Şimdi Ara

Opel mağdur etti beni...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2006 model Arabam 30 bin km de voland dişlisi dağıttı servise gittim bana dedilerki aracın garantisi dolmuş yapamayız. Ve bana 1500 YTL fiyat çıkardılar. Üsteledim falan müşteri hizmetlerine bir mail attılar onlarda 2007 yılında araç servise girmemiş o yüzden kabul etmiyoruz yanıtını verdiler. Bu cevabı alana kadar ve aldıktan sonra yine çok sakin davranmaya devam ettim, tatlı bir dile sorunumu anlattım kullanıcı hatası olmadığını kendilerde bildiği halde kendilerine toz kondurmadılar. Artık sabrım taştı Bende sadece 1 kişiye şikayet amaçlı mail gönderdim sağolsun gerekeni yaptı ve servis ile aramızdaki geçen konuşma aynen şu şekilde:



    Servis Görevlisi: Şikayet ettiğin için sağol ama aracın artık garanti kapsamında yapılacaksa bile yapılmaz..

    Ben: Hadi ya sen işini adam gibi yaptın da ben o yüzden mi şikayet ettim sizi? Yapacak olan adam bu aşamaya kadar getirmezdi olanları Siz servisseniz ben tüketiciyim..

    Servis görevlisi: Aracı 2007 de servise getirmiyorsun ondan sonra bizi şikayet ediyorsun

    Ben: Bu dediğine sen inanıyor musun? Varmı böyle mantıksız bir bahane ya? Ben aracımın 15.000 km bakımını serviste yaptırmışım ve 30.000 km bakımı için sizden randevu almışım aç bak bilgisayarını arkadaşım.!! Ayrıca km dolmadan serviste ne işim var aracımın km si ne zaman dolarsa ozaman getiririm bakıma bunun ay la yıl la ne alakası var?

    Servis Görevlisi: 30 bin bakımı için randevu almışsınız ama 15 bin bakımı bizde gözükmüyor

    Ben: sende gözüksün yada gözükmesin benim tapu gibi faturam var (faturayı attım adamın önüne)

    Servis görevlisi: olabilir ama kabul etmiyorlar yapacağım bişe yok..

    Ben: Bak bilader ben 1980 yılından bu yana belki 25-30 tane araç aldım sattım, bırak voland arızasını hiç birinden tık ses duymadım. Bir araç 30.binde voland dağıtıyorsa bu benim suçum değil, bir kullanıcı ayağını hiç debriyajdan çekmese bile sadece balatayı bilemedin bilyayı öldürür volandı bozamaz.. Sen usta isen ben kullanıcıyım emin ol senden daha iyi biliyorum..

    Servis Görevlisi: gerilmeye gerek yok aracın masrafını karşılandığı taktirde sorunsuz yaparız.

    Ben: yapma ya araç fabrika çıkışı arızalı birgün ordan arıza birgün buradan arıza verip duruyor. Ve fabrikanın hatasını ben kendim karşılayacağım öylemi? Hiç işim gücüm yok 2 yılda bir voland değiştirecem demi???

    Servis görevlisi: Hayır sadece 1 defa açar bu sorunu ve bidaha açmaz.

    Ben: ozaman alacaksınız garantiye değiştireceksiniz. Bukadar ağır masrafı kullanıcıya yüklemeye hakkınız yok.!

    Servis görevlisi: Abi garanti dolmuş diyorum.

    Ben: Beni alakadar etmez siz bakımı bahane ettiniz ama ben bakımlarımı zamanında yaptırmışım öyle yada böyle.. Ha yapmam diyosanızda siz reklam olursunuz. Bilmem anladınmı hadi eyvallah…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark-undiyng -- 26 Kasım 2008; 13:35:31 >







  • bu yazdığımı okuyun opelin işi satana kadar ve araçlarının arkasında durmuyor.
  • hayatım da hiç opel kullanmadım ama bu olay tüm markalarda hatta tüm sektörlerde aynı, opele özel bir şey yok.

    herşey köprüyü geçene kadar...
  • Geçmiş olsun. dışarıda çok daha uzuza halledebileceğinize eminim.
    Bu tip olaylar yüzünden arabamı değiştirmeye cesaret edemiyorum.
  • malesef garanti sonuna kadar yetkili serviste bakım yaptırmak zorundayız.Şu da var,bizim toyotanın baskı balata istiyordu,toyota garanti bittiği halde garantiden yaptı kilometre düşük olduğu için.Toyota yı çok seviyorum.
  • bende aracın bakımını serviste yapıran birisiyim. ilk 15 bin bakımı servis tarafından yapıldı ve 30.bin bakımı içinde randevu almıştım zaten.. ama adamların bahanesi kadar saçma bişe yok 2007 de gelmemişim servise mantığa bak
  • Merhaba arkadaşım öncelikle arızan için ve kısa süreli sinir harbi yaşadığın için sana geçmiş olsun diyorum. Öncelikle senin yetkili servisle yaşamış olduğun sorunun benzerlerini bütün AVRUPA çıkışlı araç sahipleri yaşıyorlar. Bu konuda en etkin ve düzeyli davranan özellikle TOYOTA....bilmem hiç duydun mu Toyota kullananların problem yaşadıklarını....bu mantalite ile ilgili bişi...eğer üretici mantalitesi bozuk ise bu yetkili servise ve aynı şekilde tüketiciye yansıyor. Yani fabrikanın mantalitesinin aynası tüketici yetkili serviste görüyor. Ben Adapazarındayım ve çalıştığım yer Toyotanın tam karşısı...adamlar öyle bir fabrika yapmışlar ki mükemmel..kendilerine ait modern deneme tesisleri bile var. Bir dahaki sefere alacağım marka da kesinlikle Toyota olacaktır. Belki bi Renault kadar, Ww kadar, opel kadar kaliteli araba yapamıyor ama kalitesizde değil hepten....Ama servis ve fabrika mantalitesi mükemmel. Avrupa arabalara on çeker. Toyota aynı zamanda motor mantalitesi olarak çok çok STABİL çalışan bir arabadır.

    Gel gelelim volan olayına.....Malum zaman kriz devri zaman bu krizden en ufak hasarla nasıl atlatırız devri. İnsanlar ucuz fiyata iyi araba sahibi olmak istiyorlar. Fabrikalarda bunu bildikleri için fiyatlarda indirime gitmekteler. Fakaaaaat aynı şekilde sadece fiyatta değil; kalitede de indirime gitmekteler. Bu da tüketiciye problemli mal satışı manasına geliyor. Bu mantalite 2001 yılından sonra çıkan araçlarda daha da kendini hissettirdi. Aracınızı sıfır diye alıyorsunuz 2 sene sonra sorunlar başlıyor. 2 sene orta halli bir araç kullanıcısı için çok kısa bir süre..aracınızı satsanız yarı yarıya zarar ediyorsunuz hele bir de kredi ile almışsanız. Size bir örnek vereyim yukarda anlattığım ile ilgili...."bizde 1998 model laguna 2.0 S 140 hp laguna var. geçenlerde şarz - marş dinamosuna baktırdım. Neden baktırdın diye sorarsan laguna II si olan bi arkadaşım var ve aracı 150 000 km de..2003 model....150 km de bir defa marş; iki defada şarz dinamosu değişti. Bende bizimkinde problem olabileceğini düşünerek bi baktırayım dedim....o da ne ne göreyim...iki dinamoda daha çok sağlam ve ilk dinamolar..yani bizim araba 152 000 km de ve daha hiç dinamo değişmemiş. Ama 2003 model aracı olan arkadaşım en az bir defa değişime gitmiş. İşte en basit örnek...".....Başka bi örnek daha...belkide D - E segmentine hitap edebilmeyi başarabilecek ender araçlardan biri olmaya aday megane ıı'lerin sorunu bitmek bilmiyor. Kimisinin yolda giderken direksiyonu kitlenir, kimisi elektronik sistem arızası verir, kimisinin daha garantisi dolmadan kapı kollarındaki boyaları sökülür...vs vs..yetkili servise gidersiniz. adamlar garantiden yapmamak için ellerinden gelen her şeyi yaparlar; razı edersiniz bu sefer de yaptık diye teslim ederler daha büyük arızalar yaşarsınız. Bu şekilde megane ıı gibi klas bir arazı çıkarmış firma bu aracın karizmasını yerle bir eder.." bu ve bunun gibi örnekler sadece servis ve fabrika mantalitesinin yanında yetkili servislerin piyasada iş yapamayan ustaları/ çoluk çocuk ustaları çalıştırması ile alakalı olan bişi aynı zamanda....hiç unutmuyorum amcamın hyundai H 100 minibüsü var..kapısında olan bi sorun için bi servise götürmüştük ve ilgilenen usta kapıyı hepten bozmuştu....o kapıyı bozan usta şimdi mitsubishi yetkili servisinde usta başı......

    Volan dişlisi marş dinamosundan aldığı hareketi motora dengeli biçimde ileten bir parçadır. Aynı zamanda debriyajla da direkt alakalıdır. Bir arabayı ne kadar hor kullanırsanız kullanın isterseniz her kalkışta patinaj yapın kolay kolay bozulacak bi parça değildir. Volan dişlisinin bozulma sebebi hor kullanımın yanında bitik debriyajla uzun süre gitme durumunda deforme olmasıdır. Hele normal kullanımda motor ( piston, segman...vs ), şanzıman, aks...vb parçalar kadar ömrü uzun olan bir parçadır. Benim aracım 152 000 km de ve buna rağmen volan dişlisi sadece "ilerde taşlanma ihtimali" ile duruyor. Daha taşlanacak duruma da gelmedi...eğer 30 000 km de gıcır gıcır olan bir araçta volan bozuluyorsa dediğim gibi 2002 yılından sonra daha çok görülmekle beraber yalnış imal edilmiş bir parçadır ve kesinlikle garantiden değişmesi gerekir.

    Şikayetiniz valiliklerde tüketiciler ile ilgili şikayet yeri var..gidin oraya şikayet edin..zaten adam size ukalalık yapmış şikeyet ettiğiniz için garantiden yapılacak bile olsa artık yapılmaz yanıtını vermiş....ben sizden olsam belirttiğim yere şikayet ederim. Hatta üretim tesisine mail bile atarım. Siz yeterki dişli olun bakın neler olacak sizin lehinize..kesinlikle geri adım da atmayın....satış esnasında mini etekli argo tabirle BEBEK gibi bayanları görevlendirip binbir türlü işve ile mal satan bu firmaları bu tür durumlarda sıkıştırmak en iyisi.....

    Ve size son önerim..Her ne kadar VVTI motorlarda yağ yakma problemi olsa bile alın VVTI 1,6 Toyota Corolla..bakın keyfinize..emin olun bende aracımdan çok çok memnun olmama rağmen eğer değiştirecek olursam her tarafı pis mantalite ile üretilmiş yeni bir avrupa marka araç alacağıma giderim çok düşük olmasa da daha düşük kalite bir toyota alacağım...

    Tekrarda geçmiş olsun diyorum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: dark-undiyng

    2006 model Arabam 30 bin km de voland dişlisi dağıttı servise gittim bana dedilerki aracın garantisi dolmuş yapamayız. Ve bana 1500 YTL fiyat çıkardılar. Üsteledim falan müşteri hizmetlerine bir mail attılar onlarda 2007 yılında araç servise girmemiş o yüzden kabul etmiyoruz yanıtını verdiler. Bu cevabı alana kadar ve aldıktan sonra yine çok sakin davranmaya devam ettim, tatlı bir dile sorunumu anlattım kullanıcı hatası olmadığını kendilerde bildiği halde kendilerine toz kondurmadılar. Artık sabrım taştı Bende sadece 1 kişiye şikayet amaçlı mail gönderdim sağolsun gerekeni yaptı ve servis ile aramızdaki geçen konuşma aynen şu şekilde:



    Servis Görevlisi: Şikayet ettiğin için sağol ama aracın artık garanti kapsamında yapılacaksa bile yapılmaz..

    Ben: Hadi ya sen işini adam gibi yaptın da ben o yüzden mi şikayet ettim sizi? Yapacak olan adam bu aşamaya kadar getirmezdi olanları Siz servisseniz ben tüketiciyim..

    Servis görevlisi: Aracı 2007 de servise getirmiyorsun ondan sonra bizi şikayet ediyorsun

    Ben: Bu dediğine sen inanıyor musun? Varmı böyle mantıksız bir bahane ya? Ben aracımın 15.000 km bakımını serviste yaptırmışım ve 30.000 km bakımı için sizden randevu almışım aç bak bilgisayarını arkadaşım.!! Ayrıca km dolmadan serviste ne işim var aracımın km si ne zaman dolarsa ozaman getiririm bakıma bunun ay la yıl la ne alakası var?

    Servis Görevlisi: 30 bin bakımı için randevu almışsınız ama 15 bin bakımı bizde gözükmüyor

    Ben: sende gözüksün yada gözükmesin benim tapu gibi faturam var (faturayı attım adamın önüne)

    Servis görevlisi: olabilir ama kabul etmiyorlar yapacağım bişe yok..

    Ben: Bak bilader ben 1980 yılından bu yana belki 25-30 tane araç aldım sattım, bırak voland arızasını hiç birinden tık ses duymadım. Bir araç 30.binde voland dağıtıyorsa bu benim suçum değil, bir kullanıcı ayağını hiç debriyajdan çekmese bile sadece balatayı bilemedin bilyayı öldürür volandı bozamaz.. Sen usta isen ben kullanıcıyım emin ol senden daha iyi biliyorum..

    Servis Görevlisi: gerilmeye gerek yok aracın masrafını karşılandığı taktirde sorunsuz yaparız.

    Ben: yapma ya araç fabrika çıkışı arızalı birgün ordan arıza birgün buradan arıza verip duruyor. Ve fabrikanın hatasını ben kendim karşılayacağım öylemi? Hiç işim gücüm yok 2 yılda bir voland değiştirecem demi???

    Servis görevlisi: Hayır sadece 1 defa açar bu sorunu ve bidaha açmaz.

    Ben: ozaman alacaksınız garantiye değiştireceksiniz. Bukadar ağır masrafı kullanıcıya yüklemeye hakkınız yok.!

    Servis görevlisi: Abi garanti dolmuş diyorum.

    Ben: Beni alakadar etmez siz bakımı bahane ettiniz ama ben bakımlarımı zamanında yaptırmışım öyle yada böyle.. Ha yapmam diyosanızda siz reklam olursunuz. Bilmem anladınmı hadi eyvallah…





  • arkadaşın söylediklerine katılıyorum. japonlar bu konuda daha duyarlı ve özenli araba yapıyorlar. toyota, subaru, mazda, mitsubishi vs vs. bu araçlarda ben saçma sapan arızalar duymadım hiç. Avrupalı araçlarda özellikle fransızlarda saçma arızalar çıkıyor.
  • geçmiş olsun opel ayıp etmiş
  • amma kulaktan dolma haberlerle sallıyorsunuz yawww....


    fransızlar arıza çıkartıyor diyen arkadaş kaç tane fransız araba sahibi olmuşta konuşuyor merak ediyorum.forumda orda burda konuşulanları ezberleyip konuşmanın anlamı yok.
  • geçmiş olsun bende opel astra sedan düşünüyorum yaza ama böyle okudukca soğuyorum opelden

    japonlar özellikle satış sonrası hizmette türkiyedede abd dede ab dede bir numara adamlarda disiplin var...

    ab. araclar oldu bitti sorunlu bunu hepimiz biliyoruz

    geçmiş olsun tekrar
  • Opel alacağım son markalardan olsa gerek.


    Yeni bir araç alacak olsam şu sıralar,60000 civarı,sıfıra yönelmektense gider bir 2. el boxster alırım,400000km tepe tepe kullanırım.



    Saçma sapan arızalar olabiliyor.Opelin servisinin köt olduğu zaten çok bilinen bir gerçek.AMa fransızlara genel olarak kötü demek doğru değil.Renault un birçok arabasını kullandık,hiçbir sorun çıkmadı başımıza.
  • Opel mi Allah korusun.. Allah Nasip Etmesin...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.