|
Bildirim
|
Pejo aldı ve 15 günde motor mu koydu arabaya ? Zaten Almanların tercih ettiği Volkswagen'in erken dönem TSi'ları süperdi. Hiç bozulup, yağ yakmazdı. Hepsi bir yana bildiğim kadarıyla o 1.4 motor Opel tarafından geliştirildi.
Ayrıca keşke Pejo motorlarını koysa. 1.6 THP'leri canavar gibi. Adamalar 300 HP'ye yakın güç çıkarttılar. Öyle ciddi sorunda okumadım hiç. Kategorisinde sürekli yılın motoru ödülünü alan 1.2 THP'de ise yazılımsal sıkıntılar var. Elektronik sistemle alakalı. Ama bildiğim kadarıyla onlarda servis tarafından çözülüyor rahatça. |
150 lik tsi lerde piston kırıyor. En son 1.5 tsi lar boşuna mı çıkarıldı. Millet genelde 125 lik aldığından ya da 1.4 almadığından pek duyulmuyor.
|
Küçük hacim, aşırı besleme, artan emisyon kuralları, motor alaşımlarının daha narin dayanıksız olması, maalesef eski kaliteyi aratıyor artik.Ne demek 18000 km de segman kırılması...benzer sorunlar vw 170 HP ve 160 HP lik 1.4 TSI motorların dada vardı.Audi nin tfsi motorları yine yağ yakma sorunları mevcuttu. Önceki aracım 1.6 180 HP insignia idi.suan 2.0t 180 HP Volvo ve 2.0 130 hp atmosferik sonata var.Volvo ve sonata kat be kat sağlıklı çalışıyor opelin 1.6 motoruna göre.Asiri besleme küçük hacim maalesef motor ömrünü azaltıyor.
|
Vag ta sorunsuzluk abidesi değil,
Onlarda da bi ara turbo motorlar da yağ eksiltme, piston kırma, zincir koparma gibi sorunlar vardı neyse ki vag hatalarının farkına vardı o motorların üretimini durdurdu, ama piyasadan geri toplamadı Opel ise mimarisi , tasarımı hatalı bu motoru halen üretiyor ve satıyor, çünkü daha mühendislik, tasarım ve kalıp maliyetini henüz çıkartamadı, mali olarak büyük zarar eder ( turbo benzinli bir motorun tasarım, prototip arge , kalıplama maliyeti 200 - 300 milyon euro civarı ) Edit Vag'ın dsg olayına hiç girmiyorum bile , facia ! |
- hızlanma ve güç talebi olduğunda vites düşüp(otomatikse manuele alıp vites düşerek), yanmanın verimli olduğu 3 bin devir ve üzerine çıkıp öyle hızlanmaya çalışmak.
İyi diyorsunuz hocam da otomatik araba almanın ne anlamı kalıyor o zaman ? |
Bilmiyorsan sallama bari. Yorum yazmadan önce bir araştır PSA nın yeni nesil motorlarında 1.4 Turbo 150 beygirlik motor var mı ki Astra ya koysun? Aslında yeni nesil değil eskilere de baksan PSA da 1.4 Turbo benzinli motor hiç yok. PSA 1.4 Turbo Benzinli motor üstenseydi GM den de VAG grubundanda daha iyi bir motor üretirdi. Mesela 1.2 Puretech motor yıllardır üst üste yılın motoru ödülünü alıyor. Ha bu arada BMW bazı dizel ve benzinli motorları PSA dan alıyor. Kaporta üstün Alman teknolojisi motor PSA. Ne yapacağız bu BMW yi?
|
"Hemen astraları satın ki biz alalım ölü fiyatına" konusu, geçiniz bunları. Tutmuyor işte balçık.
Her ay 1 tane konusunu açacağınıza her gün yeni müşterisinde problem çıkaran civiclere dsglere çalışın biraz, asıl abartı fiyatlar orada :) Binlerce araçta 1-2 tane düşük devirde gaza yüklenmeden dolayı problem çıkmış hemen astra öcü. Halbuki yazsa google'a taptığı araçların hepsinde var bu problem. |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Led Zeppelin -- 4 Aralık 2018; 20:41:29 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 4 Aralık 2018; 21:39:3 > |
|
|
|
|
|