Şimdi Ara

OPEL ASTRA H KASA YAZILIM YÜKLETME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
10.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese.
    Aracım 2013 model Opel ASTRA H kasa, triptonik vites, 39 bin km'de ve benzinli 1,6 motor.
    Araçtan genel olarak memnunum. Fakat triptonik vites ara ara geçişlerde kararsızlık yaşıyuyor ve devir yükseliyor. Uzun yolda da yokuşlarda performans can sıkıcı olabiliyor. Bunun yazılım atılmak suretiyle giderilebileceğini öğrendim. İnternette ilk cıkan bir firmanın yetkilisi 2 saatlik bir yazılım atma ile hantallığın ve performansın artırılabileceğini, bununla beraber bu işlemin yakıt tasarrufu sağlamayacağını, aynı zamanda yakıt artışına da neden olmayacağını ifade etti. bu işlemi yaptıran var mıdır? Kayda değer bir performans artışı olacak mıdır? Araçta herhangi bir parça değişimi yapılıyor mu yoksa olay sadece yazılım mı? Sadece yazılım ise önerilen 750 TL biraz fazla değil midir? Bu işlemi yaptırırsam uzun vadede sorun yaşar mıyım?
    Şimdiden çok teşekkürler.







  • yaptırma bi işe yaramaz, turbosuz motorda zaten bi etki göstermez, turbolu olsa bile sürücü farketmez, yakıtı düşürüyor olayı komple yalan aksine arttırıyor, otomatik şanzımanlı araca yazılım yaptırılırsa aracın bütün dengesi bozulur, 750tl o araç için çok fazla
  • düz 1.6 motor deilmi o araç turbo yok bişey yok ne yazılımı atacakmış o motora anlamadım bence yaptırmayın hiçbir işe yarayacağını düşünmüyorum...
  • pulpa kullanıcısına yanıt
    Evet 1,6 motor, turbo falan yok. Bu işlemden olumlu sonuç alabilmek için TSİ motor mu olması gerekiyor?
  • Bana çok mantıklı gelmedi. Yarı otomatik tek kavrama şanzımanlar yapısı gereği kararsızlık ve sarsıntı yapabilir. Kararsızlık, şanzıman beyninin işleyeceği çok fazla parametre olmamasından kaynaklanıyor. Atıyorum 2018 model güncel bir araçta şanzıman beynine bağlı 10 sensör ve sensörden gelen 10 parametre varsa ( mesela eğim, ivme, gaza pedalı basınç sensörleri vs.) sizin aracınızda bu sensör sayısı çok daha az olacaktır. Bundan dolayı bu işin donanım tarafı olmadan sadece yazılım ile çözülebileceğini düşünmüyorum.
  • yaptırma bi işe yaramaz, turbosuz motorda zaten bi etki göstermez, turbolu olsa bile sürücü farketmez, yakıtı düşürüyor olayı komple yalan aksine arttırıyor, otomatik şanzımanlı araca yazılım yaptırılırsa aracın bütün dengesi bozulur, 750tl o araç için çok fazla
  • Boşa para vermiş olursun. Hiç bi artısı olmaz para kaybetmekten başka bir işe yaramaz. 1.6 atmosferikte hiç bir getirisi yok o yazılımın. Ayrıca robotize şanzımanların arada kararsızlık yaşaması gayet normal. O otomatiği 1 yıl kullandım güzel şanzıman dır, fena değildir aslında. İlla yaptıracağım dersen bence 750 lirayla yiyecek al bi fakire ver daha çok işe yarar o para.
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam.
  • ilhdmr kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, fikirleriniz çok değerli, bu arabaya binenin sokağa atacak parası yoktur tahmininiz üzere.
  • Sönmeyen Arıza Lambası. kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Hocam. Gelen yorumların hepsi aynı yönde zaten.
  • 1,3mj olsa 120 130.beygir olurda 1.6 atmosferige yapmazlar zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyash

    Çok teşekkür ederim Hocam. Gelen yorumların hepsi aynı yönde zaten.

    Rica ederim efendim
  • Aynı araçtan kullanıyorum yarı otomatik Evet kararsızlık oluyor fakat o bir problem değil çalışma prensibi öyle o tip durumlarda Manuel kullanmak daha iyi oluyor performans olarak biraz kalkislarda ağır 0-70km arası diyebilirim fakat sonrasında fazlasıyla performanslı kendi sınıfındaki araçlar arasında
  • Evet hocam, aynen katılıyorum sana. Kararsızlık birinci ve ikinci viteslerde yaşanıyor. Sonrasında çok konforlu. Ara ara manuele alıyorum ben de devri kontrol etmek için. Dik yokuşlarda şehir içinde de "kar moduna" alıyorum ki patinajı ve birinci vitese geçirip aracın hırçınlaşmasını engelliyor. Onun dışında bu sınıftaki en ekonomik, konforlü ve güvenlik donanımına sahip araç olabilir kanımca.
  • Bence h kasa kıymeti bilinmesi gereken tok yapılı arabalardan, en iyisi gerektiğinde manuele çekip kullanın. 5 beygir için masrafa gerek yok.
  • Deneme suresi vermiyor mu ? Madem yazilimla oluyor ankara da adam 15 gun deneme suresi veriyor memnun kalmazsan parani kurusuna kadar geri veriyor orjinal haline tekrar ceviriyor. Deneme suresi icin kullan bak bakalim sonuc ne oluyor fark oluyor mu ?
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler yorumunuz için
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Haklısınız bir de öyle denemek lazım ama buradaki genel kanı bir işe yaramayacağı yönünde. O yüzden denemekten vazgeçtim sayılır.
  • iyash İ kullanıcısına yanıt
    Denemek bedava 15 gun denersin sonra parani geri alirsin. Eger adam esnafsa dukkani yeri belli paranin uzerine yatmaz.



    OPEL ASTRA H KASA YAZILIM YÜKLETME



    Bu resimdeki adama danis bakalim bayagi musterisi var is yapiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyash

    Çok teşekkürler yorumunuz için

    rica ederim hocam. yorumların bu şekilde olmasının sebebi arabada turbo olmadığı için, turbo olsaydı güç artışı için mantıklı olurdu. zaten easytronic te çok sorunsuz değil gıcık olur falan yazılıma
  • Atmosferik aracta atesleme zamanlari ve volumetrik verim cok hassastir o yuzden yazlimla guc elde edilemez zengin karisimla vuruntu olursa motoru elinize alirsiniz maliyeti 10 lira olan seyi 700-800 lira verip birde motoru elinize almayin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.