Şimdi Ara

★★★★★ Opel Mokka Kulübü ★★★★★ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
895
Cevap
52
Favori
176.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nihayet bizde de havalar isinmaya basladi ve araci isitma sorunu ortadan kalkti. Son iki depo sarfiyati 100 km'de ortalama 8.76 ve 8.45 lt ye dustu. Araci fulledigimde yol bilgisayari genelde 585-595 km arasi yol yapilacagini gosterirdi, dun İlk defa 614 km'yi gördüm.
    Diger Mokkaci kullanicilarda durum nasil? 1.4 turbo veya 1.8 atmosferik de sarfiyatlar ne mertebede?


     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★




  • Arkadaslar slm mokka ilgimi çekiyor 1.6 dizel otomatik olanı fakat sahibinden.com da bir sürü sıfır ayarinda 1 yaşını doldurmamış bir kaç bin km de araç dolu acaba bu araçlarda bir sorun mu var insanlar satıyor tereddütteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yörükoğlu3535 Y kullanıcısına yanıt
    Cyclon'da sesli arama yok. Sesli aramaya da gerek yok bana göre direksiyon üzerindeki kumandadan direkt rehbere giriebiliyorsunuz blutut ile...

    Evet cosmo pakettir benim.YUkarıda resim atmıştım iç ve dış. Hatta siz karıştırmışsınız galiba Rusya'daki arkadaş ile sanki... Sanrıf ve ısıtma koltuk ve direksiyon yok ve CD450 ile... Ama bu arabanın en önemli özelliği AFl+ far sistemidir; neredeyse mükemmel yapmışlar.

    Dün yine bayideydim... Siyah beyaz, tavanı aynaları ve jantları siyah diğer yerleri beyaz sadece sanrıf yok tam dolu Cosmo paket dizel için 99 bin dedi. ve benimkine 66 bin dedi; 30 bin lira ver vereyim diyor. Benimkine az verdim dedim ve çıktım.

    Furnituri isimli arkadaş çok var elden çıkaran dedi. Çeşit çeşit insan var; çoğunun ikinci arabası, merak edip alanlar var ve bir de ufak deyip satanlar var. Yalnız bu son söylediğim çoğunlukta. Süspansiyonu beğenmeyip satanlar da az değil bana göre, çünkü sert bir araç. Bagaj bir sorun, millet artık büyük araba istiyor. Amerika gibi olduk. Halbuki bu arabanın bagajı dört kişilik bir çekirdek aile için yeterli, biz millet olarak bir yere giderken bagajı da abarttığımız için yetmez addediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem1971 -- 15 Mayıs 2016; 11:20:14 >




  • Yör¨¹koğlu3535 Necvox ile ilgili konu daha önce konuşuldu, aynı konuları tekrarlamaya gerek yok. Eski mesajlara bakmadan taktırmamanı tavsiye ederim. Ben taktırdıktan sonra sökt¨¹rd¨¹m.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongbey

    INTELLILINK' TEN SONRA NECVOX PLATINUM CİHAZ KULLANIMI

    Sizlerle bug¨¹n Intelilink özellikli Mokka araçlara en uyumlu oldukları söylenen NECVOX Platinum serisi multimedya cihazı ile ilgili bir haftalık deneyimlerimi paylaşmak istiyorum:

    RADYO : Radyo orijinal Mokka radyosuna göre daha zayıf (aynı anteni kullanmasına rağmen). Eskiden kaliteli seviyede çıkan radyolar şimdi hafif cızırtılı çıkıyor. Cihazın radyosunun orijinaline göre zayıf olduğunu servis de itiraf etti. Radyo ekranı siyah ve zevksiz bir ekran, koca 8" ekran alanında RDS için ayrılan alan sekiz karakteri geçmiyor. Yani şarkıların ya da radyo bilgilerini k¨¹ç¨¹c¨¹k bir alanda gör¨¹yorsunuz. Üstelik hafızaya aldığınız radyoların isimlerini orijinaldeki gibi ekranda göremiyorsunuz, sadece frekanslarını görebiliyorsunuz. Yani 6 adet radyoyu ezberlemeniz ya da frekanslarını bilmeniz gerekiyor.

    SD KART/USB : USB ye erişimi oldukça yavaş, ben bu y¨¹zden şarkıları cihaz ¨¹zerinde slotu bulunan micro SD' ye y¨¹kledim. Bu flash diske nazaran daha hızlı. Fakat buradaki sorun ise şarkı seçimi; bunu uzaktan yapmanız (direksiyon tuşları, verilen uzaktan kumanda ya da Mokka panelindeki tuşlarla) asla m¨¹mk¨¹n değil. Bu tuşlarla ancak bir şarkı ileri ve geri yapabilirisiniz. Örneğin benim kartımdaki gibi her sanatçıya ya da m¨¹zik t¨¹r¨¹ne bir klasör ayırdıysanız yandınız. Farklı bir klasördeki şarkıyı dinlemek için yapılması gerekenler : Yarım metre ilerideki ekrana uzanmanız verilen plastik çubukla ekranın altındaki simgeye dokunmanız, buradan ¨¹st klasöre geçiş yapmanız sonrasında buradan yeni klasör seçip oradaki bir şarkıya tıklamanız gerekir. Tabi bu aralardaki gecikmelere de tahamm¨¹l etmeniz gerekir ki bu işlemleri s¨¹r¨¹ş esnasında yapmanızı asla tavsiye etmem, çok dikkat dağıtıyor, ayrıca kolunuzun iyice uzun olması lazım. Oysa ki bu işlemler Mokkanın orijinalinde, paneldeki b¨¹y¨¹k knob ile kolayca yapılıyordu.

    (Bu cihaz takılınca b¨¹y¨¹k knob artık kullanılmıyor ve Back tuşu da işlevsiz kalıyor, yani cihazdaki bir men¨¹ye girince paneldeki tuşlarla geri dönmeniz imkansız)

    Peki, bu kadar uğraştınız yeni bir klasör seçtiniz ve bir şarkı çalmaya başladınız. Ekranda gör¨¹nen nedir, sadece çalan şarkının ismi, yani hangi klasörde olduğunuzun bile bilgisi yer almıyor. Yine simsiyah hiç bir hareket olmayan zevksiz bir ekran.

    NAVİGASYON : Bu özelliğe geçince hiç bir tuş size yardımcı olmuyor. Ekrandaki men¨¹ geçişlerini, ayarları, adres girmeyi vs. t¨¹m her şeyi uzanıp çubukla yapmalısınız. Uzaktan kumandadaki tuşların da hiç birisi işe yaramıyor.

    GERİ KAMERA : Bundan da memnun olduğumu söyleyemeyeceğim. Geri vitese taktığınızda ekrana çıkan kılavuz çizgilerini dikkate alarak yanaşırsanız yandınız. Ben böyle yaptığımda, yani park alanı zeminindeki çizgilerle ekrandaki çizgileri paralelleyerek yanaştığımda b¨¹y¨¹k şaşkınlığa d¨¹şt¨¹m. Ǩ¹nk¨¹ hayatımdaki en köt¨¹ hizalamayı yaparak yanaşmış olduğumu arabadan inince fark ettim. Sistem sizi abartısız 40-50 cm sola yanaştırıyor. Bunu servise söylediğimde çizgileri dikkate almamı söylediler, bu durum normalmiş. Geri vites kamerasının plaka lambalarının birini sökerek takıldığını da ilave edeyim. Necvox, ¨¹zerinde ışık ve kamera olan bir parça hazırlamış, orijinali ile değiştirilerek o takılıyor. Yani sizin anlayacağınız bizim Mokka' ya özel hazırlanmış :) M¨¹hendislerinin ellerine sağlık !

    TELEFON (BLUETOOTH) : Bildiğiniz gibi Mokka orijinalde telefonla arandığınızda ekrana arayanın telefon rehberindeki resmi çıkıyor ve çok estetik duruyor. Necvox' da ise yine mahkeme duvarı gibi bir ekran ile karşılaşıyorsunuz. Resim filan göstermiyor. Mokka orijinalde yer alan sms geldiğinde haber veren ve sesli olarak okuyan sistemden hiç bahsetmeme gerek yok. Ǩ¹nk¨¹ bu cihaz sizin sms lerinizle ilgilenmiyor.

    TUŞ KONTROLLERİ: Bildiğiniz gibi Mokka' da SRCE butonu var. Buna bastıkça bir sonraki kaynağa geçersiniz (radyo, usb, cd gibi) Fakat Mokka nın sisteminde bir ayar men¨¹z¨¹ vardır ve kullanmadığınız kaynağı bu sıralamadan çıkartırsınız. Örneğin ben hiç CD kullanmayacaksam, bu sıralamadan çıkartırım. Necvox cihazda böyle kullanışlı bir ayar yok. Yani siz bir sonraki kaynak tuşuna (SRCE) bastığınızda zorunlu olarak t¨¹m kaynakları tarıyor, buna TV'de dahil. Yani şöyle oluyor: Siz sd karttan m¨¹zik dinleyeceksiniz ve radyoya geçiş yapmak istiyorsunuz ve SRCE tuşuna basıyorsunuz ve CD' ye geçiyor (halbuki benim arabamda hiç cd yok), cd olup olmadığını kontrol ediyor cd ekranı açılıyor, gitti 5-10 saniye. Bir daha tuşa basıyorsunuz, TV ye geçiyor fakat bu açılırken arabanın gidiyor olduğu fark ediliyor (ki araç giderken TV ekranı gösterilmiyor), uyarı mesajı çıkıyor, buradada 5-10 sn gitti. Bir daha basıyorsunuz sırada ne varsa ona gidiyor. Yani bu sıralamada kullanılmayacak olanların sistemden çıkarılması m¨¹mk¨¹n değil. Çok oyalayıcı ve dikkat çelen bir kullanım. Bunun alternatifi home tuşuma basmak ve ardından istenilen kaynağı ekrana uzanıp dokunarak seçmek. Ya da uzaktan kumandaya kısa yol olarak konan bazı tuşları kullanmak. Fakat bunların arasında microSD yok.

    PARK SENSÖRLERİYLE UYUMSUZLUK: Cihaz Mokkanın park sensörleriyle uyumsuzluk gösteriyor. Aracı çalıştırdığınızda ekranı kaplayan bir gör¨¹nt¨¹ çıkıyor. Eğer park sensörlerinizi kapatmazsanız ekrandan kaybolmuyor. Yani bu cihazı kullanmanız için park sensörlerinizin kapalı olması gerekiyor, bu da muhteşem bir uyum örneği !

    SESLİ KOMUT SİSTEMİ: Bu cihaz takıldıktan sonra sesli komut sistemi (arama, klasör değiştirme, şarkı değiştirme gibi) iptal oluyor.

    ISITMA/SOĞUTMA SİSTEMİ BİLGİ EKRANI : Kalorifer ya da klima ayarlarından herhangi birini değiştirdiğinizde t¨¹m ekranı kaplayan bilgi ekranı ortaya çıkıyor ve ekrana yapışıyor. Back tuşu işlemediği için çıkamıyorsunuz.

    Özetle, heves ederek aldığım ve 2400 TL ödediğim bu sistemden çok hoşnutsuz kalmış bulunuyorum. Neredeyse eskisini tekrar taktırmak istemekteyim. Bu cihazla ilgili böyle yorumlar okusaydım ben asla taktırmazdım. Ben aracı alırken sadece intellilink' li Mokka olduğunu, geri gör¨¹ş kameralı ve navigasyonlu artık olmadığını söylediler. Biz de mecbur olduk bu arabayı bu haliyle alıp sonradan cihaz taktırmaya.
    Bu cihazı kullanan ve benim söylediklerimden farklı deneyimleri olan varsa yorum yapabilir. Belki ben bazı şeyleri kaçırmış olabilirim.






    Necvox cihazı incelemeniz oldukca guzel olmuş emeğinize tsk.ler
    Multimedia cihazi almak icin bir sure ara verdim cd400 devam.
    Direksiyon uzerindeki arama tusuna bastigimda direk rehbere girmiyor son giden cağrilara gidiyor. cem1971
    Senin cycloonda farkli olabilir.
    Bluetooth la aramadaki ses kalitesinden son derece memnunum. Ama sesli arama yapma yok malesef. Cycloondada yokmuş.

    Havuzlu kaucukpaspas almayi dusunuyorum hepsiburadada 3d ve 4d paspaslar var birkac model var almak istesigim. Oneriniz varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mokka nerede uretiliyor diye onceden burada konusu gecmisti. Mokka 2014 yılında ispanya zaragoza fabrikasinda uretime gecmis, kısmi uretim yapıyor Montaj agirliklı. Aracımı alırken satis elemanina sordugumda ispanya uretiliyor demisti.

    Youtubede videoları mevcut. Ispanya kralı açılışını yapmış.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • keceli32 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba. bende 1.6 CTDI otomatik opel mokka sahibiyim. daha öncede 2 sene 1.4 turbo AWD benzinlisini kullandım. açıkçası merak eder ve sürekli range ile manuel tüketimi merak eder ve ölçerim. 1.4 benzinlide 5-6 kere ölçtüm e sürekli iki ölçümde eşit çıkıyordu. yalnız dizel olanı aldıktan sonra hala aynı çıktığı sonucunu görmedim. şöyleki arabnın göstergesi 5.3 Litre göstrirken manuel hesapladığım (depoyu fulleyip sıfırlıyorum tüm göstergeleri bir dahaki fullemede hesaplıyorum) 7.8 litre. geçen uzun yol gittim erdeğe aracın gösterdiği 6,3 Litre benim hesapladığın 5,5 Litre. bakımda servise söyledim normal dediler. bende opel türkiyeye şikayet yazdım. benim tavsiyem bunları opel türkiyeye iletin koymuş olmak için yol bilgisayarı koymaya gerek yok. manuel hesaplanacaksa şahindede hesaplıyoruz zaten. elimde her ölçümün resimleride var hepsini servisede opel türkiyeye de gönderdim.




  • tataristan T kullanıcısına yanıt
    bu durum opel mokka 1.6 dizel otomatiklerde kronik bir sorun. ben opel türkiyeye bu sorunu fotoğraları ile ilettim. servise sölediğimde normal denildi. ama bu güne kadar bir çok araba kullandım ve bu konuda meraklı olduğum için hep ölçerim tüketimleri ilk kez bu arabada başıma geldi. hatta ilginç bir anetot daha önce 1.4 turbo awd kullandım opel mokka 2 sene onda da ölçümlr gösterge ve pompa değerleri hep eşitti. tavsiyem opel türkiyeye şikayetlerinizi iletiniz sonuç itibari ile bu özelliğe ekstra para veriliyor ve bu kadar şaşmaması lazım
  • Merhaba arkadaşlar bazı kpnularda sizlere sorularım olacak. 2015 model 1.6 CTDI otomatik şanzıman opel mokka sahibiyim. aracım 24.000 km'de.
    Başıma geleni anlatayım sizlere aracım 23.000 km iken arka fren balataları uhultu yapıyor diye servise götürdüm. Tabi bunun yanında bir dünyada şikayetim vardı. Örneğin; 90 Km den sonra aracın içinde rüzgar ssinden durulmuyor, iç dış sıyırıcılar görevini yerine getirmiyor, emniyet kemerlerinin içinden sürekli tangur tungur sesler geliyor, araç yol bilgisayarı doğru tüketim ölçemiyor, motor ışıklarda beklerken vuruntu yapıyor vb gibi.
    bunu opel yetkili servisi inceledi hepsine normal dedi. şikayetimi opel türkiyeye de ilettim. Bir tek frenler için ön balatalar bitmek üzere 1-2.000 km anca gider dendi bende arabada çocuk taşıdığım ve uzun yola gideceğim için değiştirin dedim. Bu sürede yanlış hatırlamıyorsam araba 2-3 gün serviste durdu cuma akşamı teslim aldım arabayı. İşin tuhafı daha öncede otomatik araba çok kullandım 23.000 de bitmesi bana tuhaf geldi fren balatalarının. Cuma akşam eşimi aldım işte eve doğru gelirken esp ışığı sürekli yanmaya başladı bankamatikten para çekmek için durduğumda arabanın arkada fren ışıklarının sürekli yandığını fark ettim. Vakit kaybetmeden Pazartesi sabah tekrar aracı servise bıraktım hatayıda ilettim fakat araç herhangi bir hata kodu ecuya göndermemiş o gün incelediler test ettiler bir şey bulamadılar. Bende şehir dışına gideceğim için ve kullanımda sorun olmayacağı görüşünden sonra aracı aldım. Asıl gideceğim yerden araca güvenemediğim için ise gideceğim yere değilde 700 Km yol yapıp geldim o esnada hiç esp hatası vermedi fakat asıl sorun şu fren basılı kalıyor ve sürekli fren ışıkları yanıyor. Fren kendini dolduramadığı ya da atamadığı için cruzi control devreye girmiyor normalde frene basmadan vites değişmemesi gerekir fakat fren basılı kaldığından sürekli frene basmadan parktan çıkıp tüm viteslere geçiyor.
    sol ayağım ile freni kaldıra kaldıra 700 km yol gidip geldim ve arabayı servise verdim şuanda 10 gündür serviste ilk gün bulduk hatayı fren müşürü değişcek dendi değiştirdiler hata devam ediyor dendi opel Türkiye ile görüşüyoruz denilitor. Opel Türkiye parça değiştirmeyin yazılımsal olabilir deniyormuş ama 3 gündür 25 dk güncellenen yazılım bir türlü düzeltilemedi. Bu şekilde bir olay başına gelen varmı ya da yorumlarınız nedir? Sanayide 2 saatte halledilecek iş garanti bozulmasın diye 15 gündür serviste yatan araba ve opel Türkiyenin beceriksiz mühendisleri.




  • Bende de dizel otomatik var ve ben de gerçek ile gösterilen arasında fark bulmuştum ama, biri 22 kuruş iken diğeri 24 kuruş çıktı. Yani fark %10 içerisinde ve bu da beni fazla rahatsız etmedi. Bence sizin arabaya mahsus bir durum var diye düşünüyorum. Bu arada hangi şehirdeki Opel servisinden bahsediyorsunuz bu kadar olumsuzluğa normal diyen :)
  • ongbey O kullanıcısına yanıt
    Vallahi %10 olsa bende takmıcam ama şöyle örnekliyim aracın gösterge 5.3 Litre gösterirken hesaplamada 7.8 litre çıktı. bir diğerinde 6.3 litre gösterirken 5,5 litre çıktı tüketim :) Ne yazıkki servisi geçtim bu olumsuzluklar Opel Türkiye tarafından onaylanıyor. Bir haftadır kavga içindeyiz:)
  • TANER1905 T kullanıcısına yanıt
    Arabada çokça trim sesi mevcut; dediğiniz gibi kemer bağlantı yerinden, ön konsoldan ve bilhassa tümseklerden geçerken arka kısımdan sesler geliyor. Dediğiniz gibi hâlâ arka frenlerden gıcırtı sesi geliyor, yolda giderken değil de yavaşça geri ve ileri gidişlerdeki yanaşmalarda. Cam açma kapamalarında iç döşeme oynuyor, cam yarı açık iken kapıyı kapattığınızda cam yuvası içinde vuruntu yapıyor. Bu son söyledğim bütün Mokka'larda var ama millet ses çıkarmıyor. halbuki bu büyük bir kusur.

    Opel Türkiye'den bir cacık olmaz. Bana lastik basınç sistemi var dediler, çıkmadı, merkeze şikayet ettim, beni ilgilendirmez diyor ve bayiye topu atıyor. Arkadaş sen bu bayileri denetlemiyor musun?.. Adama defalarca sormama rağmen var dedi, aldık çıkmadı.

    Opel Amerikanların yönetimine geçince bozuldu, artık bir Alman değil aslında. Ve bu Opel olarak son arabam, bir daha da almayacağım, kredileirni tükettiler. ben VİP müşteri sayılabilecek keyfiyetteydim ama hiç kaale almıyorlar. Bu araba üzerinde pek çalışılmamış veya montajda sıkıntılar var. Bir şeyler var yani. Hizmet oldukça düştü. Tüketici düşünme ve koruma gibi bir düstur kesinlikle gündemlerinde yok!

    Artık başka markalara bakacağız. Opel öldü arkadaşlar. Dağ gibi Opel'i mahvettiler.




  • Cem1971 C kullanıcısına yanıt
    Haklısınız yazdıklarınızda. ben bugün itibari ile 4 gündür fren müşürü deüiştikten sonra gideremedikleri hatanın yazılımsal olduğuna karar veren Opel Türkiye mühendislerinden servise talimat verip yazılım güncelleyin demesini bekliyorum. Allah aşkına sıfır araba hepsinde aynı yazılım var olduki bir bozulma oldu az buçuk hepimiz bilgisayardan programlama dilinden anlıyoruz 4 gündür neyin yazılımını karşılaştırıp hatamı var diye bakıyorlar anlamış değilim. Bu arada o frenden gelen ses varya üstadım o normalmiş sırf o uğultu sesi için gittim dediğiniz gibi hızlı giderken değil arabayı park ederken frene basmadığınızda özellikle geri geri giderken oluyordu bende. Aman diyim götürüp değiştirtmeyin. İşin dahada ilginci arka fren balataları dedim önler değişti ve o uğultu giderildi dedikleri halde hala devam ediyordu. Benim naçizane fikrim opel parça değişine kadarmış güzelliği. Opel Türkiyeye artık diyecek lafım yok. Daha senesini doldurmamış araba15 gündür araçsızım hala bana aracınız çekici ile gelmemiş 10 gün dolmamış ikame araç veremiyoruz diyorlar. Milletin beğenmediği Seat'ı kullandım servisi doğuş otoyu eleştirirler ya. aracım dsg şanzıman hatası verdi aracımı gelip olduğum yerden aldılar benide taksi gönderip gideceğim yere kadar bıraktılar ayrıca sabahta kapımın önüne aynı özelliklerdeki bir otomobil getirdiler. En ilginçide şuki o koca dsg şanzımanı 4 günde ispanyadan getirtip değiştirip testlerini yapıp teslim ettiler. Opel 15 gündür bir fren meselesini çözemedi. Alman mühendislik harikası :) Zaten ilk işim aracı satmak olacak sanırım bu soğuma ile.




  • Daha onceki mesajlarda bahsetmistim, yol bilgisayari tuketim bilgileri tutmuyor diye, fuelio programiyla takip ediyorum, daha net sonuc alıyorum, hem de araca harcadigim tum masraflari haftalik, aylik, yillik bazda takip edebiliyorum. Kaldi ki aracin sarfiyati benzin fiyatlarinin pahalı oldugu ulkemize göre önemli ama fazla yuksek degil diye dusunuyorum. Yasadigim ulkede hem aracin Fiyati Turkiyeye göre yari yarıya, hem de benzin bizde ucuz. 95 oktan benzin yaklasik 1.7 tl/ lt. Arac 100 km de ortalama buranin fiyatlari ile 15 - 16 lt yakiyor. Turkiyede mutlaka bunun 2-3 katidir diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi öl稹m¨¹zle arabanınki arasında bulduğunuz fark hangi seviyede oldu?
  • ongbey O kullanıcısına yanıt
    ongbey hiç bir zaman tutmadı. ölçümü netlik olması adına şöyle anlatayım size. ilk önce aracımın deposunu dolduruyorum ve 2. range sıfırlıyorum. daha sonra km sıfırdan tüketmeye başlıyor ve depoyu tekrar doldurduğumda aldığım litre bölü yaptığım km yi bölerek manuel hesaplamayı buluyorum. size iki resim göndericem ekte birinde araç 5.8 litre derken hesaplama 7.6 litre çıkıyor. diğerinde ise 6,3 derken 5,6 litre çıkıyor manuel hesaplama. hani sürekli fazla ya da eksik çıksa bir yorum yapıcam ama bir anı bir anını tutmuyor. bu sadece bir iki örnek aldığımdan beri %10 +/- yaklaştığını hatırlamam arabanın. ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★
     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★
     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★
     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★




  • Tataristan' ın farkını da merak ediyorum aslında. Sizinkinde problem var gibi duruyor, belki de bir sensör arızası var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongbey

    Tataristan' ın farkını da merak ediyorum aslında. Sizinkinde problem var gibi duruyor, belki de bir sensör arızası var.

    Range 2 sifirladiktan sonra yaklasik 10500 km gittim sanirim. Ortalama tuketim 9.0 lt, ortalama hiz 34.2 km. Ayni donemde Fuelio ile 13200 km tutmusum, orada ortalama tuketim 9.69 lt gosteriyor. Aracin genel range km si ise toplamda 17800 km de ve ortalama tuketim 9.5 lt ortalama hiz 33.4 km olarak gorunuyor. Tabi ben arabayi aldigimda 3450 km de ve ortalama yakit tuketimi yol bilgisayarina göre 10.2 lt olarak gorunuyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suan arabam 500 km de. Trim sesi olarak birsey duymadım aksine araba kütük gibi sert sıkı bir araba cikacak gibide durmuyor.
    Malzeme bence kaliteli. Arabanin alt kismindaki parçalara mumlama yapmislar buda uzun sureli koruma icin.
    Suspansiyonlari sert bunada alışıyor insan. Sportif suv gorunen ruhundandir belkide.

    Frendeki ugultu benim arabadada var park yerinden cikarken bazen geri viteste yanasirken ugultu yapıyor çokta rahatsiz olmadım. Her zaman yapmiyor uğultuyu Araba sogukken ilk calistirdiktan sonra yapiyor genellikle. Belkide At vites olduğundandir manuel vites kullanıcılarında olmayabilir .
    1.4T arabam.
    Kullaniyorum simdilik sorun yok. Opelin yenisi vezir eskisi verem eder diye bir sözü var ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yörükoğlu3535 -- 2 Haziran 2016; 17:58:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel mokka almadan once Mazda cx3 almaya niyetim vardı. Bu yuzden faceden cx3 gruplarını halen takip ediyorum. Kusursuz sorunsuz denilen mazdanın bir Italyan cx3 kullanıcısının alttan gelen sesi farkedip dün gruba attığı resim. Yorum sizlerin.
    Opel mokka italya grup cok aktiftir
    yada turkiye gruplarini takip edeseniz fark gorursunuz.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★★★  Opel Mokka Kulübü ★★★★★[simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yörükoğlu3535 -- 2 Haziran 2016; 18:44:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.