Bildirim
opel calibra
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
BENZİN YAKAR BULAŞMA BENCE HİÇ:) -
bende ondan cekiniyom o benzinini kaldıramam diye -
müthiş bir araba ama yakıta acımaz ve temizini bulmak imkansız gibi gercekten arabayı cok sevip ugrasman lazım acıkcası ilk arızasında küseceksen gitmez bu araba sana -
4x4 leri dehşet bi araç,opelin en karizma aracıydı.eskiden hasta oluyordum şimdi bile baktırıyor ardından keratakullanmadığım için yüzeysel geçtim.
bizim orada kırmızı bitane vardı senelerden beri satılmıyor ya sorunu var yada bulaşmak istemiyorlar. -
Turbo'ları her zaman sorun çıkarmıştır Calibra'ların.. Bende zamanında 94 model vardı 2.0 150 HP. 4000 KM'deyken otobanda 300 SEL'le kapışıyordum. Sonra araba yatak sardı -
OOOOOOOOFFFFFFFF deli bir makinadır bence opelin bugüne kadar gelmiş geçmiş olan en mükemmel spor arabasıdır
yanlış hatırlamıyorsam sene 96 veya 98 e kadar üretildi ve 3 adet motor seçeneği bulunuyordu yanlışım varsa düzeltin 2.0lt 150bg, 2.0lt 4x4 204 bg Turbo, 2.5lt 170 bg
opelin efsane ama en problemli aracıydı özellikle turbo model sahiplerinin çok problemleri olmuştu bu nedenlede pek tercih edilmedi bunun yerine insanlar astra gsı ve vectra gt ye yöneldiler
Küçük masraflar yaparak modiye anlamında ciddi güç elde edebileceğin bir motora sahip
Konuyu toparlamak gerekirse calibra kullanıcısını bu kadar üzmeseydi bugün halen yollarda görebiliyor olurduk alacaksanda 100k yı devirmemiş bulabilmen çok zor bulduğunda ise mutlaka servise gösterilmesi gereken bir araçtır
Kısaca masraflı bir efsanedir -
bu yorumlarınız cok yararlı oldu tesekkürler arkadaslar -
quote:
Orjinalden alıntı: blackgod
Turbo'ları her zaman sorun çıkarmıştır Calibra'ların.. Bende zamanında 94 model vardı 2.0 150 HP. 4000 KM'deyken otobanda 300 SEL'le kapışıyordum. Sonra araba yatak sardı
Turbo değilde ben şaft problem çıkartıyor diye hatırlıyorum -
Masrafını bilemem ama Opel Manta da fena değildir. Standartı 200hp, ralli versiyonu da 400hp. Grup B ralileri yasaklandığından beri hatırlayan pek yoktur.
Eğer temiz bulursanız Renault 5 Turbo bakın. O da keyifli bir araçtır. -
düzgün bi fotosunu bulamadım nasıl bişey bu böyle
-
[simage]Manta'da bi mustang havası var sanki [/simage]
-
Hortlatalım ama bu kadar yanlış bilgiden sonra hortlatmakta fayda var :)
Bir Calibra ürettiği güce göre süper az yakar
iki Mercedesle kapışırken 4000 km deki bir calibranın motoruna yatak sardıramazsın belki o yatağı mercedes sarar ama calibra asla sarmaz eğer sardıysa ya zaten önceden başka arıza vardır yada yağın bozuktur
üç calibra kimseyi bıktırmadı o üretildiği yıllardaki en sorunsuz spor otomobillerden biriydi bu yüzden üretildiği yılların çoğunda avrupada en çok satan coupe olmuştu. Calibra sahiplerini sorunlarıyla bıktıran değil aksine arkasından özlemle yenisi bekledikleri bir otomobildir.
dört calibra eskidir en yenisi 13 yaşındadır opel servisleri ise en kötü ve en bilgisiz servislerdir bu yüzden otomobile uzaksanız almayın. -
quote:
Orijinalden alıntı: 00000000010e
ÖNCE BMW, MERCEDES ALMAYI DÜŞÜNDÜM AMA ONLARI DEĞİL BUNU ALDIM İYKİ ALMIŞIM HERKES BENİ KISKANIYOR VE ARACIMIN MODELİNİ MERAK EDİYOR.
BENİM 94 OPEL CALİBRAM VAR. ALALI 3 YILI GEÇTİ,İLK ALDIĞIMIZ YIL ESKİ SAHİBİNİN MOTORUN SU İLE BENZİNİ AYIRAN KISMINI ÇIKMA PARÇA VE KALİTESİZ USTAYA DEĞİŞTİRTMESİ YÜZÜNDEN BİR SORUN YAŞADIM. ONUN DIŞINDA HİÇ BAKIMA GÖTÜRMESENİZ BİLE SİZİ YOLDA BIRAKMAYAN 89 YILINDA ÜRETİLEN DÜNYANIN EN İYİ KÜÇÜK MOTORLU AZ YAKAN ,ÇOK KAÇAN SPOR OTOMOBİLİDİR.AYRICA GÜVENLİDİR. ÇİFT HAVA YASTIĞI, ARABA ÇALIŞINCA KİLİTLENEN KAPILAR,ABS GİBİ YAŞITLARINDA OLMAYAN NEREDEYSE BÜTÜN ÖZELLİKLERİ TAŞIR.VEKAPORTANIN ALTINDA ÇELİK BORULAR VARDIR KAZA ANINDA YANDAN VE ÖNDEN GELEN DARBEYİ EMER.BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİNDE ÖN KAPIYA UNO MU,TİPO MU? NE ÇARPMIŞ O ARABANIN ÖN YOK CALİBRA İSE UFAK Bİ EZİK VE KAPININ CAMI KIRIK.BENDE İKEN DE ARKADAN 50 NC ÇARPTI ONUN ÖN DEMİR TAMPONU YAMULDU BENİM ARABANIN SADECE TAMPONDAKİ BOYA BİRAZ ÇİZİLİP KAVLADI.HATTA ARABA BABAMDAYDI BABAM BENİM ARABADA BİR ŞEY YOK DİYE EVE GELMİ EVE GELİNCE SABAH BOYANIN ÇİZİLİP KAVLADIĞINI GÖRMÜŞ TABİ BENİDE SİNİRLENDİRMİŞTİ.ÇÜNKÜ SUÇLU OLAN KAMYONCU KENDİ ARABASINDA HASAR VAR DİYE NEREDEYSE BABAMDAN PARA İSTEYECEKMİŞ.BABAMA İNSAN BU KADAR ANİ DURUR MU Bİ ARKANA BAKSANA DEMİŞ.
EN SON OLARAK DA YAKITTA ÇOK CİMRİ BEN UZUN YOLDA GAZ 1,75 İKEN KM'DE 15 KURUŞ YAKTIM.
ŞU ANDA DA GAZ 2,60 CİVARI ŞEHİR İÇİ 25-35 KURUŞ. ŞEHİR DIŞI 20- 25 KURUŞ YAKIYOR.
BU YAŞ VE SPOR ARAÇ İÇİN ÇOK İYİ. EĞER 3000 DEVRİ GEÇMEDEN KULLANIRSANIZ EKONOMİ DEVİ EĞER SPOR KULLANIM İSTİYORSANIZ BASIN GAZA,
GAZA BENZİNE ACIMAYIN SOLLAYAMAYACAĞINIZ ARABA YOK. BEN ANKARADA YÜKLÜ HALİMLE YAKLAŞIK 1800 KG CİVARI ÇOK HAFİF RAMPADA VİPER İLE KAPIŞTIM. ANNEMLER DUR DEMESE BAYA BAYA GEÇECEKTİM. BİDE ARABA BOŞ OLSA HELE BİRDE CALİBRANIN 3000 MOTOR V6 6 İLERİ VİTESLİSİ OLSA SİZ DÜŞÜNÜN 89 ÜRETİMLİ BİR ARABADA 320 İBRE VAR.
ALACAK OLANLARA SESLENİYORUM.EĞER EKONOMİ VE SPOR BİR ARADA OLSUN İSTİYORSANIZ NE BMW NE BAŞKA BİR ŞEY BU ARABA HEPSİNE BEŞ ÇEKER.
bencde iyi yapmısın türkiyede calibra lar AZ o yüzden çok dikkat çekiyo oda bizim FARKIMIZ .93 2.0 bir calibram war hiç sıkıntı yapmadı benzin de o kadar çok yapmıyo ara hızlanmalar dahilinde fenaa...
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X