Şimdi Ara

Opel Astra 1.6 CDTI 160 ps 350 nm (0-100 8.6 saniye 220 km/h) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
3
Favori
14.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    160 hp arabanin 0-100 u kac olacakti 5 saniye mi 1.6 tdi savunuyor yav saka maka. Piyasanin en amele dizeli.

    Neyini savundum ben motorum
    Sadece kağıt üstü değerlerin tatmin etmediğini söyledim beğenmediğin motorun 0-100'ü 110 veygir ile 10 saniye 50 beygir fazla olan opelden 2 saniye geri sadece



    passat 2.0 tdi biturbo 4motion 240 bg 0-100: 6.1 sn arada 80 bg 400 cc motor farkı var opel 1.6 dizelle 0-100 km arası opel 2.4 sn geri sadece lanet olsun bu vw sütçü beygirlerine

    (senin mantıkla cevap verdim tabi yoksa araç performansı için 0-100 tek kriter değil )

    Kıvrak zekalı adamın hali başka oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Surucu dahil 1800 kg o araba arada yarim ton var ya el insaf

    2.0 190hp lik passat bir kaç salise daha iyi 160hp lik astradan (7,7). Buna ne diyorsun peki?

    Hemide DSG li.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 22 Haziran 2015; 0:18:41 >
  • Bu sene Astra çok konuşturacak belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Surucu dahil 1800 kg o araba arada yarim ton var ya el insaf

    Atma ziyaa araç 1500 kg.

    300kg nereden geldi bagaja öküz mü oturttun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Kıskançlık krizlerine girdin yine.

    Niye kıskanim ya bir müşteri olarak işime gelir rekabet her zaman iyidir ama kağıt üzerinde öyle çok mükemmel değerler yok belirtmek istiyorum

    Klasik opel aktarması yine rezalet araba yine ağır

    Astra K senin Golf'ununde Leon'ununda icinden gecer onu bil.Ikisindende cok ustun bir model getiriyor Opel.Sen ve senin gibi fanboy'larda izlesin bakalim Astra K'nin Vag grubu C sinifi HB'leri ezmesini.Araba agir degil,en azindan J'ye gore daha hafif.Motorlari yepyeni ve cok verimli,tasarimi yeni,teknolojileri yeni.

    1.6 TDI su anda piyasadaki en kotu dizel motorlar arasinda kaldi.Sanzimanlar zaten patlak.He sen bu zevksiz arabalari millete tavsiye ediyosun ama garantisi bitmeden degistiriyosun dogru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yine gelmiş iğrenç vw fan boyu.iplemeyin şunu gitsin
  • B'nde 1.2 tsı Var...bu astta çıksın anında satar alırım bunu...vw nin espirisi ıkıncı eli...iyı hoş da su astradakı tasarım Deli edıyor ınsanı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ekskalibur

    Konu Opel konusu ancak yine VW-Opel tartışmasına dönmüş.Forumda yeni bir konu açılmaya görsün konu dönüp dolaşıp VW konusuna dönüşüyor buda burdaki bende dahil bir çok insanı rahatsız ediyor.Ağız tadıyla Astranın tartışmasını yada bilgilendirmelerini yapamıyoruz.Fanboyluk yapmanın anlamı yok her konuya gelip VW konusu yazmayın artık inanın gına geldi.Kullandığımız araçlardan soğutuyorsunuz.
    Astra müthiş olmuş motoruyla çizgisiyle daha üstüne laf söylemenin anlamı yok.

    Konu boyunca en kâale alınması gereken yorum bu bence t

    Forumun tadını tuzunu kaçırıyorlar daha fiyatlar bile açıklanmadan.

    İnsanlar sanki bindikleri araçları bahçelerinde kendileri üretiyorlar yahu.bu ne çekememezlik bu ne kıskançlık bu ne fanboyluktur arkadaş.marka model farketmesin para dışa akıyor bu neyin ddavasi.Almanya daki fabrikalarda böyle savunmuyorlardir ha.

    Yav eccük provoke olmaktan uzak olun.he he diye bile cevap vermeyin .iplemeyin.en güzel cevaptır yahu

    Konuya dönersek opel iç mekan olsun motorlar olsun devrim yapmış .bayağı yenilik var tebrik etmek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Volkswagen 5 beygir güçten aynı nm 250 0.5 saniye verim alsın süre 1.6 tdı 110 10.2 saniye olsun

    Opel 160 beygir 350 nm motor yapsın 0-100 8 saniye millet sevinsin opel motor yaptı

    Yav he he

    10.2 ile 8 saniye arası %20 den fazla fark var. Bi de böyle düşün derim.
  • Aşk yeniden :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bu motorun 4lt yakması imkansız gibi eğer 4-5 lt arası yakarsa cidden müthiş.Ayrıca 160 hp ye gerek yok, 136hp motor dahi piyasadaki birçok arabayı silip atar. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2F240332 -- 22 Haziran 2015; 2:21:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaymak817

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Volkswagen 5 beygir güçten aynı nm 250 0.5 saniye verim alsın süre 1.6 tdı 110 10.2 saniye olsun

    Opel 160 beygir 350 nm motor yapsın 0-100 8 saniye millet sevinsin opel motor yaptı

    Yav he he

    10.2 ile 8 saniye arası %20 den fazla fark var. Bi de böyle düşün derim.

    Bu arada golf 1.6 tdi 110hp 5. viteste 80-120km hıza 11.5 sn de ulaşırken Astra 1.6 cdti 110hp 9,9sn de ulaşıyor. Yaklaşık 1.5 saniye daha hızlı golften.
  • Yav aktarmadan bahset desem sadece sanziman deyip te veyahut googlea sor deyip te uzayacak zahtlar gelmis kagit ustunde kotu, opelin aktarmasi soyle boyle diyor. Vwspor. Kurtulamadkk gitti yillardir sinirimizi, sabrimizi yedi bitirdi hala ayni hala ayni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel olmuş yeni kasa 1.0 3 silindir düşünebilirim golfle bunun arsında gidiyorum 60 bin altı olmaz herhalde 1.0 olan.
  • Çok güzel olmuş yeni kasa 1.0 3 silindir düşünebilirim golfle bunun arsında gidiyorum 60 bin altı olmaz herhalde 1.0 olan.
  • Deri koltuk ile cok iyi olmus renk taba olsa mukemmel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herzamanki gibi konuya vag kullanıcıları atılmış. 0-100 ler havada uçuşuyor. Herşeyden önce volkswagenin motorlarıyla opelin motoru hiçbir türlü kıyaslanamaz vw yıllardır o namı namıdiğer (!) tdi motoruna dsgyi takıp takıp millete veriyor araçları fakat opel 2014-2018 yılları arasına kadar tam 17 Adet benzinli ve dizel seçenekli motorla piyasaya gireceğini duyurdu. Almanya'da Yeni K lasalar için Lansmana özel Siparişler alınmaya başladı bile.. Opel Geçen yıldanda 1.6 136hp lik dizel motoru ile insignia ve J kasa Astralarda 320 Nm torku yakaladı ve Sınıfının en güçlü ve sessiz dizel motorunu yaptı. Golf ün önüne taş koyan kesinleşmiş bir araç geliyor. Opel bu motoru yaptıysa vwnin kısa süre içerisinde yeni bir turbo dizel motor çıkartarak markayı yakalaması gerekecek yoksa Liderlik bu konuda Astranın olucak..
    Herşey ortada dsgci arkadaşlar konuşsunlar 0-100 değerleriyle konunun gidişhatını değiştirmeye çalışsınlar iş motorda bitiyor ben bunu bilirim. Önemli olan konu 0-100 değil 100den sonrası 160tan sonra yağ gibi akan şişmeyen tdi varmı .. yok yollarda görüyoruz zaten basıp basıp şişen tdi leri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macaobluem3 -- 22 Haziran 2015; 5:49:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay61

    Motor güzel ancak çift turbo olduğu için baya iyi bakmak lazım heralde

    Normal kullanımın dışından extra birşeye gerek yok.
  • Dehşet olmuş. Rengide kırmızı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STALKER_x1

    Herzamanki gibi konuya vag kullanıcıları atılmış. 0-100 ler havada uçuşuyor. Herşeyden önce volkswagenin motorlarıyla opelin motoru hiçbir türlü kıyaslanamaz vw yıllardır o namı namıdiğer (!) tdi motoruna dsgyi takıp takıp millete veriyor araçları fakat opel 2014-2018 yılları arasına kadar tam 17 Adet benzinli ve dizel seçenekli motorla piyasaya gireceğini duyurdu. Almanya'da Yeni K lasalar için Lansmana özel Siparişler alınmaya başladı bile.. Opel Geçen yıldanda 1.6 136hp lik dizel motoru ile insignia ve J kasa Astralarda 320 Nm torku yakaladı ve Sınıfının en güçlü ve sessiz dizel motorunu yaptı. Golf ün önüne taş koyan kesinleşmiş bir araç geliyor. Opel bu motoru yaptıysa vwnin kısa süre içerisinde yeni bir turbo dizel motor çıkartarak markayı yakalaması gerekecek yoksa Liderlik bu konuda Astranın olucak..
    Herşey ortada dsgci arkadaşlar konuşsunlar 0-100 değerleriyle konunun gidişhatını değiştirmeye çalışsınlar iş motorda bitiyor ben bunu bilirim. Önemli olan konu 0-100 değil 100den sonrası 160tan sonra yağ gibi akan şişmeyen tdi varmı .. yok yollarda görüyoruz zaten basıp basıp şişen tdi leri

    Selam VAG kullanıcısıyım ama aracım TDI değil. Ama özel ilgim sebebiyle sürekli takip ediyorum bu tip konuları. Opel in yeni motoru gerçekten çok şahane görünüyor. İnşallah Türkiyeye uçuk fiyatlarla sokmazlar ve rekabet ortamı artık. Son kullanıcı olarak rekabetin artması her zaman bizim için artı. Ayrıca şöyle bir durum var, Opel in aktarması VAG a göre daha kötü olduğu için daha fazla güç üreten motorlar bile 1e1 denemelerde geri kalıyor. Opel bu durumada el atacaktır diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.