Şimdi Ara

opel ınsıgnıa 1.6 180 mi ww passat 1.4 122 mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
9.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben corolla diyorum beklenmedik anlarda beklenmedik ivmeleniyor sanki gizli beygirler var araçta bunu reklamlarında felan göremesin öyle 1.4 tsi 1.6 turbo felan aynada kaybolur.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gfb_murat -- 6 Haziran 2010; 14:26:09 >
  • Yeni kasa Passat beklenmeyecekse ve performans arayışında yakıt sorun değilse İnsignia. Dengeli performans ve tüketim için Passat...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gfb_murat

    Ben corolla diyorum beklenmedik anlarda beklenmedik ivmeleniyor sanki gizli beygirler var araçta bunu reklamlarında felan göremesin öyle 1.4 tsi 1.6 turbo felan aynada kaybolur.










    +1881





  • Geçen gün benzinlikte gördüğüm mavi cosmo insigniadan sonra dengem bozuldu.0 km alacak olsam

    performans
    karizma
    fiyat
    lpg ye uygun

    olmasından dolayı insignia derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cat33


     opel ınsıgnıa 1.6 180 mi ww passat 1.4 122 mi




    Bu kokpit piyasadaki bütün araçlar arasında en çok hoşuma gideni, çok çok beğeniyorum bu kokpiti.

    Buna Bmw, Mercedes,Passat ve içini bildiğim premium markalarda dahil.

    Bu kokpit inanılmaz hoşuma gidiyor, ayrıca arabanın dış tasarımı da çok güzel

    Aracın direksiyonuna dikkatli baktığınızda bir "BOĞA" nın kafasını göreceksiniz ki bu sembol bile İnsignianın diğer D sınıfı araçlardan farklı olarak agresif ve performans önceliğiyle üretildiğini gösteriyor,kısacası araç sportif bir sedan, konfor bence bu araçta öncelikli olarak ele alınmamış.

    İçinde kullanılan malzeme kalitesi özellikle bazı kısımlarında çok iyi değil, ama genel olarak iyi.


    Passat ise içiyle, dışıyla her yönüyle malzeme kalitesi yönünden çok çok iyi bir araç, araç içinde konfora yönelik her türlü detay düşünülmüş,

    B6 KASA PASSAT BANA GÖRE ÇOK ÖZEL BİR ARAÇ,

    BİR DAHA BÖYLESİNİ YAPARLAR MI BİLEMİYORUM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 6 Haziran 2010; 19:13:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    wv al geçen f43o yol vermiyodu passata passat makas ata ata f43o 'u geçti sonra da veyronu sağladı canavar resmen canavar.(veyronda geçilmek istemiyodu yol vermedi passat ondan sağlamak zorunda kaldı)


    nasıl insanlar var forumda ya

    amacın ne senin neye yarıyorsun sen ?


    Yazılarınızdaki üslubunuzu hiç beğenmediğimi bilmenizi isterim.

    Buna benzer bir ifadeyi de benim için kullanmıştınız.

    Sizden biraz daha ılımlı olmanızı ve tepkinizi daha uygun sözcüklerle ifade etmenizi istiyorum.

    Burada yapılan yorumlardan dürüst ve samimi bir şeyler yazan, bu aracı kulananlar, 18 yaş altı olan arkadaşlar ve araç hakkında bilgi sahibi olmadan yazan arkadaşar belli oluyor zaten.

    Herkes istediğini yazabilir ve söyleyebilir, herkes aynı aracı beğenmez, beğenmek zorunda da değildir.

    Siz de bu araçları kullanmışsanız araçların iyi ve kötü yanlarını buraya yazarsanız müteşekkir oluruz.




  • İnsignia hakkında şu olumsuz duyumları aldım
    Araç içinden gelen tıkırtılar
    Disklerin çizilmesinden dolayı fren yapınca gelen ses
    Direksiyonunun yeterince iyi olmaması
    180 tane beygirin çok arpa yemesi
    Bu konuları çevrende ya da İnsignia forumlarında aracı kullanan kişilere sorarak detaylı öğrenebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem


    quote:

    Orijinalden alıntı: cat33

    Benim kardeşim de yurt dışında full dizel 160 hp İnsignia Cosmo aldı. Kayınpederinin de 2007 Passat TDİ+DSG'si var. İnsignia, Passat'tan daha üstün dedi bana...

     opel ınsıgnıa 1.6 180 mi ww passat 1.4 122 mi




    Bu kokpit piyasadaki bütün araçlar arasında en çok hoşuma gideni, çok çok beğeniyorum bu kokpiti.

    Buna Bmw, Mercedes,Passat ve içini bildiğim premium markalarda dahil.

    Bu kokpit inanılmaz hoşuma gidiyor, ayrıca arabanın dış tasarımı da çok güzel

    Aracın direksiyonuna dikkatli baktığınızda bir "BOĞA" nın kafasını göreceksiniz ki bu sembol bile İnsignianın diğer D sınıfı araçlardan farklı olarak agresif ve performans önceliğiyle üretildiğini gösteriyor,kısacası araç sportif bir sedan, konfor bence bu araçta öncelikli olarak ele alınmamış.

    İçinde kullanılan malzeme kalitesi özellikle bazı kısımlarında çok iyi değil, ama genel olarak iyi.


    Passat ise içiyle, dışıyla her yönüyle malzeme kalitesi yönünden çok çok iyi bir araç, araç içinde konfora yönelik her türlü detay düşünülmüş,

    B6 KASA PASSAT BANA GÖRE ÇOK ÖZEL BİR ARAÇ,

    BİR DAHA BÖYLESİNİ YAPARLAR MI BİLEMİYORUM.




    Malzeme kalitesini düşük bulduğum bazı noktalar var,ama onlar 2010 modellerde giderildi mi bilmiyorum.

    Bir daha böylesi zor gelir.Hele şu yeni kasadan hiç ümidim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem


    quote:

    Orijinalden alıntı: cat33

    Benim kardeşim de yurt dışında full dizel 160 hp İnsignia Cosmo aldı. Kayınpederinin de 2007 Passat TDİ+DSG'si var. İnsignia, Passat'tan daha üstün dedi bana...

     opel ınsıgnıa 1.6 180 mi ww passat 1.4 122 mi




    Bu kokpit piyasadaki bütün araçlar arasında en çok hoşuma gideni, çok çok beğeniyorum bu kokpiti.

    Buna Bmw, Mercedes,Passat ve içini bildiğim premium markalarda dahil.

    Bu kokpit inanılmaz hoşuma gidiyor, ayrıca arabanın dış tasarımı da çok güzel

    Aracın direksiyonuna dikkatli baktığınızda bir "BOĞA" nın kafasını göreceksiniz ki bu sembol bile İnsignianın diğer D sınıfı araçlardan farklı olarak agresif ve performans önceliğiyle üretildiğini gösteriyor,kısacası araç sportif bir sedan, konfor bence bu araçta öncelikli olarak ele alınmamış.

    İçinde kullanılan malzeme kalitesi özellikle bazı kısımlarında çok iyi değil, ama genel olarak iyi.


    Passat ise içiyle, dışıyla her yönüyle malzeme kalitesi yönünden çok çok iyi bir araç, araç içinde konfora yönelik her türlü detay düşünülmüş,

    B6 KASA PASSAT BANA GÖRE ÇOK ÖZEL BİR ARAÇ,

    BİR DAHA BÖYLESİNİ YAPARLAR MI BİLEMİYORUM.



    Yukarda bold olarak işaretlediğim nokta da son derece haklısınız. test eden ve kullananlarda hak vericeklerdir, aracın frenlerinin sertliği olsun, süspansiyon sertliği olsun tamamiyle kullanan kişiye insigania nın sprotif bir sedan ruhu ile üretildiği hissettiriliyor. Konfor tabiki düşünülmüş ve tatkiminkar seviyede tutulmuş ama insignia nın sportif sürüş odaklı bir yapıya sahip olması için daha çok uğraş verilmiş.




  • Deserthawk arkadaşımıza sormak isterim, forumda yeni kasa Passata ait dolaşan fotoğraflar var, bunlar kesin fotoğraflar mıdır, bilginiz var mı acaba.
  • insignianın en büyük handikabı 1.6turbo motorunda otm vites olmaması..eğer opel getirseydi çatır çatır satardı..hatta c180k almadan once insigniadan vazgeçme sebebimizdir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quattro77

    İnsignia hakkında şu olumsuz duyumları aldım
    Araç içinden gelen tıkırtılar
    Disklerin çizilmesinden dolayı fren yapınca gelen ses
    Direksiyonunun yeterince iyi olmaması
    180 tane beygirin çok arpa yemesi
    Bu konuları çevrende ya da İnsignia forumlarında aracı kullanan kişilere sorarak detaylı öğrenebilirsin.

    bende okudum aynı sorunları ama sanırım hepsınde var bu sorunlar yada benzerı olanlar sorunsuz olan yok ornegın astra ve golf arastırıken golf 6 turkıyeyıde ınceledım ordada sorun olarak bırcok sey var motor degısmesı ıbre sdalanması ruzgar sesı koltuk gıcırdaması depo calkantı sesı ama kımse arabasını yeren yere vurmuyor bu sorunlar olmasa garantıye ne gerek varr? :d

    bana sorarsanız sadece hıssetıklerımı soyluyorum bılgım oldugu ıcın degıl passat daha agır abı kalıte ve oturaklı gelıor bana helekı bır oncekı kasası o muthıstı ama benım tarzım spor keskın hatlar ve cekıcı olan ınsıgnıadan yana olurdu

    bence ınsıgnıa




  • Ben passat vede insignia arasındaki farkı mercedes e klass vede bmw 5 serisi arasındaki fark ile aynı görüyorum. (Önceki kasa e vede 5)

    Biri konfora yönelik diğer birazcık daha az konforlu ancak kesinlikle daha sportif vede daha genç ruhlu bir araç.

    4 aracıda yakından tanıyan biri olarak bu yorumu yazdım. Ne bmw 5in konforsuz olduğunu söyleyebilirsiniz neden insignianın konforsuz olduğunu söyleyebilirsiniz.

    Yukarda bir iki kişi insignianın ruhu dolayısı ile konforsuzmuş gibi olduğunu ima etmiş. Fırsat olursa kullanın derim. Sonra tekrar yorum yaparsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    insignianın en büyük handikabı 1.6turbo motorunda otm vites olmaması..eğer opel getirseydi çatır çatır satardı..hatta c180k almadan once insigniadan vazgeçme sebebimizdir..


    katılıyorum.

    birde aynı motora sahip astra da active select var fakat insignia da yok,gelmedi,gelemedi hala...
  • pasat uzatmalarını oynuo artık ınsıgnıa al cok yakıt tuketıcegını unutma tabı;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    insignianın en büyük handikabı 1.6turbo motorunda otm vites olmaması..eğer opel getirseydi çatır çatır satardı..hatta c180k almadan once insigniadan vazgeçme sebebimizdir..


    katılıyorum.

    birde aynı motora sahip astra da active select var fakat insignia da yok,gelmedi,gelemedi hala...


    Aldığım duyumlara göre yakında geliyor :)
  • millet çift kavramaya geçti Opel daha otomatik şanzuman getirecek.

    Insignia ile Passat arasındaki farkın konfor olduğu çok doğru.

    Insignia (hatta bütün Opel' ler için geçerli) ile bozuk bir yolda ilerlerken araba kırılacak gibi hissediyorsunuz, süspansiyonlardan çok şasi alıyor sanki darbeyi. En ufak bi çukur vs. ' de küt küt senfonisi bütün süspansiyonlardan duyuluyor. Bu durumun uzun vadede oradan buradan gelen seslere katkı ve iç mekandaki hiç hoş olmayan çıtırtılarda artışa sebep olacağı açık. Ancak Adaptif-Şasi sistemi ile bu durumun ne kadar değiştiğini bilemiyorum.

    Öte yandan Passat' ın dezavantajı, yumuşak sürüş karakteri her ne kadar daha az yorucu ve daha konforlu olsa da, örneğin bir viraj alırken daha dikkatli olmak zorunda hissediyorsunuz çünkü araç kısaca daha fazla yatıyor, daha hantal hissettiriyor. Fakat daha geniş iç hacim yani daha fazla yaşam alanı ve ferahlık artılar hanesinde.

    Passat ile Insignia arasından kesinlikle şunun alınması gerekir diye bir yargı kimsenin haddine değil.
    1.6 TURBO motor ile otomatik şanzuman alamıyorsunuz.
    Passat 1.4 TSI ile çift kavrama DSG tercih edebiliyorsunuz.
    Otomatik şanzuman olmaması büyük bir eksi, DSG ise daha büyük bir artı

    Passat' ta Kasa değişikliği olacağını da unutmamak gerek. Hernekadar yeni kasa eskiyi aratacak şekilde bir önyargı oluşmuş olsa ve hatta bu doğru bile çıksa; eski kasanın değerinin düşmemesi çok zor. Insignia piyasaya çıkalı yaklaşık 2 sene oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Ben passat vede insignia arasındaki farkı mercedes e klass vede bmw 5 serisi arasındaki fark ile aynı görüyorum. (Önceki kasa e vede 5)

    Biri konfora yönelik diğer birazcık daha az konforlu ancak kesinlikle daha sportif vede daha genç ruhlu bir araç.

    4 aracıda yakından tanıyan biri olarak bu yorumu yazdım. Ne bmw 5in konforsuz olduğunu söyleyebilirsiniz neden insignianın konforsuz olduğunu söyleyebilirsiniz.

    Yukarda bir iki kişi insignianın ruhu dolayısı ile konforsuzmuş gibi olduğunu ima etmiş. Fırsat olursa kullanın derim. Sonra tekrar yorum yaparsınız.




    Hocam yanlış anlaşılmasın, yorumumda insignia nın kesinlikle konforsuz olduğunu ima etmıyorum, bir D sınıfı için konforu tatmin edici ama sürüş dinamikleri sportif ruhlu. Konfor odaklı bir otomobil olmadığını düşünüyorum sadece. Veridğiniz E serisi- 5 serisi örneğide oldukça yerinde, durumu iyi özetleyen bir örnek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 6 Haziran 2010; 21:14:16 >




  • Bu başlık çok güzel oldu.

    Kısır ve içi boş çekişmeler yerine bilgi paylaşımı yapılmaya başlandı, olması gerekende bu.

    Arkadaşlara teşekkür ediyorum ben kendi adıma.

    Arkadaşlarımızın sayesinde biz de bilmediğimiz yeni şeyler öğreniyoruz ve bildiklerimizi paylaşıyoruz.

    Leonheart 07 arkadaşımızla tamamen aynı fikirdeyim.

    BMW 5-20 örmeği çok yerinde ve doğru bir örnek.

    İnsignia üretilirken konfor ön planda tutularak üretilmemiş bence, ama bu İnsignia konforsuz bir otomobil demek değildir.

    Aynı şekilde Passatta üretilirken performans ön planda tutulmamış, ama bu Passat performanssız bir araba demek değildir.

    Ben Passat 2.0 TDİ kullanıyorum, şimdiye kadar kullandığım en performanslı araba, öyleki sollama yaparken aracın burnunu çıkarmanız ile sollamanız aynı anda oluyor.

    Bir de viraj konusunda Canbora arkadaşımıza katılmıyorum.

    Bence araçta virajda savrulma sıfıra yakın, arabanın yol tutuşu çok iyi, araba çok fazla güven veriyor.

    Kısacası iki araçta güzel araçlardır.

    Ben Passat kullanmama rağmen İnsignianın kokpitini inanılmaz derecede beğeniyorum, en beğendiğim kokpit bu araçta, buna bütün Premium markalarda dahil.

    İnsignianın kokpiti bence başka bir dünya.




  • İnsignia daha mantıklı! Passat yakında makyajlanacak ve 1.4 tsi passat ile 1.6 turbo insignia arasında performans farkı büyük!
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.