Şimdi Ara

OPEL ASTRA J 1.4 TURBO CHİP TUNİNG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
13.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARACIMA RACECHİP PRO TAKTIRMAYO DÜŞÜNÜYORUM GÜCÜ 170PSYE KADAR TORKU 256NMYE KADAR ÇIKARTIYOR VE 1 LİTREYE KADAR DÜŞÜK TÜKETİM SAĞLIYORMUŞ KULLANAN VARMI YADA BUNU TAKTIRMAK DOĞRUMU DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM.

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-Astra-(J)-1-4-Turbo-ECOTEC-3811-r.html



  • Yakıt tüketimini zaten unutun, diğer konulardada bence HİÇ güvenilir değil.

    Aynı motora bakıyorsun, mesela 1.3 cdti 95 hp lik son versiyon.

    Astra da farklı tork almış (275Nm,) Merivada farklı tork almış (261Nm), Puntoda farklı tork almış (283 Nm)

    Hepsinde hp aynı, tork arasında +20 Nm fark var. Hangisi doğru kimbilir.
  • Box yerine megachips gibi güvenilir bir yerden mevcut chip'e remapping yaptırın. Daha iyi ve güvenilir sonuç alırsınız.
  • co2 değerleri artacak çevreyi kirleteceksin , daha cok yakıt harcayacaksın , motor ömrünü kısaltcaksın bu tarz uygulamalara hiç gerek yok bence 1.4 turbo yetersız gelıyorsa 1.6 turboya geçin 2. elde fiyat farkı az
  • o kadar basit olsa bütün markalar koyardı chipi. Hiç gerek yok böyle maceralara.
  • 1.4 motorlarda zaten 2 tane turbo var. 140 pslik gücü elde etmek için bu torbolar yüksek verimlilik ile çalışıyor.

    sen araca chip uygulatınca turbo basınçlarıyla oynuyorlar direk. zaten aşırı beslenen silindirler chip ile dahada fazla beslenecek.

    aracın yağlanma sistemi 2 turbolu fabrika verilerine göre belirlenmiştir. sen chiplettiğin zaman gelen yakıt gelen hava basınç artacak ve yağlanma sabit kalacak

    buda dogrudan motor ömrünü etkileyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 motorlarda zaten 2 tane turbo var. 140 pslik gücü elde etmek için bu torbolar yüksek verimlilik ile çalışıyor.

    sen araca chip uygulatınca turbo basınçlarıyla oynuyorlar direk. zaten aşırı beslenen silindirler chip ile dahada fazla beslenecek.

    aracın yağlanma sistemi 2 turbolu fabrika verilerine göre belirlenmiştir. sen chiplettiğin zaman gelen yakıt gelen hava basınç artacak ve yağlanma sabit kalacak

    buda dogrudan motor ömrünü etkileyecek.


    Opel de ne çift turbosu ya 140 lık tsi ile karıştırdınız sanırım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence box yerine remap daha dağlıklı olur.
  • o sitedeki rakamlarım alayı uydurmaca.. inanıp para vermeyin sakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    o kadar basit olsa bütün markalar koyardı chipi. Hiç gerek yok böyle maceralara.

    Hastayim böyle atıp tutanlara..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    o kadar basit olsa bütün markalar koyardı chipi. Hiç gerek yok böyle maceralara.

    Hastayim böyle atıp tutanlara..

    Hayır biraz daha mantıklı şeyler yazsalar anlayacağım. Hani beklenen gücü vermiyor, memnun kalmayanlar varmış, şu şu şu sebeplerden dolayı sakıncalı bir işlem deseler sorun yok. Ama direkt olarak chip tuning işlemini salak saçma bir şey olarak gösteriyorlar.

  • MegaChips Mehmet Gazihan'a yaptır üstadım.Bu box alanların çoğu gelip orda çıkartıyor bu aletleri.

    Eğer chip yaptırıp aynı şekilde kullanırsan yakıtta etkisi pozitif olur.Megachips'ten sonra yarım litre yakıt düşürdü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 motorlarda zaten 2 tane turbo var. 140 pslik gücü elde etmek için bu torbolar yüksek verimlilik ile çalışıyor.

    sen araca chip uygulatınca turbo basınçlarıyla oynuyorlar direk. zaten aşırı beslenen silindirler chip ile dahada fazla beslenecek.

    aracın yağlanma sistemi 2 turbolu fabrika verilerine göre belirlenmiştir. sen chiplettiğin zaman gelen yakıt gelen hava basınç artacak ve yağlanma sabit kalacak

    buda dogrudan motor ömrünü etkileyecek.


    Opel de ne çift turbosu ya 140 lık tsi ile karıştırdınız sanırım

    vw nin 1.4 tsi 140 lıgı ile opelinkinin mimarısı aynı bildiğim kadarıyla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 motorlarda zaten 2 tane turbo var. 140 pslik gücü elde etmek için bu torbolar yüksek verimlilik ile çalışıyor.

    sen araca chip uygulatınca turbo basınçlarıyla oynuyorlar direk. zaten aşırı beslenen silindirler chip ile dahada fazla beslenecek.

    aracın yağlanma sistemi 2 turbolu fabrika verilerine göre belirlenmiştir. sen chiplettiğin zaman gelen yakıt gelen hava basınç artacak ve yağlanma sabit kalacak

    buda dogrudan motor ömrünü etkileyecek.


    Opel de ne çift turbosu ya 140 lık tsi ile karıştırdınız sanırım

    vw nin 1.4 tsi 140 lıgı ile opelinkinin mimarısı aynı bildiğim kadarıyla

    Yanlış biliyorsunuz o zaman , 140 lık tsi turbo +kompresör , opel tek turbo .....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    1.4 motorlarda zaten 2 tane turbo var. 140 pslik gücü elde etmek için bu torbolar yüksek verimlilik ile çalışıyor.

    sen araca chip uygulatınca turbo basınçlarıyla oynuyorlar direk. zaten aşırı beslenen silindirler chip ile dahada fazla beslenecek.

    aracın yağlanma sistemi 2 turbolu fabrika verilerine göre belirlenmiştir. sen chiplettiğin zaman gelen yakıt gelen hava basınç artacak ve yağlanma sabit kalacak

    buda dogrudan motor ömrünü etkileyecek.


    Opel de ne çift turbosu ya 140 lık tsi ile karıştırdınız sanırım

    vw nin 1.4 tsi 140 lıgı ile opelinkinin mimarısı aynı bildiğim kadarıyla

    Opel'in 1.4 Turbo moturunda bir ader turbo bulunuyor.




  • Opeldeki ecotec motorun biraz oynanmisi arti turbo degil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ile alakasız olacak ama, 1.4T ile fiat'ın 1.4 140ps lik multiair motoru aynı mı acaba? Uzun zamandır merak ettiğim bir konudur bu.
  • illa bişeyler yapacaksan yazılım yaptır,box falan hikaye bu box beyinden gelen sinyali kendisi kafasına göre değiştirip enjektörlere bildiriyor,ilerde beyin ile kavga etme ihitimalleri var
    yazılım olunca herşey beyinden kontrol ediliyor beyine karışan girişen olmuyor.

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 25 Temmuz 2012; 18:48:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    Konu ile alakasız olacak ama, 1.4T ile fiat'ın 1.4 140ps lik multiair motoru aynı mı acaba? Uzun zamandır merak ettiğim bir konudur bu.

    Değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekozim123

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    o kadar basit olsa bütün markalar koyardı chipi. Hiç gerek yok böyle maceralara.

    Hastayim böyle atıp tutanlara..

    Hayır biraz daha mantıklı şeyler yazsalar anlayacağım. Hani beklenen gücü vermiyor, memnun kalmayanlar varmış, şu şu şu sebeplerden dolayı sakıncalı bir işlem deseler sorun yok. Ama direkt olarak chip tuning işlemini salak saçma bir şey olarak gösteriyorlar.

    Chip tuningle alakalı bir şey demedim, ama eğer bir chiple o kadar şey olsaydı firmalar zaten koyardı. Bu kadar basit bence. Yakıtı bir litre düşüyormuş. Ben göremedim henüz chiple yakıt düşüren.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.