Şimdi Ara

Opel Astra 1.6 CDTI 160 ps 350 nm (0-100 8.6 saniye 220 km/h) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
3
Favori
14.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 180 hp insiga yayida 0_100 de punto geçiyor.kardeşim bilmesek tamamda opelin beygiri sütcü beygiri alda gör sifir yüzü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 136 hp'lik cosmo donanım 80 bin civarında yeni gelecek olanda 80-85 bin arasında olur.

    160 hp'lik cosmo donanım 85-90 bin arasında olur.

    136 hp otomatik ile 160hp manuel cosmo araç kafa kafaya bir fiyata satılır.

    1.6 cdtı 160hp cosmo 90 bin +sunroof +ıvır zıvır bir kaç opsiyon ile 100 bin bandına yaklaşır.
    Ben almam,alanada yolda yol veririm bassın gitsin adam,yetişilmez ona. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    160 hp arabanin 0-100 u kac olacakti 5 saniye mi 1.6 tdi savunuyor yav saka maka. Piyasanin en amele dizeli.

    Neyini savundum ben motorum
    Sadece kağıt üstü değerlerin tatmin etmediğini söyledim beğenmediğin motorun 0-100'ü 110 veygir ile 10 saniye 50 beygir fazla olan opelden 2 saniye geri sadece



    passat 2.0 tdi biturbo 4motion 240 bg 0-100: 6.1 sn arada 80 bg 400 cc motor farkı var opel 1.6 dizelle 0-100 km arası opel 2.4 sn geri sadece lanet olsun bu vw sütçü beygirlerine

    (senin mantıkla cevap verdim tabi yoksa araç performansı için 0-100 tek kriter değil )

    öyleyse böyle diyosun yani : )




  • Dizel sevenler için süper bir motor.
  • Tork değeri çok güzel.
  • Sütçü beygirleri arap atına dönüşmüş maşallah çok güzel motor.
  • Arkadas hic bi tarafa taraf degilim ama şu aktarmalari gercekten incelemis olan var mi? Ne fark varmis aktarmada? Yoksa manuel araclarin dogu bati menseli farketmeksizin hepsinde %99 ayni sistem mi var acaba?? Yapmayin arkadaslar otomotiv endustrisi cogu noktada birbirine cok yakin, aktarma basit bi olay. Kim cikardi gercekten marek ediyorum kim ama kim

    Ha, ben gaza bastigimi sirtimda direk hissedemiyom, demek ki aktaramiyo diyosaniz bu cok sığ bi yaklasim olur. Hatta j kasa ile k kasanin aktarmasi bile belki de bire bir aynidir, agirlikla cozmuslerdir olayi sahsi fikrim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 22 Haziran 2015; 14:41:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CRaFTY_35 kullanıcısına yanıt
    Motor gücünün yükseltilmesi ve daha fazla tork ile aracın aktarma sorunu ortadan kalkacağını düşünüyorum. aktarma durumu bu kadar büyütülebilecek bir olay değil
    benim kullandığım araç 2012 insignia opc 1835kg ağırlığı var. 58bin km yaptim aktarmayla alakalı hantallık vb gibi bir olayla karşılaşmadım Bu markanın araçlarını ise 2004ten itibaren
    kullanmaya başladım. en sorun yaşadığım motor 1.3 Astra H idi. Bu Durumda Volkswagen in ise bu konuda yapması gereken aracın dışında değil motor konusunda kendini geliştirmesi
    yeni motorlarla sürpriz yapması ve kronik dsg problemlerini çözmesi volkswagen kullanıcılarını mutlu edecektir.
  • bende 2012 j 1.3 cdti var, 25 bin ver üstüne deseler düşünmem hemen alırım, 80 bin tl psikolojik sınırım umarım fiyat konusunda saçmalamazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    136 hp'lik cosmo donanım 80 bin civarında yeni gelecek olanda 80-85 bin arasında olur.

    160 hp'lik cosmo donanım 85-90 bin arasında olur.

    136 hp otomatik ile 160hp manuel cosmo araç kafa kafaya bir fiyata satılır.

    1.6 cdtı 160hp cosmo 90 bin +sunroof +ıvır zıvır bir kaç opsiyon ile 100 bin bandına yaklaşır.
    Ben almam,alanada yolda yol veririm bassın gitsin adam,yetişilmez ona. :)

    tartırşmanın dibine inmişsin :))

    haklısın ama...
  • Ateş ediyor ateşş. Dizel otomatik tadından yenmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STALKER_x1

    Motor gücünün yükseltilmesi ve daha fazla tork ile aracın aktarma sorunu ortadan kalkacağını düşünüyorum. aktarma durumu bu kadar büyütülebilecek bir olay değil
    benim kullandığım araç 2012 insignia opc 1835kg ağırlığı var. 58bin km yaptim aktarmayla alakalı hantallık vb gibi bir olayla karşılaşmadım Bu markanın araçlarını ise 2004ten itibaren
    kullanmaya başladım. en sorun yaşadığım motor 1.3 Astra H idi. Bu Durumda Volkswagen in ise bu konuda yapması gereken aracın dışında değil motor konusunda kendini geliştirmesi
    yeni motorlarla sürpriz yapması ve kronik dsg problemlerini çözmesi volkswagen kullanıcılarını mutlu edecektir.

    Selamlar, aktarma sorunu dediğim sürekli çıkan bir sorun değil. Motorun ürettiği gücü tekerlere aktaramamaktan bahsetmiştim. Ama mutlaka bu sorun çözülmüştür yeni güncelleme ile.

    VW motorlarını güncelliyor Euro6 ya göre fakat bence yine yanlış stratejiler uyguluyor ama o kadar çok gözü kara sevdalısı varki ne çıkarsa ve kaç paraya çıkartsa alacak kişiler olduğunu düşünüyorum. DSG Problemleri eskisi kadar çıkmıyor diye biliyorum ama ben yinede kendi aracımı alırken tercihimi manuel vitesten yana kullandım.




  • Dizel otomatik tadından yenmez de Cosmo düzgün birşey alacağım diyorsanız 90-100 civarını gözden çıkarmanız lazım.Hanginiz bu parayı verir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apocalypto33 A kullanıcısına yanıt
    Hocam yuzu eskimis,yuksek donanimli golflere o paralar baglanirken belki 4-5 sene yuzu degismeyecek bir araca o paralari baglayan cok insan olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu bunu bilmem C sınıfı hele premium olmayan marka araca isterse uçsun, yakıt üretsin 100K dolayında para veren adam vergilere de müstahak bayilerin umursamaz tavırlarına da.
  • Hepsi mühendis
    Ama ben değilim benim işim satış
    10000km yaptım 1.6 136 ile
    Bu arabanın sorunu alt devirler
    Ben arabayı daha çok şehir içinde kullanıyorum , 105 lik tdi daha canlı ama 1 de 2 de
    Bu motor ile 2 vites de bursadan gelirken rampada yakalandım benzinciden çıkmıştım
    Şu bursa yalova arası iğrenç yol var ya
    Rampa çıkan kamyon yol verdi
    Alışmışız eski dizellerde
    Vites 2 devir 1000 , 1700 devire gelip araba yürüyecek diye 3 sn falan geçti kamyon arkama yapıştı :)

    Şimdi bunlar aktarmamı , yoksa üreticinin vites oranlarımı , yoksa devir bandımı ben anlamam
    Bu yüzden ben çok yaktırıyorum
    Özellikle şehir içi devirlenmeden yürümüyor araba

    Ama uzun yolda 10 numara
    Ümraniyeden full deponun üstten ilk çizgi de ki hali ile bodruma kadar gitti , gece olduğu için hızlı da gittim

    Güzel araba bence
    Bir de istabulda gidecek yol yok artık
    Çekmeköyden 80 le geliyoruz
    Tem sabah akşam trafik

    160 hp ile benim eski 1.9 u en azından şehir içi için hatırlatır bana her halde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buna yazılımla girişsek ne olur acaba?

    I see dead flashing Diesel Particulate Filter indicator lamps
  • Şöyle düzgün bir tam otomatik vites koysalar ne olur :(

    Çift kavramanın korkusundan, tek kavramanın konforsuzluğundan kaçana ilaç gibi gelir. Eat6, Zf8 falan gibi bir şanzıman koysalar 136hp astra efsane olur. 160'ı getirseler bile çok para isterler pek kimsenin alacağını sanmam açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Şöyle düzgün bir tam otomatik vites koysalar ne olur :(

    Çift kavramanın korkusundan, tek kavramanın konforsuzluğundan kaçana ilaç gibi gelir. Eat6, Zf8 falan gibi bir şanzıman koysalar 136hp astra efsane olur. 160'ı getirseler bile çok para isterler pek kimsenin alacağını sanmam açıkcası.

    hocam zf8 in fiyatından haberin var mı allasen 150000 e astra mı sattırcan
  • Zf8 neden 150 bin olsun hocam. BMW 1 serisinde de mevcut 100 bine BMW 1 serisi satılıyor. Yine Honda'da da 9 ileri şanzıman geliyor yanlış bilmiyorsam o da ZF üretimi. Peugeot'da ki EAT6'da çok çok başarılı yine yanlış bilmiyorsam o da Aisin üretimi.

    Yeni nesil otomatikler çok başarılı. Şahsen astra'da da böyle bir şanzıman görmek isterdim.

    Yine şahsen bu son nesil tam otomatik şanzımanları çift kavramalı(dsg,edc,powershift vs.) şanzımanlara her türlü tercih ederim. Tek kavramalıya ise binlerce kez tercih ederim. Çift kavramalı şanzımanlar çok başarılı, çok hızlı vites değiştiriyorlar, konforları iyi, yakıt tüketimleri düşük ama fazla komplike cihazlar ve maliyetleri çok yüksek. Uzun süredir EDC şanzıman kullanıyorum. Bir defa çok uzun süreli dur kalk trafikte ekranda uyarı aldım araba tekledi kenara çekip 20-25 dakika bekledim. Şükür sonrasında normal çalıştı hiçbir masrafta çıkarmadı ama o korku yetti doğrusu. Powershift ile EDC hemen hemen aynı vites, DSG'nin sicili çok daha kötü. Yine gidip EDC'li bir araç alırmıyım evet alırım eski tip otomatik şanzımanlara ya da tek kavramalara her türlü tercih ederim ama EAT6/ZF8 gibi seçenek olsa direk onu seçerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 24 Haziran 2015; 2:41:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.