Şimdi Ara

Opel Türkiye... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
3
Favori
9.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ailemizde 1989 model Vectra A 1.7 Dizel aracımız var. Motor kısmı eski sistem olduğundan tamiri kolay oluyor. Balık tutmaya giderken çok işe yarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rx3004

    Bende 2017 den beri insignia gs kullanıyorum.en ful donanımını aldım şuan opc premium koltuk hersey var. Ilk aldığımda head up display tarafından ses geliyordu servise gitti duzelttiler.daha sonra sunroof tan gelmeye başladı.servise gitti düzeldi 6 ay sonra yeniden başladı. Ben dışarda yaptırdım en sonunda. Arka tamponda boya atması oldu yıkamadandir dediler. Konfor olarak sürüş olarak çok memnunun ama servisi beş para etmez. Adamlar bana 10 binde balata degistirtmeye kalktilar siz düşünün ticarethane hemde en kazigindan. Ayrıca bu araçta bagaj açma düğmesi yok icerde yok.kumandada yok siz düşünün
    30 binde değişti benim ön arka balatalar
    üstelik filo kiralama aracı
  • astegon kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginize. Teknoloji konusunda bizim kuşak biraz zorlanıyor. O nedenle sessiz görünüyorum. Ama takipteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Sürüş sırasında ki anlık yakıt elbette yanıltıcı. Benim anlatmaya çalıştığım ki bunu son zamlardan fark ettim zira aşırı yakıt tüketimine geçtiğinde motor sesi değişiyor ve çekiş düşüyor. Hemen kenara çekim rolantide ve sıfır önemli yakıt tüketerek şekilde aracın fonksiyonlarını durdurduktan sonra anlık yakıt tüketimine bakıyorum. Normalde 0.5 lt/saat yakan araç o anda 1.7 lt/saat çıkıyor. O şekilde sürüş modunda örneğin 5 lt/100km ile seyreden araç bir anda 1516lt/100 km ler çıkıyor. Bu şekilde belki de 30 tane video var çektiğim. Bana arkadaşlar sakın polen filtresi demesin. Ekranda şu ana kadar bir polen filtre ikazı almadığım gibi araç şu anda 6000 km de. Bu olay tesbiti göre 30 dk kadar sürüyor. İbretler kafasına göre takılıyor. Ayrıca daha60-70 Ç de olan araç fanlari açıyor. Videolardan birini koyabilirmiyim bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • somekindofdevil kullanıcısına yanıt
    Video paylaşabilirseniz başına benzer olay gelmiş kişiler çözüm önerisi sunabilirler. Bahsettiğiniz olay dpf (dizel partikül filtresi) temizliğine benziyor ama bunu ne sıklıkla yaptığı önemli. Benim 1.5 dci motorlu aracımda depoyu her zaman fullerim, yaklaşık her depo da bir kez dpf temizliği yapıyor araç. Yaklaşık 700-800 km'de bir bu sürece denk geliyorum. Sizinki gibi motorun devri artıyor, tüketim artıyor ama bunlar normal şeyler. Aracı devamlı düşük devirde kullanmak dpf temizliğinin daha sık yapılmasına sebebiyet veriyor olabilir. Siz de kullanım tarzınız ve bu temizliğin sıklığıyla alakalı bilgi verirseniz daha iyi çıkarımlarda bulunabiliriz. İyi günler.
  • mccoffeer kullanıcısına yanıt
    öncelikle hoş geldin. gerçekten sıfır araç ve tam bir hayal kırıklığı. aracın sürüş komforu yol tutuşu çok iyi. severek aldım. ama arka bagaj üst cam izolasyon fitilleri bile bu kadar sürede deforme olabilir mi anlamak çok zor
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    nihayet video eklemeyi buldum. umarım ekleyebilirim. en son dün 17.10.2018 de ki kaydı yüklemeye çalışacağım.
  • Hasan7 kullanıcısına yanıt
    İstediğim donanım Isparta da olmadığı için malesef Denizli den aldım ama servisim Isparta. Ellerinden geleni yapıyorlar ama araç onları dinlemiyor.
  • yakışıklı araba ama..
  • Başpiskopos kullanıcısına yanıt
    Bakış açısı. ... Ama ben onca parayı verilen kenarı eksik yada miadı geçmiş eski bankinotlarla ödeme yapmadım ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ototube kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Bilişim le arası iyi olan yeğenim sorunlarıma çözüm arayısı içinde kivranisimi görünce yararı olabileceği düşüncesiyle hesabını bana verdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılıyorum .1994 ten beri opel kullanıyorum. Şu anda opel çorap 1.3 disell 2008 aracım var.arka kapı kilitlerindwn bıktım usandım ama yine de sifindaki diğer araçlarla kiyaslayinca elimde tutuyorum. Aba insignia GS den bahsediyorum. Sözde bu araç OPELIN AMİRAL gemisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonlardan yazınca bazen teknoloji azizliğine ugruyoruz. Corsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendim de makyajlı kasa insignia sahibiyim. Benim de start stop çalışmıyor. Sebebi akü . Ancak çok kısa sürede akü istenen seviyeden aşağı düşüyor. Makyajlı kasada çözümü, akü üstü start-stop voltaj ölçeri Aveo nunki ile değiştirince uzun süre kullanabiliyorsun.

    ama mantıksız. Zaten start stop kısa beklemelerde vs tasarruf sağlamıyor. ( global manada trafikte bekleyen araçların emisyonları hesaplanarak ihtiyaç duyulmuş. ) e değişeceğin parça da 300 tl olunca yemişim beklerken stop etmesini diyorsun :)


    kolay gelsin
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    VİDEOYU DİREK YÜKLEYEMEDİM. YOUTUBE YUKLEDİM. LİNKİNİ VEREBİLİYORUM

    https://www.youtube.com/watch?v=CgMQzolOWrw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -RAMMSTEIN-

    Ben de bi alt kasa insignia kullanıcısıyım. Sıfır için çok dolaştım istediğim gibi paket bulamadım. Opsiyonlu olsun istedim. Bu sefer de çok yüksek fiyatlar cıkardılar. 2-3 senedir kullanmaktayım ne trim sesi ne motor sorunu hiç bir sıkıntı yok. Kronik turbo yağ soğutucu eşanjörü sıkıntısı yaşadık onu da conta değişimi ile sanayi de çözdüler. Benim bu 3. Opel aracım. İkinci elde dahi sorun yaşamaz iken sıfır araç da bu şekilde can sıkıcı sorunların olması düşündürücü. Ama tahminime göre çok nadir bir kaç araçta oluyor bu sorunlar. Facebook da insignia team sayfasında da takipteyim yeni kasa gs'den genel anlamda herkes memnun.
    Aynı aracı (2014 Insignia Turbo 1.6 170Hp) yaklaşık 60.000km sıfır sorunla kullanmıştım, sevdiğim bir arkadaşıma sattım.

    Turboya giren soğutma suyu contası bende de değişmişti; minicik leblebi çapında bir conta, garantisi bitmişti ancak servis işlem için ücret almamıştı.




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    İŞTE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DEDİĞİMİZ OLAY. KÜÇÜK BİR OLAY AMA İNSANI MUTLU EDİYOR
  • negemezsin34 N kullanıcısına yanıt
    4.kereden sonra denizli serviste test aracının aküsü ile deneme yapıldı ve start-stop çalışmaya başladı. kendileri de tekrar 3 gün uzun şarza bağlayacaklarını 3 gün sonra tekrar alabileceğimi söylediler. bende kendilerinin olabileceğini söyledim. bana mesafesi gidiş geliş 360 km
  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    Sayın müdürüm trim seslerinerazi oldum. 5800 km de ki bir arabada fark ederek 30 yakın video çektim. Fark edemediklerini bilemiyorum.kullanım kitapçığını hiç bir bölümünde bununla ilgili bir açıklama yok. Bu da tüketici kandırmak olarak gorunuyor. Bir diğer olayda yine kullanım kitapçığını partukul filtresine kirlenmesine uyarı alacağımı ve temizlemek için de ne yapmam gerektiğini uzun uzun anlatmış. Aynı olay ikinci aracım epica Ltd var 2011 model. 3 yada 4 ayda bir ikaz veriyor bende temizliyorum. Şimdiye kadar opeldw hiç bir uyarı almadım.

    Motor kaputu asimetrik.

    Arka cam dibinde sağda ve solda menteşe üstlerinde sözde kauçuk 15-20 cm uzunluğunda olanlar. Resmen parçalanmış.

    Motor ile ilgi sorun için hem isparta hemde denizli servis müdürü arkadaşlar diğer illere sordular. Böyle bir şikayette gelen araç var mı diye yok yanıtını aldılar.

    BP dışında başka bir istasyondan yakıt almadım.

    5 gün isparta da kaldı araç. Sıfır bir araç alıyorsun 3. Günde servis servis dolaşıyorsun. Üstelik aldığın araç Opelin amiral gemisi. Sırf pegaut motoru diye grandlandı almamıştım. Opel motoru diye tercihim insignia olmuştu.

    Sorun cozulsede cozulmesedef yolum o tarafa düştüğünde bir bardak çayınızı içmek için mutlaka uğrayacağım. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir çok arkadaşın yazdıklarına katılıyorum. elbette satan firma değiştirme işini yapmamak için 9 takla atacak. motordaki olaya iki serviste partikül filtresi diyemedi. öyle olsa bile bu olayın olabileceğini kullanım kitapçığına yazmamış olmaları 12151 sayılı tüketiciyi koruma kanunun ayıplı mal başlığı altında 9 maddesini 2 fıkrası:
    2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

    yani kısacası ben satan firmaya köşeleri eksik para vermiyorsam ya da o kabul etmiyorsa, o da bana sorunsuz bir ürün vermek zorunda. ya da o sorunu kullanım kitapçığına koyup venim aracı alır iken kabul ettiğimi ispatlamak zorunda.
    haklarımızı bilerek uğradığımız haksızlıklara şans kader demek yerine tüm toplum olarak haklarımızı korumak adına mücadele etmemiz gerekir diye düşünüyorum. yoksa kapitalizm modern efendi bizlerde modern köle olmaktan öteye gidemiyeceğimiz kanaatindeyim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.