Şimdi Ara

Opel Astra K segman kırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
12.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    2017 model Opel Astra K 1.4T 150hp otomatik 12 aylık 18.500km aracım segman kırdı. Başına gelen var mı? Opel Türkiye bu konuda duyarsız. Yeni araç talebim oldu. İnceliyorlar, olumsuz dönüş yaparlarsa hukuksal yolla devam edeceğim sanırım. Aracın arızalı parçasını değiştirmek ve bir bakım da hediye önerileri var🤣 Yanında anahtarlık verirlerse mantıklı gibi geldi. 🤣 Sanırım Opel bir hataymış. Sizlerin yorumu nedir?



  • Pejo aldı ve 15 günde motor mu koydu arabaya ? Zaten Almanların tercih ettiği Volkswagen'in erken dönem TSi'ları süperdi. Hiç bozulup, yağ yakmazdı. Hepsi bir yana bildiğim kadarıyla o 1.4 motor Opel tarafından geliştirildi.

    Ayrıca keşke Pejo motorlarını koysa. 1.6 THP'leri canavar gibi. Adamalar 300 HP'ye yakın güç çıkarttılar. Öyle ciddi sorunda okumadım hiç.

    Kategorisinde sürekli yılın motoru ödülünü alan 1.2 THP'de ise yazılımsal sıkıntılar var. Elektronik sistemle alakalı. Ama bildiğim kadarıyla onlarda servis tarafından çözülüyor rahatça.
    Küçük hacim, aşırı besleme, artan emisyon kuralları, motor alaşımlarının daha narin dayanıksız olması, maalesef eski kaliteyi aratıyor artik.Ne demek 18000 km de segman kırılması...benzer sorunlar vw 170 HP ve 160 HP lik 1.4 TSI motorların dada vardı.Audi nin tfsi motorları yine yağ yakma sorunları mevcuttu. Önceki aracım 1.6 180 HP insignia idi.suan 2.0t 180 HP Volvo ve 2.0 130 hp atmosferik sonata var.Volvo ve sonata kat be kat sağlıklı çalışıyor opelin 1.6 motoruna göre.Asiri besleme küçük hacim maalesef motor ömrünü azaltıyor.
    Vag ta sorunsuzluk abidesi değil,

    Onlarda da bi ara turbo motorlar da yağ eksiltme, piston kırma, zincir koparma gibi sorunlar vardı neyse ki vag hatalarının farkına vardı o motorların üretimini durdurdu, ama piyasadan geri toplamadı



    Opel ise mimarisi , tasarımı hatalı bu motoru halen üretiyor ve satıyor, çünkü daha mühendislik, tasarım ve kalıp maliyetini henüz çıkartamadı, mali olarak büyük zarar eder ( turbo benzinli bir motorun tasarım, prototip arge , kalıplama maliyeti 200 - 300 milyon euro civarı )

    Edit

    Vag'ın dsg olayına hiç girmiyorum bile , facia !
    quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Bu alet önceden General Motors'dan motor alırdı. Artık psa'nın. Motoru hala GM'den mi alıyor psa'dan mı bilmiyorum. Ama o parçasının Alman olmadığını biliyorum. Almanların da çok arıza yapıyor diye pek tercih etmedikleri bi otomobildir.
    Bilmiyorsan sallama bari. Yorum yazmadan önce bir araştır PSA nın yeni nesil motorlarında 1.4 Turbo 150 beygirlik motor var mı ki Astra ya koysun? Aslında yeni nesil değil eskilere de baksan PSA da 1.4 Turbo benzinli motor hiç yok. PSA 1.4 Turbo Benzinli motor üstenseydi GM den de VAG grubundanda daha iyi bir motor üretirdi. Mesela 1.2 Puretech motor yıllardır üst üste yılın motoru ödülünü alıyor. Ha bu arada BMW bazı dizel ve benzinli motorları PSA dan alıyor. Kaporta üstün Alman teknolojisi motor PSA. Ne yapacağız bu BMW yi?
    "Hemen astraları satın ki biz alalım ölü fiyatına" konusu, geçiniz bunları. Tutmuyor işte balçık.
    Her ay 1 tane konusunu açacağınıza her gün yeni müşterisinde problem çıkaran civiclere dsglere çalışın biraz, asıl abartı fiyatlar orada :)
    Binlerce araçta 1-2 tane düşük devirde gaza yüklenmeden dolayı problem çıkmış hemen astra öcü. Halbuki yazsa google'a taptığı araçların hepsinde var bu problem.
  • Geçmiş olsun. Umarım hoşnut olacağınız bir şekilde sonuçlanır. Opelle ilgili bi kaç tane de piston kırma olayı okudum yanlış hatırlamıyorsam. Son zamanlarda çok fazla bu tür arızalar okuyoruz. Sanırım yeni küçük hacim yüksek güç yaklaşımının acemilik aşamaları ve ek olarak aşırı gücü kaldırmayan mekanik sistemler. Böyle giderse bu işlerde de otomotiv sektörü geri adım atar. Yeni ve daha sağlam bir metal ya da imalat yöntemi bulunana kadar...
  • 150 lik motorlarda bilinen bir sorun hatta farklı yağ kullanmaya başlamışlardı. Astra K konusuna bakın ya da yazın. Başına gelenler vardı.
    https://forum.donanimhaber.com/forumid_642/tt.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Led Zeppelin -- 4 Aralık 2018; 20:41:29 >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bakalım birkaç güne kadar dönüş yapacaklar. Bölge müdürü davet etti görüştük. Sonucu bekliyoruz.
  • ^üstün Alman teknolojisi^ geçmiş olsun.
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Bu alet önceden General Motors'dan motor alırdı. Artık psa'nın. Motoru hala GM'den mi alıyor psa'dan mı bilmiyorum. Ama o parçasının Alman olmadığını biliyorum. Almanların da çok arıza yapıyor diye pek tercih etmedikleri bi otomobildir.
  • Kesinlikle yanlış seçimim. Tecrübe ettik
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    👍🏻
  • Durduğu yerde devir yükseltmek gibi şeyler yapıyor muydunuz?
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Hayır
  • Astra k nin testine gittiğimde çok övülmüştu bu motor fakat gerekli mukavemet dayanımlarının ne olduğu konusunda hiçbir kimse hiçbir bilgiye sahip değildi zaten Volkswagen in 1.4TSİ 160 beygirlik motorunun sorunlarını duyduktan sonra insan istemsiz olarak bu Hacım den bu beygir güçlerinin alinmasina pek olumlu bakamıyor motorun tolerans değerleri çok düşük oluyor ve sorun cikarmaya meyilli oluyor

    Volvo'nun 2.0 ünitelerinin polestar vasitasiyla 400 beygir e kadar güç çıkışı verdiğini otomotiv sektörü ile alakalı olan herkes bilir ve eskisi kadar uzun ömürlü olacağını hiç sanmıyorum yeni volvolarin
  • Çözüm önerileriniz?
    Yenisi konusunda ısrarcı olmak?
    Yeni motor? (Sandık içi)
    Mevcut arızanın giderilmesi?
    Ve sonrasında Opel’den kurtulmak?
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.
    Bir dönem Astra k dizel otomatik alma niyetindeyken benzinli astralarda bu tür sorunlar olduğunu çok okumuştum.
    Başlığı görünce şaşırmadım.
  • Bu motorda benzer sorun çok oldu, genelde sandık motor ile değişim yapılıyordu. Ama ben yeni araç için bastırırdım.
  • serguven S kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/sifir-aracta-motor-degistirmek-istiyorlar-arac-degisimi-kabul-edildi-astra-k--120556873



    Konu sahibi arkadaş izlemeniz gereken yol hakkında belki size yardımcı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 4 Aralık 2018; 21:39:3 >
  • serguven S kullanıcısına yanıt
    Yalniz degilsiniz



    Linkte
    www.astrakforums.co.uk
    Astra 1.4 T Piston Issue - Vauxhall Astra K Forums
    https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=3604&sid=94ef40d1adcdddb30108c9cec928f933




    13.000 mil (20000km) de "The ring around the top of the piston had broken." Segman ve Piston kafasi kirildi...



    Opel Astra K segman kırması



    Araba geri döndü ve dört pistonun hepsini değiştirdiler ve 100 milden fazla tamamladım. Ben genişletilmiş garanti satın aldığınız için sevindim şimdi sadece kabuk petrol ve yüksek dereceli kullanmak için gidiyorum.





    PDF'den Garanti Kapağı:



    Motor

    Aşağıdakiler dahil olmak üzere tüm içten yağlanan bileşenler: Silindir kafası, silindir kafası contası, valfler (dekarbonizasyon, yanmış veya çukurlu valfler ve valf yuvaları hariç), valf yayları, valf kılavuzları, eksantrik mili ve yatakları, eksantrik mili takipçileri, hidrolik kaldırıcılar, zamanlama dişlileri, zamanlama zincirleri, Piston ve piston halkaları sekman, silindir gömlekleri ve astar contaları, silindir bloğu, bağlantı çubukları ve küçük uç yatakları, gudgeon pimleri, krank mili ve krank mili yatakları, yağ pompası ve yağ pompası tahriki, dağıtıcı tahrik mili, volan, marş motoru halka dişlisi, motor yönetim sensörleri.




  • Opelin yeni 1.4 150 hp lik motoru bu sorunla çok fazla anıldı çıktığından beri bu kaçıncı oldu artık vw nin aynı hacim aynı beygir gücündeki motorunda buna benzer hiçbir sorun yok gerçekten ilginç
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt
    150 lik tsi lerde piston kırıyor. En son 1.5 tsi lar boşuna mı çıkarıldı. Millet genelde 125 lik aldığından ya da 1.4 almadığından pek duyulmuyor.
  • Küçük hacim, aşırı besleme, artan emisyon kuralları, motor alaşımlarının daha narin dayanıksız olması, maalesef eski kaliteyi aratıyor artik.Ne demek 18000 km de segman kırılması...benzer sorunlar vw 170 HP ve 160 HP lik 1.4 TSI motorların dada vardı.Audi nin tfsi motorları yine yağ yakma sorunları mevcuttu. Önceki aracım 1.6 180 HP insignia idi.suan 2.0t 180 HP Volvo ve 2.0 130 hp atmosferik sonata var.Volvo ve sonata kat be kat sağlıklı çalışıyor opelin 1.6 motoruna göre.Asiri besleme küçük hacim maalesef motor ömrünü azaltıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bu motorda benzer sorun çok oldu, genelde sandık motor ile değişim yapılıyordu. Ama ben yeni araç için bastırırdım.
    O kmdeki bir araçta ilk defa olan bir arıza için ancak firma kendi rızasıyla değişim kararı verebilir ki bu da imkansız
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.