Şimdi Ara

Önden cekisli araci arkadan itisli yapabilir miyiz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mümkün müdür ? Mümkün ise tahmini maliyeti ne kadar olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • şaft tüneli ve diferansiyel için yer sağlanırsa neden olmasın.
  • Geri geri gidersen neden olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmm evet olabilir mesela herhangi 1.6 dizel araç'ı arkadan çekişli yapabiliriz sanayide bi ustayı baya kafasını patlatarak güzel bi besleyerekde bu işi başara biliriz aracımızı Yokuş yukarı hafif Mıcırlı yolda 1. Viteste patiye gittiğinde arka lastiklerimiz hareket ediyor olur.

    Ama

    Aracımızı arkadan çekiş yapmak çok mantıksız olur çünkü büyük firmalar mesela Mercedes , BMW ... Firmalar araçlarına o kadar ar-ge harcıyorlarki dudak uçuklatır cinsten bu çalışmalar sonucunda Aracın güç kayıplarını,espde ki sarsılmaları,Aracın dengesini vs. Hesaplayıp düşünüp uygulayaraktan aracı arkadan çekişli"itişli" yaparlar. O araca zevkle binilir kullanılır belki istenirse yanlana bile bilir. Lakin siz aracınızı önden çekişli bir aracınızı arkadan çekişli yaptığınız taktir de yol tutuş,Yakıt,performans,konfor anlamlarında büyük Sıkıntılar yaşana bilir. Ne yazık ki sadece aktarma organları ile gücü arkaya(şaft) iletip kullanılmıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapılır ama epey masraflı olur.al sana örnek arkadan itiş Opel corsa

    http://youtu.be/MBSVixnNhTw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zor iş, motorun konumu, duruş şeklini bile değiştirmek gerek, ayrıca aracın yapısını buna uydurmak lazım, şanzıman için yer oluşturmak lazım, yapılır yapılmasına ama değermi orası mechul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapılır. Satılıp yenisi alınır...

    4 ceker versiyonu da olan araçların saft saft tüneli var. Ancak bu araçları arkadan itise çevirmek sakat. Önden çeker araçlarda on-arka ağırlık dağılımı minimum 60-40... Arkadan itiş arabalar genelde 50-50.

    Yapılsa bile hem tehlikeli, hem pahalı olur. Temizi, aracı satıp arkadan itiş almak olur. Ancak 200hp altında arkadan itiş oldukça luzumsuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaparsın arkadan itmek zorunda kalırsın arkadan itişli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen oldukça dengesiz ve oversteer'e meyilli bir araç olur. Gereksiz tehlikeli ve oldukça masraflı. Proje olarak denenebilir fakat beklentiye girmemek lazım. Amaç arkadan itiş keyfi yaşamaksa satıp arkadan itişli bir araç almak daha doğru ve kesinlikle çok daha ekonomik olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil komplike birseydir...

    Otomobil fabrika cikisli onden cekisli ise bunun esp si asr si falani filani ona gore ayarlanmis ona gore gelistirilmistir. Bu iste siz bizzat cok iyi degilsiniz baskasinin merhametine kalmis durumda olursunuz. Guzelim arabaya iyi birsey yapacagim derken daha da kotu edebilirsiniz herseyi... en iyisi arkadan itisli bi araba almak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada arac 1.6 clx ford escort araci seviyorum bazen yanlamak falan istiyorum ama el freniyle de bi yere kadar yapilabilse cok guzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapılır. Aslında görüldüğü gibi zor bir işlem değildir. Egzozun geçtiği yerden şaft çekilir şanzumana motora bağlantısı yapılır. Aynı markanın arkadan itişli herhangi bir modeli varsa oradan parçalar temin edilir . Difransiyel çekilir yada yaptırılır. Olur arkadan itiş. Ama oldukça zor işlem. Ya da araç satılır. Bir tane şahin yada bmw alınır yanlaya yanlaya gidilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.