Şimdi Ara

opel ınsıgnıa 1.6 180 mi ww passat 1.4 122 mi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
9.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim...sanırım ben passat ın yeni kasasını beklicem...herkese çok teşekkür ederim...
  • quote:


    Bir de viraj konusunda Canbora arkadaşımıza katılmıyorum.

    Bence araçta virajda savrulma sıfıra yakın, arabanın yol tutuşu çok iyi, araba çok fazla güven veriyor.


    Güven veriyor, hatta yüksek hızlarda rayda gibi gidiyor bile diyebilirim Passat için.
    Fakat virajlarda da yumuşak yapısını hemen farkettiriyor, daha dikkatli davranmak zorunda bırakıyor.

    Yine de bu konuda Laguna, C5, 407, Sonata, Avensis gibi modellerden önde, itirazım yok ancak Insignia kullanınca aradaki farkı anlıyorsunuz bu konuda. Ben de Insignia ile karşılaştırıyorum.

    Sonuçta sert olan araç daha net tepkiler veriyor, virajda daha az yatıyor. Bunu hemen hissediyorsunuz. Tıpkı bozuk yollarda Passat lehine olan farkı hissettiğiniz gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    millet çift kavramaya geçti Opel daha otomatik şanzuman getirecek.

    Insignia ile Passat arasındaki farkın konfor olduğu çok doğru.

    Insignia (hatta bütün Opel' ler için geçerli) ile bozuk bir yolda ilerlerken araba kırılacak gibi hissediyorsunuz, süspansiyonlardan çok şasi alıyor sanki darbeyi. En ufak bi çukur vs. ' de küt küt senfonisi bütün süspansiyonlardan duyuluyor. Bu durumun uzun vadede oradan buradan gelen seslere katkı ve iç mekandaki hiç hoş olmayan çıtırtılarda artışa sebep olacağı açık. Ancak Adaptif-Şasi sistemi ile bu durumun ne kadar değiştiğini bilemiyorum.

    Öte yandan Passat' ın dezavantajı, yumuşak sürüş karakteri her ne kadar daha az yorucu ve daha konforlu olsa da, örneğin bir viraj alırken daha dikkatli olmak zorunda hissediyorsunuz çünkü araç kısaca daha fazla yatıyor, daha hantal hissettiriyor. Fakat daha geniş iç hacim yani daha fazla yaşam alanı ve ferahlık artılar hanesinde.

    Passat ile Insignia arasından kesinlikle şunun alınması gerekir diye bir yargı kimsenin haddine değil.
    1.6 TURBO motor ile otomatik şanzuman alamıyorsunuz.
    Passat 1.4 TSI ile çift kavrama DSG tercih edebiliyorsunuz.
    Otomatik şanzuman olmaması büyük bir eksi, DSG ise daha büyük bir artı

    Passat' ta Kasa değişikliği olacağını da unutmamak gerek. Hernekadar yeni kasa eskiyi aratacak şekilde bir önyargı oluşmuş olsa ve hatta bu doğru bile çıksa; eski kasanın değerinin düşmemesi çok zor. Insignia piyasaya çıkalı yaklaşık 2 sene oldu.


    Aynen hocam

    +

    Bazı şeyleri fazla irdelemeye gerek yok zira ikiside bilindik markanın bilindik çikolatası




  • Passat`ın kasa değiştirecek olmasından ötürü ben Insignia tercih ederdim.
    Gerçi otomatik şanzıman olmaması kötü.
    7 Gang DSG için de insanların çekinceleri var ama...
    Zor işmiş be, bak kafam karıştı.
  • pAssat kasa değişcek su an için cok mantıklı olmayabılır ınsıgnıya daha yenı bı yuz taze yanı ben ınsıgnıyayı tercıh ederım yenı kasaayı beklemen mantıklı (tabı okadar sure arabasızlıga dayanbılırsen benım 3. haftam arabasızlık kadar iğrenc bısey olamaz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hard_hacker -- 10 Haziran 2010; 17:14:13 >
  • İnsignia gerçekten iyi bir araba ama konfordan daha ziyade spor kullanıma uygun bir araç.Ben 1.6 180 hp kulandım.Frenleri amortisörleri baya sertti.Vw gurbu araçlarda daha yumuşak olur.Performansı ise çok güzel.Ben insignia yı tavsiye ederim.
  • Biz iki ay önce aynı şu kararsızlıkta kaldık insignia ile passat arasında..hatta insignia siparişi verdik ama benzin çok fazla yakıyor ayrıetten bizde devirli kullanıyoruz diye vazgeçtik gerçi 180 bg in suyla çalışacak halide yok ama yinede bütçemizi aşar diye iptal edip vw passat 1.4 tsi aldık aynı para insignia alabiliyorduk ama passat aldık..benzin sorunu yoksa her halükarda insignia ama varsa passatı tek geçerim..
  • Bence passat veya insignia yerine wv tiguan 2.0tdi dsg tercih etmelisin
  • Boşver passat kasa değişecek ayrıca neden 1.4 motora insignia gibi araba varken para vereceksin kardeş boşver, 1.6 180hp turbo güzel motor insignia tasarımı da passattan sportif.
  • insignia sahibiyim.artık passata kimse bakmıyor ancak insigniama bakmayan adam yok kaç kişinin kafasını çevirip baktıgını hatırlamıyorum.insan kendini aracın içinde şımartılmış gibi hissediyor.siyah sunrooflu insignia tercihimdir.
  • O kadar da atma arkdas Sallama Passat İnsigniadan daha ağırbaşlı İnsignia sınıfının daha çömezi önceden insignia mı vardı vectra satamadı belkı marka ımajını yukseltmek ıstedıler ama olmadı insignia bekledıgı ilgiyi görmedıı Passat Daha fazla satıyorr Opel uzay aracı da cıkarsada Vw den bir gömlek aşağıdadır Biri alman amerikan kırması diğeri Saf alman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    insignia sahibiyim.artık passata kimse bakmıyor ancak insigniama bakmayan adam yok kaç kişinin kafasını çevirip baktıgını hatırlamıyorum.insan kendini aracın içinde şımartılmış gibi hissediyor.siyah sunrooflu insignia tercihimdir.



    Kimse bakmıyor,o yüzden mi satışları Insignia'yı katlıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    insignianın en büyük handikabı 1.6turbo motorunda otm vites olmaması..eğer opel getirseydi çatır çatır satardı..hatta c180k almadan once insigniadan vazgeçme sebebimizdir..


    Yüzde yüz katılıyorum.
  • Benim gözümde İnsignia'nın en büyük dez avantajı manuel vites olması. 2010 yılında otomatik vites seçeneği olmaz mı kardeşim, bu ne saçmalıktır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Benim gözümde İnsignia'nın en büyük dez avantajı manuel vites olması. 2010 yılında otomatik vites seçeneği olmaz mı kardeşim, bu ne saçmalıktır?


    Aynen öyle, artık insanlar en alt segmentlerdeki araçlarını alırken dahi otomatik-tiptronik vitesler alıyorlar, -ben de dahil olarak yani- bu da zaten en doğrusu,rahatı,konforlusu hele ki büyük şehirde şehir içi kullanımda adama araba sattırır düz vites tabii otomatik farkını bilene. Insignianın bu yönünü bilmiyordum pek incelemedim otomatik olmayacağı aklıma gelmedi.

    Sonuna kadar haklısınız, günümüz Türkiye şartlarında oluşan bir saçmalık otomatik olmayışı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Benim gözümde İnsignia'nın en büyük dez avantajı manuel vites olması. 2010 yılında otomatik vites seçeneği olmaz mı kardeşim, bu ne saçmalıktır?


    Bende otomatik vites insignia vardı.Otomatik vitesi çok iyi değil aracın.Şöyle söyleyeyim f1 vitesli bir araca göre kafadan 2-3lt fazla yaktırıyor 100km'de.

    Insignia alan ve çok yakıyor abi bu ne diyen insanları çok duydum.Kaçarken iyi de yakarken mi kötü? Bu tarz insanların otomatik vites aldıklarında ve araçlarının 100km'de 11-12lt yerine 13-14lt yaktıklarını görünce verecekleri tepki daha büyük olacaktır.

    Fakat tabiki de otomatik vites seçeneği 1.6lt motorlarda da olmalıydı, o ayrı mesele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    insignia sahibiyim.artık passata kimse bakmıyor ancak insigniama bakmayan adam yok kaç kişinin kafasını çevirip baktıgını hatırlamıyorum.insan kendini aracın içinde şımartılmış gibi hissediyor.siyah sunrooflu insignia tercihimdir.



    Kimse bakmıyor,o yüzden mi satışları Insignia'yı katlıyor?


    O da ayrı konu.Biri bana desin ki Passat'ın Insignia'dan şu üstünlüğü var ben bu yüzden aldım.(Dsg vites seçeneği hariç, orasını zaten kattık +)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanM


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    insignia sahibiyim.artık passata kimse bakmıyor ancak insigniama bakmayan adam yok kaç kişinin kafasını çevirip baktıgını hatırlamıyorum.insan kendini aracın içinde şımartılmış gibi hissediyor.siyah sunrooflu insignia tercihimdir.



    Kimse bakmıyor,o yüzden mi satışları Insignia'yı katlıyor?


    O da ayrı konu.Biri bana desin ki Passat'ın Insignia'dan şu üstünlüğü var ben bu yüzden aldım.(Dsg vites seçeneği hariç, orasını zaten kattık +)

    Şöyle sıralayım :
    1-bagaj hacmi (insignia 500lt,passat 565 lt)
    2-fabrika verilerine göre yakıtta 2lt civarında fark.(bence önemli bir fark)
    3-dsg(zaten belirtmişsiniz)
    4-daha konforludur(süspansiyon)
    5-arka koltukta kafanız tavana değmez.
    6-sorun çıkarma ihtimali daha düşüktür.
    7-periyodik bakım ücreti daha düşüktür.(vw 350,opel 400tl)
    8-2. elde fiyat kaybı daha az olur. (2010 model 102 bg passatıma 50bin tl veren oldu satmadım..şu çekmeyen , çok yakan motor oldugu halde:))
    9-2. eli daha çabuk gider.


    insignianın üstünlüklerini saysanız daha çok madde çıkabilir, ben sadece sorduğunuz soruya cevap vermek istedim.
    hatta bi ara ben de passatımı satıp insignia almayı düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi llvrsn -- 21 Mart 2012; 11:48:11 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.