Şimdi Ara

Opel Astra K segman kırması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
12.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an Opel Türkiye aradı. Yeni motor verelim diye, yeni araçta ısrarcıyım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguven

    Şu an Opel Türkiye aradı. Yeni motor verelim diye, yeni araçta ısrarcıyım
    Bence iyi teklif yeni araç çok zor bir 18bindeki araç için gerçekçi olun derim ben kullanma stilinizi merak ettim turbo araç kullanım kriterlerine uydunuz mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serguven S kullanıcısına yanıt
    Yeni araç ile değişim yapmazlar sandık motor veriyolar ise hiç düşünmeden taktırın, faturasını da isteyin , ayrıca yeni motor'a da ek garanti isteyin
    eğer yeni motor da tekrar piston kırar ise dava açtığınızda eliniz çok güçlü olur
  • LSPI. internetten bakabilirsiniz düşük hız ve devirde aracı hızlanmaya zorlayınca ortaya çıkıyor. Çok devirsiz kullanmamak gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    ÜStat motorlarımızın kıymetini bilelim gerçekten. 35 bindeyim şu anda bakım harici sıkıntımız olmadı.
    Performanssa performans, ekonomi ise ekonomi. Evet, bazı seriler göçük sıkıntısı ile geldi gündeme ama o da aşıldı.
    Bu piston segman kırmaları okuyunca insanın tüyleri ürperiyor...

    Alıntıları Göster
    Haklısınız oldukça kaliteli ve verimli bir motor yapmışlar. Her markada sorun çıkabilir ama Japonlar dayanıklılık konusuna kafayı taktığı için tabi arıza oranları daha düşük ya da böyle bariz mühendislik hataları pek yapmıyorlar diyebiliriz. Adamların ilk biz üretelim gibi bir iddiaları yok yeterince test edip temkinli bir şekilde piyasaya sürüyorlar. Aynı motoru da uzun süre satmaya devam ediyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciddi kedi

    LSPI. internetten bakabilirsiniz düşük hız ve devirde aracı hızlanmaya zorlayınca ortaya çıkıyor. Çok devirsiz kullanmamak gerek
    Konuda ki araç otomatik, dediğiniz gibi '' düşük hız ve devirde aracı hızlanmaya zorlama '' yapamazsınız yani

    Burada kullanıcının yapabileceği hiçbirşey yok !
  • Öncelikle kıymetli yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Yeni motor konusunda karar verdim ve onaylandı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki yeni verilecek araç da piston kırarsa? Ben olsam sandık motor taktırırım. O da patlarsa ortalık karışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Yine olursa aynı süreç tekrar baştan. Belki o zaman yeni araç verirler ama, ben o zamana kadar Opel’de kalırmıyım 🤔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    1.4 TSİ 150 HP motorda problem Yok. Daha önce üretilen hem turbo hem kompresör desteği olan cc ve tiguanda kullanılan 1.4 TSİ 160 HP motor vardı piston kırma problemi olan o motor da tüm araçlardan kaldırıldı. Günümüzde kullanılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguven

    Yine olursa aynı süreç tekrar baştan. Belki o zaman yeni araç verirler ama, ben o zamana kadar Opel’de kalırmıyım 🤔
    Bence yaptırın sonra fazla zarar etmeden piyasanın 8 10bin altına verip ya atmosfrrik alın ya da dizele geçin tekrar aynu sorunlar olmasın diye .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilakis, otomatik viteslerde olma ihtimali daha fazla.

    Çünkü düşük tüketim için, Active Select şanzıman genellikle motoru düşük devirde tutma çabası içinde oluyor, kullananlar bilecektir.

    O anda kullanıcı hızlanmak istediğinde, düşük devirde hızlanmaya çalışırken, silindir içindeki detonasyon dikkatli dinlenirse duyulabiliyor bile.
    Zaten arızayı yaşayanlar genellikle, sakin sakin giderken motor teklemeye başladı şeklinde anlatıyor.

    Kullanıcının yapacağı şeyler kesin çözüm değil ama riski azaltmak için;
    - kaliteli yakıt ve oktan artırıcı kullanmak,
    - Yüksek sıcaklık yırtılmaya karşı dayanımı yüksek kaliteli motor yağı,
    - hızlanma ve güç talebi olduğunda vites düşüp(otomatikse manule alıp vites düşerek), yanmanın verimli olduğu 3 bin devir ve üzerine çıkıp öyle hızlanmaya çalışmak.

    Bunlar riski azaltır ama olmaz da denilemez.
    ECU remap yapılarak yazılımsal olarak da riski düşüren çözümler var. Zaten Opel bu sene çıkan güncellemeyle bunu da yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguven

    Öncelikle kıymetli yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Yeni motor konusunda karar verdim ve onaylandı.
    Ben de olsam aynı kararı verirdim, en basit ve mantıklı olan yolu seçmişsiniz. İnşallah bir daha sorun çıkartmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Bilakis, otomatik viteslerde olma ihtimali daha fazla.

    Çünkü düşük tüketim için, Active Select şanzıman genellikle motoru düşük devirde tutma çabası içinde oluyor, kullananlar bilecektir.

    O anda kullanıcı hızlanmak istediğinde, düşük devirde hızlanmaya çalışırken, silindir içindeki detonasyon dikkatli dinlenirse duyulabiliyor bile.
    Zaten arızayı yaşayanlar genellikle, sakin sakin giderken motor teklemeye başladı şeklinde anlatıyor.

    Kullanıcının yapacağı şeyler kesin çözüm değil ama riski azaltmak için;
    - kaliteli yakıt ve oktan artırıcı kullanmak,
    - Yüksek sıcaklık yırtılmaya karşı dayanımı yüksek kaliteli motor yağı,
    - hızlanma ve güç talebi olduğunda vites düşüp(otomatikse manule alıp vites düşerek), yanmanın verimli olduğu 3 bin devir ve üzerine çıkıp öyle hızlanmaya çalışmak.

    Bunlar riski azaltır ama olmaz da denilemez.
    ECU remap yapılarak yazılımsal olarak da riski düşüren çözümler var. Zaten Opel bu sene çıkan güncellemeyle bunu da yapıyor.
    Bilgiler için teşekkürler.

    Bahsettiğiniz yazılım güncellemesi için aracımı servise çağırdılar fakat güncelleme detayını sorduğumda adam akıllı cevap alamadım (klasik servis sıkıntısı)

    LSPI sıkıntısını azaltabilecek bir yazılım olduğuna emin misiniz ? Veya sizin bu konuda detaylı bilginiz var mı ?




  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    Yazılım için birkaç ay önce gitmiştim. İçeriğini hatırlamıyorum ama

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguven

    Yazılım için birkaç ay önce gitmiştim. İçeriğini hatırlamıyorum ama
    Teşekkürler.

    Bende de bu sorunun belirtileri var. Serviste yağ değişimi yaptırdıktan sonra ciddi derecede problem azaldı fakat kesin çözüm olmadığının farkındayım.

    Size de çok geçmiş olsun, sıra benim araçta artık herhalde. 2016-23 bin km'de.
  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    İnşallah problem yaşamazsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • butterfly_effect_53 B kullanıcısına yanıt
    - hızlanma ve güç talebi olduğunda vites düşüp(otomatikse manuele alıp vites düşerek), yanmanın verimli olduğu 3 bin devir ve üzerine çıkıp öyle hızlanmaya çalışmak.

    İyi diyorsunuz hocam da otomatik araba almanın ne anlamı kalıyor o zaman ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Bilgiler için teşekkürler.

    Bahsettiğiniz yazılım güncellemesi için aracımı servise çağırdılar fakat güncelleme detayını sorduğumda adam akıllı cevap alamadım (klasik servis sıkıntısı)

    LSPI sıkıntısını azaltabilecek bir yazılım olduğuna emin misiniz ? Veya sizin bu konuda detaylı bilginiz var mı ?

    Alıntıları Göster
    bu konu için geliştirildi yazılım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Bu alet önceden General Motors'dan motor alırdı. Artık psa'nın. Motoru hala GM'den mi alıyor psa'dan mı bilmiyorum. Ama o parçasının Alman olmadığını biliyorum. Almanların da çok arıza yapıyor diye pek tercih etmedikleri bi otomobildir.
    Bilmiyorsan sallama bari. Yorum yazmadan önce bir araştır PSA nın yeni nesil motorlarında 1.4 Turbo 150 beygirlik motor var mı ki Astra ya koysun? Aslında yeni nesil değil eskilere de baksan PSA da 1.4 Turbo benzinli motor hiç yok. PSA 1.4 Turbo Benzinli motor üstenseydi GM den de VAG grubundanda daha iyi bir motor üretirdi. Mesela 1.2 Puretech motor yıllardır üst üste yılın motoru ödülünü alıyor. Ha bu arada BMW bazı dizel ve benzinli motorları PSA dan alıyor. Kaporta üstün Alman teknolojisi motor PSA. Ne yapacağız bu BMW yi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.