Şimdi Ara

OPEL INSİGNİA 1.6 LİTRE DİZEL OTOMATİK TÜRKİYEDE ÖN SATIŞTA[--ANA KONU-]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
8.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  OPEL INSİGNİA 1.6 LİTRE DİZEL OTOMATİK TÜRKİYEDE ÖN SATIŞTA[--ANA KONU-]

    Sınıfının en sessiz ve en kuvvetli 1.6 DİZEL OTOMATİK motoruna sahip Insignia'nın ön satışları başladı.

    30 Eylül'e kadar sürecek ön satış döneminde 1.6 Dizel Insignia satın alan otomobil severler "Fiyat Koruma Desteği", "Ücretsiz Flex Care Paketi Hediyesi", "Sadakat İndirimi" ve "İnternet Kampanya Kuponu" avantajlarından faydalanabilecek.

    Opel'in Amiral Gemisi, Sedan, Sports Tourer, Country Tourer olmak üzere üç farklı gövde seçeneğine sahip. Insignia Sedan gövde tipi donanım seviyelerinin fiyatları şu şekilde açıklandı:
    1.6 DİZEL OTOMATİK ; Edition 100.900 TL ,
    Edition Elegance 103.900 TL,
    Business 103.400 TL,
    Cosmo 111.900 TL,
    Sport Donanım 115.900 TL.

    Bu iddialı dizel otomatik şanzımana sahip Insignia modeli D segmentine farklı bir rekabeti beraberinde getirecek. Opel'in dizel motor atağının kilit oyuncuları oldukça sessiz çalışan karakterleri, düşük yakıt tüketimi ve düşük CO2 emisyon değerleri dikkat çekiyor.
    136 beygirlik motor 320 Nm maksimum tork (2,000 dev/dak) üreten altı ileri manuel şanzıman, 3.8 litre /100 km yakıt tüketimi ve 99g/km CO2 salıma sahip. 0'dan 100 km'ye çıkması 10.9 saniye alıyor............

    http://www.motobilim.com/2015/08/16-dizel-otomatik-opel-insignia-on.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technova -- 14 Ağustos 2015; 12:37:06 >







  • Sonunda yapmislar helal olsun valla. 2.0 dizel cok yakiyodu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dizel olanı otomatik olarak mı gelecek, bu kesin mi acaba?
    Ve cosmo paket olanını kaça bırakırlar acaba?
    Şimdi dizel otomatik olarak bunu mu alacağız, yeni Superb'i mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    1.6 dizel olanı otomatik olarak mı gelecek, bu kesin mi acaba?
    Ve cosmo paket olanını kaça bırakırlar acaba?
    Şimdi dizel otomatik olarak bunu mu alacağız, yeni Superb'i mi?

    opelin en kötüsü superbye havada takla attırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    1.6 dizel olanı otomatik olarak mı gelecek, bu kesin mi acaba?
    Ve cosmo paket olanını kaça bırakırlar acaba?
    Şimdi dizel otomatik olarak bunu mu alacağız, yeni Superb'i mi?

    opelin en kötüsü superbye havada takla attırır.

    Hocam, İnsignianın otomatiği düz vitese oranla %30 daha fazla yakacakmış.
    bütün haberlerde bu var.
    bu nasıl bi iş anlamadım. milletin yaptığı otomatik düzle aynı yakar, hatta daha az yakar, Opelinki böyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 9 Ağustos 2015; 22:46:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    1.6 dizel olanı otomatik olarak mı gelecek, bu kesin mi acaba?
    Ve cosmo paket olanını kaça bırakırlar acaba?
    Şimdi dizel otomatik olarak bunu mu alacağız, yeni Superb'i mi?

    opelin en kötüsü superbye havada takla attırır.

    Hocam, İnsignianın otomatiği düz vitese oranla %30 daha fazla yakacakmış.
    bütün haberlerde bu var.
    bu nasıl bi iş anlamadım. milletin yaptığı otomatik düzle aynı yakar, hatta daha az yakar, Opelinki böyle...

    onun tek sebebi var o da şanzuman. VW ailesi ( skoda, seat, vw vs) bunlarda 7 ileri çift kavrama sistemine sahip DSG şanzuman mevcut ama bu şanzuman sorunludur fakat aza yaktırır sistemin gereği, biraz araştırın googlede "DSG sorunları" diye... Opele gelirsek, opel ise yanılmıyorsam klasik tork konvertörlü 6 ileri otomatik şanzuman kullanıyor. Buda haliyle normal manuele göre +1-1.5 Litre demek 100kmde. Fakat bu şanzuman sorunsuz ama çok yakar seleflerine göre.




  •  OPEL INSİGNİA 1.6 LİTRE DİZEL OTOMATİK TÜRKİYEDE ÖN SATIŞTA[--ANA KONU-]
    Sınıfının en sessiz ve en kuvvetli 1.6 DİZEL OTOMATİK motoruna sahip Insignia'nın ön satışları başladı.

    30 Eylül'e kadar sürecek ön satış döneminde 1.6 Dizel Insignia satın alan otomobil severler "Fiyat Koruma Desteği", "Ücretsiz Flex Care Paketi Hediyesi", "Sadakat İndirimi" ve "İnternet Kampanya Kuponu" avantajlarından faydalanabilecek.

    Opel'in Amiral Gemisi, Sedan, Sports Tourer, Country Tourer olmak üzere üç farklı gövde seçeneğine sahip. Insignia Sedan gövde tipi donanım seviyelerinin fiyatları şu şekilde açıklandı:
    1.6 DİZEL OTOMATİK ; Edition 100.900 TL ,
    Edition Elegance 103.900 TL,
    Business 103.400 TL,
    Cosmo 111.900 TL,
    Sport Donanım 115.900 TL.

    http://www.motobilim.com/2015/08/16-dizel-otomatik-opel-insignia-on.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technova -- 14 Ağustos 2015; 12:40:37 >




  • Honda bile crv ye 120 hp den 160 a çıkan 300 den 350 Tork a çıkarılmış dizel motor ve zf şanzıman koydu. Resmen devrim yaptı .
    O motor o kasayı zor taşıyacak bir de AS şanzımanla iyice köreltecekler.
    Olu doğmuş çocuk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Honda bile crv ye 120 hp den 160 a çıkan 300 den 350 Tork a çıkarılmış dizel motor ve zf şanzıman koydu. Resmen devrim yaptı .
    O motor o kasayı zor taşıyacak bir de AS şanzımanla iyice köreltecekler.
    Olu doğmuş çocuk

    160 hp Honda motoru çift turbo bir motor. Yani atmosferik 1.6 bir motorla 1.6 turbo motoru kıyaslamak ne ise bahsettiğiniz motoru bu motorla kıyaslamak aynı kapıya çıkıyor. Bu arada Opel de çift turbolu 1.6 dizeli satışa sundu. Değerleri Honda motoruyla cok benziyor. Benzer çift turbolu 1.6 dizel bir motor su anda çeşitli Renault modellerinde de var. Yeni trend bu şu anda 1.6 bi-turbo dizel. Ama bunlarin 100-200k km sonraki dayaniklik durumu bendeki en buyuk soru isareti. 1.6 136 hp motora dönersek bu motor 3-4 sene önceki hatta bazi güncel 2 lt dizellerin karakterinde olduğunu söyleyebilirim. Piyasada 140 hp civarı 300-350 nm torklu bir sürü 2 lt dizel araç bulunmakta. Bu haliyle bu 1.6 motor tatminkar bir performansı ortalama kullanıcıya verebileceğini düşünüyorum. Active Select in motor gücünü bir miktar torpuledigine katılıyorum ama tork konvertorlu tek sanziman bu değil piyasada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burock3427 -- 16 Ağustos 2015; 15:37:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar hakikaten kafam karıştı. Dizel-otomatik ve en full olanları arasında:
    1. İnsignia mı
    2. Superb mi
    bunların fiyatı 110 bin civarında
    ya da ikinci el, 90 bine, 2014 model, 10-15 bin km.lerde makyajlı 508 mi?
    Not: Sabit fiyat garantisi olsa gönlüm Superb'den yana sanki. Bunda İnsignia'nın yakıt/performans bakımından kötü oluşunun ve iç hacim bakımından daha dar oluşunun da etkisi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 17 Ağustos 2015; 0:26:50 >
  • Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?

    Bahsettiğiniz Passat 300 tork hangi motor seçeneği acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?

    Bahsettiğiniz Passat 300 tork hangi motor seçeneği acaba?

    haklısınız 250 olarak düzeltiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?

    Bahsettiğiniz Passat 300 tork hangi motor seçeneği acaba?

    haklısınız 250 olarak düzeltiyorum

    O zaman sirunun cevabı ner. Performans kayginiz varsa 70nm fark az değil. Bu fark aradaki tüketim farkini mazur gösterir bir fark. Yakit olmadan güç olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?

    Bahsettiğiniz Passat 300 tork hangi motor seçeneği acaba?

    haklısınız 250 olarak düzeltiyorum

    O zaman sirunun cevabı ner. Performans kayginiz varsa 70nm fark az değil. Bu fark aradaki tüketim farkini mazur gösterir bir fark. Yakit olmadan güç olmuyor.

    Yakıt farkını göze aldım, eyvallah. 70 nm tork, pratikte de kendini gösterir mi acaba? Passat'ı aratmaz değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Arkadaşlar,
    Passat/Superb'in torku 300, İnsignianınki 320.
    Lakin Passat'ın ağırlığı İnsignia'dan 90 kg. daha hafif. (Sanırım) bu yüzden İnsignia her 100 km.de 1 litre daha fazla yakıyor.
    Bu da yılda 20 bin km. giden ben için yıllık 800 tl. daha fazla mazot parası demek.
    Hadi bunu göze aldım da, (yakıtı 1 lt. fazla) bari performans olarak Passat almadığımıza pişman olmayız değil mi?

    Bahsettiğiniz Passat 300 tork hangi motor seçeneği acaba?

    haklısınız 250 olarak düzeltiyorum

    O zaman sirunun cevabı ner. Performans kayginiz varsa 70nm fark az değil. Bu fark aradaki tüketim farkini mazur gösterir bir fark. Yakit olmadan güç olmuyor.

    Yakıt farkını göze aldım, eyvallah. 70 nm tork, pratikte de kendini gösterir mi acaba? Passat'ı aratmaz değil mi?

    Isin orasi biraz karışık. Insignianin tork konvertorlu şanzımani gücü biraz törpüleyecektir dsg gücü aktarma açısından daha başarılı bir sistem. Ama opelin active select şanzımani genel olarak pek sorun yaşatmadigi söylenir. Dsg bu konuda biraz sabıkalı. Bir diğeri faktör de iki aracın boş ağırlıklarını bilmiyorum ama opel vw den daha ağır araçlar üretmekte muhtemelen passat 100 kg daha hafiftir. Bu da 70 nm torku hisetmenize engel olacaktır muhtemelen. En güzeli iki araçla test sürüşü yapıp öyle karar vermek. Insignia sürüş keyfi olarak iddialı bir model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arada 15.000 civarı bir fark ve DSG ne zaman arıza yapacak endişesinin olmaması. Öte yandan 2-3 yıl sonra satarken aradaki farkı büyük ölçüde kapatırsınız. Tercih sizin. Araçlar geldi mi acaba bi test sürüşü yapalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burock3427

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Honda bile crv ye 120 hp den 160 a çıkan 300 den 350 Tork a çıkarılmış dizel motor ve zf şanzıman koydu. Resmen devrim yaptı .
    O motor o kasayı zor taşıyacak bir de AS şanzımanla iyice köreltecekler.
    Olu doğmuş çocuk

    160 hp Honda motoru çift turbo bir motor. Yani atmosferik 1.6 bir motorla 1.6 turbo motoru kıyaslamak ne ise bahsettiğiniz motoru bu motorla kıyaslamak aynı kapıya çıkıyor. Bu arada Opel de çift turbolu 1.6 dizeli satışa sundu. Değerleri Honda motoruyla cok benziyor. Benzer çift turbolu 1.6 dizel bir motor su anda çeşitli Renault modellerinde de var. Yeni trend bu şu anda 1.6 bi-turbo dizel. Ama bunlarin 100-200k km sonraki dayaniklik durumu bendeki en buyuk soru isareti. 1.6 136 hp motora dönersek bu motor 3-4 sene önceki hatta bazi güncel 2 lt dizellerin karakterinde olduğunu söyleyebilirim. Piyasada 140 hp civarı 300-350 nm torklu bir sürü 2 lt dizel araç bulunmakta. Bu haliyle bu 1.6 motor tatminkar bir performansı ortalama kullanıcıya verebileceğini düşünüyorum. Active Select in motor gücünü bir miktar torpuledigine katılıyorum ama tork konvertorlu tek sanziman bu değil piyasada.

    Şuan piyasaya sürülen motor bi turbo değil mi .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Hangi motor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burock3427 B kullanıcısına yanıt
    1.6 cdti 136 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.