Bildirim
onno usta'nın dizel ve benzinli araç km öngörüsü
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Maddi durum yetersizliğinden. O paraya onu alacağıma şunu alırım der, üç kuruşuyla bilmem kaç kere km düşürülmüş sözde 300 binde BMW'ye Range'e Porsche'ye bineceklerini zannederler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 16 Şubat 2020; 10:24:55 > -
Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar
Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 16 Şubat 2020; 12:54:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok doğru söyledin. Dizel araçta hesabı yaparken bu maliyetleri göz önüne almak lazım. Artık dizelde emisyon düşürücü düzenekleri ve filtreleri de hesaba dahil etmek lazım -
Onno usta boşuna düşünmüş. Türkiye de hem dizel olsun hemde benzinli olsun göstergeler 200.000 i geçmez.
Misal benim araç ilk sahibinden aldığımda 30.000 deydi. Şimdi 122.000 ama satarsam bu rakamın daha da düşeceğini garanti edebilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olay tamamen bundan ibaret.
Ayrıca benzinli aracın özellikle atmosferiklerin 300-400 binde kendini bırakacağına da katılmıyorum. Mühendisliği iyi yapılmış bir motor düzenli bakımlarla 500-600 bine rahat ulaşır düzgün bir kullanımla. Ondan sonra bile yatakları, segmanları, sübapları değiştirir silindirleri honlar en kötü 150-200 bin daha kullanırsınız. -
Ben günde 3 kez turbo değiştirmeyi daha doğru buluyorum. 6 ayda bir de enjektörleri değiştiriyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191
Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar
Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük -
Taksilerde 700 kmlik lpgli araçlar var .O kmlere sorunsuz gelseydi dizeller taksiciler hep dizeli tercih ederlerdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinliye rektefiye çok ucuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben her bakimda turbo enjektor pompa degistiririm. Ne olur ne olmaz dizel bu.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Onno usta gibi birinden böyle görüş beklemezdim.
Binek araçlarda kronik sorunu olmayan, bakımları zamanında yapılmış ve bilinçli kullanılmış minimum 1.6 hacminde atmosferik motor çok rahat 500.000 km devirebilir ardından bloktaki parçaların değişimi ile eski performansında çalışmaya devam eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mitsubishi atmosferik benzinli motorlarına 1 milyon km ömür biçiyordu. Onno ustaya katılmıyorum. Dizel ise enjektör turbo pompa 300 350 bin km de kesin masraf çıkarır. Dci çok hassas 100 binlerde bile enjektör gidebiliyor. Benzinli motor candır. (dizel kullanıcısıyım)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ayrıca euro 5 sonrası dizeller için dpf masrafı var aşağı yukarı 150 binde bir. -
ilk sahibi dışında kimse aracına düzgün bakmıyor. dolayısıyla düzgün bakılmazsa hangisi daha çok gider önemli olan o.
bu şartlarda da benzinli araçlar hem yakıt masrafından ötürü daha az km yapıyorlar. hem ilk fiyatları daha ucuz.
hemde bakımsız olarak daha dayanıklılar. -
Şu konuda da bahsetmiştim:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/138778920quote:
Orijinalden alıntı: synthesizer
Ben günde 3 kez turbo değiştirmeyi daha doğru buluyorum. 6 ayda bir de enjektörleri değiştiriyorum.
Alıntıları Göster
1 ay içerisinde turbo enjektör falan patlamazsa şüphelenirim. Bu, dizel motorun doğasına aykırıdır. Muhakkak içlerinden en az birinin patlaması lazım.
Adamlar 1.3 mjet motoru 5 bin liraya topluyorlar yazık günah. Benzinli motorlar 500 liraya toplanıyor halbuki.
@DoğanGörünümlüToros
-
Onno hoca kim la kutsal kitapmı sözüde böyle dedi nasıl cesaret ediyoruz kafanmı iyi
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ne saçma bir açıklama bu.
Milyon km yapan dizel var, 300 binde cortlayan dizel var. -
Toyota D4d motor 1 milyon km lere yaklaşan sorunsuz motorları çok gördük.
Keza multijetler vs.
Yok öyle 150 binde falan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaliteli ve zamaninda bakim yapilan motor uzun yillar sorunsuz gider..kalitesiz ucuz ve bakimsiz kalan motor hizlica sorun yumagi haline gelir..sadece biraz bilincli olmak yeterli..belirli bir dayaniklilik omru vermek bana pek mantikli gelmiyo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ben günde 3 kez turbo değiştirmeyi daha doğru buluyorum. 6 ayda bir de enjektörleri değiştiriyorum.
|
Binek Dizelde o kilometreye varana kadar 3 er defa turbo enjektör pompa değiştirmeniz gerekir, ve bunların maliyetiyle 2-3 defa motor yaptırırsınız benzinli araçlarda. dizel motor ağır vasıtalar için mantıklıdır çünkü turbo enjektör pompa taş gibi kolay kolay su koymazkar
Hep diyorum binek dizeller 150-250 bin km bandında ekonomik ömürlerini tamamlarlar bunlardan en dayanıksız sarf parçalar kullananda hdi tdci motorlar, motor blokları dayanıklı olsada ya enjektörleri ya turboları kesin bozulur 150 bin km lere kadar, benzinli araçların yürütme maliyetleri daha düşük |
Ben her bakimda turbo enjektor pompa degistiririm. Ne olur ne olmaz dizel bu.
|
Toyota D4d motor 1 milyon km lere yaklaşan sorunsuz motorları çok gördük.
Keza multijetler vs. Yok öyle 150 binde falan. |
Çok doğru söyledin. Dizel araçta hesabı yaparken bu maliyetleri göz önüne almak lazım. Artık dizelde emisyon düşürücü düzenekleri ve filtreleri de hesaba dahil etmek lazım
|
Onno usta boşuna düşünmüş. Türkiye de hem dizel olsun hemde benzinli olsun göstergeler 200.000 i geçmez.
Misal benim araç ilk sahibinden aldığımda 30.000 deydi. Şimdi 122.000 ama satarsam bu rakamın daha da düşeceğini garanti edebilirim. |
Maddi durum yetersizliğinden. O paraya onu alacağıma şunu alırım der, üç kuruşuyla bilmem kaç kere km düşürülmüş sözde 300 binde BMW'ye Range'e Porsche'ye bineceklerini zannederler.
|
Onno usta yaşlı değil..Siz, onun ustaların ustası olduğunu bilemeyecek kadar gençsiniz.
|
Mitsubishi atmosferik benzinli motorlarına 1 milyon km ömür biçiyordu. Onno ustaya katılmıyorum. Dizel ise enjektör turbo pompa 300 350 bin km de kesin masraf çıkarır. Dci çok hassas 100 binlerde bile enjektör gidebiliyor. Benzinli motor candır. (dizel kullanıcısıyım)
|
Benzer içerikler
- radyatör neden patlar
- trafik cezasına itiraz reddedilirse vekalet ücreti
- 18 yaş araç kiralama
- termostat açık kalırsa ne olur
- debriyaj bilyası sesi
- bmw 420i gran coupe fiyat
- ford f-line fiyat
- skoda fiyat listesi 2024
- e dcs6 şanzıman
- mg yakıt tüketimi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X