Şimdi Ara

ÖNDEN ÇEKİŞ ARABADA ARKAYA GENİŞ LASTİK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
12.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ömrümde ilk kez kalın lastiğin ince lastikten daha az yol tuttuğunu duydum. Dh de duyduğum efsane laflar arasında yerini aldı. Lamborghini avantadorun arka lastik ölçüsü 335/30/20. Ralli araçlarına gelirsek karlı havalarda evet ince lastik takarlar karlı yolsa daha iyi tutar fakat asfalt rallilerinde geniş lastik takarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 28 Temmuz 2011; 10:52:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    pejodaki cantlar güzelmiş.


    Peugeot'un yayları biraz fazla olmuş. Az daha yüksek dursa tam olurdu.


    Doğru birkaç cm yükselmeli. Bir de cantlar orijinal değil galiba. oz süpertourismo (wrc) galiba ama 4 bijonlu yoktu bu canttan.
  • Böyle bir şeyi kendi aracım içinde düşünüyorum fakat nasıl durur hiçbir bilgim yok. + ve - 'lerini tam olarak netleştiremedim kafamda. Mesela burda da JE Design seat leona yapmış benzer bir projeyi.

    http://www.worldcarfans.com/10603177509/seat-leon-wide-body-by-je-design

    Modifiye firması aracı 255 taban ölçüsüne çıkartıyorsa bence bir doğrusu vardır. Acaba yakıta etkisi nasıl olur. Önler 245/35/18 arkalar 255/35/18 . Yoksa önler 225 olarak mı kalmalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Böyle bir şeyi kendi aracım içinde düşünüyorum fakat nasıl durur hiçbir bilgim yok. + ve - 'lerini tam olarak netleştiremedim kafamda. Mesela burda da JE Design seat leona yapmış benzer bir projeyi.

    http://www.worldcarfans.com/10603177509/seat-leon-wide-body-by-je-design

    Modifiye firması aracı 255 taban ölçüsüne çıkartıyorsa bence bir doğrusu vardır. Acaba yakıta etkisi nasıl olur. Önler 245/35/18 arkalar 255/35/18 . Yoksa önler 225 olarak mı kalmalı..

    Yakıt tüketimi artar, hızlanma ve ani frenleme performansı artar. Yukarıda yazmıştım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Böyle bir şeyi kendi aracım içinde düşünüyorum fakat nasıl durur hiçbir bilgim yok. + ve - 'lerini tam olarak netleştiremedim kafamda. Mesela burda da JE Design seat leona yapmış benzer bir projeyi.

    http://www.worldcarfans.com/10603177509/seat-leon-wide-body-by-je-design

    Modifiye firması aracı 255 taban ölçüsüne çıkartıyorsa bence bir doğrusu vardır. Acaba yakıta etkisi nasıl olur. Önler 245/35/18 arkalar 255/35/18 . Yoksa önler 225 olarak mı kalmalı..

    Yakıt tüketimi artar, hızlanma ve ani frenleme performansı artar. Yukarıda yazmıştım zaten.




    Tesekkurler ilgilendiğiniz için ama yakıt ne oranda artar o cok takılıyor kafama. suan uzerinde 225/40/ 18 jant var. ş. içi 7.5 - 8.0 lt ş. dışı 5.5 - 6.0 arası yakıyor. ne oranda değişir bu rakamlar? aracım leon 2.0 tdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Böyle bir şeyi kendi aracım içinde düşünüyorum fakat nasıl durur hiçbir bilgim yok. + ve - 'lerini tam olarak netleştiremedim kafamda. Mesela burda da JE Design seat leona yapmış benzer bir projeyi.

    http://www.worldcarfans.com/10603177509/seat-leon-wide-body-by-je-design

    Modifiye firması aracı 255 taban ölçüsüne çıkartıyorsa bence bir doğrusu vardır. Acaba yakıta etkisi nasıl olur. Önler 245/35/18 arkalar 255/35/18 . Yoksa önler 225 olarak mı kalmalı..

    Yakıt tüketimi artar, hızlanma ve ani frenleme performansı artar. Yukarıda yazmıştım zaten.




    Tesekkurler ilgilendiğiniz için ama yakıt ne oranda artar o cok takılıyor kafama. suan uzerinde 225/40/ 18 jant var. ş. içi 7.5 - 8.0 lt ş. dışı 5.5 - 6.0 arası yakıyor. ne oranda değişir bu rakamlar? aracım leon 2.0 tdi


    Hocam yakıt tüketiminin ne olacağını önceden kestirmek mümkün değil. Şu kadar olur demek yarım yamalak ve yanlış bir bilgi olur. Deneme yanılma yöntei ile bulunabilir ancak. Ama yakıt tüketiminin artacağını söyleyebilirim. Ve bu artış çok da fazla olmaz. Örneğin sizin aracınız şehirdışı 5.5-6 Lt yakarken bu değerler 8'e çıkmaz. Kişisel fikrim artışın %10'i geçmeyeceğidir.




  • Onu bunu bilmem de araç çok şık olmuş.

    R jantları da çok yakışmış.
  • Arkadaş tamamen görsel açıdan bakmış aksine geniş lastik dizel arabayı yorar çünkü geniş lastik agırdır ve o araca fazla gelir.
  • 7. fotoğraf çok sanatsal. Böyle gay gibi bakışan tiplerde yeni türedi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 24 Eylül 2011; 0:13:57 >
  • beyaz araç güzel ve sade öyle abartı bir modifiye yok ve güzel olmuşş.. ama aracın orginalliğine hiç dokunulmamıştır yazısı çok komik ..değişmedik yeri kalmamış chip egzoz..yay filtre
  • bir kaç fizik hesabı; momentin gücü; 1/2 m w^2 .. yani kütle ve açısal hızın karesiyle doğru orantılı.. burada kütle merkezine kadar olan kısmı r alırsak (jantın demir kısmı büyüyüp hafif olan plastik kısmı küçüldüğü için bu ağırlık merkezi, lastiğin merkezinden uzaklaşır) bu moment gücünün asıl gücünü elde etmek için r ile çarpmamız lazım.. bu da demektir ki aynı hızda orijinal arka lastiklerine nazaran hem artan kütle hem de fiziksel merkezden uzaklaşan ağırlık merkezi yüzünden daha fazla enerji depolanacaktır.. bir lastiğin dönüşünde ne kadar enerji saklıysa onu durdurmak için freninde de o kadar güç saklı olmak zorundadır.. yani bu formüle göre tek yorulan arka frenler olacaktır..

    aracın önden çekişli ve ağırlık dağılımının spor bir şekilde yapılmadığını (muhtelemen önler %65- arkalar %35 tir) ve arka tekerlerin motor tahrik sistemine bağlı olmadığını düşünürsek yakıta ve performansa etkisi ihmal edilebilecek kadar küçük olacaktır.. ancak lastiğin ağırlığı ve ağırlık merkezindeki kayma onun enerji kapasitesini %25 arttırsa, %35 li arka ağırlık dağılımı ile fren mesafesinin yaklaşık %3-5 artması mümkün..

    yüzey konusunda ise bir genelleme yapmak doğru olmaz ancak şu var ki 205 lik bir sürü lastik çeşidi mevcutken 255 lik traş şekilli lastik bulmak çok zor.. yani o 255 liklerin orijinal lastiklerden daha spor amaca hizmet eden bir yüzey yapısına sahip olduğunu düşünüyorum..

    kısacası artan karizmaya değer mi değer .. gayet güzel olmuş..




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plan-M -- 24 Eylül 2011; 13:11:43 >
  • Araçta denge namına hiçbir şey kalmamıştır
  • Virajlarda bilimum dans figürleri yapmak istiyosan makul tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    o bırseymı karlı havada onden cekıslı otomobılı ıle sadece arkaya zıncır takılı halde ılerlemeye calısanları gordum

    Oda güzelmiş..
    Kafamı güzeldi acaba ??
  • Benim anlamadığım konu şu: Bir insan arabaya böyle şeyler yapmak için uğraşır, zamanının ve parasını harcar, sonra da neden satmaya çalışır?
  • Özenmiş garip ne yaparsın
  • Slm arkadaşlar sizlerden yardım istiyorum 2005 model peugeut partner 2.0 hususi kullandığım aracıma lastik almak istiyorum yalnız alt takımları korumak için aracın altında koruma sacı var asfalt tarzı kasislerden (geniş yapılmış kasisler) biraz dikkatsiz geçeyim altı sürtüyor 175/65/14 aracımda bulunan lastikler bunlar nasıl bir lastik alırsam bu sürtünmeyi engellerim yada minimuma indirebilirim yardımlarınız için şimdiden tşk birde 4 mevsim olursa iyi olur malum yazlık kışlık ayrı lastik kullanacak durumda değilim şimdilik birde lastik genişliğini artırmanın avantajı olabilirmi 175 yerine 185 gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi somebody34 -- 24 Mart 2012; 19:20:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: somebody34

    Slm arkadaşlar sizlerden yardım istiyorum 2005 model peugeut partner 2.0 hususi kullandığım aracıma lastik almak istiyorum yalnız alt takımları korumak için aracın altında koruma sacı var asfalt tarzı kasislerden (geniş yapılmış kasisler) biraz dikkatsiz geçeyim altı sürtüyor 175/65/14 aracımda bulunan lastikler bunlar nasıl bir lastik alırsam bu sürtünmeyi engellerim yada minimuma indirebilirim yardımlarınız için şimdiden tşk birde 4 mevsim olursa iyi olur malum yazlık kışlık ayrı lastik kullanacak durumda değilim şimdilik birde lastik genişliğini artırmanın avantajı olabilirmi 175 yerine 185 gibi

    Konuyu yerine taşıdım kusura bakmayım arkadaşlar
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.