Şimdi Ara

Opel Astra 1.6 CDTI 160 ps 350 nm (0-100 8.6 saniye 220 km/h) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
3
Favori
14.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    haklısın çok iyi şanzıman da fiyatı çok artırır o zaman da kolay kolay satılmaz.iyi optimize edilmiş tork konvertörlüler tabi benimde tercih nedenim çift kavrama alıp diken üstünde dolaşmaktansa.Gerçi ben manuelciyim ama
  • babasamsunlu kullanıcısına yanıt
    Bravo da 320 var onda bir şey olmuyorsa bunda hiç olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • öfff

    aşk yeniden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu motoru corsa opc dizel altinda gormek cok guzel olmaz mi? belli ilerde boyle bir cilginlik yapilabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Volkswagen 5 beygir güçten aynı nm 250 0.5 saniye verim alsın süre 1.6 tdı 110 10.2 saniye olsun

    Opel 160 beygir 350 nm motor yapsın 0-100 8 saniye millet sevinsin opel motor yaptı

    Yav he he

    Yahu senin aracın 101 km/h hıza çıkmıyor mu?
    Şu araçtaki esnek hızlanmayı stadart Golf Tdi verebilir mi? Manuel vites Golf 1.6 tdi ile 4. vites 1750 devirde gaza basılsa emin ol 5. vitese atana kadar arada oluşan fark temizinden 5-6 boy olur. Bu sadece vites atılmadan yapılan bir izlenim. Daha rolling yapılsın demiyorum bile!
    Uzun yol kullanımı, vites oranı, sessizlik, titreşimsiz çalışma bunların hiçbirinin önemi yok. Ne hikmetse herşeyde 0-100 hızlanma ortaya çıkıyor.
    Birde şöyle bir durum var. 0-100 km/h süresi linear bir şekilde kısalmaz. Bazen 1 saniye daha hızlı kalmak kendi içinde %20'lere varan avantaj sağlar. Bu güç ile bu verinin 0-100 km/h olarak önden çeker bir araçta alabileceği değer 7 - 7,5 saniyenin altına inemez zaten.
    Bugün Supersport ya da belirli özel seri araçlar yaklaşık 4 saniye de 0 -100 km/h yapıyor ve geneli 500+ hp. Bunlarında mı aktarması kötü?

    Edit: Bu kıyaslamayı yaparken 20 bin km Golf 7 Tdi manuel vites kullanan birisi olarak yaptım. Araçta 0- 120 km/h hızlanması vites oranlarından dolayı idealdi sonrasında emin ol akıcı bir araç değildi. Zaten değişimim hızlı oldu, az buçuk biliyorsun.
    Burada asıl mesele adamlar 160 hp lik bir araçta 108 Co2 emisyon verisi elde etmiş. Bu bizim sistemimize uymadığı için gözden kaçıyor. Ciddi bir başarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 25 Haziran 2015; 4:02:24 >




  • Herşey mutlaka 0-100 değil ama astra 1.6 cdti 110hp nin Golf 7 tdi 110hp den 0.5sn yavaş değil, 0.5sn hızlı olması lazımdı o tork değeri ile. Hadi olsun aynı.

    1.0 turbo motoru ise A sınıfı yapacam diye katletmiş opel. Golf ve Leon aynı yakıt tüketimi ile çok daha başarılı performans değerleri sunuyor 1.0 turbo motorlarda. Muhtemelen en çok satacak olan motoru üzerinde daha çok çalışmalıydı opel.

    Astra bir çıksın. Karşılaştırmalarına bakacaz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Herşey mutlaka 0-100 değil ama astra 1.6 cdti 110hp nin Golf 7 tdi 110hp den 0.5sn yavaş değil, 0.5sn hızlı olması lazımdı o tork değeri ile. Hadi olsun aynı.

    1.0 turbo motoru ise A sınıfı yapacam diye katletmiş opel. Golf ve Leon aynı yakıt tüketimi ile çok daha başarılı performans değerleri sunuyor 1.0 turbo motorlarda. Muhtemelen en çok satacak olan motoru üzerinde daha çok çalışmalıydı opel.

    Astra bir çıksın. Karşılaştırmalarına bakacaz artık.

    Bunu alan adam hızına mı yakıtına mı bakacak Hız isteyen adam aynı fiyata Corsa OPC alır zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    bu motoru corsa opc dizel altinda gormek cok guzel olmaz mi? belli ilerde boyle bir cilginlik yapilabilir

    Bu motor Opel'in yeni Ecoflex kısmına giriyor, yani güçlü motor = güçlü olduğundan zorlanmadan gidebildiğinden daha az yakıt tüketimi. Eskiden 1.3 olduğundan motor yetersizliğinden çok daha yakıyordu. 2016-2017 Insignia OPC gelmeden Corsa OPC'nin gelmesi imkansız. Galaxy S6'nın çıkmadan S6 Mini çıkması gibi.

    Not: 1.3 CDTI 111.Yıl Astra H Sedan'dan, 1.6 136HP CDTI 2015 Model 0KM Astra J Sedan'a geçtim, 1.6 şehir içinde 0.5LT, şehir dışında 0.75 daha az yakıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 25 Haziran 2015; 4:59:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW trollerine cevap vermeyin, onlar K çıktığında tıpış tıpış gidecekler zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Herşey mutlaka 0-100 değil ama astra 1.6 cdti 110hp nin Golf 7 tdi 110hp den 0.5sn yavaş değil, 0.5sn hızlı olması lazımdı o tork değeri ile. Hadi olsun aynı.

    1.0 turbo motoru ise A sınıfı yapacam diye katletmiş opel. Golf ve Leon aynı yakıt tüketimi ile çok daha başarılı performans değerleri sunuyor 1.0 turbo motorlarda. Muhtemelen en çok satacak olan motoru üzerinde daha çok çalışmalıydı opel.

    Astra bir çıksın. Karşılaştırmalarına bakacaz artık.

    fazla tork ne yapar? hızlı kalkışta tekerlekleri daha fazla patinaja düşürür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken

    Yok yahu neyini kurtarıyor. İlk 2 vites kısa orandan tork ile rahat hareket ediyor sonra kesilmeye başlıyordu manuelde.
    Benim aracımın 0-100 km/h hızlanması 8 saniye, ben doğru düzgün 0-100 km/h hızlanması yapmamışımdır. Araç zemine tutunamıyor ki, durmadan asr yakıp güç kesiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Herşey mutlaka 0-100 değil ama astra 1.6 cdti 110hp nin Golf 7 tdi 110hp den 0.5sn yavaş değil, 0.5sn hızlı olması lazımdı o tork değeri ile. Hadi olsun aynı.

    1.0 turbo motoru ise A sınıfı yapacam diye katletmiş opel. Golf ve Leon aynı yakıt tüketimi ile çok daha başarılı performans değerleri sunuyor 1.0 turbo motorlarda. Muhtemelen en çok satacak olan motoru üzerinde daha çok çalışmalıydı opel.

    Astra bir çıksın. Karşılaştırmalarına bakacaz artık.

    Bunu alan adam hızına mı yakıtına mı bakacak Hız isteyen adam aynı fiyata Corsa OPC alır zaten

    Vosvos aynı yakıt ile daha iyi performans veriyor. Sen olsan bakmaz mısın? Illaki bakan olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken

    Yok yahu neyini kurtarıyor. İlk 2 vites kısa orandan tork ile rahat hareket ediyor sonra kesilmeye başlıyordu manuelde.
    Benim aracımın 0-100 km/h hızlanması 8 saniye, ben doğru düzgün 0-100 km/h hızlanması yapmamışımdır. Araç zemine tutunamıyor ki, durmadan asr yakıp güç kesiyor.

    Muharrem bey bunlar 0-100 manyağı.sanki arabayı hep limitlerine kadar kullanıyoruz.zaten şehiriçi neyin Sıfır yüzü ise,bir lambadan diğer lamba Arasında 200 metre ANCA var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Senin 4 ceker arabaya gecme zamanin gelmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken

    Yok yahu neyini kurtarıyor. İlk 2 vites kısa orandan tork ile rahat hareket ediyor sonra kesilmeye başlıyordu manuelde.
    Benim aracımın 0-100 km/h hızlanması 8 saniye, ben doğru düzgün 0-100 km/h hızlanması yapmamışımdır. Araç zemine tutunamıyor ki, durmadan asr yakıp güç kesiyor.

    Motor gücüyle degil de yeni moda olan kısa oranlı tır şanzımanlarıyla süre kasarlarsa olacağı bu.

    8sn süreli 1.6 araba patiye mi kalırmış. 6sn 0-100 ü olan eski 5 ileri tam otomatik v12 ler bile bahsettiğin kadar patiye düşmüyor neden Çünki alet 100kmh da daha yeni ikinci vitese atıyor bu da patinajsız, tok bir sprint getiriyor. Aracı motorun kendisi alıp götürüyor şanzıman desteği sıfır. gercek safkan bir sıfıryüz uzun vites oranı ve güçlü motor kombinasyonuyla alınır. Şimdilerdeki gibi çim biçme makinası moturlarına tır şanzımanı takarak değil.

    Kısaca aracı kısa dişli oranları değil motorun gücü ivmelendirmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    bu motoru corsa opc dizel altinda gormek cok guzel olmaz mi? belli ilerde boyle bir cilginlik yapilabilir

    Bu motor Opel'in yeni Ecoflex kısmına giriyor, yani güçlü motor = güçlü olduğundan zorlanmadan gidebildiğinden daha az yakıt tüketimi. Eskiden 1.3 olduğundan motor yetersizliğinden çok daha yakıyordu. 2016-2017 Insignia OPC gelmeden Corsa OPC'nin gelmesi imkansız. Galaxy S6'nın çıkmadan S6 Mini çıkması gibi.

    Not: 1.3 CDTI 111.Yıl Astra H Sedan'dan, 1.6 136HP CDTI 2015 Model 0KM Astra J Sedan'a geçtim, 1.6 şehir içinde 0.5LT, şehir dışında 0.75 daha az yakıyor

    136 sedan var bende de
    bodruma gittim geldim şimdi istanbuldayım
    ortalamayı değişmemişim o zaman dan beri
    3000 km falan
    50 hız
    7.0 lt ortalama tüketim

    alındığından beri yani 10bin km dir
    32 hız
    7.9 lt ortalama

    ben anlatıldığı kadar az yakamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Senin 4 ceker arabaya gecme zamanin gelmis

    Arkadan itişte işimi görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken

    Yok yahu neyini kurtarıyor. İlk 2 vites kısa orandan tork ile rahat hareket ediyor sonra kesilmeye başlıyordu manuelde.
    Benim aracımın 0-100 km/h hızlanması 8 saniye, ben doğru düzgün 0-100 km/h hızlanması yapmamışımdır. Araç zemine tutunamıyor ki, durmadan asr yakıp güç kesiyor.

    Motor gücüyle degil de yeni moda olan kısa oranlı tır şanzımanlarıyla süre kasarlarsa olacağı bu.

    8sn süreli 1.6 araba patiye mi kalırmış. 6sn 0-100 ü olan eski 5 ileri tam otomatik v12 ler bile bahsettiğin kadar patiye düşmüyor neden Çünki alet 100kmh da daha yeni ikinci vitese atıyor bu da patinajsız, tok bir sprint getiriyor. Aracı motorun kendisi alıp götürüyor şanzıman desteği sıfır. gercek safkan bir sıfıryüz uzun vites oranı ve güçlü motor kombinasyonuyla alınır. Şimdilerdeki gibi çim biçme makinası moturlarına tır şanzımanı takarak değil.

    Kısaca aracı kısa dişli oranları değil motorun gücü ivmelendirmelidir.





    Adı üstünde V12 abi

    Ona yetebilecek ne benzinim var ne de vergisini ödeceyecek fazladan param. Bütün zevkin içine edilmiş bir sistemimiz var

    Aklıma 2500 lira benim mazot parama yetmez caps'i geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Stock 1,6 TDI motor çekilecek dert değil yazılım olmadan insanlar o motora nasıl sabır ediyor ben anlamıyorum

    Araba 0-100 olarak iyi aktarması güzel onun için kurtarıyor

    Teknik verileri bence çok beygir ve torka göre kesinlikle başarılı değil otomatik olsa kafadan 1-1,5 saniye daha eklersin üstüne tam mavcut otomatik için konuşuyorum

    Senin için olmaya bilir ama benim için 0-100 büyük bir etken

    Yok yahu neyini kurtarıyor. İlk 2 vites kısa orandan tork ile rahat hareket ediyor sonra kesilmeye başlıyordu manuelde.
    Benim aracımın 0-100 km/h hızlanması 8 saniye, ben doğru düzgün 0-100 km/h hızlanması yapmamışımdır. Araç zemine tutunamıyor ki, durmadan asr yakıp güç kesiyor.

    Motor gücüyle degil de yeni moda olan kısa oranlı tır şanzımanlarıyla süre kasarlarsa olacağı bu.

    8sn süreli 1.6 araba patiye mi kalırmış. 6sn 0-100 ü olan eski 5 ileri tam otomatik v12 ler bile bahsettiğin kadar patiye düşmüyor neden Çünki alet 100kmh da daha yeni ikinci vitese atıyor bu da patinajsız, tok bir sprint getiriyor. Aracı motorun kendisi alıp götürüyor şanzıman desteği sıfır. gercek safkan bir sıfıryüz uzun vites oranı ve güçlü motor kombinasyonuyla alınır. Şimdilerdeki gibi çim biçme makinası moturlarına tır şanzımanı takarak değil.

    Kısaca aracı kısa dişli oranları değil motorun gücü ivmelendirmelidir.





    Adı üstünde V12 abi

    Ona yetebilecek ne benzinim var ne de vergisini ödeceyecek fazladan param. Bütün zevkin içine edilmiş bir sistemimiz var

    Aklıma 2500 lira benim mazot parama yetmez caps'i geldi


    Merak etme artık sadece senin değil kimsenin gücü yetmediği için üretimden bir bir kaldırıldılar

    Eskidendi eskiden. Hayat eskiden güzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.