Şimdi Ara

Opel Tigra Nasıl Bir Araç?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
70.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşler herkese selamlar...

    Elimde 1997 model wv polo var 1.6 klimalı 145.000 km de baya sorunlu bir araç debriyaj bitik, fren diskler ve balataları bitik, ön turil tablaları ve turil başları bitik, klima arızalı hiç çalışmıyor klimanın kasnağı yok, + amortisör değişmesi lazım hepsi bitik, aracın bir çok kısmında çizikler var bu yüzden de boya gerekiyor ve diğer bakımlar yağ, yağ filtresi hava vs.vs.vs. yani kısacası aracın toplam masrafı yaklaşık 1.500 ytl gibi bişey tutuyor. Bende yaptırmıyorum çünkü canımı sıkıyor bu araç hem zaten rengide çok kötü fıstık yeşili bana toplamda 12.000 ytl mal oldu devir vs vs gibi işlemler dahil ama şuan ilan veriyorum 10.000 veren yok gören etmez bu kadar diyor; ben hep tek kapılı bir araç düşünmüştüm ama kısmet olmadı ola ola bu polo oldu neyse adamın biri ilan vermiş 1996 model opel tigra 170.000 km de tarçın rengi gayet diri bir araç değişen yok hoşuma da gitti tam tarzım bi araç takas yapmayı düşünüyorum sahibi bedelsiz takas edebileceğimizi söyledi sıcak bakıyorum sizinde fikrinizi öğrenmek istiyorum çünkü araç bakımlı masrafsız, kullandım gayet yürüyen de sağlıklı hoşuma gitti polodan sonra :) genel bir fikir olarak travesti arabası diyorlar ama ben pek takmıyorum açıkcası ufak tefek bir araç gibi gözüküyor ama gayet konforlu abs air bag vs. gibi konfor özellikleride var. Sizgelerin genel yorumunu almak istiyorum nedir tigranın parçası pahalımıdır polo ya göre rahat edermiyim? ben bekar adamım öle çoluk çocuk yok bende :) o yüzden sıcak bakıyorum sizinde fikrinizi almak istiyorum şimdiden teşekkür ederim.
    ..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Tigra: Bilmeniz Gerekenler

    Opel Tigra, 1994-2009 yılları arasında üretilen iki kişilik bir spor otomobildir. Araba, şık tasarımı ve üstü açılır tavanıyla tanınıyordu.

    Opel Tigra Alınır mı?

    Opel Tigra, uygun bir fiyat aralığında benzersiz ve eğlenceli bir sürüş deneyimi sunan iyi bir seçenektir. Ancak, satın almadan önce göz önünde bulundurmanız gereken bazı faktörler şunlardır:

    • Kronik Sorunlar: Tigra'nın bazı kronik sorunları vardır, özellikle erken modellerinde. Bu sorunları satın almadan önce araştırmanız önemlidir.
    • Parça Bulunabilirliği: Tigra'nın üretimi durdurulduğu için bazı parçaları bulmak zor olabilir. Bu durum, onarım maliyetlerini artırabilir.
    • Yakıt Verimliliği: Tigra, özellikle 1.6 litrelik modelinde, yakıt açısından verimli bir araç değildir.

    Opel Tigra Neden Tutulmuyor?

    Opel Tigra, benzersiz tasarımına rağmen ticari olarak çok başarılı olmadı. Bunun nedenleri şunlardır:

    • Yüksek Maliyet: Tigra'nın fiyatı, rakiplerine göre daha yüksekti, bu da onu daha az çekici hale getiriyordu.
    • Sınırlı Pratiklik: İki kişilik bir araba olarak Tigra, aileler veya çok fazla eşya taşıması gerekenler için pratik değildi.
    • Güvenilirlik Sorunları: Tigra'nın bazı kronik güvenilirlik sorunları vardı, bu da potansiyel alıcıları caydırdı.

    Opel Tigra Yorumları

    Opel Tigra sahiplerinden alınan yorumlar karışıktır. Bazı sahipler, arabanın şık tasarımını, üstü açılır tavanını ve eğlenceli sürüş deneyimini övüyor. Diğerleri ise kronik sorunlardan, yüksek yakıt tüketiminden ve parça bulunurluğunun az olmasından şikayet ediyor.

    Opel Tigra 1.6 Yorumları

    1.6 litrelik Opel Tigra, en yaygın modellerden biridir. Sahipler, genellikle arabanın performansını, yol tutuşunu ve frenlerini övüyor. Ancak, 1.6 litrelik motorun yakıt açısından verimli olmadığı ve bazı kronik sorunlar yaşayabileceği not edilmelidir.

    Sonuç

    Opel Tigra, benzersiz tasarımı ve üstü açılır tavanıyla ilginç bir spor otomobildir. Ancak, kronik sorunları, yüksek yakıt tüketimi ve parça bulunurluğunun az olması gibi dikkate alınması gereken bazı faktörler vardır. Bu faktörleri araştırmak ve dikkate almak, bilinçli bir satın alma kararı vermenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet


  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoGoBeacH



    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir

    Alıntıları Göster
    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir

    Alıntıları Göster
    tigranın motoru 100 değil 106 hp olması lazım ve klasik ecotec değilde o nesil corsalardaki gsi motoru var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    tigranın motoru 100 değil 106 hp olması lazım ve klasik ecotec değilde o nesil corsalardaki gsi motoru var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir


    Alıntıları Göster
    arkası çok küçük ve konforsuzdur tigranın asla poloya bindiğin kişi sayısıyla tigraya binemezsin..
    yani binek bi araç değildir tigra..spor bir araçtır..
    performansına filan lafım yok..
    tek sorunu arka kısım..
    çok çok küçük ve konforsuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conss

    arkası çok küçük ve konforsuzdur tigranın asla poloya bindiğin kişi sayısıyla tigraya binemezsin..
    yani binek bi araç değildir tigra..spor bir araçtır..
    performansına filan lafım yok..
    tek sorunu arka kısım..
    çok çok küçük ve konforsuz..

    Alıntıları Göster
    zaten ben tek kişiyim ve çok fazla öle kişininde bineceğini sanmıyorum sadece ve sadece bindiğim araçdan zevk almak istiyorum, polodan o zevki alamadım hep masraf hep masraf açıkcası bıktım daha sorunsuz bir araç kullanmak istiyorum.. yukarıda da yazdım gibi bana şuan ki masrafı 1.500 ytl gibi bi rakam ama şu konuda terettüt ediyorum acaba ople tigranın parça fiyatları nasıl? mesela polonun debriyaj seti full 200 ytl acaba tigranın ki ne? aranızda tigra kullanan ve bakım yaptıran var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoGoBeacH

    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: GoGoBeacH

    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir



    SIRALI LPG İLE ÇOK FARK ETMEYECEKTİR PERFORMANS , BİNMEK İÇİN ALACAKSAN İYİ BİR SEÇİM , YOK KISA SÜREDE SATACAKSAN ALMA MALUM ÜLKEMİZDE 2 KAPILI ARABALAR NAZLI SATILIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: GoGoBeacH

    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir



    SIRALI LPG İLE ÇOK FARK ETMEYECEKTİR PERFORMANS , BİNMEK İÇİN ALACAKSAN İYİ BİR SEÇİM , YOK KISA SÜREDE SATACAKSAN ALMA MALUM ÜLKEMİZDE 2 KAPILI ARABALAR NAZLI SATILIR

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: GoGoBeacH

    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir



    SIRALI LPG İLE ÇOK FARK ETMEYECEKTİR PERFORMANS , BİNMEK İÇİN ALACAKSAN İYİ BİR SEÇİM , YOK KISA SÜREDE SATACAKSAN ALMA MALUM ÜLKEMİZDE 2 KAPILI ARABALAR NAZLI SATILIR


    Tigra : Spor sürüş,daha fazla performans,dar arka koltuklar,satışı zor.
    Polo : Yumuşak amörtisörler ve şehir içine daha uygun tasarım, tigraya göre düşük performans,4 kişi rahat biner, alıcısı çok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexnumber10

    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: GoGoBeacH

    Yani hiç düşünme al diyorsun öle mi? Aslında şöylede düşünüyorum polo ya yapacağımmasrafı opel tigraya sıralı brc lpg olarak yaparım daha mantıklı hem şehiriçi trafinde yaklaşık 130 a geliomuş yakıtı. o yüzden lpg daha mantıklı gelio bana hem konforlu hem ekonomik hemde seri haa lpg de belki biraz düşecektir performan ama onuda göze almak lazım sonuçta yarış pistinde değiliz trafikdeyiz ;)
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    tigrada 1.6 16v ecotec opelin şimdiye kadar bir çok modelinde kullandığı teknolojik bir motr var vede 100 hp güç üretiyor bu motor ,sendeki polo ise 75 hp 8v olması lazım vede artık teknik olarak geri kalıyor , tigraların kronik sorunu yoktur ancak satarken polodan daha zor satılır , ha binmek için alıyorsan polodan daha iyi bir alet olduğu bir gerçek ş. içi trafiğinde çok seri vede park manevralarda daha iyidir



    SIRALI LPG İLE ÇOK FARK ETMEYECEKTİR PERFORMANS , BİNMEK İÇİN ALACAKSAN İYİ BİR SEÇİM , YOK KISA SÜREDE SATACAKSAN ALMA MALUM ÜLKEMİZDE 2 KAPILI ARABALAR NAZLI SATILIR


    Tigra : Spor sürüş,daha fazla performans,dar arka koltuklar,satışı zor.
    Polo : Yumuşak amörtisörler ve şehir içine daha uygun tasarım, tigraya göre düşük performans,4 kişi rahat biner, alıcısı çok.

    Alıntıları Göster
    tipi çok gıcık bence. sportiflik garibesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khaydut

    tipi çok gıcık bence. sportiflik garibesi.

    Alıntıları Göster
    arabayı adamdan alım 1 günlüğüne şöle bi istanbul yoluna çıktım acayip zevk verdii :))) yanii polodan sonra sanırım biraz daha konforlu gibi geldi ama koltuğu tam aşağıda kullanmam lazım yoksa kafam tavana carpıyor garip geldi açıkcası ama yarın bide motor ve sanzumana baktırcam ona göre karar vercem ama genelde herkesin dediği gibi polo verilmez be kardeşim napcan tigrayı oluyor her 10 kişiden 9 u aynı seyi söylüyor bilmiorum kararsızım :S bakalım sonuç ne çıkcak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoGoBeacH

    arabayı adamdan alım 1 günlüğüne şöle bi istanbul yoluna çıktım acayip zevk verdii :))) yanii polodan sonra sanırım biraz daha konforlu gibi geldi ama koltuğu tam aşağıda kullanmam lazım yoksa kafam tavana carpıyor garip geldi açıkcası ama yarın bide motor ve sanzumana baktırcam ona göre karar vercem ama genelde herkesin dediği gibi polo verilmez be kardeşim napcan tigrayı oluyor her 10 kişiden 9 u aynı seyi söylüyor bilmiorum kararsızım :S bakalım sonuç ne çıkcak

    Alıntıları Göster
    ben şahsen alırdım tigra sonuçta 3 kapı spor görünümlü bir araç tek başımayım diosun napıcaksın poloyu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    ben şahsen alırdım tigra sonuçta 3 kapı spor görünümlü bir araç tek başımayım diosun napıcaksın poloyu.

    Alıntıları Göster
    polodan 1000 kat iyi bence
    ayrıca 5 kişi bindiğimizi biliyorum tigraya arkada oturanların hatta 1 i 1.80 diğeri 1.85 boyu vardı.. sıkıştık biraz ama işimizi gördü.......
    performans 10 numara oldukça ekonomikte benzinli bile binsen fazla yakmaz..
    tigra yı belli bir kesimin arabası dienleri kafana takma zaten o insanların biinmediği araba mı kaldı saçma sapan şeyler bunlar...
    seneye km si düşük temiz bi tane bulursam ben alacam.. rengide ya bu renk olmadı gümüş düşünyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vct2000 -- 15 Ocak 2008; 0:07:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vct2000

    polodan 1000 kat iyi bence
    ayrıca 5 kişi bindiğimizi biliyorum tigraya arkada oturanların hatta 1 i 1.80 diğeri 1.85 boyu vardı.. sıkıştık biraz ama işimizi gördü.......
    performans 10 numara oldukça ekonomikte benzinli bile binsen fazla yakmaz..
    tigra yı belli bir kesimin arabası dienleri kafana takma zaten o insanların biinmediği araba mı kaldı saçma sapan şeyler bunlar...
    seneye km si düşük temiz bi tane bulursam ben alacam.. rengide ya bu renk olmadı gümüş düşünyorum

    Alıntıları Göster
    Açıkçası benim de eşim için düşündüğüm araçlar arasında yer alıyor fiyatının uygun olması nedeniyle. Gerçi küçük araç istemiyor ama artık ikna edebilirsem. Gidip birkaç tanesine bakacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur23

    Açıkçası benim de eşim için düşündüğüm araçlar arasında yer alıyor fiyatının uygun olması nedeniyle. Gerçi küçük araç istemiyor ama artık ikna edebilirsem. Gidip birkaç tanesine bakacağım.

    Alıntıları Göster
    kendine 0 km i30 al eşine elden düşme 10 yaşında tigra:))
    şaka bir yana tigra iyi araçtır ama yaşlandılar artık sorun çıkarırlar gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    kendine 0 km i30 al eşine elden düşme 10 yaşında tigra:))
    şaka bir yana tigra iyi araçtır ama yaşlandılar artık sorun çıkarırlar gibi geliyor.

    Alıntıları Göster
    bayanlarda rahatllıkla kullanabilir tigrayi bir tur atsa kesinlikle beğenir
    evet yaşlandılar ve spor araba oldukları için hor kullanılmış olabilirler çünkü gençlerin binip sınırlarını zorladıkları araçlardandır bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vct2000 -- 15 Ocak 2008; 0:14:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vct2000

    bayanlarda rahatllıkla kullanabilir tigrayi bir tur atsa kesinlikle beğenir
    evet yaşlandılar ve spor araba oldukları için hor kullanılmış olabilirler çünkü gençlerin binip sınırlarını zorladıkları araçlardandır bunlar

    Alıntıları Göster
    buna alternatif megane coupe düşünebilirsiniz 2001-2002 leri var sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vct2000

    buna alternatif megane coupe düşünebilirsiniz 2001-2002 leri var sanırım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vct2000

    buna alternatif megane coupe düşünebilirsiniz 2001-2002 leri var sanırım

    bencede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: queresma_tik

    quote:

    Orjinalden alıntı: vct2000

    buna alternatif megane coupe düşünebilirsiniz 2001-2002 leri var sanırım

    bencede

    Alıntıları Göster
    TİGRA GÖRÜNÜŞ OLARAK POLOYA GÖRE ÇOK İYİ PERFORMANS OLARAK DA DAHA İYİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM SENİN ELİNDKEİ POLO ZANNEDERSEM 100 LÜK ARA HIZLANMALARININ ÇOK İYİ OLDUĞUNU SÖYLEYEMEYECEĞİM AMA 0-100 11 SANİYE 100'LÜK CLASSİC İLE BEN DEFALARCA YAPTIM ARAÇ 80-90 BİN KM DEYKEN ZANNEDERSEM KULLANDIĞIN ARACIN MASRAF SORUNU DAHA ÖNCEKİ KULLANICILARINDAN KAYNAKLANIYORU ÇÜNKÜ VW OPELE GÖRE EN AZ YARI YARIYA DAHA SORUNSUZDUR. AYRICA 150-160 KM DEN SONRA TİGRANIN PERFORMANSINI BİLMİYORUM AMA 100 LÜK POLONUN PERFORMANSI BİR ÇOK 1,6 ARABADAN DAHA İYİ YAKIT OLARAK EKONOMİK OLDUĞUNU SÖYLEYEMEM AYRICA POLONUN AMA TİGRA KÜÇÜK BOYUTLARI İLE DAHA EKONOMİK GİBİ GÖZÜKÜYOR AMA AMAN AMAN BİR FARK OLACAĞINI DA DÜŞÜNMÜYORUM İLLA Kİ BİR SPOR ARABAM OLSUN DİYORSAN 2 KAPILI ARABALAR İÇİN DE HONDA VTI VE 106 GTI TARTIŞMASIZ EN İYİLERİDİR BANA KALIRSA BİRAZ DAHA BİRİKİM YAPIP BU ARABALARI DÜŞÜNMENİ TAVSİYE EDERİM ÇÜNKÜ SÖYLEDİĞİN ARABALAR PİYASADA ARTIK TAMAMI İLE BİTMİŞ DURUMDA GİBİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aqua7889

    TİGRA GÖRÜNÜŞ OLARAK POLOYA GÖRE ÇOK İYİ PERFORMANS OLARAK DA DAHA İYİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM SENİN ELİNDKEİ POLO ZANNEDERSEM 100 LÜK ARA HIZLANMALARININ ÇOK İYİ OLDUĞUNU SÖYLEYEMEYECEĞİM AMA 0-100 11 SANİYE 100'LÜK CLASSİC İLE BEN DEFALARCA YAPTIM ARAÇ 80-90 BİN KM DEYKEN ZANNEDERSEM KULLANDIĞIN ARACIN MASRAF SORUNU DAHA ÖNCEKİ KULLANICILARINDAN KAYNAKLANIYORU ÇÜNKÜ VW OPELE GÖRE EN AZ YARI YARIYA DAHA SORUNSUZDUR. AYRICA 150-160 KM DEN SONRA TİGRANIN PERFORMANSINI BİLMİYORUM AMA 100 LÜK POLONUN PERFORMANSI BİR ÇOK 1,6 ARABADAN DAHA İYİ YAKIT OLARAK EKONOMİK OLDUĞUNU SÖYLEYEMEM AYRICA POLONUN AMA TİGRA KÜÇÜK BOYUTLARI İLE DAHA EKONOMİK GİBİ GÖZÜKÜYOR AMA AMAN AMAN BİR FARK OLACAĞINI DA DÜŞÜNMÜYORUM İLLA Kİ BİR SPOR ARABAM OLSUN DİYORSAN 2 KAPILI ARABALAR İÇİN DE HONDA VTI VE 106 GTI TARTIŞMASIZ EN İYİLERİDİR BANA KALIRSA BİRAZ DAHA BİRİKİM YAPIP BU ARABALARI DÜŞÜNMENİ TAVSİYE EDERİM ÇÜNKÜ SÖYLEDİĞİN ARABALAR PİYASADA ARTIK TAMAMI İLE BİTMİŞ DURUMDA GİBİ

    Alıntıları Göster
    Ankara da Tigraya farklı bir grup biniyor.Başka şehirleri bilmem de..

    Ankara lı olanlar bilir..

    Bir ara bende düşünmüstüm,guzel araç..

    Çekişi falan fena değildir..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.