Şimdi Ara

Online başvuru hakem heyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
3
Favori
7.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bende aynı şarj soketi maduruyum. İstedikleri ücreti kabul etmedim, hakem heyetine başvurdum. Link aşağıda online olarak başvuru yapabilirsiniz.Belki zaman alacak ama olsun.Bence değer.

    http://www.tuketici.gov.tr/?wslt=57A5C94A-2D72-428F-8B1E-DFACE5BD9FFC


    ELEKTRONIK TÜKETICI SIKAYETI BASVURU FORMU
    DÜZENLENME TARIHI : 03.01.2014 12:26:24
    SIKAYET NUMARASI : 698410

    SIKAYET SAHIBININ KIMLIK BILGILERI
    Kimlik Numarası : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Adı ve Soyadı :xxxxxxxx
    Cinsiyeti : ERKEK
    Dogum Tarihi : xxxxxxxx
    Egitim Durumu : BELIRTILMEMISTIR
    SIKAYET SAHIBININ ILETISIM BILGILERI
    Ikamet Ili / Ilçesi : ISTANBUL / ATASEHIR
    Adresi : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ATASEHIR / ISTANBUL
    Elektronik Postası : aliyayla3457@gmail.com
    Sabit Telefonu :
    Mobil Telefonu : xxxxxxxxxxxxxx

    SIKAYET EDILEN KURUM BILGILERI
    Kurulus Tipi : SIRKET
    Vergi Numarası :
    Ünvanı : TELPA TELEKOMÜNIKASYON TICARET
    Adresi : Büyükdere Cad. No: 195 Telpa Plaza 343636 Levent-Istanbul
    Ili / Ilçesi : ISTANBUL / BESIKTAS
    Telefonu :
    Faksı :
    SIKAYET BILGILERI
    Tarihi : 03.01.2014
    Markası : General Mobile Discovery
    Fatura Numarası : 2013/499-210140
    Fatura Tarihi : 16.08.2013 00:00:00
    Uyusmazlık
    Bedeli
    : 50,00 TL

    Tüketici Talebi : ÜCRETSIZ ONARIM
    Konusu : 2013/499-210140 nolu teknik servis kayıt formu ile belgelenen, Garanti kapsamındaki cep
    telefonumun , sarj girisindeki problemini distribütörü olan firma ;
    TELPA TELEKOMÜNIKASYON TICARET kullanıcı hatası bahanesi ile garanti kapsamına
    almıyor.Satın almıs oldugum cihazı kutusundan çıkan orjinal sarj aleti ile ve hiçbir sekilde
    fiziksel zarar vermeyerek kullanmama ragmen italatçı ve aynı zamanda yetkili servisi olan
    TELPA TELEKOMÜNIKASYON TICARET hatasını kabul etmeyip kullanıcı hatası olarak
    bahane edip haksız kazanç elde edip ,tüketiciyi magdur etmektedir. Bu yoldan sayısız
    tüketicidende aynı yolu izleyerek haksız kazanç elde etmistir. TELPA
    TELEKOMÜNIKASYON TICARET üründeki sorunu , üretim hatası olarak kabul edip
    tüketicilere maddi olarak yansıtmamalı ve tüketicilerin maduriyetini gidermelidir.
    Farklı markaların aynı sarj girisine sahip birçok modelini kullandım ve hiçbirinde ben böyle
    bir sorunla karsılasmadım.
    Gereginin yapılması için desteklerinizi bekliyorum.
    Saygılarımla.

    HAKEM HEYETI BILGILERI
    Adı : ATASEHIR TÜKETICI SORUNLARI ILÇE HAKEM HEYETI
    Ili / Ilçesi : ISTANBUL / ATASEHIR
    Teskilat Adı : ATASEHIR KAYMAKAMLIGI
    Adresi :
    Telefonu :
    Faksı :
    Elektronik Postası







  • abrams A kullanıcısına yanıt
    Böyle bilinçli, hakkını yedirmeyen tüketicilerin olduğunu görmek çok güzel. Böyle durumlarda süreç %80 tüketicinin lehine işler her zaman. Tüketici sessiz kalmayıp hakkını aradığında kazanır. Öbür türlü sessiz kalındığında yolmaya devam ederler, buna izin vermemeliyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım süpersin seni tebrik ediyorum valla aciliyet durumunda olduğum için ben mecbur 50tl ücret verdim yaptırdım eğer olurda ikincisi tekrarlanırsa ki iki cihaz aldım bri 4gb ilk parti ikincisi 16gb olani onda daha sorun yok inadına kendi sarj cihazını kullanıyorum çünkü enayi yerine konulduk umarım gönlüne göre olur istediğin gibi sonuçlanır buradan yöneticilere tekrar sesleniyorum şarj cihazı mağdurları diye bir buton açılsın ve kaç kişi bizim gibi mağdur olmuş ortaya çıksın çıksın ki 3 cihazdan 2 si nasıl aynı sorunla karşılaşyor açıklasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realowner -- 3 Ocak 2014; 17:53:38 >
  • Aynı dileklerimle, konu başlığı açılması gerekli
  • hocam şimdi bende internetten şikayette bulunacağımda, Telpayımı şikayet edeceğiz yoksa telefonu aldığımız yerimi? Mahkemeyi kazanan kişi internetten başvuru yapmamış ama telefonu aldığı yeri şikayet etmiş ve kazanmış.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    çünkü ürünü nereden aldıysan orayı dava ediyorsun. bana öyle dilekçe doldurmamı söylediler..
    ama emin olmak için dilekçeyi yazmadan önce hakem heyetine bi danışın yardımcı oluyorlar zaten.. ne yapman gerektiğini söylüyorlar...


    quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     Online başvuru hakem heyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozbi -- 14 Ocak 2014; 14:33:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    hocam şimdi bende şimdi internetten başvuru yapacağımda Telpayımı şikayet edeceğiz yoksa telefonu aldığımız yerimi? Mahkemeyi kazanan kişi internetten başvuru yapmamış ama telefonu aldığı yeri şikayet etmiş ve kazanmış.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    çünkü ürünü nereden aldıysan orayı dava ediyorsun. bana öyle dilekçe doldurmamı söylediler..
    ama emin olmak için dilekçeyi yazmadan önce hakem heyetine bi danışın yardımcı oluyorlar zaten.. ne yapman gerektiğini söylüyorlar...


    quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     Online başvuru hakem heyeti



    Sıkıyosa yapmasınlar.




  • Helal olsun
  • Ana konu açılıp bu konunun linkininde eklenmesi gerek herkes duyarlı olursa yolmaktan vazgeçerler.
  • Bu konu güncel kalmalı. Bugün benden 50 TL istediler soket yüzünden
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Soket o kadar adi mi ya? Kırılmaması için nasıl kullanmalıyız?
  • Int32.Parse kullanıcısına yanıt
    Bu konu daha bu telefon ilk çıktığında bazı kişiler tarafından tecrübe edilmiş ve biz de elimizden geldiğince iyi kullanmaya çalıştık. Ama ne yaptıysam bu arızadan kurtulamadım. Bu telefonu ya almayın ya da böyle bir şeye hazırlıklı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.