorsunuz? Yapılan işlemin adı tamir midir yoksa yenileme midir?
    Ve kullanım ömrü boyunca yasa gereği bakım ve onarım hizmetini bu şekilde mi vermeyi düşünüyor ve taahhüt ediyorsunuz?

    "Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir."

    Bu maddeye göre siz ülkemiz genelinde TSE HYB haiz üç adet tam donanımlı ve yasada da tarif edildiği şekilde yedek parça ve ve teknik dökümanları vermek durumundasınız. Firmanızın olympus avrupadan alınmış "Teknik Hizmet verebilir yetkisi var mıdır?
    Kendi bünyenizde de bulunan teknik personeliniz bu eğitimlerden geçmiş midir? Olympus tarafından yeterlilik sertifikaları var mıdır?

    OLYMPUS'UN CEVABI...

    "Beyaz Teknoloji, Olympus firması ile yaptığı distribütörlük anlaşması sonucunda Olympus dijital fotoğraf makinaları hakkında üretici firma tarafından tüm konularda tam yetkili kılınmıştır."

    OLYMPUSA CEVAP...

    "Sadece Olympus ürünlerini satmakla yetkilisiniz.Satış sonrası Teknik servis hizmeti vermek konusunda yetkili değilsiniz.Arızalı Kompakt makineleri birebir değişim ve profesyonel makineleri ise Çekoslavakya'ya veya Portekiz'e göndermekle yükümlüsünüz.Kompakt makinelerde Olympus bu yöntemin daha ekonomik olması düşüncesiyle hiç bir teknik elemanı (nızı) fotoğraf makinesi bakım ve onarımı konusunda teknik eğitim vermediği gibi yedek parça talebinde de yalnız bırakıyor.
    Bu gerçekten hareketle Beyaz Teknoloji Olympus Türkiye distribütör firmasının arızalı Olympus ürünlerini bakım ve Onarım yetkisi yoktur.Olympus tarafından eğitilmiş ve yetkilendirilmiş teknik elemanları yoktur.Birebir değişim yetkisi vardır Yurt dışına gönderme zorunluluğu vardır.

    Olympus markasının (ister Beyaz Teknoloji isterse Sanayi ve Ticaret Beakanlığının yönergelerini yerine getiren diğer ithalatçıların ithal ettiği Olympus markalı fotoğraf makinelerinin).Ülkemizde arızalı fotoğraf makinelerini bakım ve onarım yapabilecekleri ve Olympus tarafından da Yedek parça, servis manueli,kalibrasyon cihazları,İnterface box,ve onarım programlarıyla desteklendiği Bir teknik servisleri yoktur.

    Lütfen bu gerçeği Beyaz Teknolojinin karalanması olarak değil Olympus markalı fotoğraf makinelerini tercih etmek isteyen Tüketicileri bilinçlendirmek olarak algılayın.Ayrıca Olympusu sadece siz satmıyorsunuz.Diğer yasal fakat distribütör olmayan ithalatçılarda olympus markalı fotoğraf makinesi getrip satmaktadırlar"

    ONDAN SONRA BİR ÖNCEKİ SAYFADA YAPTIGIM ALINTIYI TEKRARLIYORUM

    "Tamir servisi olmayan yedek parçası olmayan dolayısı ile senin makinenin arızasını tespit ve çözümünü üretemeyen bir firma sana hangi kriterler doğrultusunda "tamir ücreti "talep edecek bunun adı tamir değil ki yenileme dir.Ayrıca sayın positifin belirttiği gibi yaptıkları iş çok enteresandır...örneğin Marmara üni den bir Prof hocanın makinesini geri almışlar adama makine parası kadar fark aldıktan sonra yeni bir makine vermişler (kaynak Aydınlar fotodan Oktay bey ) Hoca istemeye istemeye bu parayı ödemek durumunda kalmış.
    Senin bakış açından konu ele alındığında:Ben her iki senede bir yeni makine almayı hiç de pratik ve harika bulmuyorum.

    Firmalar maliyetleri düşürmek için yapabilecekleri her şeyi yapıyorlar ve bu tasarrufları fiyatlarına tüketici lehine yansıtıyorlar. Artık rekabet satış sonrası hizmetler kulvarında devam ediyor.Bir mal satıldığında müşteri ile olan ilşki noktalanmış olmuyor bu müşteriye ihtiyaç duyduğu her an yanında o malın bir temsilcisi servisi vs. olmalı ve ihtiyaç-alışveriş ilşkisi devam etmelidir burada menfaat karşılıklıdır. Tek taraflı değildir"

    ADAMLAR ÖYLE BİR CÜMLE KURMUŞ Kİ NE DEMİŞLER

    "Garanti dışı olan ürünlerde ise tamir bedeli alınarak yeni Olympus makine kullanıcıya sunulmaktadır "

    Bundan şu anlamlar çıkar

    1...GARANTİ DISI OLAN ÜRÜN BOZULDUGUNDA GETİR TAMİR BEDELİ NE KADARSA(100-150YTL) SANA YENİSİNİ VERELİM.. O ZAMAN BEN GİDİYİM 2 SENE KULLANIYIM SNRA BİLEREK PİL KAPAGINI KIRIYIM..PİL KAPAĞI NE KADARSA VEREYİM BANA SIFIR ALET VERSİNLER....O ZAMAN HEMEN OLYMPUS MAKİNE ALAYIM BEN..(HA PİL KAPAGINI 500 600YTL'YE SATARLARSA BİLMİYORUM:)

    2.ANLAM DA ŞUDUR....TAMİR BEDELİNİ YENİ MAKİNENİN FİYATINDAN DÜŞEREK SİZE YENİ MAKİNENİN FİYAT VERİYORLAR...BU DA ÇOK TUZLU BİR SONUÇ ÇIKARTIYOR.

    KISSADAN HİSSE YAPTIKLARI BU POLİTİKA YANLIŞ...




  • katilmiyorum ; bu konu da burda kapanmistir kimseye zorla olympus satilmiyor bu ulkede memnun kalmayan insanlar varsa tuketici haklari var mahkemeler var gidip oralara basvurulabilir .... ustelik firmanin tamir bedeli karsiliginda yeni makina vermesi dahada guzel bir olay ..... ama buraya ekledigin alintilar vs. kanitli oldugunu soyledigin her yaziyi foruma ekleyip kesin yargiyla olympus alma ! ,hp alma ! deme hakkini sana vermez ..... beyaz bilgisayarin adi gectigi icin ornek vermek istiyorum sadece erkayalarin tamir ve bakim ucretleri hakkinda bir fikriniz varmi veya sony nin ; sirkecide tamirciler bile en ufak arizalara onarim icin 100ytl gibi fiyatlar istiyorlar
    sizin soylediklerinize gore hic makina almamaliyiz cunku bozulabilir; beyaz bilgisayarin uygulamasi farkli yok bi avrupa ulkesine tamire yolluyor obur firma en ufak parcaya 500 ytl geciriyor ........ bu liste uzar gider musteri birseye itiraz ettigi zaman herzaman hakli olmuyor malesef ..... olympus servisine isteyen makinasini disrtibutor firma ile muhatab olmadanda gonderebilir ama makinasini olympusun web sayfasindaki urun kayit formunu doldurup kayit ettirdiyse ; yani musteri kurallara eksiksiz uygugu zaman magdur olmaz cunku tuketiciyi kanunlar koruyor ..... bahsettigin orneklerden kactanesi tuketici haklarina veya baska bir yasal organa basvurmus veya basvurabilmis garanti satrlarina eksiksiz uymus kisiler.....




  • Evet ben de kimseye olympus almayın demiyorum..Sadece olympusun servisi hakkındaki yaşanmış gerçekleri yazıyoum iste kabül edin ister etmeyin..

    Yaşanmış bi şeyin kesin olmayan bi yargıyla anlatılmama olasılıgı va mı acaba..Ben bu firmada böyle böle sorunlar yasadım o yüzden almayın deme hakkında herkes sahiptir..

    Kendi içlerinde bile söyledikleri cümlelerde ne anlatmak istedikleri belli olmayan yazıları ben değil o firma yazıyor...


    Bence de bu konu kapanmıştır alan alır almayan almaz. Ben buraya örnekler vererek yaşanmış durumları anlattım. İster işinize gelir ister gelmez.
  • Al işte bir örnek dahaa sevgili15 yıllık deneyim sahibi arkadasıma.. Çok iyi okuman dileğyle


    "arkadaşlar,
    bundan iki ay önce bir olympus e 500 aldım o zamandan beri yaptığım çekimlerde hep net fotoğraf çekemememden
    yakındım durdum hep hatayı kendimde aradım birde kafayı k 10 d ye takmıştık ya,herhalde dedim çekim yaparken makinayı titretiyorum.En son makinayı test etme kararı aldım ve tripod ile sabit çekimler yaptım heyhat bir türlü focus oturmuyordu.bir parçayı yan olarak koydum ve önünü arkasını focusladığımda bazı yapıyor bazıda yaptım zannediyordu yani hazır sinyalı yanıyordu çekime onay veren.aldığımdan beri deli etti bu makina beni.artık servisine götüreyim ayar yapsınlar diye.keyapta bulunan ana servise gittim benim iş yerim imes'te olduğu için komşu sayılıyoruz.
    gittim servise orada oturan elemana problemi anlattım oda hemen makinayı eline aldı ve bana siz makinayı ayarlayamamışınız dedi .ben şaşırarak nasıl yani dedim focus için özel bir ayarmı var diye sordum cevap vermedi.çekimler yaptı bunun bir şeyi yok dedi.bende
    ben ruh hastası değilim aynı zamanda mesleğim elektronik demek zorunda kaldım.o zaman eleman ben servisten Sinan beyi çağırayım dedi.birazadan Sinan bey geldi onada anlattım ,allahtan o beni anladı ve makinayı alıp içeri gitti birazdan geldi oda bunun birşeyi yok dedi.o zaman ben arabanın bagajında pana fz 50 var getireyi ikisinlende çekim yapalım dedim.oda bana ama onda mega ois var dedi .ben tamam ama benim size hatalı dediğim çekimlerin titreşimle alakası yok zaten 1/500 ile çekilmiş dedim.ha dedi ve bir tane e 300 getirdi çekim yaptık tabi o makina sağlam çıktı net çeim yaptı benimki ise üzerine olypusun en iyi lensi 14-54 2.8 olmasına rağmen fotoğrafın içine etti.
    evet dedi sinan bey bunda hata var dedi.oh dedim en sonunda anlatabildim.ama dedi biz bu gibi hataları yapamayız yurt dışına göndermemiz lazım oda 20 ila 25 gün sürer.nasıl olur sinan bey dedim sizde hiçmi alet edavat yok yani bu makinayı usb üzerinden bağlayarak test yapacak programınızdamı yok dedim.hayır dedi bizde yok.o zaman makinayı bırakayım siz bana bir tane makina verinde kullanayım ,dedim oda yok dedi.ama siz kızları ararsınız gelen falan olursa size veririz dedi yani beni atlattı.bende makinayı bıraktım.öğleden sonra
    telafon ettim yedek makina varmı dedim yok dediler o zaman ben makinamı alayım size makina gelince beri ararsınız bende bunu getiririm dedim.kem küm yaptılar ve aslında böyle bir şeyi yapmayacaklarını söylediler.bende gittim makinamı aldım geri.düşüncem şu idi nasıl olsa makinayı göndermeyecekler sonunda test yapıldı bir şeyi yokmuş diyecekler.Sinan bey bari bir tane e 500 çıkarında ona bir bakalım aynı olay varmı eğer bu makinalar böyle ise boşuna uğraşmayalım dedim.elimizde makina yok dedi koskoca distribütör servisi.yapmayın yaw dedim nasıl olur,valla yok dedi.Kaldımmı ben bu makinayla şimdi başbaşa.
    arkadaşlar uzun oldu ama başkalarıda bu sorunla karşılaşmasın Olypus makinalarının ana servisi böyle olursa öbürleri nasıl olur.şimdi ben bu makinayı ne yapıyım kırıyımmı satamam çünkü alana yazık olur.ama pazartesi günü gidip makinayı değiştirmelerini resmen talep edicem.
    saygılar."


    Evet senin de bahsettiğin gibi arkadasa yeni makine vermişler:)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.