Şimdi Ara

Opel eksantrik mili arızasını garanti kapsamında görmüyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
2
Favori
1.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, 2017 model (2018 trafiğe çıkışlı) astra sedan 1.6 edition plus model aracımı(aynı zamanda yetkili serviste garanti kapsamında landirenzo marka lpg takıldı) geçtiğimiz şubat ayında 45000 km bakımı için opal ankara yetkili opel servisine götürdüm. aynı gün motor arıza uyarı lambası da yandığı için arızayla ilgilenmelerini de belirttim. bakımı yapıldı. motor arıza uyarısının krank keçesinden yağ kaçağı ve eksantrik mili arızası nedeniyle olduğu söylenerek, yağ kaçağı arızası garanti kapsamında onarıldı. eksantrik mili arızasının garanti kapsamında olup olmayacağını, opel merkeziyle yapacakları görüşme neticesinde öğreneceklerini ve bana dönüş yapacaklarını bildirdiler.arabamı bana teslim ettikten bir müddet sonra tekrar arıza uyarısı yanınca yetkili servis(opal) ile irtibata geçtim ancak bana arızanın garanti kapsamında onarılmayacağını ,opel türkiye merkezinin olumsuz dönüş yaptığını belirttiler. opel türkiye ile irtibata geçtim ve talebimin değerlendirileceği belirtildi fakat tekrar olumsuz geri dönüş yapıldı. ücreti mukabilinde yaptırmam gerektiği söylendi. bu kararınızın akıl ve bilim ile açıklanacak bir gerekçesi var mıdır diye sual ettiğimde; yok efendim gerekçesi, bizde böyle karar veriliyor denildi. kısaca yaptığım bir araştırmayla aynı model araç ve aynı arızayla alakalı onlarca şikayet okudum ve insanların mağdur edildiğini , kimi arızalarda ise yardımcı olunarak garanti kapsamında değişim yapıldığını okudum, gördüm. kronik sorun olduğuna kanaat getirdim. buradan opel türkiye’ yi profesyonel davranmaya davet ediyorum. eğer yardımcı olmayacaklarsa da eksantrik mili arızasının nasıl kullanıcı kaynaklı bir arıza oldugunu izah edecek rapor istiyorum ki müşteriler gerizekalı yerine konulmasın. sözlerimi sonlandırırken, tüketici hakem heyetinden başlayarak bütün yasal haklarımı da kullanacağımı ve bütün çevremi opelden uzak tutmak adına elimden geleni de yapacağımı belirtmek istiyorum!

    ekleme: son 2 yıldır opal ankara opel yekili servisinde 15 , 30 ve 45 bin bakımları için 3500 tl ve lpg için de yaklaşık 6000 tl civarında olmak üzere toplamda 10 bine yakın servis ödemesi gerçekleştirdim. be vicdansız herifler ; hadi diyelim garanti kapsamını saymıyorsunuz, insan iyi niyet garantisiyle yapalım der hiç olmazsa!! allahtan korkmazlar sizi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ya bunun Opeli , VW'i Honda'sı yok anlayın şunu..

    Bugün 300 bin tl para veriyorsun Sıfır KM Passatın DSG Patlıyor. VW'in tavrı ne ? "Özür dileriz hemen yenisiyle değiştirelim aracınızı" mı diyorlar ?

    Hayır. Sana sıfır aracın şanzımanını tamir edip eline veriyor. (Üstüne birde iyi niyetten para veriyorsun)

    Honda da göçükler oluştu. Sıfır araç mı verdiler ? Hayır tamir edip müşteriye teslim ettiler. Yine üstüne iyi niyetten para aldılar.

    Kardeşimde 2018 Clio vardı. Hız Sabitleyici'de arıza çıkmıştı. Kullanıcı hatası deyip 2000 tl para talep ettiler. Hır gür karıştı ortalık.

    Şirketten bir arkadaşımın Astra K'sı piston kırdı. Servis adamdan para istiyor.

    Bunun xxxx markası yok. Hepsi böyle. Denetim yok. Müşteriyi savunan kanun yok. Adam sırıtarak ver mahkemeye diyor.
  • Geçmiş olsun Opel pişmanlıktır!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başım ağrımasın diye sıfır araba alıyor millet şunların yaptığına bak bir de bakım için dünya para vermiş adam Allah akıl fikir şuur versin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3000 lirayı bakım parası olarak haybeden vermyecektin oparaya arızayı yaptırırdın diyorum yetkili servisde bakım parası fazla vermeye gerek yok yağını filitreni kendin değiştir yeter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bunun Opeli , VW'i Honda'sı yok anlayın şunu..

    Bugün 300 bin tl para veriyorsun Sıfır KM Passatın DSG Patlıyor. VW'in tavrı ne ? "Özür dileriz hemen yenisiyle değiştirelim aracınızı" mı diyorlar ?

    Hayır. Sana sıfır aracın şanzımanını tamir edip eline veriyor. (Üstüne birde iyi niyetten para veriyorsun)

    Honda da göçükler oluştu. Sıfır araç mı verdiler ? Hayır tamir edip müşteriye teslim ettiler. Yine üstüne iyi niyetten para aldılar.

    Kardeşimde 2018 Clio vardı. Hız Sabitleyici'de arıza çıkmıştı. Kullanıcı hatası deyip 2000 tl para talep ettiler. Hır gür karıştı ortalık.

    Şirketten bir arkadaşımın Astra K'sı piston kırdı. Servis adamdan para istiyor.

    Bunun xxxx markası yok. Hepsi böyle. Denetim yok. Müşteriyi savunan kanun yok. Adam sırıtarak ver mahkemeye diyor.
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    bahsettikleriniz icinde tek ciddi ariza gene bi opel ama :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg takılan bayi sizin işi çözerse çözer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bu konuda büyük oynayacaksın.
    Olayı direk mahkemeye taşı aracın geri iadesi çıkcagından dolayı seve seve mil degişecektir.

    O degiştirenler hakim savcı vs yetkili kişilerdir, bir kimlik göstermesi yeterli.

    Senin dediğine katılıyorum, kullanıcı ile bagımsız olan parcanın kullanıcı hatası denmesi aklımızla alay ediyorlar demek.

    Olayı taşıdıgın an itibariyle tüm kapılar açık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault'nun canını seveyim.

    bugüne kadar garantiden silecek motoru, kapı fitili , direksiyon simidi, akü(pazar günü saat 16:00'da yarım saatte kapımda değiştirdiler), döner kontaktör ve inanması zor ama baskı balatayı bile değiştirttim.

    baskı balata konusunda bir yetkili servis kullanıcı hatası deyip geçti ama maisi arayarak onu da çözdüm. onun dışında hiçbir şeye kullanıcı hatası vs. bir kılıf bulmadılar ve her şeyi çok hızlı bir şekilde çözdüler. bence renault tamamen müşteri odaklı bir firma. diğer markaların servislerine baktıkça değerini daha iyi anlıyorum.
  • Ben de insignia grand sport kullanıyorum şanzıman yağlaması yapan parmak kadar boru kaynak yerinden mi ne çatlamıştı şanzıman gitmişti
    45-50 bin civarı tutmuştu , Almanya’dan sıfır şanzıman gelmişti hepsini karşılamıştı Opel
    Ama bu otomobil üreticilerine pek güven olmaz ben hiçbirini birbirinden çok farklı görmüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Piston kırdıktan sonra yetkili servise bırakıp 3 hafta sonra teslim alıp 4 kilometre gidebildiğim günler geldi aklıma, radyatör hortumunu motora takmayı unutan dingiller aaah ah neyse azizim Opel pişmanlıktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Opel TR red cevabı verse de bayi iyi niyetten degişim yapabilirdi.

    Bayiler arasında çok fark var. Bir şehirde x markanın bayisi illallah çektiririrken komşu şehrin bayisi çok daha iyi niyetli davranabiliyor. Bizzat buna da tanıklık ettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Opel Almanya’ya da mail attık, cevap bekliyoruz bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.