Şimdi Ara

Opel Astra 4. silindir ateşleme, tekleme problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
9.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • JuliAddict kullanıcısına yanıt

    Siyahsa iyi yakamiyor ya da yağ yakıyor demek 4 gözde sıkıntı olabilir siz actirin bence.bu motoru yoksa deneye deneye sizi çok yolarlar işi bilen usta olsa şıp diye teşhis koyardı ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pistonun içine kamera salın bir baktırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Hocam Torbalı'daki neyin fabrikasıydı?

  • cormen kullanıcısına yanıt

    https://www.opel.com.tr/opel-hakkinda/lokasyonlar.html


    Kapanmış o fabrika satılmış faaliyette değil. En son banttan vectra A inmiş  

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Ben fabrika açık demedim zaten. Yaşınız kaç bilmiyorum da Torbalı'daki fabrikada Vectra A ve Vectra B montajlanmıştı. Sizin iddia ettiğiniz gibi "TR ye fabrika bile açmadılar" değil, aksine Türkiye'de fabrika açılmış ve 2000 yılına kadar üretim yapılmıştı. Fabrika şu anda PSA'nın yedek parça dağıtım merkezi oldu. Tartışılacak bir durum yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 29 Ocak 2021; 0:14:33 >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    hocam şöyle. istanbulda güngören bağcılar sanayide ipek otoya bıraktım. usta baktı %90 subap ama bırakırsan yarın ben güvendiğim lpgcilere götürüp bir daha baktırırım emin olmadan motoru açmam dedi. bobini de yeni değiştirmişti. bobini değiştirdi, 4. bujiyi 3e taktı. baktık hala 4. silindir hatası veriyor. sonraki gün başka birisine götürdüm, bujileri değiştirip hatayı sildi. oradan işe gittim 3km. işten eve geldim 4km. tam park ederken yine titreme ve servis hatası aldım. tekrar götürdüm ipek otoya, bujilere baktı 4. buji yanmış. 3 temiz. egzozuna falan baktı %99 subap diyorum ama sen bırak ben yarın lpgciye götürüp emin olduktan sonra başlarım dedi. ben de bıraktım

  • derfgt D kullanıcısına yanıt

    hocam işin ilginci kompresör testi yaptırdım bir yerde, sorun yok dedi. ama başka bir yere daha götürdüm, kompresör testiyle tam olarak anlayamayabiliriz dedi.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Hocam şimdi usta aradı. kompresörle baktım gayet iyi durumdalar, lpg ciye götürdüm tesisatıyla oynadı, problem çözüldü. şu an test ediyoruz araçta bir sıkıntı gözükmüyor. duruma göre bakacağız subaplardan endişem gitti lpg ile lpg beyinciğiyle ilgili bir problem bu dedi.

  • Aynı araba aynı sorun arkadaşta da var afr ayarı mı yapılmadı maf mı yazılmadı buji bobin fayda yok hala tekliyor araba LPG'de  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: JuliAddict

    Hocam şimdi usta aradı. kompresörle baktım gayet iyi durumdalar, lpg ciye götürdüm tesisatıyla oynadı, problem çözüldü. şu an test ediyoruz araçta bir sıkıntı gözükmüyor. duruma göre bakacağız subaplardan endişem gitti lpg ile lpg beyinciğiyle ilgili bir problem bu dedi.

    Size demiştim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokey L kullanıcısına yanıt

    evet hocam LPG ci kabloyla oynamış falan. tesisatına bakmış problem düzelmiş. aracı aldım şu anlık problem gözükmüyor. satmayı düşünüyorum km düşük araç alıcam

  • JuliAddict kullanıcısına yanıt

    Kaç paraya patladı toplam bu sorun ? Büyük ihtimal enjektörlerden yapmıştır. Ya kablosu gevşemiştir ya da zamanla oksitlenmiştir. Gene patlamadan arıza açmadan sat gitsin. Benim bir uzman çavuş arkadaşta da vardı astra j kasa habire masraf açıyordu. Çocuk yağ soğutucusu mu değiştirmiş subapları mı değiştirmiş en sonunda sattı 1.4 tdi 2012 fiesta aldı rahatladı. Araba hem çok yakıyordu hemde her ay sanayiye gidiyordu.


    Sen para varsa japona yönel yoksa kore,italyan ya da fransızlara bak. Fordların parçaları pek ucuz değil.


    Edit: Yaza doğru sat ama baharda Mart-Nisan-Mayıs aylarında piyasa canlanır pahalıya satarsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 30 Ocak 2021; 7:0:39 >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Hocam aracı ustama bırakmıştım işte açsın subaplarını değiştirsin diye. o lpgciye götürmüş aracı. lpgci şöyle bi tesisatına bakmış ellemiş düzelmiş para da almamış. yani masrafsız düzelmiş oldu. Fakat olayla alakasız 1 bobin değiştirildi 850 tl. 2 bujiler değiştirildi 150 tl. yani toplam 1000 tl durumla alakasız para verdim.


    Hocam valla 1 yıldır bende. ilk aldığımda 4000 tl kadar masraf yaptım trigerleri bilmemneleri değişti. ardından güzelce bindim araca 10 bin km kadar sorun çıkmadı 1 yıl boyunca. işte şimdi sorunlar çıkmaya başladı. motor bakımı yapılırken, şanzıman hortumundan yağ kaçırdığını gördüler. trigerin ordan yağ kaçırdığını gördüler. 2 tane opelciye götürdüm. ikiside "bak abi tavsiyesi olarak söylüyorum kardeşim. bu aracı en kısa zamanda sat. bu çok masraf çıkartıcak sana sat kurtul bundan." dedi  .


    hocam pololara ne diyorsun? önceliğim toyota auris veya honda civic. ardından clio veya polo bakacağım. halbuki çok da seviyordum astrayı. sürüşü de görüntüsü de içi de çok güzel aracın





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.