Şimdi Ara

OPEL COMBO NİÇİN TUTMADI? (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
388
Cevap
0
Favori
131.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Superonline1

    CADDY İYİ HEM YAKIT HEM KONFOR AMA PAHALI
    CONNECT YAKITI DİĞERLERİNE GÖRE ÇOK FAZLA KONFORSUZ
    BU MODELLER ARASINDA OPEL COMBO VE FİAT DOBLO EN İDEALİ
    COMBODA BİRAZ TİPTEN SAKAT DOBLO DAHA ESTETİK



    combo tamam, biraz şeklen dengesiz olmuş ama dobloya daha estetik hayatta diyemem, yeni kasayla biraz toparlanır gibi oldu ama arkası inanılmaz çirkin, age of empires oyununda korelilerin bi wagoon u var ona benziyo aynı,

    artismimar

    quote:

    Connect: Tam bi kamyon. Sınıfının yük taşımada lideri. Anormal fazla yakıyor. Konforu caddy ve combo kadar iyi olmasada idare eder. Ama parasının aracı değil.


    connectin 110 luk glx i var bende, konfordan kasıt iç mekan kullanımı,genişlik, döşeme, göz -raf falansa 110 luk 1 numara. üstüne tanımam.




  • hocam virajlarda nasıl?
    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: artismimar

    Ben comboyu 3 yıl kullandım. 2005 ocakta alıp 2008 martta sattım. Sıfır aldım 45000 de turboyu yiyince sattım. Şu an caddy kullanıyorum. Bu sınıftaki arabaların citroen berlingo hariç hepsini kullanma fırsatım oldu.

    Caddy: 6000 kmde arabam. Comboyu ve diğer modelleri motor olarak çok rahat tokatlarki çoğu binek arabaya kafa tutuyor. Hızlanmada ve son hızda. Fakat Kapı ve tavan döşemeleri kalitesiz. Ön konsol olarak combodan daha kaliteli. Ön koltuları combodan konforlu ama arka koltukları combonunki kadar rahat değil. Ama caddy insana güven veriyor. Sol şeritte comboda o güveni hiç bir zaman duymadım. Süspansiyonu en iyi olan araç sınıfında

    Kango: İlginç ve çok dar bir araba. Sürüşü keyif vermiyor insana. DÖşemeleri ve süspansiyon zayıf.
    Doblo: Bİ viraja girdim 1,9 jtd ile sonra bir daha sürmedim. Usta şoförler doblo sürebilir. Onu yolda tutmak herkesin harcı değil.
    Partner: Sık arıza veriyor. Motoru fena değil ama içeri çok ses alıyor. Konforu ve süspansiyonu zayıf.
    Connect: Tam bi kamyon. Sınıfının yük taşımada lideri. Anormal fazla yakıyor. Konforu caddy ve combo kadar iyi olmasada idare eder. Ama parasının aracı değil.


    Hızı sevmem ama performansı seven biriyim. Combo yük için değilde aile için tasarlanmış bir araç. Performansı tüm vitesler olmak üzere zayıf. Uzun yolda sizi fıtık edebilir. Sol şerite geçinde muhakkak vites küçültmek gerekiyor. Kendini çabuk toparlayamıyor. Oda motorun küçüklüğünden. Benim araç turboyu yedi o yüzden sattım. Fazlada garip karşılamadım turboyu yemesini çünkü biraz yüksek devirde kullandım. ama başka türlü gitmiyorki meret Haa birde sık arıza yapmazdı. Süspansiyonu zayıftı. Döşeme kaliteside vasattı. Ama sınıfında bence 2. sırada. Heleki kesin bilmiyorum ama 1,7 1,9 cdti modelleri çıkacakmış işte o modellerde combo patlama yapabilirki ama o zaman ötv artacağından caddyde uygulanan sisteme çevirebilirler comboyuda yani döşemeden çalıp motora yükklenme işi. Şimdi 1.3 comboda motor küçük olduğu için spor paket vs biraz daha süslü oluyor araç. ama motoruda büyüyüp hemde full donanım olunca ötv %60 a çıkıyor bildiğim kadarıyla. Aynı caddy life modelinin 55000 ytl olduğu gibi..

    Caddye gelince motor olarak isteklerime cevap veriyor ama aldıktan sonra 1000 1500 ytl içine masraf edilirse tadından yenmez.


    Bir sıralama yapılacaksa;

    CADDY COMBO CONNECT KANGOO DOBLO PARTNER BERLİNGO...


    Hocam kullandığınız combo motor 1.3 CDTI dı galiba yada 1.7 DTI.. 1.7 CDTI kullanasınız sanmıyorum combonun performansı hakkında böyle konuşabileceğinizi.. Bende 1.7 CDTI var bugüne kadar K.maraş'ta kafa kafaya kalkıp geçemediğim caddy olmadı DSG liler de dahil.. zaten 80 den sonra arkada görünmez oluyo caddy ler şuanda ticari sınıfta daha seri bi araç yok..

    Bu arada da 1 depo ile sanırım ş.içi 700 km den fazla gibi gider.. Ben euro dizel kullanıyorum 200 den aşağı yakmıyor ş.içinde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: odincsoy

    hocam virajlarda nasıl?
    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: artismimar

    Ben comboyu 3 yıl kullandım. 2005 ocakta alıp 2008 martta sattım. Sıfır aldım 45000 de turboyu yiyince sattım. Şu an caddy kullanıyorum. Bu sınıftaki arabaların citroen berlingo hariç hepsini kullanma fırsatım oldu.

    Caddy: 6000 kmde arabam. Comboyu ve diğer modelleri motor olarak çok rahat tokatlarki çoğu binek arabaya kafa tutuyor. Hızlanmada ve son hızda. Fakat Kapı ve tavan döşemeleri kalitesiz. Ön konsol olarak combodan daha kaliteli. Ön koltuları combodan konforlu ama arka koltukları combonunki kadar rahat değil. Ama caddy insana güven veriyor. Sol şeritte comboda o güveni hiç bir zaman duymadım. Süspansiyonu en iyi olan araç sınıfında

    Kango: İlginç ve çok dar bir araba. Sürüşü keyif vermiyor insana. DÖşemeleri ve süspansiyon zayıf.
    Doblo: Bİ viraja girdim 1,9 jtd ile sonra bir daha sürmedim. Usta şoförler doblo sürebilir. Onu yolda tutmak herkesin harcı değil.
    Partner: Sık arıza veriyor. Motoru fena değil ama içeri çok ses alıyor. Konforu ve süspansiyonu zayıf.
    Connect: Tam bi kamyon. Sınıfının yük taşımada lideri. Anormal fazla yakıyor. Konforu caddy ve combo kadar iyi olmasada idare eder. Ama parasının aracı değil.


    Hızı sevmem ama performansı seven biriyim. Combo yük için değilde aile için tasarlanmış bir araç. Performansı tüm vitesler olmak üzere zayıf. Uzun yolda sizi fıtık edebilir. Sol şerite geçinde muhakkak vites küçültmek gerekiyor. Kendini çabuk toparlayamıyor. Oda motorun küçüklüğünden. Benim araç turboyu yedi o yüzden sattım. Fazlada garip karşılamadım turboyu yemesini çünkü biraz yüksek devirde kullandım. ama başka türlü gitmiyorki meret Haa birde sık arıza yapmazdı. Süspansiyonu zayıftı. Döşeme kaliteside vasattı. Ama sınıfında bence 2. sırada. Heleki kesin bilmiyorum ama 1,7 1,9 cdti modelleri çıkacakmış işte o modellerde combo patlama yapabilirki ama o zaman ötv artacağından caddyde uygulanan sisteme çevirebilirler comboyuda yani döşemeden çalıp motora yükklenme işi. Şimdi 1.3 comboda motor küçük olduğu için spor paket vs biraz daha süslü oluyor araç. ama motoruda büyüyüp hemde full donanım olunca ötv %60 a çıkıyor bildiğim kadarıyla. Aynı caddy life modelinin 55000 ytl olduğu gibi..

    Caddye gelince motor olarak isteklerime cevap veriyor ama aldıktan sonra 1000 1500 ytl içine masraf edilirse tadından yenmez.


    Bir sıralama yapılacaksa;

    CADDY COMBO CONNECT KANGOO DOBLO PARTNER BERLİNGO...


    Hocam kullandığınız combo motor 1.3 CDTI dı galiba yada 1.7 DTI.. 1.7 CDTI kullanasınız sanmıyorum combonun performansı hakkında böyle konuşabileceğinizi.. Bende 1.7 CDTI var bugüne kadar K.maraş'ta kafa kafaya kalkıp geçemediğim caddy olmadı DSG liler de dahil.. zaten 80 den sonra arkada görünmez oluyo caddy ler şuanda ticari sınıfta daha seri bi araç yok..

    Bu arada da 1 depo ile sanırım ş.içi 700 km den fazla gibi gider.. Ben euro dizel kullanıyorum 200 den aşağı yakmıyor ş.içinde




    Virajlarda zaten diyecek bişe yok gerçekten çok sağlam tutunuyor.. Binek araçlar gibi rahat girebiliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: artismimar

    Ben comboyu 3 yıl kullandım. 2005 ocakta alıp 2008 martta sattım. Sıfır aldım 45000 de turboyu yiyince sattım. Şu an caddy kullanıyorum. Bu sınıftaki arabaların citroen berlingo hariç hepsini kullanma fırsatım oldu.

    Caddy: 6000 kmde arabam. Comboyu ve diğer modelleri motor olarak çok rahat tokatlarki çoğu binek arabaya kafa tutuyor. Hızlanmada ve son hızda. Fakat Kapı ve tavan döşemeleri kalitesiz. Ön konsol olarak combodan daha kaliteli. Ön koltuları combodan konforlu ama arka koltukları combonunki kadar rahat değil. Ama caddy insana güven veriyor. Sol şeritte comboda o güveni hiç bir zaman duymadım. Süspansiyonu en iyi olan araç sınıfında

    Kango: İlginç ve çok dar bir araba. Sürüşü keyif vermiyor insana. DÖşemeleri ve süspansiyon zayıf.
    Doblo: Bİ viraja girdim 1,9 jtd ile sonra bir daha sürmedim. Usta şoförler doblo sürebilir. Onu yolda tutmak herkesin harcı değil.
    Partner: Sık arıza veriyor. Motoru fena değil ama içeri çok ses alıyor. Konforu ve süspansiyonu zayıf.
    Connect: Tam bi kamyon. Sınıfının yük taşımada lideri. Anormal fazla yakıyor. Konforu caddy ve combo kadar iyi olmasada idare eder. Ama parasının aracı değil.


    Hızı sevmem ama performansı seven biriyim. Combo yük için değilde aile için tasarlanmış bir araç. Performansı tüm vitesler olmak üzere zayıf. Uzun yolda sizi fıtık edebilir. Sol şerite geçinde muhakkak vites küçültmek gerekiyor. Kendini çabuk toparlayamıyor. Oda motorun küçüklüğünden. Benim araç turboyu yedi o yüzden sattım. Fazlada garip karşılamadım turboyu yemesini çünkü biraz yüksek devirde kullandım. ama başka türlü gitmiyorki meret Haa birde sık arıza yapmazdı. Süspansiyonu zayıftı. Döşeme kaliteside vasattı. Ama sınıfında bence 2. sırada. Heleki kesin bilmiyorum ama 1,7 1,9 cdti modelleri çıkacakmış işte o modellerde combo patlama yapabilirki ama o zaman ötv artacağından caddyde uygulanan sisteme çevirebilirler comboyuda yani döşemeden çalıp motora yükklenme işi. Şimdi 1.3 comboda motor küçük olduğu için spor paket vs biraz daha süslü oluyor araç. ama motoruda büyüyüp hemde full donanım olunca ötv %60 a çıkıyor bildiğim kadarıyla. Aynı caddy life modelinin 55000 ytl olduğu gibi..

    Caddye gelince motor olarak isteklerime cevap veriyor ama aldıktan sonra 1000 1500 ytl içine masraf edilirse tadından yenmez.


    Bir sıralama yapılacaksa;

    CADDY COMBO CONNECT KANGOO DOBLO PARTNER BERLİNGO...


    Hocam kullandığınız combo motor 1.3 CDTI dı galiba yada 1.7 DTI.. 1.7 CDTI kullanasınız sanmıyorum combonun performansı hakkında böyle konuşabileceğinizi.. Bende 1.7 CDTI var bugüne kadar K.maraş'ta kafa kafaya kalkıp geçemediğim caddy olmadı DSG liler de dahil.. zaten 80 den sonra arkada görünmez oluyo caddy ler şuanda ticari sınıfta daha seri bi araç yok..

    Bu arada da 1 depo ile sanırım ş.içi 700 km den fazla gibi gider.. Ben euro dizel kullanıyorum 200 den aşağı yakmıyor ş.içinde



    1.3 cdti evet. 1.7 cdti 100 bg galiba torku ne kadar bilmiyorum ama. Bugüne kadar caddy geçen bir ticari araç görmedim ben. Caddy 1,9 105 bg 250 nm torka sahip olduğu için çok çok seri. 1.7 cdti bu serilikten daha seri ise diyecek lafım yok ama bana pek mantıklı gelmedi doğrusu....




  • Caddy Kombi 1.9 TDI A/C ( sağ ve sol kayar kapı )ABS,ASR,EBC,Ç.Airbag,RE,EC,EA,UKMK,KY,GR,RD,SK,YB,AC, ÖAV, BAS> özelliklerindeki bir caddynin fiatı 41.809ytl

    fakat aynı özelliklerdeki 1.7 100bg (Bu arada biraz önce konusu geçmiş 240 nm tork)bir combo 29.000 ytl arada bu kadar fiyat farkı varken kusura bakmayın ama e haliyle caddy dahi ii gider daha çabuk hızlanır fln fln :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi admiralnet -- 28 Haziran 2008; 12:33:17 >
  • benim eski combomda chip ve bi sürü malzemeyle 75 beygirden 147 beygire yükseltmiştik ama şunuda söliyim,1.7 dti'da motor ısındığı zamna kuran-kerim çarpsınki caddy-partner dinlemio 5500. devire dayadım arac 70.000'e gerldi ne turbo yedi nede başka arıza çıkardıbence sana kötü olan comboyu satmışlar kardeşim..zaten 180'den sonra caddy fln. hayal oluo




  • eminim caddy veya diğerleri kullanmamışındır. Burada çocuklar gibi benim araba seninkini geçer muhabbeti yapmayacam. Combo her şeyiyle caddynin arkasında kalıyor ama fiyatına göre çok iyi araba. Sınıfında 2 numara bunu söyleyebiliriz ama caddy kadarda değil. Ayrıca yukarıdaki caddy benim arabadan fiyatı 37000-37500 civarında 41000 olan büyük ihtimal dsg şanzumandır.
  • Comboyu 3 yıl kullandığım için rahatlıkla konuşabiliyorum. motorunu torkunu konforunu bi tarafa bırak en önemli konu olan güvenlikte caddy üstün olduğu için fazla söze gerek yok bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x-side

    1.3 ctdi combo ile 2006 otomatik 1.6 golf le kapıştım düz yol değil ama 15 km lik sprint yaptık başta combo 1 ve 2. viteste golf e verdi ama 3 e takınca golf le başa baş oldu neyseki dönemçlerde ve kavşaklarda combo daha atik olduğu için 15 km lik yarışta golften 1 dak. önce bitirdim bide comboya laf atıyosunuz tamam arkadan görünüşü berbat ama önden maynak


    Bu arabanın asıl önden görüntüsü facia,
    önden nasıl manyak oluyor.
    incecik bir kaput kocaman bir gövde,
    hani çizgi film karakterleri olurya koskocaman bir alın, küçücük surat, aynen öyle..
    Bu aracı tasarlayanlar bu komik görüntüyü nasıl es geçerler inanılır gibi değil.

    Yukarıda bir arkadaş çok güzel yazmış,
    aynı platformu kullanıp, malzemeden ve işçilikten kazanıyorlar.
    herşeyi ucuza malediyorlar ama bize satmaya kalkınca işler değişiyor tabi.



     OPEL COMBO NİÇİN TUTMADI?




  • quote:

    cyberthespace
    Onbaşı




    Mesaj: 16






    2 Mart 2008; 14:55:58


    --------------------------------------------------------------------------------

    Bu tip ticari araçların hepsini kullandım ama şunu söyleyebilirim bi kasisten atlarken yada bi virajda ben daha görmedim bi connect beni geçebilsin. Her şeyden önce araçta bi estetik yapı olmalı bende transitte var combo da transitten iki tane combodan üç tane ve birde skoda var toplam 6 aracım var ve inanırmısın skoda pickup bile connecten daha iyi yol tutuyor. Connectin bi avantajı varsa motoru 1,9 birazda kaba cidden şimdi tarafsız olamak gerek ben bi ticari araç olarak connecte bi comboya attığım kadar hacimli bişey koyamıyorum ve araçlarımın hepsi koltuklu yani binek, bi connecte yük atacağımda arka koltukları sökmem gerekiyor ve inan hızlı giderken özellikle türkiyenin yollarını biliyorsun yola köpek, kedi fırladığında yada bi ne bileyim bi karton falan olduğunda manevra yeteneği çok zayıf araç savuruyo ağır hızda yolu tutsada gerek altının çok yüksek olduğundan gerekse süspansiyonlardan araç hız yaptığında yolda resmen uçuyo bi connectin arkasından ve de bi combonun arkasından takip et yolda lastiklerin açısı olsun yere teması olsun gayet net ve yine dikkat et kaza yapan araçların %70 ine yakın bi kısmı fort tan oluşuyo bence bu fordtan da kaynaklan mıyor bu türkiyedeki ford üreticisinden yani koç tan kaynaklanıyor bi piyasayıda araştırmanı öneririm oto pazarında bi connect mi daha fazla ( gerçi dobloyu kimse geçemedi bu konuda) yoksa combomu.

    İnsanlar gerçekten uyanmaya başladılar bence. Gürültü yapan güçlü ama savrulan araçları yani american yapımı connectleri düşün bi tarafta bunlar var öteki yanda teknik ve makineler konusunda dünyaya kendini kanıtlamış almanlar...

    Tamam combonun motoru GM yani american ama teknoloji ve mekanikte almanlar konuşturmuş sonunda kendilerini.

    LÜTFEN BİRAZ TARAFSIZ OLALIM VE FABRİKA VERİLERİNİ DİİL ARAÇLARIN YOLDA GİDİŞİNİ BAZ ALALIM ÇÜNKİ GENELDE BİZ BU YOLLARDA ARAÇLARIMIZI KULLANIYORUZ.




    yok arkadaş yaa..herşeyi söyleyemezsin.sen araba kullanmasını bilmiyosun galiba.combo arabamı bee.römorkörlü corsa bi kereadamlar üşendiğinden ayrı bi araba bile yapmamışlar.eski comboyada eski corsanın ön tarafını eklemişlerdi.yenisine de yeni corsanın önünü.brincisi bizim ülkemiz öyle senin konuştugun gibi bi ülke değil.git bakim comboyla bi karadeniz turuna arabanın bi tarafını zedelemeden gelebiliyomusun.birincisi combo hem çok alçak,ikincisi parçası çok pahallı,üçüncüsü ise hiç bi işe yaramıyo.ama connectin altı yüksek,parçası ucuz ,vede senin comboya yüklediğin yükten daha fazlasını alıyor.hem sen demişsin ki ben connecte yük atarken koltukları çıkarmak zorunda kalıyorum.senin koltukların katlanmıyosa ben ne yapayım.hem nasıl combonun içi connectten daha geniş.bence connect daha geniş.ayrıca comboya önden baktığın zaman basık ve yapmacık bi araba görüysoun.ama connecte baktığında tamamen heybetli baştan sona kadar farkılı bütün çizgilerinde ayrı bir detayın oldugunu görebiliyosun.hem sen git bakim bi connectle yola ben seni o zmn göreyim.sen 1.3 comboyla 90 lık connecti geçemezsin bu bir.ikincisi 1.7 comboylada 110 glx'i geçemezsin.yani connect senini comboyu her halukarda asfalta gömer.demişsin ki en çok kaza yapan araç connect.bu da demek oluyoki demekki en çok satılan tutulan araç connect.aynı zamanda combonun ikinci eli de çok zayıf.gel comboyla connecti satmaya kalkalım hangisini daha çabuk satarsın.ilk sayfalarda arkadaşın birisi yazmış 27.000 ytl'ye yakın bi fiyata almış 2008 comboyu.ya bizm arabaların 2007 modelinin ikinci eli zaten o kadar ediyo.bu da demek oluyoki senin comboyu satmaya kalksan en az 3-4 milyar zararla satıcan.3-4 milyarda şu anki şartlar için az bi para değil.sen o yüzden çok fazla konuşma.öylede bilip bilmediğin şeye atlama..tamam mı koçum uslu uslu dur.bizm teame de gel.bizm yazdıklarımızı oku..tamam mı aslanım hadi bakiimmm




  • quote:

    Orjinalden alıntı: connect_52

    quote:

    cyberthespace
    Onbaşı




    Mesaj: 16






    2 Mart 2008; 14:55:58


    --------------------------------------------------------------------------------

    Bu tip ticari araçların hepsini kullandım ama şunu söyleyebilirim bi kasisten atlarken yada bi virajda ben daha görmedim bi connect beni geçebilsin. Her şeyden önce araçta bi estetik yapı olmalı bende transitte var combo da transitten iki tane combodan üç tane ve birde skoda var toplam 6 aracım var ve inanırmısın skoda pickup bile connecten daha iyi yol tutuyor. Connectin bi avantajı varsa motoru 1,9 birazda kaba cidden şimdi tarafsız olamak gerek ben bi ticari araç olarak connecte bi comboya attığım kadar hacimli bişey koyamıyorum ve araçlarımın hepsi koltuklu yani binek, bi connecte yük atacağımda arka koltukları sökmem gerekiyor ve inan hızlı giderken özellikle türkiyenin yollarını biliyorsun yola köpek, kedi fırladığında yada bi ne bileyim bi karton falan olduğunda manevra yeteneği çok zayıf araç savuruyo ağır hızda yolu tutsada gerek altının çok yüksek olduğundan gerekse süspansiyonlardan araç hız yaptığında yolda resmen uçuyo bi connectin arkasından ve de bi combonun arkasından takip et yolda lastiklerin açısı olsun yere teması olsun gayet net ve yine dikkat et kaza yapan araçların %70 ine yakın bi kısmı fort tan oluşuyo bence bu fordtan da kaynaklan mıyor bu türkiyedeki ford üreticisinden yani koç tan kaynaklanıyor bi piyasayıda araştırmanı öneririm oto pazarında bi connect mi daha fazla ( gerçi dobloyu kimse geçemedi bu konuda) yoksa combomu.

    İnsanlar gerçekten uyanmaya başladılar bence. Gürültü yapan güçlü ama savrulan araçları yani american yapımı connectleri düşün bi tarafta bunlar var öteki yanda teknik ve makineler konusunda dünyaya kendini kanıtlamış almanlar...

    Tamam combonun motoru GM yani american ama teknoloji ve mekanikte almanlar konuşturmuş sonunda kendilerini.

    LÜTFEN BİRAZ TARAFSIZ OLALIM VE FABRİKA VERİLERİNİ DİİL ARAÇLARIN YOLDA GİDİŞİNİ BAZ ALALIM ÇÜNKİ GENELDE BİZ BU YOLLARDA ARAÇLARIMIZI KULLANIYORUZ.




    yok arkadaş yaa..herşeyi söyleyemezsin.sen araba kullanmasını bilmiyosun galiba.combo arabamı bee.römorkörlü corsa bi kereadamlar üşendiğinden ayrı bi araba bile yapmamışlar.eski comboyada eski corsanın ön tarafını eklemişlerdi.yenisine de yeni corsanın önünü.brincisi bizim ülkemiz öyle senin konuştugun gibi bi ülke değil.git bakim comboyla bi karadeniz turuna arabanın bi tarafını zedelemeden gelebiliyomusun.birincisi combo hem çok alçak,ikincisi parçası çok pahallı,üçüncüsü ise hiç bi işe yaramıyo.ama connectin altı yüksek,parçası ucuz ,vede senin comboya yüklediğin yükten daha fazlasını alıyor.hem sen demişsin ki ben connecte yük atarken koltukları çıkarmak zorunda kalıyorum.senin koltukların katlanmıyosa ben ne yapayım.hem nasıl combonun içi connectten daha geniş.bence connect daha geniş.ayrıca comboya önden baktığın zaman basık ve yapmacık bi araba görüysoun.ama connecte baktığında tamamen heybetli baştan sona kadar farkılı bütün çizgilerinde ayrı bir detayın oldugunu görebiliyosun.hem sen git bakim bi connectle yola ben seni o zmn göreyim.sen 1.3 comboyla 90 lık connecti geçemezsin bu bir.ikincisi 1.7 comboylada 110 glx'i geçemezsin.yani connect senini comboyu her halukarda asfalta gömer.demişsin ki en çok kaza yapan araç connect.bu da demek oluyoki demekki en çok satılan tutulan araç connect.aynı zamanda combonun ikinci eli de çok zayıf.gel comboyla connecti satmaya kalkalım hangisini daha çabuk satarsın.ilk sayfalarda arkadaşın birisi yazmış 27.000 ytl'ye yakın bi fiyata almış 2008 comboyu.ya bizm arabaların 2007 modelinin ikinci eli zaten o kadar ediyo.bu da demek oluyoki senin comboyu satmaya kalksan en az 3-4 milyar zararla satıcan.3-4 milyarda şu anki şartlar için az bi para değil.sen o yüzden çok fazla konuşma.öylede bilip bilmediğin şeye atlama..tamam mı koçum uslu uslu dur.bizm teame de gel.bizm yazdıklarımızı oku..tamam mı aslanım hadi bakiimmm


    Kardeş iyi güzelde bi kere combonun iç hacmi connect den daha geniş..Combo connectden daha az yakıyo ki günümüzde bu çok önemli..Combo yolda Mercedes gibi Bmw gibi asvalta oturuyo..Connect dede var ama combodaki gibi değil..Ayrıca combonun yedek parçasına diyeceğim yok pahalı olabilir,ama arabayı 27.000 ytl ye alıyosun araba 2.el değeri 23-24-değişiyo zarar en fazla olmuyo..Ama sen bi connecti bugün al yarın satmaya kalk bakalım kaç milyar zarar edecen..Combonunda arka koltukları katlanıyo..Ticari ve aile aracı nasıl katlanmasın..Connectlerin en çok kaza yapması onun en çok satıldığı anlamına gelmez çok kaza yapan arac sorunlu bi araçtır. KISACA FOREVER COMBO bu arada saçma sapan konuşan sensin koçum..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wasillykandisky


    quote:

    Orjinalden alıntı: connect_52

    quote:

    cyberthespace
    Onbaşı




    Mesaj: 16






    2 Mart 2008; 14:55:58


    --------------------------------------------------------------------------------

    Bu tip ticari araçların hepsini kullandım ama şunu söyleyebilirim bi kasisten atlarken yada bi virajda ben daha görmedim bi connect beni geçebilsin. Her şeyden önce araçta bi estetik yapı olmalı bende transitte var combo da transitten iki tane combodan üç tane ve birde skoda var toplam 6 aracım var ve inanırmısın skoda pickup bile connecten daha iyi yol tutuyor. Connectin bi avantajı varsa motoru 1,9 birazda kaba cidden şimdi tarafsız olamak gerek ben bi ticari araç olarak connecte bi comboya attığım kadar hacimli bişey koyamıyorum ve araçlarımın hepsi koltuklu yani binek, bi connecte yük atacağımda arka koltukları sökmem gerekiyor ve inan hızlı giderken özellikle türkiyenin yollarını biliyorsun yola köpek, kedi fırladığında yada bi ne bileyim bi karton falan olduğunda manevra yeteneği çok zayıf araç savuruyo ağır hızda yolu tutsada gerek altının çok yüksek olduğundan gerekse süspansiyonlardan araç hız yaptığında yolda resmen uçuyo bi connectin arkasından ve de bi combonun arkasından takip et yolda lastiklerin açısı olsun yere teması olsun gayet net ve yine dikkat et kaza yapan araçların %70 ine yakın bi kısmı fort tan oluşuyo bence bu fordtan da kaynaklan mıyor bu türkiyedeki ford üreticisinden yani koç tan kaynaklanıyor bi piyasayıda araştırmanı öneririm oto pazarında bi connect mi daha fazla ( gerçi dobloyu kimse geçemedi bu konuda) yoksa combomu.

    İnsanlar gerçekten uyanmaya başladılar bence. Gürültü yapan güçlü ama savrulan araçları yani american yapımı connectleri düşün bi tarafta bunlar var öteki yanda teknik ve makineler konusunda dünyaya kendini kanıtlamış almanlar...

    Tamam combonun motoru GM yani american ama teknoloji ve mekanikte almanlar konuşturmuş sonunda kendilerini.

    LÜTFEN BİRAZ TARAFSIZ OLALIM VE FABRİKA VERİLERİNİ DİİL ARAÇLARIN YOLDA GİDİŞİNİ BAZ ALALIM ÇÜNKİ GENELDE BİZ BU YOLLARDA ARAÇLARIMIZI KULLANIYORUZ.




    yok arkadaş yaa..herşeyi söyleyemezsin.sen araba kullanmasını bilmiyosun galiba.combo arabamı bee.römorkörlü corsa bi kereadamlar üşendiğinden ayrı bi araba bile yapmamışlar.eski comboyada eski corsanın ön tarafını eklemişlerdi.yenisine de yeni corsanın önünü.brincisi bizim ülkemiz öyle senin konuştugun gibi bi ülke değil.git bakim comboyla bi karadeniz turuna arabanın bi tarafını zedelemeden gelebiliyomusun.birincisi combo hem çok alçak,ikincisi parçası çok pahallı,üçüncüsü ise hiç bi işe yaramıyo.ama connectin altı yüksek,parçası ucuz ,vede senin comboya yüklediğin yükten daha fazlasını alıyor.hem sen demişsin ki ben connecte yük atarken koltukları çıkarmak zorunda kalıyorum.senin koltukların katlanmıyosa ben ne yapayım.hem nasıl combonun içi connectten daha geniş.bence connect daha geniş.ayrıca comboya önden baktığın zaman basık ve yapmacık bi araba görüysoun.ama connecte baktığında tamamen heybetli baştan sona kadar farkılı bütün çizgilerinde ayrı bir detayın oldugunu görebiliyosun.hem sen git bakim bi connectle yola ben seni o zmn göreyim.sen 1.3 comboyla 90 lık connecti geçemezsin bu bir.ikincisi 1.7 comboylada 110 glx'i geçemezsin.yani connect senini comboyu her halukarda asfalta gömer.demişsin ki en çok kaza yapan araç connect.bu da demek oluyoki demekki en çok satılan tutulan araç connect.aynı zamanda combonun ikinci eli de çok zayıf.gel comboyla connecti satmaya kalkalım hangisini daha çabuk satarsın.ilk sayfalarda arkadaşın birisi yazmış 27.000 ytl'ye yakın bi fiyata almış 2008 comboyu.ya bizm arabaların 2007 modelinin ikinci eli zaten o kadar ediyo.bu da demek oluyoki senin comboyu satmaya kalksan en az 3-4 milyar zararla satıcan.3-4 milyarda şu anki şartlar için az bi para değil.sen o yüzden çok fazla konuşma.öylede bilip bilmediğin şeye atlama..tamam mı koçum uslu uslu dur.bizm teame de gel.bizm yazdıklarımızı oku..tamam mı aslanım hadi bakiimmm


    Kardeş iyi güzelde bi kere combonun iç hacmi connect den daha geniş..Combo connectden daha az yakıyo ki günümüzde bu çok önemli..Combo yolda Mercedes gibi Bmw gibi asvalta oturuyo..Connect dede var ama combodaki gibi değil..Ayrıca combonun yedek parçasına diyeceğim yok pahalı olabilir,ama arabayı 27.000 ytl ye alıyosun araba 2.el değeri 23-24-değişiyo zarar en fazla olmuyo..Ama sen bi connecti bugün al yarın satmaya kalk bakalım kaç milyar zarar edecen..Combonunda arka koltukları katlanıyo..Ticari ve aile aracı nasıl katlanmasın..Connectlerin en çok kaza yapması onun en çok satıldığı anlamına gelmez çok kaza yapan arac sorunlu bi araçtır. KISACA FOREVER COMBO bu arada saçma sapan konuşan sensin koçum..



    Çok kaza yapan araç sorunlu bir araçtır demek. Hımm ilginç bir tesbit. Sizin gibi bi prof. dan bunları duymak insana feyz veriyo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow35


    quote:

    Orjinalden alıntı: wasillykandisky


    quote:

    Orjinalden alıntı: connect_52

    quote:

    cyberthespace
    Onbaşı




    Mesaj: 16






    2 Mart 2008; 14:55:58


    --------------------------------------------------------------------------------

    Bu tip ticari araçların hepsini kullandım ama şunu söyleyebilirim bi kasisten atlarken yada bi virajda ben daha görmedim bi connect beni geçebilsin. Her şeyden önce araçta bi estetik yapı olmalı bende transitte var combo da transitten iki tane combodan üç tane ve birde skoda var toplam 6 aracım var ve inanırmısın skoda pickup bile connecten daha iyi yol tutuyor. Connectin bi avantajı varsa motoru 1,9 birazda kaba cidden şimdi tarafsız olamak gerek ben bi ticari araç olarak connecte bi comboya attığım kadar hacimli bişey koyamıyorum ve araçlarımın hepsi koltuklu yani binek, bi connecte yük atacağımda arka koltukları sökmem gerekiyor ve inan hızlı giderken özellikle türkiyenin yollarını biliyorsun yola köpek, kedi fırladığında yada bi ne bileyim bi karton falan olduğunda manevra yeteneği çok zayıf araç savuruyo ağır hızda yolu tutsada gerek altının çok yüksek olduğundan gerekse süspansiyonlardan araç hız yaptığında yolda resmen uçuyo bi connectin arkasından ve de bi combonun arkasından takip et yolda lastiklerin açısı olsun yere teması olsun gayet net ve yine dikkat et kaza yapan araçların %70 ine yakın bi kısmı fort tan oluşuyo bence bu fordtan da kaynaklan mıyor bu türkiyedeki ford üreticisinden yani koç tan kaynaklanıyor bi piyasayıda araştırmanı öneririm oto pazarında bi connect mi daha fazla ( gerçi dobloyu kimse geçemedi bu konuda) yoksa combomu.

    İnsanlar gerçekten uyanmaya başladılar bence. Gürültü yapan güçlü ama savrulan araçları yani american yapımı connectleri düşün bi tarafta bunlar var öteki yanda teknik ve makineler konusunda dünyaya kendini kanıtlamış almanlar...

    Tamam combonun motoru GM yani american ama teknoloji ve mekanikte almanlar konuşturmuş sonunda kendilerini.

    LÜTFEN BİRAZ TARAFSIZ OLALIM VE FABRİKA VERİLERİNİ DİİL ARAÇLARIN YOLDA GİDİŞİNİ BAZ ALALIM ÇÜNKİ GENELDE BİZ BU YOLLARDA ARAÇLARIMIZI KULLANIYORUZ.




    yok arkadaş yaa..herşeyi söyleyemezsin.sen araba kullanmasını bilmiyosun galiba.combo arabamı bee.römorkörlü corsa bi kereadamlar üşendiğinden ayrı bi araba bile yapmamışlar.eski comboyada eski corsanın ön tarafını eklemişlerdi.yenisine de yeni corsanın önünü.brincisi bizim ülkemiz öyle senin konuştugun gibi bi ülke değil.git bakim comboyla bi karadeniz turuna arabanın bi tarafını zedelemeden gelebiliyomusun.birincisi combo hem çok alçak,ikincisi parçası çok pahallı,üçüncüsü ise hiç bi işe yaramıyo.ama connectin altı yüksek,parçası ucuz ,vede senin comboya yüklediğin yükten daha fazlasını alıyor.hem sen demişsin ki ben connecte yük atarken koltukları çıkarmak zorunda kalıyorum.senin koltukların katlanmıyosa ben ne yapayım.hem nasıl combonun içi connectten daha geniş.bence connect daha geniş.ayrıca comboya önden baktığın zaman basık ve yapmacık bi araba görüysoun.ama connecte baktığında tamamen heybetli baştan sona kadar farkılı bütün çizgilerinde ayrı bir detayın oldugunu görebiliyosun.hem sen git bakim bi connectle yola ben seni o zmn göreyim.sen 1.3 comboyla 90 lık connecti geçemezsin bu bir.ikincisi 1.7 comboylada 110 glx'i geçemezsin.yani connect senini comboyu her halukarda asfalta gömer.demişsin ki en çok kaza yapan araç connect.bu da demek oluyoki demekki en çok satılan tutulan araç connect.aynı zamanda combonun ikinci eli de çok zayıf.gel comboyla connecti satmaya kalkalım hangisini daha çabuk satarsın.ilk sayfalarda arkadaşın birisi yazmış 27.000 ytl'ye yakın bi fiyata almış 2008 comboyu.ya bizm arabaların 2007 modelinin ikinci eli zaten o kadar ediyo.bu da demek oluyoki senin comboyu satmaya kalksan en az 3-4 milyar zararla satıcan.3-4 milyarda şu anki şartlar için az bi para değil.sen o yüzden çok fazla konuşma.öylede bilip bilmediğin şeye atlama..tamam mı koçum uslu uslu dur.bizm teame de gel.bizm yazdıklarımızı oku..tamam mı aslanım hadi bakiimmm


    Kardeş iyi güzelde bi kere combonun iç hacmi connect den daha geniş..Combo connectden daha az yakıyo ki günümüzde bu çok önemli..Combo yolda Mercedes gibi Bmw gibi asvalta oturuyo..Connect dede var ama combodaki gibi değil..Ayrıca combonun yedek parçasına diyeceğim yok pahalı olabilir,ama arabayı 27.000 ytl ye alıyosun araba 2.el değeri 23-24-değişiyo zarar en fazla olmuyo..Ama sen bi connecti bugün al yarın satmaya kalk bakalım kaç milyar zarar edecen..Combonunda arka koltukları katlanıyo..Ticari ve aile aracı nasıl katlanmasın..Connectlerin en çok kaza yapması onun en çok satıldığı anlamına gelmez çok kaza yapan arac sorunlu bi araçtır. KISACA FOREVER COMBO bu arada saçma sapan konuşan sensin koçum..



    Çok kaza yapan araç sorunlu bir araçtır demek. Hımm ilginç bir tesbit. Sizin gibi bi prof. dan bunları duymak insana feyz veriyo



    Sürücü hatası dışında arabaya bağlı kazalar o arabada problem olduğunu gösterir..Arkadaş en çok kaza yapan arç connect demiş buda onun çok satıldığını gösteriyomuşşş pehhhhh gülimmmm bari ilginç tespit demişsiniz profosörler için bu her zaman olağındır




  • 2005 senessinde ticari araç alıcaktık kalabalık bi aile oldugumzdan babam caddye göz kestirmişti bense caddylere oldum bittim kıl olurum fiyatı aşırı çok ve yeddek parçası pahalı sora en son partner&berlingo we opel arasında kaldık opel ile fiyatlar aynı sayılırdı fakat opelin tipi bi türlü içime sinmedi partner almaya karar werdik.combo biraz tipten kaybedio
  • quote:

    Orjinalden alıntı: artismimar

    eminim caddy veya diğerleri kullanmamışındır. Burada çocuklar gibi benim araba seninkini geçer muhabbeti yapmayacam. Combo her şeyiyle caddynin arkasında kalıyor ama fiyatına göre çok iyi araba. Sınıfında 2 numara bunu söyleyebiliriz ama caddy kadarda değil. Ayrıca yukarıdaki caddy benim arabadan fiyatı 37000-37500 civarında 41000 olan büyük ihtimal dsg şanzumandır.

    müdür 2 tane eskittim bi sorun mu var..(biri 2005 biri 2006 modeldi..)
    caddyle viraja girioz sanırsın lunaparkta balerine binmişizcaddynin havada olması her zaman kötü,180le giderken ya havalanırsa aracınsonra millete uçtum diye hava atarsın
    kardeşim burda arabaların "+","-" yönlerini konuşuoruz,zaten geçmişim caddysini connectini dememe gerek kalmıyo güzel kardeşim..Zaten geçiorum
    iyi kullanımlar..




  • bazı arkadaşlar ısrarla combonun corsa ile olan tasarım paylaşımını kafaya takmışlar. bende ufak bir araştırma yaptım ve çıkan sonuçları aşağıda sizinle paylaşayım.

    1. combo corsa ile aynı kaput tasarıma sahip ancak şase platformu bağımsız. yani ortak nokta sadece farlar vs.

    2. yeni kangoo ise scenic şase üzerine kurulmuş. tasarım farklı ancak şase düzeneği ticari araç olmadığından yükte vereceği esneme değerleri nasıl olur bilinmez.

    3. eski kangoo ise bildiğim kadarıyla eski express şaseye yeni karoser uygulandı. bu demektirki şase modeli yaklaşık 10 yıllık.

    4. partner ve berlingolar ise tam muaamma.

    5. caddy ise touran modelinin hem ön tasarımını hemde şasesini kullanıyor. touran modeli türkiyede fazla olmadığından dikkatten kaçıyor.

    6. connect ise ford fusionun biraz büyütülmüş hali. dikkat ederseniz anlarsınız.

    7. doblo ise 2009 da üretimine son verilecek bir araç. dikkatiniz çekerim.

    şimdi combolar için tipi problemli diyen arkadaşlar yukarıda saydığım maddeler için yorum yapabileceklermi. ayrıca benim kanaatim ön taraftan rüzgarı ne kadar az alırsa o kadar iyi yol tutar. uzun yolda hiç arkanızdan gelen combo gördünüzmü ?? bide öyle bakın bakalım nasıl bir görüntüsü oluyor. ön camın yüksek olması daha geniş ve rahat görüş sağlıyor. arac daha alçak gibi görünmesine rağmen diğer yüksek dediğiniz araçlardan sadece 1 veya 1.5 cm. kadar yere daha yakın. dikkat edin. fark anlaşılmayacak kadar az. tasarımdan dolayı göz yanılması sadece.

    ben ticari araçta kaput tasarımına değil öncelikle şasesinin ticari araca uygunluğuna bakarım.

    işyerim oto sanayisinde ve tam karşımda pert araçların taşımasını yapan 4-5 firma var. geçenlerde bir combo ve porsche jip geldi. aynı kazaya karışmışlar. porsche comboya arkadan çarpmış. ama nasıl bir hızla çarptığını anlamak zor değildi. porsche jipin pert olduğu kazada arkadan darbe alan combonun bagaj kısmının bir kısmı teker seviyesine kadar sadece katlanmıştı. bir tarafta porsche jip bir tarafta combo. porschenin ön tarafının kalmadığı bir kazada combo daki hasar düşündürücü. porsche jipin ağırlığını ve ön tarafının sağlamlığını düşünün birde combonun en zayıf noktası olan arkasını düşünün.


    hala tip veya sağlamlık noktasında sıkıntısı olan arkadaşlar için belki faydası olur.


    opel bayisinin demesine göre 2010 yılında tamamen bağımsız şase ve karasörü olan yeni bir hafif ticari araç çıkacakmış.

    not: 1.7 cdti comboda bulunmayan stepne, bagaj kaplaması ve örtü fiyatını araç fiyatına ekleyince yeni çıkan partner tepee almak daha mantıklı geliyor. citroen berlingoda partnerle aynı donanımda ancak 700 ytl kadar daha ucuz. tercih meselesi




  • Bence tasarımı biraz basit corsanın basık burun tasarımı ile yüksek bir kokpit tasarımı uyumlu durmuyo.
    Fazlada iyi tanıtılmadı türkiyede ayrıca...Caddynın connectin kangoonun partnerin Tv Pano Gazete reklamları ortada dolaşırken combo sadece gazete reklamlarıyla yetindi.
  • Bu başlığı hep görüyordum ama daha yeni okuma fırsatım oldu,konu ilk açıldığında Tofaş düşmanlığından tutun da 70-80-90 'lı yılların ekonomik koşullarına kadar birçok şey tartışılmış,herkes fikirlerini söylemiş.Aslında üzerinden tam 1 yıl geçmiş ve o tartışmalar bitmiş ama ben yine de bir iki şey söylemek istiyorum.

    Birincisi dragotreis Tofaş'a tabiri caiz ise tam anlamıyla giydirmiş Aslına bakarsanız kullanıcı gözüyle yani müşteri gözüyle bakınca (hele birde günümüz otomobilleri ile kıyaslayınca) haklı,gerçekten kalitesiz, konforsuz,teneke araçlardı,özellikle o kuş serisi.Tabi aynı şekilde Renault'un da birkaç modeli ömür törpüsü gibiydi (Bu arada bizimde biri 79 diğeri 89 model iki şahinimiz vardı vakti zamanında).Ancak şunu unutmamak gerekir,bu işe girişen ticari yapı,yani o holding olaya tamamen kâr mantığı ile bakar ki bu gayet doğal.Milleti otomobil denen icatla tanıştırırsanız bir talep oluşur,eğer talebi ithalde olsa bir arzla karşılamazsanız yada şartlar buna imkân vermezse o zaman iç piyasanda da olsa biri çıkar bu fırsatı kullanır,boşluğu doldurur.O dönem tamamen ithalata dönülse yani hiç yerli üretim yapılmasa o fiyatlarla ancak sattığının yarısı kadar bir kitleye ulaşırdı o şirket yada o holding herneyse.Yerli üretim yapmakla hem maliyetleri düşürdü,hemde ucuz otomobil satarak (kalitesizde olsa) kârını katladı.Dolaylı olarakta insanlara iş imkânı sağladı,belkide bugün otomotiv sektörümüzün az veya çok biryerlere gelmesinde o sürecinde etkisi vardır.Ancak küreselleşme denilen "şey" etkisini arttırdıkça sınırlar kalktı,bir dönem ancak hayalini kurabileceğimiz araçları alabilir hale geldik milletçe,yani halk kaliteli,konforlu aracın tadını aldı.Bu kitleye artık kıytırık arabaları satamayacaklarını anladılar ve üretimi durdular(bana sorarsanız tempra,tipo,uno da bu anlayışla tarih oldu)

    Hani bir dönem ülke olarak bir hayalimiz vardı ortak pazara girmek.Sonra gümrük birliği'ne dahil olduk ama gerisi gelmedi,buna da esprili bir dille ortak olamadık ama pazar olduk dediler ki doğru bencede.Otomotiv sektörü yada otomobil konusunda hiç kimse yerli üretim diye kendini paralamasın,o sadece bir hayal.Çünkü bu pazarda herkes köşe başlarını tuttu,millet yolunu aldı.Ürettiği araçların bilmem kaçıncı neslini çıkartmakla meşgul.Biz bir otomobil markası ile piyasaya girecek olsak en yakın pazar avrupa pazarı,orada da cirit atan markaları bir düşünün.Mercedes'ler BMW'ler Audi'ler VW'ler daha birçok köklü marka.Bunların arasına girip rekabetçi olmak imkânsız değilse de artık çok çok zor.Diğer yandan iyi kötü altyapısı olan ama gelişen piyasa şartlarında tökezleyen markaları diğer büyük markalar adeta yutarak aldı (Örnek VW-Skoda,Renault-Dacia) O ülkeler özellikle de Almanya,2. dünya savaşı döneminde sanayileşti ve o dönem temelini attığı yolda bugün dünya devi oldu,yani bu işler bugünden yarına başarılabilecek şeyler değil.

    İçyüzünü bilemiyorum ama mesela İran Samand gibi bir marka üretti ve satıyor,Türkiye'ye de geldi sanırım.Şimdi kaç ülke bu araca rağbet eder para verir,yada kaç ülkede bu markanın yetkili satıcılığı vs. alınır.Bir dönem Proton vardı ne oldu,tek kelimeyle yalan oldu.Elbette bende Türklüğü ile gurur duyan biri olarak bu sektörde bir markamızın olmasını canı gönülden isterim ama gerçekçi olmakta fayda var.Bugün başlayacak çalışmalar belki 50 yıl sonrası için bir umut olabilir ancak yakın gelecekte otomotiv konusunda bir üretim üssü olmaktan fazla elde edebileceğimiz birşey yok maalesef.

    Gelelim asıl konu başlığına yani Opel Combo'ya.Bildiğim kadarıyla(yanılıyorsam düzeltin) Combo kendi sınıfında en eski serilerden biridir ama hernedense satışları,piyasadaki tercih edilirliği biraz sönük kaldı.Reklam konusunda biraz,hatta epey ihmal edildi.Bunun yanında belli bir süre kendini yenilemedi ve cazibesini yitirdi(özellikle connect ve doblo ön plana çıktıkça).Kullanmadığım için konfor,yakıt vs. konusunda nedir ne değildir yorum yapmam yanlış olur.Ancak farklı bir modelde olsa bende Opel kullancısıyım ve Opel'in bu araçta kötü bir iş çıkardığını sanmıyorum.Opel,Combo modeli için fazla da geciktirmeden ileriye dönük köklü bir değişim yapabilirse piyasayı tutabilir,yok eğer sadece yüzeysel makyajlamalarla geçiştirirse (ki bu bütün modeller için geçerli) zamanla daha da kan kaybeder bence....

    Hoşgörünüze sığınarak uzun yazdım.


    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 23 Temmuz 2008; 16:54:39 >




  • niye tutmadı cunku reklam yok ondan tutmadı
  • Konforda çok detaya inilmediğinden , ve sürüşü çok kötü yol tutuşu filan , o yüzden
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.