Şimdi Ara

OPEL COMBO NİÇİN TUTMADI? (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
388
Cevap
0
Favori
131.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Connect Combo'dan iç mekan olarak her yönden kötü ve küçüktür bunu comboya binmeyen connect sahipleri bilmezler.. Yol tutuş olarak bana kalırsa da connect den daha üstün
  • quote:

    Connect Combo'dan iç mekan olarak her yönden kötü ve küçüktür bunu comboya binmeyen connect sahipleri bilmezler.. Yol tutuş olarak bana kalırsa da connect den daha üstün


    vallahi ben comboya binmiş ve combo seven connect sahibiyim ama dediklerine katılmıyorum. belki yere daha yakın olduğundan yol tutuşu bir ihtimal, ama iç mekanın nesine kötü ve küçük diyorsun anlayamadım. connectdeki iç mekan detayı hiçbirinde yok. iç aydınlatma zaafı var sadece.
  • Plastik kalitesinden bahsediyoruz. Parçaların montajlarında işçilik hatalarına rastlanıyor zaman zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackgod -- 5 Mart 2008; 12:26:52 >
  • opel combo corsa platformu üzerine geliştirilen bir arabadır on taraf corsa arka taraf sonradan takılmış gibi duruyor.Fakat diğer araçlar caddy-kango-partner kendini has tasarımları vardır.baştan itibaren farklı yapılırlar.
  • işin aslı bence hepsinin birbirinden taklitle çoğaltıldığı caddy nin görünüşüne dikkat edilirse fiat ın bi ara çıkardığı ismini tam hatırlayamıcam skudo olsa gerek yapısı var hele hele arka stop farlarından bu apaçık ortada gibi tabi gerçeği bilemeyiz ama tipi hakikaten onu andırıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................





    helal güzel




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Technologs


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................





    helal olsun




    ben opel astra nın dizel 1.3 motorunun fiat'ın 1.3 multijet motoru'nun %96'sı ile aynı motoru kullandığını biliyorum,sanırım combo 1.7dtı motorda multijet teknolojisini fiattan aldı hatta fiat yeni bravo'da buna yakın motoru kullanıcak.
    fiat suzuki peugeot citroen opel bu markalar son senelerde birbirleri ile buyuk anlaşmalar yaptı bakın yenı çıkan ticari araçları fiat peugeot citroen aynı model isimleri farklı opel'in 1.3 motoru fiatın 1.3 motoru ile neredeyse aynı hatta aynısı,suzuki fiat ile ortak sedici yi ve suzuki'nin minisi swift 4*4 ü beraber üretiyorlar hatta yakında fiat sedici nin aynısını suzuki markası ve farklı bir isimle türkiye piyasasına sunacak ..
    anlıyacağınız benim polo classic aracım var alırken parçasını bulurmuyrm diye çok düşündüm sonra bi baktım golf4 bora polo hatta farklı marka aynı yıl içinde üretilen skoda seat cordoba motoru bırbırlerının aynı yani bana göre yerli üretim olan aracı ucuza almak daha mantıklı..
    kanayan yara dediğiniz tofaşın savunucusu değilim ancak o yıllarda o koşulda başka türlü o fiyatlara mercedese binemezdiniz şu anki koşullarda tamamen kuş serisinden farklı araç üretiliyor, miyadınıda doldurduğu ve avrupa araçların yurt içinde satışa sunulduğu için zaten kapanan bir firma. şu anda araç üretimi yerli ve yabancı ortaklıkla yurutuluyor,
    hiç bide şöyle düşündünüzmü eğer tofaş üretilmese 'hiç seri üretilen aracımız yok'' diye düşünürsünüz türk milletinin bu kadar kötü gözle bakıp bukadar çok satın aldığı yerli bir aracı aslında bukadar kötülememiz lazım sonuçta yerli üretimi bizim malımız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veveve -- 15 Mart 2008; 0:06:43 >




  • Bu opel ve fiat ta kullanılan motorlar zaten general motors un malları değillermi ki opel fiat tan neden motor alsın yada teknolojilerini alsın?

    Hem zaten wolkswagen ve skoda benim bildiğim aynı fabrikanın ürünleri tabikide motorları aynı olabilir seatı bilmiyorum ve motoru aynı olsada kasa ağırlıkları ve kullanılan teknolojiler farklı. Anlaşmalıda olsa araç piyasası, aynı tipte olan araçlar yani bu citrôen fiat ve peugeotun çıkardığı denilen araçlardan bahsediyorum. Zaten fiatın üretimi. Sadece logolar farklı ve fiyatlarda. Bu konumda elbet ucuz olan alınır ama farklı kalite işin içine girince ki bi opel in kalitesini fiat la karşılaştırınca elbetteki farklar büyük o zaman tercihe kalıyor iş.

    Asıl olan aslında daha kaliteliyi daha uygun fiyata almak, ucuzluk çok farklı bişey!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyberthespace -- 16 Mart 2008; 3:33:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyberthespace

    Bu opel ve fiat ta kullanılan motorlar zaten general motors un malları değillermi ki opel fiat tan neden motor alsın yada teknolojilerini alsın?

    Hem zaten wolkswagen ve skoda benim bildiğim aynı fabrikanın ürünleri tabikide motorları aynı olabilir seatı bilmiyorum ve motoru aynı olsada kasa ağırlıkları ve kullanılan teknolojiler farklı. Anlaşmalıda olsa araç piyasası, aynı tipte olan araçlar yani bu citrôen fiat ve peugeotun çıkardığı denilen araçlardan bahsediyorum. Zaten fiatın üretimi. Sadece logolar farklı ve fiyatlarda. Bu konumda elbet ucuz olan alınır ama farklı kalite işin içine girince ki bi opel in kalitesini fiat la karşılaştırınca elbetteki farklar büyük o zaman tercihe kalıyor iş.

    Asıl olan aslında daha kaliteliyi daha uygun fiyata almak, ucuzluk çok farklı bişey!


    1.3 multijet yada opel deki cdti motor aslında fiat ın




  • Ama o zaman neden fiat 1.7 yi yada opel 1.9 u kullanmıyor ki?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyberthespace

    Ama o zaman neden fiat 1.7 yi yada opel 1.9 u kullanmıyor ki?


    kasa ve strateji farkı motorları 1.7 olursa sen doblo mu alırsın combo mu.
  • 1.7 fiat ın değilde ondan
    1.9 jtd veya multijet ise fiat ın
  • 1,7 MOTOR ISUZU TARAFINDAN ÜRETİLİYOR, GM İÇİN... YAZILMIŞTI DAHA ÖNCE....
    ISUZU DEYİP GEÇMEMEK LAZIM EN BÜYÜK DİZEL MOTOR ÜRETİCİLERİNDEN....
    FİAT-GM 1,3 MULTIJETI ÜRETMEKTE....
  • bence corsa dan kırma olduğu için satmadı önü küçük spor araba olan corsanın önü arkası tabut gibi olmamış bence altıda alçak almış içide basık güzel değil bence
  • Araç alçak olabilir ama içi hiç de dar diil gayet rahat. Tamam arkadan kötü gözüküyo ama dışından gözüktüğü kadarda dar diil gayet geniş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ft_fatalrhymer

    bence corsa dan kırma olduğu için satmadı önü küçük spor araba olan corsanın önü arkası tabut gibi olmamış bence altıda alçak almış içide basık güzel değil bence


    Daha önce bunları belirtmiştim: 2008 model Combo City Plus Sport PK Metalik Boya sahibiyim. aracım şu an 1100 km de. alalı tam bir ay oldu bugün. Önceki aracım Nissan Note idi. Aslında aklımda hiç combo almak yoktu astra SW bakmaya gitmiştim ople'e sonra öölesine bir bakayım diye içine bir bindim .işte dedim bnm arabam bu. hem içi hem de dışı çok şık. iç mekan inanılmaz geniş. Gayet kaliteli bir araç. Geçen ay arabayı vergi levham ile birlikte 26,900 YTL e satın aldım. bu fiyata park sensoru, cam filimleri dahil. Şu an şirketimde 2 tane Kangoo var(yeni kasa) ve 2 tane doblo bir de partner var. kimse alınmasın ama Combo bunlara hiç benzemiyor. Combo kullanırken sanki ticari değilde araba kullanıyorum. süspansiyonlar müthiş, arabanın arkası yere basıyor. Çok performanslı ve çok çok ekonomik. 2. depo mazotumu daha dün aldım. aslında daha ışık yeni yanmıştı. kangonun hem 1,5 hemde 1,9 motorundan, doblonunda aynen hem 1,9 hem de 1,3 motorlusundan peugeot'unda 1,9 motorlusundan var. Combo hepsinden daha sessiz, ve daha çevik bunu garanti edebilirim. Comboyu özellikle savunmuyorum kendi arabam diye çünkü bu saymış olduğum bütün arabalarda benim üzerime zaten. Combo 1 tane Golden köpek, + 5 kişiyi çok rahat yaşatıyor. Ticari araçta binek konforu arayanların ilgilenmesi gereken bir model. Çoğu binek arabamda yaşayamadığım rahatı combom ile yaşıyorum.

    BAHSETTİĞİNİZ DETAYLARIN ne yazıkki doğru olmadığını düşünüyorum. Tasarım tamam göreceli bir durumdu. bana göre çok şık ama sizi cezbetmeyebilir çok normal. içinin basık olduğu konusu tamamiyle yanlış. tavan o kdr yüksekki benm 1,90 boyum var aracın içinde küçücük kalıyorum. binenler hayret ediyor. kesinlikle içi Kangoo,Doblove partnerden geniş ve çooooook daha ferah. Kullandığım için biliyorum. ayrıca showroomda connecte de bakmıştım. tavanı ondan da yüksek.




  • Opel in yani vauxhall ın ingilterdeki sitesini gezerken COMBO ile ilgili bir şey gördüm hoşuma gitti. İŞTE COMBO'NUN KAZANDIĞI ÖDÜLLER

    1) COMMERCIAL FLEET WORLD 2005 HONOURS BEST ENGINE 1,3 CDTİ

    2) VAN AWARDS BEST SMALL VAN AWARD 2005

    3) COMMERCIAL FLEET WORLD 2006 HONOURS WINNER

    en iyi küçük van ve en iyi motor ödüllerini almış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im

    Opel in yani vauxhall ın ingilterdeki sitesini gezerken COMBO ile ilgili bir şey gördüm hoşuma gitti. İŞTE COMBO'NUN KAZANDIĞI ÖDÜLLER

    1) COMMERCIAL FLEET WORLD 2005 HONOURS BEST ENGINE 1,3 CDTİ

    2) VAN AWARDS BEST SMALL VAN AWARD 2005

    3) COMMERCIAL FLEET WORLD 2006 HONOURS WINNER

    en iyi küçük van ve en iyi motor ödüllerini almış

    iyi güsel bunlar da güsel peki türkiye'de kazandığı ödüller..
  • Valla ne derseniz deyin.2006 yılında Caddy'e de baktım connecte de.Caddy nin fiyatı fazla geldi.Connecti de sadece tek bir kusurundan dolayı almadım arka koltukların yanında bulunan zımbırtılar.İnsanın omuzuna batıyo.Comboyu rastgele bulduk.İlk 15.000 km de beni hiç memnun etmedi açıkçası,hatta aldığıma da bin pişman olmuştum.Taaa ki iLk 15,000 lik ßakımını yaptırana kadar.Yakıtından da şikayetçiydim,çekişinden de ama konforda en ufak bir şikayetim yoktu.İLk ßakımın ardından beni çok şaşırttı.Yakıtı tam istediğim sınıra geldi ve çekişte gün geçtik.e aradığım seviyeye ulaştı.bana göre 1,3 motordan beklenen performansın üstünde bir performans sergiledi.Tamı tamına 2 sene kullandım 52.000 km yaptım.750 kg vurup yaylaya da çıktım,dağı bayırı da tırmandım,otobanda 180'i de yapıştırdım.Altının sürtmesi dışında hiçbir şikayetim olmadı.Verdiğim para helali hoş olsun.Bir defa olsun of dedirtmedi,hiç üzmedi beni,bir civatasına dahi dokundurmadı.Almak isteyene sonuna kadar tavsiye ederim.Şu an 2004 model starex'le takas ettim combomu.Değişme nedenim sadece ve sadece daha büyük bir araç lazım olması yoksa hayatta geçmezdim combomdan.Ama bugün yine ihtiyacım olsun o sınıfta bir arabaya yine ve yine combo alırım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LazRaiL53

    Valla ne derseniz deyin.2006 yılında Caddy'e de baktım connecte de.Caddy nin fiyatı fazla geldi.Connecti de sadece tek bir kusurundan dolayı almadım arka koltukların yanında bulunan zımbırtılar.İnsanın omuzuna batıyo.Comboyu rastgele bulduk.İlk 15.000 km de beni hiç memnun etmedi açıkçası,hatta aldığıma da bin pişman olmuştum.Taaa ki iLk 15,000 lik ßakımını yaptırana kadar.Yakıtından da şikayetçiydim,çekişinden de ama konforda en ufak bir şikayetim yoktu.İLk ßakımın ardından beni çok şaşırttı.Yakıtı tam istediğim sınıra geldi ve çekişte gün geçtik.e aradığım seviyeye ulaştı.bana göre 1,3 motordan beklenen performansın üstünde bir performans sergiledi.Tamı tamına 2 sene kullandım 52.000 km yaptım.750 kg vurup yaylaya da çıktım,dağı bayırı da tırmandım,otobanda 180'i de yapıştırdım.Altının sürtmesi dışında hiçbir şikayetim olmadı.Verdiğim para helali hoş olsun.Bir defa olsun of dedirtmedi,hiç üzmedi beni,bir civatasına dahi dokundurmadı.Almak isteyene sonuna kadar tavsiye ederim.Şu an 2004 model starex'le takas ettim combomu.Değişme nedenim sadece ve sadece daha büyük bir araç lazım olması yoksa hayatta geçmezdim combomdan.Ama bugün yine ihtiyacım olsun o sınıfta bir arabaya yine ve yine combo alırım...
    Bu sözlere katılıyorum ve bence artık comboyu kötüleyen iki kez düşünsün derim arkadaş gayet haklı ( benimde buna benzer deneyimlerim mevcut :) )




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.