Şimdi Ara

★★★★★ Opel Mokka Kulübü ★★★★★ (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
895
Cevap
52
Favori
176.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yörükoğlu3535

    Suan arabam 500 km de. Trim sesi olarak birsey duymadım aksine araba kütük gibi sert sıkı bir araba cikacak gibide durmuyor.
    Malzeme bence kaliteli. Arabanin alt kismindaki parçalara mumlama yapmislar buda uzun sureli koruma icin.
    Suspansiyonlari sert bunada alışıyor insan. Sportif suv gorunen ruhundandir belkide.

    Frendeki ugultu benim arabadada var park yerinden cikarken bazen geri viteste yanasirken ugultu yapıyor çokta rahatsiz olmadım. Her zaman yapmiyor uğultuyu Araba sogukken ilk calistirdiktan sonra yapiyor genellikle. Belkide At vites olduğundandir manuel vites kullanıcılarında olmayabilir .
    1.4T arabam.
    Kullaniyorum simdilik sorun yok. Opelin yenisi vezir eskisi verem eder diye bir sözü var ama.
    Benim de arabada en sevdiğim yön yoldaki çukur ve tumseklerde ses yapmamasıdır. Sadece tok sesler çıkıyor, bu da kaliteli arabaların özelliği. Kalitesiz arabalarda bin turlu tiz sesler geliyor. Bu arabada bu tip sesler yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ongbey -- 3 Haziran 2016; 13:13:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongbey

    Benim de arabada en sevdiğim yön yoldaki çukur ve tumseklerde ses yapmamasıdır. Sadece tok sesler çıkıyor, bu da kaliteli arabaların özelliği. Kalitesiz arabalarda bin turlu tiz sesler geliyor. Bu arabada bu tip sesler yok.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar,
    Mokka Enjoy 1.6 CDTİ. kullanıyorum. aracım 3000 km de çok memnunum ancak bazı hususları sizinle paylaşacağım.

    1- arac çok sessiz dizel olmasına rağmen ; yakıtım biraz yüksek ,ileride düşer mi?

    2- aynaların anahtarla dışardan kapanmaması dezavantaj.

    3- ayrıca belli bir hızla gidiyorken gazdan ayağınızı çektiğinizde bazen silkeleme yapıyor mu?

    4- kol dayama(kolçak) yaptıran var mı? randımanlı mı ? yorumlarını bekliyorum.




  • Yakıtımı surekli Shellden aliyorum.
    Shell v power+ nitro 95 oktan kurşunsuz benzin yakıt kullanıyorum. Dun 4.59 dan aldım. 4.57 ye nitrosuzununu satıyorlar. Onceki aracim dizeldi yine shellden alıyordum. Hem puanda birikiyor 1000 puan olunca 10 tl indirim yapıyorlar.
    Opet,Po, bp,total vb neresi sizce iyi yakıt oneriniz varmi yaninda puan gibi hediyesi olanlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yörükoğlu3535 Y kullanıcısına yanıt
    Yanlış benzin kullanıyorsunuz; Nitro 97 oktandır. Ful Save 95 oktandır. 97 oktan performans arabaları, yâni büyük hacimli motorlar içindir. Zaten pompacıya sorarsanız 97 oktan diyecektir. Onun için 2-3 kuruş pahalıdır. Kitapçıkta tavsiye edilen 95 oktandır.
    Zaten Shell'in sitesinde de Nitro için oktan belirtmez, Ful Save için 95 oktan der. Nitro Ferrari için üretiliyor veya o arabanın motoru baz alınarak imâl ediliyor.

    Bir keresinde ne olacak diye denemek için Nitro aldım; 50-60 km daha az yaptım. Arabayı canlandırıyor ama km. az yaptırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem1971 -- 4 Haziran 2016; 23:23:52 >
  • Cem1971 C kullanıcısına yanıt
    Shell de artık 97 oktan benzin yok diye biliyorum. Nitro'nun açıklamasında "Özel formülü ile motorunuza etki ederek motor parçalarını korumak ve temizlemek için tasarlanmıştır" diyor. Özel formül dediği de katkılarla sağlanıyor.

    Sitesindeki Akaryakıt Pompa Fiyatları sayfasında da aşağıda göreceğiniz üzere her ikisini de 95 Oktan diye belirtmişler..



     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★




  • Ege.. kullanıcısına yanıt
    Ben pompacıdan da duydum. Oraya satılsın diye yazmış olabilirler. Zaten o haricî katkılar veya kuvvetlendiriciler onu 97 yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem1971 -- 5 Haziran 2016; 6:28:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cem1971

    Yanlış benzin kullanıyorsunuz; Nitro 97 oktandır. Ful Save 95 oktandır. 97 oktan performans arabaları, yâni büyük hacimli motorlar içindir. Zaten pompacıya sorarsanız 97 oktan diyecektir. Onun için 2-3 kuruş pahalıdır. Kitapçıkta tavsiye edilen 95 oktandır.
    Zaten Shell'in sitesinde de Nitro için oktan belirtmez, Ful Save için 95 oktan der. Nitro Ferrari için üretiliyor veya o arabanın motoru baz alınarak imâl ediliyor.

    Bir keresinde ne olacak diye denemek için Nitro aldım; 50-60 km daha az yaptım. Arabayı canlandırıyor ama km. az yaptırıyor.



    Pompacının dedigi dogru nitro katkılıya performans icin diyor digeri ful save icin tasarruf diyor dogrudur. Nitrolunun biraz daha fazla yaktigitini soyluyor.Ama nitro katkılı olanin pompasının uzerinde dahi 95 oktan yaziyor ful save dede 95 oktan. Yani 97 oktan beyanı yok.

    Nitekim vpower+ nitro kursunsuz benzinin icerigini okuyunca ful saveye oranla %25 motor temizligi katkısı arttirimis bir yakıttan bahsediyor.

    Opelin kullanma kılavuzuna baktığımda yakıt seciminde oktan ihtiyacı 95 oktan istenilen, 98 oktan icinde mümkün olan yazmış buraya kadar hepsi normal gözüküyor 97oktan olsa dahi sorun yokmuş.Aşagida alinti yaptim.

    Dun. V power+ nitro yakit aldiktan sonra hizimi 80 ile 100 arasinda 2 kere sabitleyip anlik yakit tuketimini gosteren fotograf cektim. Fotograflari duz yolda cektim biraz yokuş ve inişte anlik tuketim degisiyor 4lt ort.aldim. Bence cok iyi. Ama bu hizlarda arabanin canı sıkılıyor gercekten Sol







    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★ ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★ ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★ ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yörükoğlu3535 -- 5 Haziran 2016; 9:26:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Devamı
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★ ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★ ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yörükoğlu3535 Y kullanıcısına yanıt
    "Tavsiye edilen" demek bunu kullan demek zaten, "mümkün olan" da araban zarar görmez kullanabilirsin demek. Yani motoru kucağına almazsın diyor. Pompacıya veya yetkili birine sorarsanız 97 oktan olduğunu söyleyecektir. Anlık tüketimden değil, ful depodan hesap yapacaksınız.
  • Orta konsoldaki aksesuar prizini kullanan arkadaş varmı cep telefonunu sarj edilebilirmi. 230 voltluk priz .
    Kullanma kılavuzunda elektrikli şarj cihazları takılma ması gerektigini yazmış.

    Avgo multimedya cihazı hakkinda bilgisi olan. 1380 tl pazarlik yapmadan fiyat aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yörükoğlu3535

    Orta konsoldaki aksesuar prizini kullanan arkadaş varmı cep telefonunu sarj edilebilirmi. 230 voltluk priz .
    Kullanma kılavuzunda elektrikli şarj cihazları takılma ması gerektigini yazmış.

    Avgo multimedya cihazı hakkinda bilgisi olan. 1380 tl pazarlik yapmadan fiyat aldim.
    Evet, 220V şarj cihazınızı orta konsoldaki prizde kullanabilirsiniz.
  • Mokka ile Cactus arasında gidip geliyoruz. Dizel otomatik enjoy 85 civarı sanırım bayi indirimi ile 80 e alsak ne iyi olur mokkayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • airbuss A kullanıcısına yanıt
    1. Soru için şunu diye bilirim yol bilgisayarına göre düşebilir ama kendiniz manuel hesaplamalarda aynısını görürmüsünüz bilemem. benim şuanda aracımda yaşadığım sorun bu ve çözemiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yörükoğlu3535

    Opel mokka almadan once Mazda cx3 almaya niyetim vardı. Bu yuzden faceden cx3 gruplarını halen takip ediyorum. Kusursuz sorunsuz denilen mazdanın bir Italyan cx3 kullanıcısının alttan gelen sesi farkedip dün gruba attığı resim. Yorum sizlerin.
    Opel mokka italya grup cok aktiftir
    yada turkiye gruplarini takip edeseniz fark gorursunuz.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★[simage]
    Merhabalar, Aracım en sonunda servisten çıktı ama. aması işte Opel Türkiye.
    Yazdığım mail aşağıda bunun gibi şikayetleri olan varmıdır arkadaşlar ???

    Şimdi size nerden başlıyayım bilemiyorum. Hayatımda yaptığım en büyük hatamı desem ya da gözümde bir yıldız olan markanın çöküşümü desem bilemiyorum.
    23/05/2016 tarihinde servise bıraktığım aracımı 09/06/2016 sabahı geri aldım. Bu plakaya kayıtlı şikayetim sizlerde de mevcut. Şikayetim harici bir sıkıntıdan bunca zamandır serviste kaldı araba. 23/05/2016 ile 09/06/2016 arasında sadece bir fren sistemini tamir etmek için geçen süre. Bugüne kadar kullandığım çok fazla araba bunlar arasında otomatik, yarı otomatik araçlar var. sizin 15 günde zar zor yaptığınız fren sıkıntısının karşılığında bir örnek vereyim. Bundan iki önceki aracım seat leon dsg şanzuman dizel bir araçtı. Şanzumanı arıza yapmıştı. Belki millet beğenmiyor ama adamlar 7 gün içinde şanzumanı değiştirdi testlerini yaptı ve çalışır durumda bana teslim etti. Bunun harici aracı servise bıraktığımın sabahı kapımın önüne kiralık araç gönderdi mağdur olmamam adına.

    Şimdi buraya kadar o oldu bu oldu bu araç o kadar gün orda bekledi. Bence garanti sürecindeki aracın bu kadar beklemesi yönetsel bir sıkıntı ve bu bölgedeki yönetiminizi gözden geçirmeniz lazım. İlk önce fren müşürü denildi o değişti sorun çözülmedi. Sonra yazılım denildi opel türkiyeden haber bekleniyor yazılımsal olabilir denildi bir hafta beklendi çözülmedi en son westinghouse değişcek dendi ve değiştirilince bu sorun çözüldü.

    Asıl servise götüren şikayete geri döneyim. Bu işlem okay olmuş düzelmiş gibi görünüyor şimdilik. İlk daha 23/05/2016 tarihinden önce servise gitme sebebim neydi ? arabayı park edeceğim zaman geri geri gitmeye başlayınca arka fren balatalarından uğultu sesi geliyor, yol bilgisayarı (bununla ilgili görsellerde var elinizde) yakıt tüketim ekranı hiç bir zaman doğru ölçüm yapmıyor (manuel hesaplama ile arasında %10 farka bile düşemiyor) ve arabanın emniyet kemerlerinin içinden çok aşırı derecede titreşim ya da bozuk ses geliyor.

    Bakın tekrar vurguluyorum bir çok araba kullandım ve hatta ilk kez opel mokka kullanmıyorum. Bir önceki arabam opel mokka 1.4 turbo 4*4 modeli idi. Yani sizi hem başka marka arabalar ile hemde kendi arabanız ile kıyaslıyorum. Hatta daha çarpıcı bir örnek vereyim 2000 model peugeot 406 marka aracı var babamın o araçta bile bir gram kemerinden sağında solundan ses gelmiyor. Benim araçım 90.000 TL verim 2015 yılınd aldığım henüz bir yaşını dolduran sıfır bir araç. Sonuç itibari ile insanlar bazı şeylerden feragat edip birşeylerden kısıp kendilerine bir araba almaya çalışıyor. Satana kadar arabanız dünyanın en iyisi fakat sattıktan sonra Allah yardımcımız olsun.

    Dediğim gibi bir önceki aracımda opel mokka ve aracımın tüm aksamına yakıtına ses izalasyonuna dikkat eden bir kullanıcıyım. İlk aracımda bu bahsettiğim sorunların hiç birini yaşamamış olmam araçtan memnun olmam bana dizel otomatiğini aldırmıştı. Fakat bu araçla sorun yaşamaya başlayınca ve Opel ile bu sorunların çözümü sağlanamayınca aracın sorunsuzluğundan çok Opel Türkiyeninde bir gözden geçirilmesi husunda durulmalı.
    Şuanda yukarıda bahsettiğim kemer içlerinden kulağınızın dibinde tangur tungur gelen bir sesle sürekli yolculuk yapmaktayım (hala), yol bilgisayarı adında birşey konmuş ama kendine bile hayrı yok sadece ekstra donanım var ve parası alınmış olmak için konulan bir yol bilgisayarı ne hesaplayacağından kendinin bile haberi yok hala anlamsız hesaplamalar yapıyor (örnekleri ekli fotolarda koyacağım tekrar) sabah itibari ile yol bilgisayarı 6.1 litre/100 km gösterirken manuel hesaplama 7 Litre/100 km. Şimdi benim burda istediğim bu araç ya 6.1 litre yaksın ya da ne yakıyorsa onu ekranda göstersin. Bu yol bilgisayarının yakıt tüketimi kısmı sanırım bu işe yarıyor dimi orayı takip edip tasarruf sağlamak ama neye göre yapıcaz şimdi bunu ? hee birde bir dipnot opel 1.4 turbo 4*4 olan aracımda da bir çok defa bu ölçümü yaptım ve sonuç herikiside eşitti ilginç dimi? Aynı şekilde forumlarda da okuduğum ve yazıştığım kadarı ile çoğu mokkanız doğru hesaplıyor acaba benim aracın sensörlerinde bir problem olabilirmi ? ya da gerçekten benim aracım fazla yakıyor olabilirmi ? bu arada 3. Ve ilk şikayetim arka fren balatalarından uğultu gelmesi sizce sorun çözüldümü ? neyse opel Türkiye teknik heyetini bu yorucu ve uğraştırıcı soru ile uğraştırmıyayım ne yazıkki HAYIR !!!! peki aracım daha önceki servise gidiş gelişini sayarsak 20 gün veya daha fazla ne yapıldı sadece ön fren balataları değişti ve sorunlar başladı ondan sonrasını biliyorsunuz.

    Sonuç olarak;
    Opel Türkiyeden acil olarak beklediğim olay şudur. Bu aracın benden alınması ve bahsettiğim aksaklıkların ya da sorunların giderilerek aracın tarafıma teslim edilmesi. Bu hususta teknik heyetiniz ile ya da servislerinizle bu şikayetler ile gelen mokka olup olmadığını ya da hangi servise götürmem gerektiğini bana bildirmenizi ve tarafıma ikame araç tahsis edilip bu sorunların derinlemesiye test edilerek düzeltilmesini önemle arz ediyorum.
    En kısa zamanda cevabınızı bekliyorum...




  • TANER1905 T kullanıcısına yanıt
    Daha evvel yukarıda yazmıştım benzer sıkıntılar var, arka kasadan ses geliyor tümseklerden geçerken, arka balatalardan, balatalar muhtemelen adî marka kullanılmış ve seramik değil herhâlde, seramik olmadığından gıcır gıcır ses yapıyor. Camlar; iç döşemeler dansöz karı gibi oynuyor (bu bütün Mokkalarda mevcut ama insanlar ses çıkarmıyorlar), ayrıca cam az açıkken veya yarıya kadar açıkken kapı kapatıldığında cam yuvası içinde vuruntu yapıyor ve acayip çirkin bir ses çıkıyor, kapının kapanma sesini bastırıyor, yine bütün Mokkalarda mevcut. Lastikler dandik.

    Velhasıl arabanın eksikleri çok.

    Sizin arabaya bu adamlar-Opel hiçbirşey yapmayacaktır Taner Bey. Bana eksik donanımlı araba sattılar ve benim zararıma muadil hiçbir şey yapmıyorlar. Sadece pardon özür dileriz. Ben parasını vermişim bu özelliğin diyorum, adam suratıma bön bön bakıyor.

    Opel'in merkezine General Motors'a yazın bunu. O zaman belki bir şeyler olabilir. Satamıyorlar zaten artık Mokka'yı. Millet uyandı bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem1971 -- 14 Haziran 2016; 0:37:10 >




  • Cem1971 C kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazılan şikayetlerin hiçbiri bende yok sanırım çok kişidede yoktur olsa paylaşım yaparlardı bence genel değil özel bir durum arkadaşımını tiguan tsi motor gitti oğlumun skoda yeti yine motor gitti bunlar bu arabaları kötülermi ben 85 bine dizel otomatik enjoy aldım bu fyata bu sınıfta hangi araba alınabilirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    Yukarıda yazılan şikayetlerin hiçbiri bende yok sanırım çok kişidede yoktur olsa paylaşım yaparlardı bence genel değil özel bir durum arkadaşımını tiguan tsi motor gitti oğlumun skoda yeti yine motor gitti bunlar bu arabaları kötülermi ben 85 bine dizel otomatik enjoy aldım bu fyata bu sınıfta hangi araba alınabilirdi
    Bende de bu tip şikayetler yok. Bir arabadaki kötü durumdan yola çıkarak tüm Mokkaları kötülemek yada satışlarının düştüğünü ifade etmek bana çok da doğru gelmiyor eğer sayısal bir veriye dayanmıyorsa. Aksine ben etrafımda her geçen gün daha fazla Mokka görmekteyim. Ve arabamdan da memnunum.
  • ongbey O kullanıcısına yanıt
    Burdaki durum zaten dikkatli okumuşsanız Mokkayı kötülemek amaçlı değil. Opel Türkiyenin sattığı malın arkasında durmamasından kaynaklanıyor. Sizde çok güzel diyorsunuz hiç bir arabada yoksa bu sorunlar bir iki arabada ise ya üretim hayası vardır ya da arızalı bir aksam dimi ? Bunu ne yapması gerekir anında değiştirmesi ya da bu sorunu gidermesi. Evet ilk Mokkamda da yoktu hiç sorun yaşamadım. İnşaallah sorunsuz olan arkadaşlarda Opel Türkiye ile muhatap olmak zorunda kalmaz araçlarında sorun çıkmaz. Evet Mokka iyibir araba ama bu aracın satışlarını bir kaç arabada sorun yaşayıp Opel Türkiyeden çözüm alamayan kullanıcıların şikayetleri Opel Türkiyenin tutumu bence düşürüyor. Sizin aracınız iki kere servise girse ve bu şikayetiniz Opel Türkiye teknik heyeti tarafından da takip edilse aracınız incelense ve oldu gelip alabilirsiniz dediğiniz aracı aldığınızda ilk servise gitme sebebinin düzeltilmediğini görseniz ne derdiniz genede Opel süper Opel Türkiye Mükemmel dermiydiniz. Evet bu şans içi milyonlarca araç üretiminin içinden bir kaç tane bu şekil sorun çıkabilir hak veriyorum bu konuya. Ama bu sorunla ilgilenip eksiğini tamamlamayan General Motors ve Opel Türkiye ye kimse kusura bakmasın hak veremeyeceğim. Kendim otomotiv sektörü içindne geldim bu firmalara üretim yapan şirketlerle en ufak bir sorunda nasıl yaptırım yaptıklarını biliyorum. En ufak fitilden bile 160 KM hızın üzerinde uğultu yapıyor diye milyonlarca Euro tedarikçisine ceza kesiyorlar. Peki kendilerine gelince anormal olan kısım neden son kullanıcıda normal bunu açıklaya bilirmisiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TANER1905

    Burdaki durum zaten dikkatli okumuşsanız Mokkayı kötülemek amaçlı değil. Opel Türkiyenin sattığı malın arkasında durmamasından kaynaklanıyor. Sizde çok güzel diyorsunuz hiç bir arabada yoksa bu sorunlar bir iki arabada ise ya üretim hayası vardır ya da arızalı bir aksam dimi ? Bunu ne yapması gerekir anında değiştirmesi ya da bu sorunu gidermesi. Evet ilk Mokkamda da yoktu hiç sorun yaşamadım. İnşaallah sorunsuz olan arkadaşlarda Opel Türkiye ile muhatap olmak zorunda kalmaz araçlarında sorun çıkmaz. Evet Mokka iyibir araba ama bu aracın satışlarını bir kaç arabada sorun yaşayıp Opel Türkiyeden çözüm alamayan kullanıcıların şikayetleri Opel Türkiyenin tutumu bence düşürüyor. Sizin aracınız iki kere servise girse ve bu şikayetiniz Opel Türkiye teknik heyeti tarafından da takip edilse aracınız incelense ve oldu gelip alabilirsiniz dediğiniz aracı aldığınızda ilk servise gitme sebebinin düzeltilmediğini görseniz ne derdiniz genede Opel süper Opel Türkiye Mükemmel dermiydiniz. Evet bu şans içi milyonlarca araç üretiminin içinden bir kaç tane bu şekil sorun çıkabilir hak veriyorum bu konuya. Ama bu sorunla ilgilenip eksiğini tamamlamayan General Motors ve Opel Türkiye ye kimse kusura bakmasın hak veremeyeceğim. Kendim otomotiv sektörü içindne geldim bu firmalara üretim yapan şirketlerle en ufak bir sorunda nasıl yaptırım yaptıklarını biliyorum. En ufak fitilden bile 160 KM hızın üzerinde uğultu yapıyor diye milyonlarca Euro tedarikçisine ceza kesiyorlar. Peki kendilerine gelince anormal olan kısım neden son kullanıcıda normal bunu açıklaya bilirmisiniz?

    haklısınız bu tamamen firmanın politikası ve bencede yanlış kapital düzende bunlar olabiliyor demekki büyük firmalar keyfince hareket edebiliyor nasılsa satıyorum diyebiliyor affedersiniz müşteri benim g.. kılı diyebiliyor bizler vw ile skoda arasında bir karşılaştırma yapsak gözümüz kapalı vw deriz ama gerçek öyle değil arkadaşımın tiguan motoru gitti ama firma banamısın demedi garanti dolmuş dedi çıktı benim yeti de 5 yaşında iken triger zincir atmasından dolayı motor gitti aslında son zamanlarda ilk çalışmada şarlama sesi vardı sonradan kesiliyorsu ama acemilikten servise gitmedim bu arada motor gitti bu durumda bir özeleştiri yaparsak benimde hatam vardı ama kullanıcılarda böyle bir teknik konuyu bilemiyebilir buda bize bir haklılık kazandırıyor neyse uzatmayım yazışmalar sonucu bana sıfır motor taktılar sadece yeni motor tescil ücretini ödedim al işte adını duyunca dudak büktüğümüz skoda bu arada şunuda samimi olarak itiraf edeyim yetinin sıfır dizel otomatiği olsa gözüm kapalı alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERSUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: TANER1905

    Burdaki durum zaten dikkatli okumuşsanız Mokkayı kötülemek amaçlı değil. Opel Türkiyenin sattığı malın arkasında durmamasından kaynaklanıyor. Sizde çok güzel diyorsunuz hiç bir arabada yoksa bu sorunlar bir iki arabada ise ya üretim hayası vardır ya da arızalı bir aksam dimi ? Bunu ne yapması gerekir anında değiştirmesi ya da bu sorunu gidermesi. Evet ilk Mokkamda da yoktu hiç sorun yaşamadım. İnşaallah sorunsuz olan arkadaşlarda Opel Türkiye ile muhatap olmak zorunda kalmaz araçlarında sorun çıkmaz. Evet Mokka iyibir araba ama bu aracın satışlarını bir kaç arabada sorun yaşayıp Opel Türkiyeden çözüm alamayan kullanıcıların şikayetleri Opel Türkiyenin tutumu bence düşürüyor. Sizin aracınız iki kere servise girse ve bu şikayetiniz Opel Türkiye teknik heyeti tarafından da takip edilse aracınız incelense ve oldu gelip alabilirsiniz dediğiniz aracı aldığınızda ilk servise gitme sebebinin düzeltilmediğini görseniz ne derdiniz genede Opel süper Opel Türkiye Mükemmel dermiydiniz. Evet bu şans içi milyonlarca araç üretiminin içinden bir kaç tane bu şekil sorun çıkabilir hak veriyorum bu konuya. Ama bu sorunla ilgilenip eksiğini tamamlamayan General Motors ve Opel Türkiye ye kimse kusura bakmasın hak veremeyeceğim. Kendim otomotiv sektörü içindne geldim bu firmalara üretim yapan şirketlerle en ufak bir sorunda nasıl yaptırım yaptıklarını biliyorum. En ufak fitilden bile 160 KM hızın üzerinde uğultu yapıyor diye milyonlarca Euro tedarikçisine ceza kesiyorlar. Peki kendilerine gelince anormal olan kısım neden son kullanıcıda normal bunu açıklaya bilirmisiniz?

    haklısınız bu tamamen firmanın politikası ve bencede yanlış kapital düzende bunlar olabiliyor demekki büyük firmalar keyfince hareket edebiliyor nasılsa satıyorum diyebiliyor affedersiniz müşteri benim g.. kılı diyebiliyor bizler vw ile skoda arasında bir karşılaştırma yapsak gözümüz kapalı vw deriz ama gerçek öyle değil arkadaşımın tiguan motoru gitti ama firma banamısın demedi garanti dolmuş dedi çıktı benim yeti de 5 yaşında iken triger zincir atmasından dolayı motor gitti aslında son zamanlarda ilk çalışmada şarlama sesi vardı sonradan kesiliyorsu ama acemilikten servise gitmedim bu arada motor gitti bu durumda bir özeleştiri yaparsak benimde hatam vardı ama kullanıcılarda böyle bir teknik konuyu bilemiyebilir buda bize bir haklılık kazandırıyor neyse uzatmayım yazışmalar sonucu bana sıfır motor taktılar sadece yeni motor tescil ücretini ödedim al işte adını duyunca dudak büktüğümüz skoda bu arada şunuda samimi olarak itiraf edeyim yetinin sıfır dizel otomatiği olsa gözüm kapalı alırdım

    Alıntıları Göster
    Motorcu bir arkadaşım var, bayağı iyi bir ustadır, bu frendeki gıcırtı sesini duyunca araba kaç km'de hala gıcırtı yapıyor mu bu dedi, rodajı bitmiş olması lazım frenin ve bu gıcırtıyı yapmaması lazım dedi. Hatta ben kokusunu duyuyor musun deyince de hakikaten pis bir balata kokusu var, bir gün söker bakarız dedi. Balatada bir numara-sıkıntı vardır dedi. Halbuki öyle hızlıda kullanılıp frene asılmış değildim. Anlayacağınız arabanın frenlerinden koku da geliyor. Bu kokuda 10 bin km'den sonra çıktı.

    Sonra cam vuruntusu; arabaya yeni aldığımda farkettim ve servise gittim. Adamlar görüyor tabi kusuru, gidip servisteki bütün mokkalara baktılar. Ve yanıma gelip hepsi aynı dediler. Beni ikna için (!) birinin yanına götürüp, bakın bunda da var fabrikasyon ayarı deyip beni ikna(!) etmiş oldular. Bu cam açıkken kapı kapatıldığında kapı fitilleri içinde cam oynuyor ve fitillere vuruyor, ayanı zamanda iç döşeme oynuyor. Muhtemelen bunlar birbirine bağlı hatalar. Arabada bu hatalar var ve muhtemelen sizde de vardır. Farkında değilsinizdir.

    İyi bir kaportacıya gidip düzeltirebilirim ve makul bir seviyeye indirtebilirim ama ilgilenmiyorum artık. Çünkü biraz daha kullanıp değiştireceğim. Artık Opel almayacağım. 14 senelik müşteriyi kaybettiler.

    Bir multi medya taktılar "evlere şenlik"; halbuki satarken tam uyumlu diyorlar, ne uyumu yarı uyumlu bile değil.

    Arka kasadan gelen sesi tarif edemiyorum, duymanız gerek. Taner Bey'in üzerind durduğu yakıt gösterge sistemine hiç yoğunlaşmadım. İyice bir ayrıntılı analiz yapmadım. Herkes bir şeye takıyor kafayı, ben seslere çok takarım belki bu bir sıkıntı oluşturuyor olabilir ama bu sesler öyle ufak tefek sesler değil ki ayrı bir özen gerektirsin.

    Bu arabayı şu an itibariyle motoru, yüksek süratte yol tutuşu ve AFL+ far sistemi için kullanıyorum. Bunları çok iyi kotarmışlar, gerisi hikaye. Bu benim fikrim, öyle şimdi, "ateş düştüğü yeri yakar" diyorlar.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.