Şimdi Ara

## Opel CORSA [1998] Görüşlerinizi bekliyorum..##

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uno dan vazgecip üzerine birkaç milyar daha ilave edip 10.500-11.000 ytl ye 1998 molde corsa (lpg tercihim) almaya karar verdim ,

    değerli görüşlerinizi ve özellikle bu arabayı tanıyan ve kullanan arakadaşların yorumlarını bekliyorum, teşekkürler



  • güzel seçim.klimalı,az km. yapmış 1.4lerden denk getirirsen zevkle binersin
  • Hocam bende 99 model 100.yıl özel üretim Corsa var.. Sana en büyük tavsiyem ucuz olanına kaçma.. Yani 98 model 10.5-11 milyara alacağın araçlardan pek hayır gelmez.. Bak ben 12.000 ytl'ye aldım aracı ama bugun serviste 1.345 ytl fatura çıkınca ne olduğumu şaşırdım.. Bu yüzden biraz daha fazla ver ama büyük bakımları yapılmış olan araçları tercih et...
  • bende 96 8v lpg li var.iyidir.sessizdir.ama bakımlı olanını bul.yoksa masrafı pahalı olur.
  • Geçen gün 98 model bir Opel Corsa lı kadın bir şöfor çarptı bana, o yüzden içimden lanet olsun 98 corsaya demek geliyor
    ama gerçekten sevimli arabadır kendisi. Ancak arkadaşların dediği gibi, 98 model bir arabayı 10-11 e almak bence pek de ucuz bi yol değil,çünkü 10 yasını bulmuş olacaktır ve servis+bakım maliyetleri biraz yüksek çıkabilir.
  • arkadaşımda da corsa swing var modelini tam olarak bilmiyorum yakıtı falan gayet iyi ama o direksiyonun şekli beni uyuz ediyor
  • 98 yerine 99 model 100.yıl alabiliyorsan kesinlikle 99 al.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WEST_COAST

    Arkadaşlar uno dan vazgecip üzerine birkaç milyar daha ilave edip 10.500-11.000 ytl ye 1998 molde corsa (lpg tercihim) almaya karar verdim ,

    değerli görüşlerinizi ve özellikle bu arabayı tanıyan ve kullanan arakadaşların yorumlarını bekliyorum, teşekkürler



    İlk arabamız olan 1993 Corsa 1.2 ile balayına giderken 3 takla attık , araba pert oldu bizim burnumuz bile kanamadı , tabi bu allahın takdiri olabilir ama ben hala tüm Corsalara bayılırım. 1.2 Motor ile 5 kişi 160 yapmıştık o araba ile . ( Hız öldürür ! O zamanlar başımızda kavak yelleri eserdi. Şimdi ise asla.... )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Szopen

    98 yerine 99 model 100.yıl alabiliyorsan kesinlikle 99 al.


    Bencede 100.yıl corsanın en güzel en donanımlı modeli ama dediğim gibi bakımları tam yapılmış yani bakım gerektirmeyen olanları 13'den aşağı almak çok zor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby


    quote:

    Orjinalden alıntı: Szopen

    98 yerine 99 model 100.yıl alabiliyorsan kesinlikle 99 al.


    Bencede 100.yıl corsanın en güzel en donanımlı modeli ama dediğim gibi bakımları tam yapılmış yani bakım gerektirmeyen olanları 13'den aşağı almak çok zor...


    GSi hariç tabiki Aslında bakımlarının ne kadar tuttuğu araştırılabilir çokta önemli değil. Serviste yaptırıcaksanız tabiki çok önemli ama özel bir servis tanıdık bir ustanız varsa baya bir fark eder fiyat. Düşük km li ve kazası değişeni olmayanı bulun gerisi önemli değil. Corsa b ler çok sattı, düşük kmli temiz bi sürü bulunur gibime geliyor.




  • @szopen hocam Gsi ayrı zaten.. Ona corsanın en ateşlisi diyelim.. BAkım masrafları gerçekten biraz pahalı.. Ben dün servise bıraktım(yetkili) Baya bir yenileme yaptım araçta kısaca bahsedersem.. Triger seti;devirdaim pompası;soğutma sisteminin tamamı(radyator;fanlar;fan müşiri;termostat);ön fren diskleri;90.000 bakımı hepsi 1.345 ytl tuttu(%25 indirimli olarak).. Aslında en büyük parayı radyator alıyor zaten 600 ytl.. Bir yandanda bu kadar parça değişince acaba diyorum normalmi ücret? Anlayamadım gitti...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    @szopen hocam Gsi ayrı zaten.. Ona corsanın en ateşlisi diyelim.. BAkım masrafları gerçekten biraz pahalı.. Ben dün servise bıraktım(yetkili) Baya bir yenileme yaptım araçta kısaca bahsedersem.. Triger seti;devirdaim pompası;soğutma sisteminin tamamı(radyator;fanlar;fan müşiri;termostat);ön fren diskleri;90.000 bakımı hepsi 1.345 ytl tuttu(%25 indirimli olarak).. Aslında en büyük parayı radyator alıyor zaten 600 ytl.. Bir yandanda bu kadar parça değişince acaba diyorum normalmi ücret? Anlayamadım gitti...


    servislerden alınan ücretler normal değildir
  • Ama 2 sene garantili arıza yaptığı an karşınızda düzgün bir muhattap bulabiliyorsunuz.. Ayrıca %25 indirimle bu paraya yaptırdım.. Özelde de yaptırsam çok farketmicekti araştırmamı yapmıştım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    @szopen hocam Gsi ayrı zaten.. Ona corsanın en ateşlisi diyelim.. BAkım masrafları gerçekten biraz pahalı.. Ben dün servise bıraktım(yetkili) Baya bir yenileme yaptım araçta kısaca bahsedersem.. Triger seti;devirdaim pompası;soğutma sisteminin tamamı(radyator;fanlar;fan müşiri;termostat);ön fren diskleri;90.000 bakımı hepsi 1.345 ytl tuttu(%25 indirimli olarak).. Aslında en büyük parayı radyator alıyor zaten 600 ytl.. Bir yandanda bu kadar parça değişince acaba diyorum normalmi ücret? Anlayamadım gitti...


    Yetkili servis dışında iyi bir usta bulup yaptırmak, hatta parçayı parçacıdan alıp getirmek çok daha ucuza maloluyor. Eğer biliyorsan radyatörün markasını sorabilirmiyim? orjinali behr olması lazım yakın bir zamanda bende değiştirdim fiyatını arabanın dosyasında bulursam yazıcam. Ayrıca bi olay anlatıcam, bir arkadaşımın Astrasının EGR valfi bozulmuştu beraber parça almaya gittik, orjinal markasını hatırlamıyorum ama o yoktu başka marka vardı, benim ustamda o markayı takmıycanı söledi, parçacıya yetkili servisten parça almaya gelen biri vardı, adam "bizde hep bundan takıyoruz sorun olmaz" dedi. Düşünün yani, siz orjinal olsun, sorun olmasın diye yetkili servise birsürü para veriyorsunuz adamlar daha ucuz bir parçayı takıyorlar, aynı işi çok daha ucuza yapan Ahmet, Mehmet vs usta o parçanın orjinalinden daha kısa ömürlü olacağını söleyip takmıyor. Bu olay olduğunda usta yanımızda da değildi biz aldık götürdük parçayı adam takmam dedi, geri dönüp değiştirmeye çalışırken yetkili servisten parça alan kişi lafa girdi ve böyle dedi. 1-2 ay içinde benim arabanın triger, devirdaim pompası, sibob lastikleri, siboblar değişicek, hali ile conta takımıda alınıcak, kapak taşlama yapılıcak kısaca yarım motor yapılıcak üst kapak açılıcak. Serviste yaptırmaya kalksam düşünemiyorum bile ne kadar istiyiceklerini. Ben parçaları alıcam ustama gidicem yaptırıcam. Tabi yinede üst kapak açılıcağı için baya bi masraf var arabada. Sizin Corsa kaç kmde? yağ eksiltme var mı?




  • Benim aracım 94.000 km'de.. Yağ eksiltme gibi bir problemim yok... Ben yaşadığım şehirde pek usta tanımadğım için mecbur yetkili servise gidiyorum.. Ancak 6 taksit ve %25 indirimli haliyle bugunkü araştırmalarım sonucu bursadaki özel opel servisinden bile daha uygun bir fiyata yaptırıyo olduğum anladım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    Benim aracım 94.000 km'de.. Yağ eksiltme gibi bir problemim yok... Ben yaşadığım şehirde pek usta tanımadğım için mecbur yetkili servise gidiyorum.. Ancak 6 taksit ve %25 indirimli haliyle bugunkü araştırmalarım sonucu bursadaki özel opel servisinden bile daha uygun bir fiyata yaptırıyo olduğum anladım...


    Benim sibob lastikleri bitti 15/40 koyuyorum eksiltiyor baya bi. 130 küsür binde araba.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.